Cecilia Olofsson

Cecilia Olofsson

Cecilia Olofsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Cecilia Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Cecilia Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Olofsson har haft 17 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

59 omdömen om Cecilia Olofsson

Anna Kristine B
Köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Kronogården

Så proffsig på alla sätt och vis!

Ulla K
Sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Kronogården

Lugn, saklig tillmötesgående, tydlig, glad, trevlig. Ja helt enkelt fantastiskt bra. Det enda , som dock inte störde mig ett dugg var att hon pratade och messade mer med min man vid diskussioner. Det går inte att föra det med 2 olika personer- det blir rörigt o en omöjlig situation. Dock i dessa PKtider kan det vara bra att säga det till kunderna innan så hon inte får skit för en sådan bagatell.

Magnus A
Kronogården

Cecilia är en tillmötesgående och mycket skarp mäklare som lyssnade in våra behov. Hon guidade oss i vår speciella situation och parerade eventuella hinder på vägen. Lyckades hitta de perfekta köparna till vårt hem.

Zlata R
Nödinge

Haft en toppenupplevelse med Cecilia! Känt mig trygg. Cecilia förtroendeingivande, professionell och en riktig stjärna.

Svar från Cecilia Olofsson

Tusen tack för varma ord och välkomna till Nödinge!

Polina S
Surte

Cecilia är en lyhörd och kunnig mäklare, samt en mycket trevlig person.

Hanna F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Nol

Väldigt trevlig och lätt att prata med. Hjälpte oss att köpa vår första lägenhet.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det känns som om ni kommer att trivas väldigt bra i er nya lägenhet.

Per-Erik G
Nödinge

Cecilia bemöttes oss mycket bra och tog sig tid och förklarade och svarade på alla våra frågor. Vid kontraktsskrivandet var allt väl planerat och hon förklarade de olika avsnittet i kontrakten. Vid detta möte som skedde en lördagseftermiddag tog hon sig gott om tid och gav ett proffsigt, engagerat och positivt intryck. Hon ingav förtroende vid de alla kontakter, fysiska eller digitala, vi hittills haft och det kommer säkert att fortsätta så under de kommande månaderna..

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, det är väldigt roligt att vara en del av er resa mot en ny bostad.

Tuula P
Nödinge

Vi upplevde att vi blev mycket positivt bemötta. Hon lyssnade verkligen in våra frågor och besvarade alla våra frågor. Vår mäklare är mycket kompetent och duktig.

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror verkligen att ni kommer att trivas bra i Nödinge.

Emelie S
Surte

Cecilia var trevlig, hjälpsam och mycket kompetent. Vi kände oss trygga med att köpa vårat första hus med hjälp av henne!

Svar från Cecilia Olofsson

Tack för fina ord, jag hoppas och tror att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hus.

Simon V
Surte

Mycket hjälpsam och trevlig, en bra upplevelse rakt igenom :)