Cecilia Olofsson

Cecilia Olofsson

Cecilia Olofsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Cecilia Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Cecilia Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Olofsson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Cecilia Olofsson

Polina S
Köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Cecilia är en lyhörd och kunnig mäklare, samt en mycket trevlig person.

Hanna F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Väldigt trevlig och lätt att prata med. Hjälpte oss att köpa vår första lägenhet.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det känns som om ni kommer att trivas väldigt bra i er nya lägenhet.

Per-Erik G
Nödinge

Cecilia bemöttes oss mycket bra och tog sig tid och förklarade och svarade på alla våra frågor. Vid kontraktsskrivandet var allt väl planerat och hon förklarade de olika avsnittet i kontrakten. Vid detta möte som skedde en lördagseftermiddag tog hon sig gott om tid och gav ett proffsigt, engagerat och positivt intryck. Hon ingav förtroende vid de alla kontakter, fysiska eller digitala, vi hittills haft och det kommer säkert att fortsätta så under de kommande månaderna..

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det är väldigt roligt att vara en del av er resa mot en ny bostad.

Tuula P
Nödinge

Vi upplevde att vi blev mycket positivt bemötta. Hon lyssnade verkligen in våra frågor och besvarade alla våra frågor. Vår mäklare är mycket kompetent och duktig.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror verkligen att ni kommer att trivas bra i Nödinge.

Emelie S
Surte

Cecilia var trevlig, hjälpsam och mycket kompetent. Vi kände oss trygga med att köpa vårat första hus med hjälp av henne!

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hus.

Simon V
Surte

Mycket hjälpsam och trevlig, en bra upplevelse rakt igenom :)

Hardy A
Sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Surte

Otroligt varmt och vänligt bemötande. Överträffade alla våra förväntningar. Cecilia fick oss att inse värdet av vårt hus och affären var över på 1 vecka från visning till avslut.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det har varit en ära att få hjälpa er. Nu kan ni med glädje se fram emot ert nya hus!

Andreas C
Skepplanda

Vår bedömning som köpare är: Snabbt och professionellt! Tack för hjälpen, Cecilia!

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag kan riktigt se framför mig hur bra ni kommer att trivas i ert nya hus!

Annette L
Surte

Lugn, tydlig, inkännande, tålmodig, professionell

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack för fina ord, det har verkligen varit en ära att få hjälpa dig med din försäljning. Stort lycka till i din nya lägenhet!

Nidar S
Surte

Väldigt lungt, erfaren och duktigt mäklare. Hon är jättetrevlig , hjälpsam och det är lätt att prata med henne om allt kring hus köp och får svar på våra frågor. Helt enkelt man känner sig lungt och trygg i hennes närvaro ⭐⭐⭐⭐⭐

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för varma ord. Det har varit roligt att få följa ert bostadsletande och jag är så glad att vi äntligen hittade rätt hus till er! Stort lycka till!