Svensk Fastighetsförmedling Åre

Svensk Fastighetsförmedling Åre

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Åre!

Är det dags att sälja din bostad? Eller letar du nytt? Då kan det vara smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Åre har lång erfarenhet och den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så lönsam och friktionsfri som möjligt. Vi hittar köpare både i och utanför Åre med hjälp av marknadsföring som sträcker sig från norr till syd.

Vi vet hur vi på bästa sätt ska förmedla känslan av Åre när det gäller grönområden, lokaltrafik, affärer och skolor men även det mer dolda såsom hur tempot skiftar över dagen och vilken atmosfär som råder. Besök gärna vår hemsida för mer info och gör en kostnadsfri värdering av din bostad.

Läs vad 756 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åre 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Duved
    2022-01-05 Verifierad kund
    Trevlig, professionellt bemötande. Lyssnar på kunden och mina förväntningar och kom med förlag på strategi utifrån det.
    Bra kommunikation från första möte till avslut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-01-05 Verifierad kund
    Trevlig, Tydlig, Svarat snabbt på mina frågor
    Tack för det bra rekommendationer, kul när ni är nöjd. Erik Olofsson
    2022-01-04 Verifierad kund
    Kändes inte riktigt intresserad av oss som köpare.
    Kunde inte svara på några av våra frågor. Kändes dåligt påläst och inte intresserad av att ta reda på svaren.
    Var dock lätt att få tag på hela tiden och köpeprocessen förflöt i övrigt utan problem.
    Tråkigt att du hade den upplevelsen, jag provar att ta fram all information som är möjlig och finns tillgänglig vid varje tidpunkt. Tackar för responsen, skall ta till mig av detta. Erik Olofsson
    2022-01-03 Verifierad kund
    Har haft mkt lite direktkontakt med mäklaren.
    Kommunikationen kunde dock varit bättre kring hur avtalssystemet fungerar. vet inte hur många avtal vi fått för signering och der har inte framgått vad som justerats i de olika versionerna...
    Hej. Ber ursäkt med det strul som blev kring kontrakten med fel datum. Hoppas ni blev nöjda till slut och att ni kommer att njuta av ert nya boende. Erik Olofsson
  • köpte en tomt med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Frösön
    2021-12-31 Verifierad kund
    Jätte bra att vi kunde mötas upp på Arlanda för att skriva avtal.
    Tack, ibland går det att lösa på lite speciella sätt, jag skulle ju ändå dit så då passade det ju utmärkt. Erik Olofsson
    2021-12-30 Verifierad kund
    Proffsig och snabb i sin återkoppling
  • köpte sin bostad med hjälp av Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-12-27 Verifierad kund
    Bemött på ett proffsigt sätt.
    Gav bra information.
    Avslutade på ett mycket bra och proffsigt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2021-12-26 Verifierad kund
    Direkt vid ankomsten till kontoret stötte vi på vänlig personal! Marie kontaktade oss för den aktuella fastigheten och presenterade projektet för oss mycket professionellt. Hon deltog även i och bistod vid kreditvärdering vid ett möte i Swedbank.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Än så länge bara digitalt vilket ger begränsad möjlighet till djupare utvärdering.
    Ja det blir ju lite speciellt när man köper nyproduktion och inte träffs på plats, är dock helt övertygad om att du kommer att bli nöjd med ert nya boende. Erik Olofsson
    2021-12-24 Verifierad kund
    Allting var ju solklart med våran mäklare. Hon hjälpte oss med allting och allting var klart snabbt utan problem.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2021-12-22 Verifierad kund
    Mari har ett proffsigt och trevligt bemötande. Hon har uppdaterat oss genom hela affären och vi rekommenderar henne varmt.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Super smidigt bemötande, jättetrevlig!
    2021-12-21 Verifierad kund
    Mari är helt magisk, jättetrevlig och proffsig rakt igenom 👍
    2021-12-18 Verifierad kund
    Topp selger!
    Megleren har full kontroll på alle områder.
  • sålde sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bra dialog och kände oss väldigt trygga med Dane.
    Försäljningen levde upp till våra förväntningar, både priset och hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-12-12 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabba svar på frågor och lösningsorienterad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Frösön
    2021-12-11 Verifierad kund
    En professionellt varmt och personligt bemötande. Hon förstod oss och våra tankar kring försäljningen.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Professionell och erfaren mäklare som har guidat oss genom hela processen på bästa sätt!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Fantastiskt service och alltid tillgänglig vid frågor & funderingar!
    2021-12-05 Verifierad kund
    Bara bra👍🏻 Har inget annat att säga🤷🏼‍♀️
    2021-12-03 Verifierad kund
    Sympatisk, proffsig, diskret ärlig och trygg.
    Är så nöjd och tacksam! Bättre mäklare kan inte finnas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Marielund
    2021-12-02 Verifierad kund
    vi blev bra bemött.
    Jag hade ingen erfaren av mäklare men det fungerade bra.
    Försäljningen fungerade bra och vi fick svar på våra
    frågor under hela förloppet.
    Vad kul! Då hörs vi när det är dags för deklarationen. Evalena Lindvall
  • sålde sin bostad med hjälp av Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Dvärsätt
    2021-11-30 Verifierad kund
    Har ej haft så mycket kontakt alls!
    • Dvärsätt
    2021-11-30 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande
    • Björnen
    2021-11-25 Verifierad kund
    Mari är en otroligt engagerad, kompetent och pedagogisk mäklare. Hon förklarade, hade full koll på hela försäljningsprocessen och höll mig uppdaterad om förloppet.
    Jag kan starkt rekommendera Mari som mäklare i Åre-dalen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-11-23 Verifierad kund
    Förmår sig inte att ringa spekulanter, okonstlad så intill den grad att hon nästan upplevs som otrevlig. Är väl så när man förmedlar objekt som säljer sig själv. Skulle aldrig anlita henne vid egen försäljning tyvärr.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet och med livet i Ås. Lycka till! Evalena Lindvall
  • sålde sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Lit
    2021-11-23 Verifierad kund
    Erik är lättsam, har ett mycket bra bemötande mot kunder samt är pålitlig.
    I helhet är jag nöjd med tjänsten som levererats mot de förväntningar som fanns.
    Tack Nicklas för bra rekommendationer. Det är kul att du blev nöjd! Erik Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Hornsberg
    2021-11-22 Verifierad kund
    En snabb och smidig affär, gjord möjlig av en fokuserad, duktig och trevlig mäklare. Tack för hjälpen mvh Christer / Elin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Hornsberg
    2021-11-20 Verifierad kund
    Positivt, informativt och professionellt bemötande, en bra mäklarkontakt helt enkelt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Oviken
    2021-11-20 Verifierad kund
    Answered all our questions, very good at responding to phone and email. A pleasure to do business
    Thank you for your kind words. /Evalena Evalena Lindvall
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mari har hjälpt oss igenom lägenhetensköpet på ett utmärkt sätt. Det har varit enkelt med bra information och trevligt bemötande. Vi är jättenöjda. TACK!
    Tack så mycket Richard! Det har varit ett nöje att följa med på er bostadsresan. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.
    Mari Åkre
  • sålde sin bostad med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-11-17 Verifierad kund
    Väldigt braoch trevligt bemötande. Bra och lättsam kontakt snabb och bra information.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Brunflo
    2021-11-17 Verifierad kund
    Mäklaren levererade på ett bra sätt vad man kan förvänta sig och vad vi kommit överens om.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Ett varmt och personligt möte sen dag 1.
    Mari förmedlade min lägenhet med stor professionalism och var alltid öppen för frågor och funderingar.
    Slutpriset blev ju också högre än förväntat.

Är mer än nöjd!
    Tack för fint samarbete Olivia. Jag kommer aldrig glömma kanelbullarna!
    2021-11-16 Verifierad kund
    vi ble anbefalt Mari av en felles bekjent. Mari tok kontakt med meg umiddelbart etter at kontakt ble formidlet.
    Mari har vært punktlig og fulgt opp vårt salg fra oppdraget ble startet til salget ble gjennomført og kontrakt ble skrevet.

Anbefaler Mari til alle som ternger en megler i Åre og kommer til å benytte henne ved et eventuelt salg i fremtiden.
    Tack för fint samarbete Torgeir!
    2021-11-16 Verifierad kund
    Att jobba med Jonas är ett nöje. Utöver att han är duktig är han även lyhörd och har ett proffsigt förhållningssätt.
    Jag är nöjd med samarbetet och kan varmt rekommendera Jonas.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, lyhörd och har bra koll på den lokala marknaden.
    • Centralt Brunflo
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och hjälpsam vid köpet av min nya bostad!
    2021-11-09 Verifierad kund
    Trevlig social personlighet och kompetent mäklare som ordnade en mycket professionell presentation på internet av objektet.
    • Centralt Brunflo
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra snabb korrekt trevligt bemötande
    2021-11-09 Verifierad kund
    Vi sålde vår fastighet i Ragunda kommun nyligen och fick ett fint bemötande av mäklaren från Svensk fast. Dane Svanberg.
    All info var klar och tydlig, Härligt med en mäklare som tror på landsbygden.
    • Marielund
    2021-11-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och förtroende ingivande och kunnig.
    Tack för snälla ord! Nu hoppas vi allt tajmar med er försäljning också! Evalena Lindvall
  • köpte sin bostad med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Järpen
    2021-11-05 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag haft hittills mycket för sitt trovärdiga engagemang för både säljare och köpare. Att allt ska kännas rätt för båda parter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-11-04 Verifierad kund
    Maria är proffessionell, men kan också vara personlig vilket känns tryggt. Hon ställer upp och svarar på frågor och är en länk mellan säljaren och oss. T.ex. så höll hon en extra visning för oss efter köp.
  • sålde sin bostad med hjälp av Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Häggenås
    2021-10-30 Verifierad kund
    Trevlig och duktig på det hon gör
    2021-10-30 Verifierad kund
    Proffsigt och fint bemötande, jordnära, lätt att tycka om. Kände förtroende på en gång. Bra återkopplingar. Vi förstod varandra väl. Lättsam, duktig och mycket trevlig. Fint samarbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2021-10-30 Verifierad kund
    Synnerligen trevlig mäklare . Engagerad och proffsig.
    Tack Annika! Jag hoppas att ni ska trivas i ert fantastiska hus.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Maria på alla sätt.
    Ödmjuk och glad och inte för mycket på.
    Anders och Anna...
  • köpte sin bostad med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2021-10-28 Verifierad kund
    Vi var mycket nöjda med Dane rakt igenom, från början till slut.
    Glad, trevlig, erfaren,
    • Brittsbo
    2021-10-24 Verifierad kund
    Trevligt bemött och professionell. Väldigt lättsam, gick igenom allt inför köpet och bra information om allt. 10/10 i betyg från min sida.