Läs vad 501 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åre 2

• 2021-01-20
    Jag har såld en stor fastighet.
    Bemötandet har varit utmärkt bra.
    Han har varit lätt att få kontakt på telefon, vid frågor som har uppstått .
    Mina förväntningar har varit att få såld fastigheten, som inte var ett lätt objekt, på grund av storleken. Han har lyckats med det.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare åt andra.
    Annikki N
    • Offerdal
    sålde sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för fina rekommendationer, en fin fastighet som kommer att få fina ägare!

• 2021-01-14
    Köpt en tvåa i Östersund. Linn gav ett vänligt, lugnt och proffsigt intryck på mig. Hela processen har gått väldigt bra.
    Lars N
    • 58.5 m²
    • Tegelplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2021-01-09
    Dane har sålt vårt kedjehus. Har anlitat honom tidigare och med det som erfarenhet blev det ett enkelt val att göra det igen. Dane har alltid ett lugnt och professionellt bemötande. Han fick oss att känna att han sätter kunden i första hand. Våra förväntningar infriades och vi är nöjda med vår försäljning genom Svensk fast.
    Svante L
    • Tegelplan
    sålde sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2021-01-08
    Erik har hjälpt mig att sälja min stuga till ett trevligt par från Skåne. Tack.
    Christer G
    • 65.0 m²
    • Duved
    sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2021-01-07
    Proffsig, sympatisk, lugn och ärlig
    Maria L
  • 2021-01-07
    Fritidshus. Professionellt bemötande. Sammantaget en bra process.
    Jan B
    • 88.0 m²
    • Hallen
    köpte sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2021-01-07
    Kommer inte att rekommendera honom eller använda honom i framtiden. Upplevde honom inte som professionell.
    Emma I
  • 2021-01-05
    Sålt min bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande!
    Snabb affär och avslut.
    Stina F
    • 77.0 m²
    • Centralt Brunflo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-24
    Får betyget godkänt för förmedling av försäljning av min fastighet.
    sålde sin bostad med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för din fina rekommendation! Vi ses vid tillträdet!

• 2020-12-18
    Köpt lägenhet i Funäsdalen, nyproduktion.
    Fränst mailkontakt, med relativt snabba svar. Har någon obesvarad fråga. Men i det stora hela bra bemötande. Hade gärna fått lite information nu efter att vi skrivit på vad som händer, tex hur det går med försäljningen i etappen, när vi kan förvänta oss att betala handpenning etc.
    Jenny O
    • 55.0 m²
    • Härjedalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-16
    Han var professionell och samtidigt väldigt trevlig och tillmötesgående vilket gjorde att försäljningen gick smidigt.
    Peter L
    • 107.0 m²
    • Östersund
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-16
    Andreas är trevlig och tillmötesgående. Han har återkopplat på våra frågor. Då vi är köpare av en fastighet så har hans insats inte varit allt för betungande enligt min mening då vi snabbt beslutade om att köpa objektet.
    Bra mäklare
    Stina H
  • 2020-12-15
    Köpt lägenhet på stenhuggargränd i Lugnvik. Maria är bra på att följa upp och ge snabba svar. Proffsigt bemötande och snabbt avslut.
    Hanna H
    Hanna H
    • 95.0 m²
    • Lugnvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-12
    Snabbt och enkel försäljning. Förklara allt så bra så man förstår och hänger med på alla beslut. Trevlig.
    Mattias S
    • Lugnvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-11
    Positiv och informativ visning när jag skulle köpa lägenhet. Har återkopplat snabbt på mina frågor i samband med köpet. Kan inte komma på några förbättringsområden!
    Åsa M
    • Östersund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-11
    Kun telefonkontakt. Imøtekommende og vennlig. Svarer effektivt på mine spørsmål.
    Eyvor G
    • Kälarne
    köpte sin bostad med hjälp av Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-08
    OK bemötande men inte mer tyvärr.
    /Daniel
    Daniel A
    Hej Daniel, tack för din feedback. På återhörande / Andreas

• 2020-12-08
    Köpte en jordbruksfastighet. Bra bemötande, snabba svar från Erik. Flexibel - var enkelt att hitta tider som passade båda parter med kort varsel. Proffsigt hanterat av Erik, kan inte förvänta mig mer.
    Johan Olov N
    • Tandsbyn
    köpte sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kul att allt känts bra. Roligt att ni flyttar hem till Jämtland igen! Detta blir helt rätt för er.

• 2020-12-03
    Vi har köpt en bostad och det har fungerat bra
    Gert P
    • Härjedalen
    Vad roligt att höra Gert! Hoppas ni senare ska trivas i er nya bostad. Vi hörs vidare / Andreas

• 2020-12-03
    Vi har köpt en bostad och är väldigt nöjd med mäklaren. Han har gett god service och svarat på våra frågor. Hoppas det blir så fortsättningsvis tills vår affär är helt klar.
    Eva-lena P
    • Härjedalen
    Tack snälla för de fina orden Eva-lena. Hoppas ni senare ska trivas i er nya bostad! Vi hörs vidare / Andreas

• 2020-12-01
    Bara positivt, snabb och trevlig
    Per O
    • 36.0 m²
    • Frösön
    sålde sitt hus med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-12-01
    Köpt hus. Jag hade inga förväntningar på mäklaren och jag blev inte heller positivt överraskad.
    Desirée U
    • 117.0 m²
    • Fåker
    köpte sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för din rekommendation. Vi ses snart för tillträde. /Evalena

• 2020-12-01
    Oerhört hjälpsam. Ett glatt och professionellt bemötande. Känner mig väl omhändertagen som kund.
    Pär S
    • 1:a
    • 29.8 m²
  • 2020-11-30
    Bra tillmötesgående och informativ. Enkel att ha att göra med. Välkomnande visning och ett stort leende och nära till skratt. Man blev glad av Veronica!
    Harald G
    • 74.5 m²
    • Lugnvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
  • 2020-11-28
    Jag har sålt en lägenhet som ingick i ett dödsbo.
    Blev bra bemött av mäklaren som kunde svara på frågor som rör dödsboförsäljning.
    Jag blev uppdaterad hur det gick kontinuerligt.
    Hon känns kunnig och trygg.
    Gunilla V
    • 76.5 m²
    • Marielund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för trevlig rekommendation! Vi ses vi tillträdet inom kort . /Evalena

• 2020-11-27
    Ett bra första intryck som föll ut i dålig kontakt och usel återkoppling. Då vi både hört från eventuella köpare att de inte heller funkar bra att komma i kontakt med Dane eller att vi känner att kommunikationen varit bra. Under alla förväntningar och tyvärr lämnar vi med en dålig upplevelse.
    Kommer inte rekommendera någon annan i framtiden.
    Pamela S
    • 200.0 m²
  • 2020-11-27
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren ingav ett förtroende ingivande intryck. Glad trevlig engagerad proffsig. En mäklare som kan sin sak och tar sig an sin uppgift på ett sätt så man känner sig i trygga händer. Är helnöjd😉
    Renée P
    • 79.5 m²
    • Odenslund
  • 2020-11-26
    Jag har köpt en lägenhet. Under visning och kontraktskrivning har jag fått ett mycket bra och professionellt bemötande. Den objektsbeskrivning som lämnats ut motsvarade helt det som framkom senare vid visning.
    Sofie V
    • 79.5 m²
    • Odenslund
  • 2020-11-25
    Bra första intryck. Å bra bemötande
    Men bedrövligt dåligt återkopplande
    Har inte alls känt mig trygg under tidens gång
    Med vänlig hälsning,/Marcus
    Marcus M
    • 200.0 m²
  • 2020-11-25
    Linn hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera henne om du ska sälja din bostad. Noga med återkopplingar från visningar, håller ihop processen bra och lämnar inget åt slumpen. Lägger mycket tid och jobb på sina uppdrag. Samtidigt väldigt flexibel.
    Magdalena W
    • 1:a
    • 29.8 m²
    • Frösön
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack Magdalena för din fina rekommendation och för ett riktigt bra samarbete! :-) Ha det gott så hörs vi framöver. Vänliga hälsningar Linn

• 2020-11-22
    Sålde en tvåa i brunflo. En mer engagerad och trevlig mäklare ska man leta längre efter. Ett proffsigt bemötande, samtidigt som hon sätter människan och familjen i fokus. Vi har bara positivt att säga och rekommenderar värmt Veronica.
    Youssef E
    • 61.0 m²
    • Brunflo
  • 2020-11-19
    Trevlig lätt och få kontakt med.
    Kunnig
    Kan varmt rekommendera henne.

Mvh Åsa Myhr
    Åsa R
    • 63.5 m²
    • Centralt Brunflo
  • 2020-11-19
    bra att ha att göra med och snabb att svara på mail och telefon.
    Köpte et radhus i torvalla av henne.
    Niklas R
    • 5:a
    • 125.0 m²
    • Torvalla
  • 2020-11-17
    Linn har ett mycket trevligt bemötande. Kunnig och tar snabb reda på fakta som ev saknas, informerade och återkopplade så fort det hände något. Vår försäljning va inte enkel när vi saknade historia om objektet men Linn löste alla problem. Tålmodig o ödmjuk. Vid träff för påskrift av kontrakt med köpare va hon mycket tydlig o förklarade all text och dess innebörd. Tveka inte att anlita Linn
    Ronny H
    • Annersia
    sålde sin bostad med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tusen tack Ronny för dom fina orden. Vi ses på tillträdet! Allt gott /Linn

• 2020-11-17
    har köpten bostadsrätt, Veronika var en förtroendeingivande tjej, glad o servicinriktad
    Nelly G
  • 2020-11-14
    Snabb, trevlig, positiv och effektiv!
    Professionell.
    Kikkan B
    • 36.0 m²
  • 2020-11-14
    Köpte en 2 rummare i Östersund.
    En glad och mycket trevlig mäklare som gav all information som vi behövde.
    Tord G
  • 2020-11-08
    Jag har köpt ett hus.
    Evalena är trevlig och kunnig. Svarar snabbt på mail och telefon, är serviceinriktad.
    Erik C
    • 108.0 m²
    Hej! Tack för ditt omdöme. Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Evalena

• 2020-11-02
    Vi har köpt ett fritidshus i Jämtland.
    Hon är mycket kunnig och ger ett mycket trevligt och informativt bemötande.
    De frågor som vi hade svarade hon på tydligt och det hon inte visste från säljarens sida tog hon genast reda på.
    Henne rekommenderar vi gärna till andra köpare/säljare.
    Tack för en bra affär.
    Jarmo P
    • 83.0 m²
    • Lit
    köpte sin stuga med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hoppas ni kommer trivas i ert mysiga fritidshus och som "återvändare". På återseende!

• 2020-11-02
    Bra och tydlig visning med bra blandning av information och egen tid.

Strukturerad genomgång vid köptillfället med bra information. Inget missades.
    Tack!
    Markus Å
    • Karlslund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kul att det blev en smidig affär efter en trevlig visning!

• 2020-10-31
    Har gått på flera visningar med Veronica samt köpt den sista bostaden. Hon är proffsig, trevlig och välinsatt! Inte påträngande, hennes värdskap är väldigt bra, bara bemötandet andra bostaden så minns hon vad vi sökte från första gången och kom med perfekta förslag till hur man kan lösa planlösningen enl våra önskemål.

Världsklass! Tack
    • 2.5:a
  • 2020-10-29
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.
    Sålt bostadsrätt.
    Hon infriade mina förväntningar.
    Reidar N
    Reidar N
    • 2.5:a
  • 2020-10-24
    Vi fick ett trevligt bemötande och han kunde svara på våra frågor!
    Ingela P
    • 58.0 m²
    • Oviken
    köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Tack för fina rekommendationer. Detta blir ett perfekt fritidshus för er, njut!

• 2020-10-22
    Maria var både proffsig och vänlig i sitt bemötande. Jag kände mig trygg i att hon skulle genomföra en bra försäljning med alla detaljer som ingår. Ett bra stöd och en bra hjälp i processen med att sälja en bostad. Jag och min bror sålde vårt barndomshem, en lägenhet där vi och vår mamma bott väldigt länge. Hon hade stor förståelse för vår situation och vår ovana situation av att sälja en bostad. Lugnt och metodiskt gav hon oss stöd och förklarade allt.
    Hanna J
    • 88.5 m²
    • Valla
    Tack Hanna för de fina orden och för ett bra samarbete. Ha det så fint! Hälsningar, Maria

• 2020-10-22
    Veronica sålde vår bostadsrätt både snabbt och otroligt smidigt. Min upplevelse av henne är att hon är väldigt trevlig, noggrann, högpresterande, ordningssam och alltid tillgänglig. Försäljningsprocessen gick över förväntan både prismässigt och tidsmässigt, vilket kändes fantastiskt bra. Jag kommer varmt rekommendera henne till alla jag känner!
    Linda N
    • 85.0 m²
    • Stadsdel Norr
    Köpt lgh på Frösön.
    Allt är på rull. Ej avslutat ännu.
    Bertil J
    • 95.0 m²
    Tack för rekommendationen, vi ses på tillträdet! Hälsningar, Maria

• 2020-10-22
    Sålt bostadsrätt i Östersund.

Otroligt engagerad mäklare!

Jag förväntade mig en mäklare som var engagerad, kunnig och smidig. Mina förväntningar levde Veronica upp helt och hållet!

Rekommenderas!
    Patrik F
  • 2020-10-22
    Jag tycker att Veronika var toppen på alla sätt och vis, men jag tycker inte att de här frågorna ska vara tvingande. Där tappade ni mig.
    Ann N
  • 2020-10-21
    Hon sålde fastigheten för utgångspriset. Vare sig besviken eller supernöjd med priset, utan det blev vad man kunde förvänta sig. Upplevelsen är att hon har haft för mycket att göra med andra objekt. Det hände att jag tyckte det var konstigt att hon inte hörde av sig. När jag har sålt och köpt tidigare har mäklaren varit mer på och ringt och mailat snabbare. Nu kunde det gå många dagar, ibland över en vecka, utan att hon hade återkopplat till spekulanter. Samtidigt kan hon marknaden. Hon levererade som sagt till det pris vi sa innan, men det var ingen extraordinärt.
    Mattias B
    • 146.0 m²
    • Valla
    sålde sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Härligt att det gick bra och i bra tid, så ni kan flytta som planerat. Trevligt hus och läge - alltid kul som mäklare.

• 2020-10-20
    Sålde stuga, Linn är proffsig, lugn, saklig med värme och omtanke
    Birgitta W
    • 40.0 m²
    • Fåker
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Stort tack Birgitta för din fina rekommendation och ett bra samarbete. På återseende! :-) /Linn