Andréa Gustafsson

Andréa Gustafsson

Andréa Gustafsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Andréa Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Andréa Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 325 omdömen med ett betyg på 5.0. Andréa Gustafsson har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

325 omdömen om Andréa Gustafsson

Sedan starten hos Reco 2020
Charlott S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Andrea har varit rent ut sagt magisk, både kring köp av ny bostad och en snabb och smidig försäljning av den bostad vi lämnar. Positiv, effektiv, kunnig och engagerad. Den bästa mäklare man kan tänka sig.

Svar från Andréa Gustafsson

Så roligt att vi kunde sy ihop helheten för er, med både köp och sälj. Tack också för gott samarbete under tiden, det gör mitt jobb så mycket enklare. Köparna kommer trivas så bra i både ert hus och i Älvängen.

Jonas N
Köpte sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Grymt bra. Allt gick smidigt o enkelt.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack Jonas och stort lycka till med allt framöver! :)

Mikael S
Sålde sitt hus med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Alafors

Fantastiskt engagemang i samband med vår husförsäljning. Informativt och bra första möte, uppdateringar och kontraktsskrivning. Andrea är trevlig, lugn och inger förtroende. Vi är supernöjda.

Svar från Andréa Gustafsson

Men så glad jag blir av dina fina ord Mikael. Precis så jag önskar uppfattas i min yrkesroll. Önskar er all lycka i nya lägenheten!

Hans G
Alafors

Väldigt bra bemötande. Jag hade förväntan på lyhördhet och kunskap om objektet vilket möttes fullt ut. Köpet var bra organiserat och väl insatt i proceduren om hur det går till och förklarande. Svar på alla frågor som kom upp. Rekommenderas varmt!

Svar från Andréa Gustafsson

Väldigt tacksam för att du tog dig tiden Hans att skriva några rader om hur du tycker jag har skött mig i vår kommunikation. Det är viktigt för mig att det känns bra och tryggt i ett husköp. Varmt välkomna till Alafors, här kommer ni trivas superbra!

Kristina S
Skepplanda

Bästa . Vi är så nöjda med deras hjälp.

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation 🙏🏽

Maycoll V
Nödinge

Professionell, trevlig, hjälpsam, lätt att prata med och alltid tillgänglig. Har varit väldigt hjälpsam i hela processen och aldrig varit påtvingade eller krävande som andra mäklare kan vara. Rekommenderas varmt.

Svar från Andréa Gustafsson

Blir helt varm av dina fina ord Maycoll! Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation, det betyder jättemycket för mig att man som köpare känner sig trygg och lyssnad på. Grattis till ett toppenhus!

Beatrice D
Nödinge

Supernöjda med försäljningen! Snabba svar, bra information kring allt och väldigt trevlig!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack för som fina orden och för förtroendet Beatrice! Ska bli spännande att följa er husresa framöver.

Andreea N
Nödinge

Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Andréa varit otroligt proffsig hela tiden, svarat på våra frågor och gjort hela köpupplevelsen till en fantastisk rolig och trevlig process. Tack för allt Andréa!

Svar från Andréa Gustafsson

Men så glad jag blir av dina fina ord, tusen tack för det. Önskar er all lycka till med huset, ni kommer trivas superbra! ☺️

Ida M
Nödinge

Andréa är trygg och professionell, vi kände att det var en otroligt smidig försäljning!

Svar från Andréa Gustafsson

Tusen tack Ida och stort lycka till med allt ni har framför er. Så spännande! 😀

Osias P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andréa Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Andréa was excellent, beyond expectation. She went the extra mile to make it work. she was able to manage my expectations and the seller, with a lot of care, and making sure we met a consensus on the final price. She understood that i was serious about the buying, and made sure a viewing was scheduled in a good time frame. What some other agents for properties in the same complex failed to do. She also was very professional and gave me the confidence to decide on the property. She is genuine on what she does, a really good state agent.

Svar från Andréa Gustafsson

A lot of thanks for all your kind words! That really means a lot to me. So glad that we could make such an easy affair for both of you. Welcome to Älvängen!