Jonas Fagergren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Åre

Jonas Fagergren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Jonas Fagergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Fagergren har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 26 Läs vad Jonas Fagergren

• sålde sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Storlien
    2022-09-24 Verifierad kund
    Meget bra . Møtekommede. Fikk svar på alle spørsmål. Vi er meget fornøyd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Ljungdalen
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och hjälpsam! Endast haft kontakt per telefon men det har gått utmärkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kanontrevlig Mäklare! Väldigt engagerad i sitt uppdrag! Vill göra ett så bra jobb som möjligt och är snabb på att svara på ev frågor!
    Trevlig Lättsam och Ödmjuk mäklare!
    Kan varmt rekommendera!
    Tack Jonas!
    Väldigt trevligt att få vara del av er försäljning!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kanonbra bemött,engagerad och superproffsig!👍
    Tack Björn!
    Väldigt trevligt att få vara del av er försäljning!
  • Lars T
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jonas är en professionell och ytterst intelligent mäklare. Vilket man direkt förstår av han analys av efterfrågan på objekt samt den analys man får försäljningsobjektets potential. Jag har även förstått att Jonas har ett brett och stort kontaktnät.

Innan jag valde mäklare i Åre så jämförde jag hur olika mäklare presenterade sina försäljningsobjekt, och då menar jag inte bara bilder på Hemnet utan vilken publicitet som ges på sociala medier, och där briljerar Jonas.

Fastigheten som Jonas sålde åt oss såldes för en bra bit över begärt pris, men även väldigt snabbt. Jag bor sedan ett antal år utomlands och en distansförsäljning kan vara en knepig process, men Jonas höll mig dagligen uppdaterad tills köpekontrakt var signat. Vår distansförsäljning gick väldigt smidigt. Tack Jonas för hjälpen!
    Tack för de fina orden!
    Väl mött i Åre i augusti. Ser fram emot att få träffa er!
    Jonas Fagergren
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-05-09 Verifierad kund
    Seriös och engagerad på alla sett och vis.
    Tack Michel! Jonas Fagergren
    • ÅRE
    2022-05-06 Verifierad kund
    Hög professionalism och vänligt bemötande.
    Tack för de vänliga orden Karin! Jonas Fagergren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Järpen
    2022-04-20 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig, men kunde ha varit lite bättre förberedd och påläst på hur förening och förråd fungerade. Tog snabbt och effektivt reda på svar på våra frågor.
    Hej Henrik,
    Detta ska jag ta till mig. Tack för feedback.
    Mvh Jonas
    • Järpen
    2022-04-19 Verifierad kund
    Utomordentligt väl skött försäljning
    Tack Adam! Jonas Fagergren
  • sålde sin bostad med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Undersåker
    2022-02-16 Verifierad kund
    Väl insatt i den lokala marknaden.
    Mycket bra bemötande. Professionell och samtidig personlig. Förtroendeingivande. Snabb på återkoppling. Tydlig och transparent i sin kommunikation.
    Jonas överträffade mina förväntningar på en mäklare och vår husförsäljningsprocess gick snabbt och smidigt mycket tack vara honom.
    Tack för de vänliga orden Line! Jonas Fagergren