Svensk Fastighetsförmedling Åre

Svensk Fastighetsförmedling Åre

• BadgeFiveYears
Ring 0647-170 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Åre! Är det dags att sälja din bostad? Eller letar du nytt? Då kan det vara smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Åre har lång erfarenhet och den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så lönsam och friktionsfri som möjligt....

326 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åre

Sedan starten hos Reco 2018

Sandra F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Trevligt bemötande och lyckad försäljning, jag är mkt nöjd!

Anette F
Åre

Det kändes tryggt att lämna över försäljningen till Mari. Hon gav handfasta råd och agerade snabbt. Upplever att hon satte rätt pris. Bra återkoppling till fyra inte alltid helt synkade säljare. En eloge också till hennes kollega Maria Therese som hjälpte till att ro affären i land.

Torgny V
Björnen

Mari är alltid trevlig och återkopplar snabbt på frågor! Vid denna försäljning har Mari lyckas överträffa mina förväntningar med råge. Kan varmt rekommendera Mari vid försäljning/ köp av fastighet.

Lars-Olov F
Åre

Lyhörd, träffsäker och hårt arbetande mäklare. Löste vår affär perfekt.

Daniel O
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Professionell och kunnig, vi kände stort förtroende genom hela processen.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Daniel, Jag hoppas att ni kommer trivas i området och att ni har hittat ett hus ni kan ha glädje av länge. Uppskattar er tydliga och raka kommunikation och att ni verkligen har satt er in i husköpet. Välkommen till Ullån!

Harriet C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Tegefjäll

Mari är en mycket vänlig och tillmötesgående person har med stor skicklighet hjälpt mig och min son att fullfölja vårt köp av lägenhet i Åre. Vänligen Harriet Carlsten Berglund

Ylva H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Jonas är engagerad, trevlig och snabb på att återkoppla.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Ylva, Jag hoppas och tror att ni kommer njuta av Åres bästa utsikt i många år. Tack för väldigt trevligt bemötande genom hela processen och uppskattar verkligen din raka och tydliga kommunikation. Vänligen Jonas Fagergren

Magnus E
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Min kontakt med Jonas är enbart positiv. Lugn, inlyssnande, saklig och professionell i alla situationer. En mäklare som inte kränger utan förmedlar med stor respekt för såväl köpare som säljare. Kan varmt rekommendera!

Svar från Jonas Fagergren

Ett sant nöje att få arbeta med er och med ert fantastiska hus. Ert engagemang i processen blandat med det förtroende ni ger mig uppskattas mycket. Ta hand om er! Vänligen Jonas F

Katariina K
Åre

Fint bemötande, kunnig, tydlig, driven, vänlig, förtroendegivande, lätt att samarbeta med!

Bengt Olov Anders B
Åre

Mycket professionell, saklig, tillgänglig och vänlig i sitt bemötande av oss.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Anders, Förhoppningsvis har ni hittat ett boende som ni kommer uppskatta under lång tid framöver. Ett fantastiskt läge för er som gillar att snabbt kunna ta er ut i backen. Sedan är det inte så dumt att solen tittar fram betydligt snabbare här än nere i byn ;) Uppskattar ert bemötande och det glädjer mig att det var ni som till slut blev köpare. Vänligen Jonas F

Carolina A
Åre

Mari är kunnig, snabb och professionell. Vi kan varmt rekommendera henne!

Ann-Christin N
Tegefjäll

Jag blev vänligt och professionellt bemött av Mari. Fick snabbt förtroende för henne och hon var lätt att nå och återkopplade snabbt. Är mycket nöjd.

Anders L
Tegefjäll

Tryggt och lugnt samarbete och enkel att få tag på .

Svar från Mari Åkre

Tack för fint samarbete Anders! Kul att vi kunde hitta det perfekta boendet för dig till slut. Allt gott så ses vi på byn. Hälsningar Mari

Tony Arne N
Tegefjäll

Mari har gjort ett mycket bra och snabbt jobb med vår försäljning av lägenheten. Hon agerar proffsigt och är initiativrik. Dessutom mycket positiv och glad person. Tony Nilsson

Svar från Mari Åkre

Tack Tony! Så kul att vi kunde få till en trygg och lugn försäljning tillsammans. Hälsningar Mari

Åsa R
Järpen

Pålitlig, hjälpsam och god service

Svar från Mari Åkre

Tack Åsa för gott samarbete. Fint att det gick att få till en så smidig bostadsaffär för er. Hälsningar Mari

Emma M
Järpen

Snabb på att ge återkoppling, professionell, personlig

Tack så mycket Emma! Hälsningar Mari

Mårten S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria-Therese Hagelberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Guidade oss tryggt igenom vår första lägenhetsaffär på distans.

Christer Marcus E
Tegefjäll

Piggt bemötande och kunnig! Mari är påläst och skapade tidigt förtroende för att hon var rätt mäklare för oss. Med koll på marknaden och hur objektet i sig kan marknadsföras så navigerade Mari affären i mål på kort tid med nöjt resultat. Kan inte vara mera nöjd än så. Rekommenderas starkt.

Svar från Mari Åkre

Tusen tack för det fina omdömet. Det var ett rent nöja att få vara med och hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Allt gott! /Mari

Kerstin G
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tandsbyn

I dessa skakiga tider har proffset Erik hjälp oss sälja två fastigheter i rekordfart. Erik bemötte oss med stort tålamod och vänlighet. Korta svarstider när vi ställde frågor. Tack Erik. Hasse och Kerstin

Svar från Erik Olofsson

Så kul att höra dessa fina ord, tacksam att jag fick äran att sälja era fina fastigheter.

Lina O
Duved

Trevligt bemötande, lyhörd, tillmötesgående.

Svar från Mari Åkre

Hej Lina, jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Allt gott så ses vi säkert på byn. Hälsningar Mari

Kajsa A
Järpen

Lyhörd Snabb återkoppling på frågor och funderingar Kunnig Trevlig Inget på minus sidan.

Svar från Mari Åkre

Hej, Tack så mycket för de fina orden. Vad roligt att ni hittade er fina lägenhet i Järpen. Det gjorde mig glad!

Jon T
Köpte sin bostad med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Tydlig, informativ och tillgänglig mäklare. Mycket nöjd.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Jon, Ett nöje att vara del av er resa med boendet. Önskar er all lycka framöver! Vänligen Jonas Fagergren

Annika C
Sålde sin bostad med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Mycket gott bemötande och stort förtroende för Jonas

Svar från Jonas Fagergren

Tack Annika, Som alltid ett nöje att få ditt förtroende och uppskattar verkligen ditt sätt att ge fullt förtroende i processen. Må bäst!

Fredrik Ianssen L
Åre

Tillitsvekkende, flink til å svare opp på små og store spørsmål i prosessen. Handelen gikk forholdsvis fort og det var mye på grunn av god og tett oppfølging fra megler underveis og at det ble skapt en god og trygg relasjon mellom alle parter. Godt gjennomført kontraktsmøte.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Fredrik, Uppskattar din tydlighet i vår kommunikation och jag hoppas och tror att ni har hittat ett riktigt fantastiskt boende. Det är många hus jag ser varje vecka men vissa sätter sig mer på näthinnan och detta är ett sådant. Jag hoppas ni kommer att trivas!

Peter L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Björnen

Bra person med raka besked och ärlighet

Svar från Jonas Fagergren

Tack Peter, Känns väldigt skönt att vi fick till en försäljning och dessutom till ett bra slutpris efter rådande marknad. Uppskattar även jag dig rakhet och tydlighet i kommunikationen. Vi syns i backen!

Elisabeth L
Björnen

Personligt bemötande och engagemang samt effektiv kommunikation. Tack!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Elisabeth, Väldigt skoj att det tog fart på slutet och blev en affär med både ett bra slutpris och nöjda köpare. Hoppas vi stöter på varandra i Åre under nästa vinter!

Justin S
Tegefjäll

Jonas var otroligt engegerad i försäljningen av vårt bostad och jobbade hårt med ett stort antal spekulanter samt hittade egna via aktiv matchning. Vi hade mycket kommunikation och kände oss alltid trygga med hans råd.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Justin, Även jag uppskattar dialogen vi har haft under resan och det gläder mig att vi hittade en bra köpare som kommer få njuta av er fina lägenhet. Tack för förtroendet! Vänligen Jonas

Simone B
Duved

Lätt snabbt nåbar, förstår önskemålen, återkopplar och sköter processen aktivt. Trevlig och lättsam kontakt.

Tack för de fina orden. Och tack för ett mycket gott samarbete. Hälsningar Mari

Andreas F
Tegefjäll

Snabb och rapp i sina återkopplingar och svar. Superservice!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Andreas, Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet och tack för förtroendet att få sälja er nuvarande. Ett nöje att arbeta med er och uppskattar er tydliga raka kommunikation. Vänligen Jonas

Svenna H
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Tandsbyn

Bra och trevligt bemötande av ett proffs inom sitt gebit.

Svar från Erik Olofsson

Stora och fina ord, det tackar jag för!!

Hanna G
Sålde sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Mari är en proffsig mäklare med god förmåga att kommunicera och förhandla. Tillsammans med henne har vi genomfört en smidig fastighetsaffär.

Svar från Mari Åkre

Hej, Tack för de fina orden. Och tack för ett supersamarbete! Vi ses på byn. Hälsningar Mari

Nils W
Sålde sin stuga med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Positiv, professionell, precis vad man vill ha

Viking J
Åre

10 poäng, 10 poäng o 10 poäng. Otroligt smidig mäklarkontakt och förtroendeingivande. Kommunikativ, kreativ o inlyssnande. Den perfekta mäklaren! // Viking

Erik K
Åre

Mari Åkre är lyhörd, påläst och engagerad i sina uppdrag som mäklare. Vi kan varmt rekommendera hennes som mäklare för objekt i Åre.

Svar från Mari Åkre

Tack Erik för ett så gott samarbete! Du har alltid varit så hjälpsam både i egenskap av ordförande i er bostadsrättsförening och som säljare. Det har verkligen varit ett nöje att få jobba ihop. Hoppas att vi ses på byn. Hälsningar Mari

Annica K
Åre

Jonas är väldigt trevlig och behaglig att diskutera med. Lyssnande och även proaktiv. Känns väldigt seriös och vill att alla ska bli nöjda.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Annica, Uppskattar verkligen ert trevliga bemötande i all kommunikation vi har haft under resans gång. Jag hoppas ni är nöjda med beslutet och att ni inte överger Åre helt! Vänligen Jonas

Ola L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Tegefjäll

Engagerad och trevlig. Gjort ett bra jobb.

Patrik K
Åre

Gott bemötande, förtroendefullt intryck. Sticker ut från den stereotypa uppfattningen som finns till mäklarbranschen.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Patrik, Väldigt glad att vi fann en bra köpare som kommer uppskatta er lägenhet mycket och som var beredd att värdera den lite högre än andra lägenheter i området. Tack för förtroendet och er raka, tydliga och positiva inställning under hela resan. Lycka till med sommarställe nu!

Roger H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Tegefjäll

Snabb affär. Korrekt och inga problem.

Ingrid H
Tegefjäll

Mycket bra bemötande, lätt att hitta tid för visning. bra information och hjälp därefter. Det enda ytterligare önskemålet skulle vara att mäklaren borde ha säkerställt att säljarna signerade digitalt innan vi som köpare signerade kontraktet fysiskt. För mäklaren var det säkert ingen oro att signering skulle ske, men för oss som köpare medförde det ett onödigt orosmoment.

Fredrik K
Sålde sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Mörsil

Lyhörd och viktigt att göra detta tillsammans. Bra tillgänglighet och snabb att ringa åter. Kan varmt rekommendera Mari till er framtida husförsäljning.

Svar från Mari Åkre

Hej Fredrik, Tack så mycket för det fina orden. Jag är så tacksam för vårt samarbete och ditt alltid så positiva sätt att svara på alla möjliga frågor i samband med försäljningen. av er gård. Lycka till med ert nya boende. Hälsningar Mari

Alice Eva Helena W
Åre

Vendela var tydlig och transparent genom processen och det kändes tryggt. Vendela har dessutom ett mycket trevligt sätt.

Jannica T
Åre

Trevligt och professionellt bemötande. Tillgänglig, lyhörd och kunnig.

Svar från Mari Åkre

Tack Jannica! Vad roligt att ni är nöjda. Jag är säker på att ni kommer att trivas i ert nya fjällboende. Vi ses på "byn"!¨ Hälsningar Mari

Malin J
Åre

Som säljare är det viktigaste under hela processen, god kommunikation, snabb återkoppling och ständig uppdatering, samt känslan av att man är i trygga händer,. Även vetskapen om att ev köpare blir väl omhändertagna och fint bemötta känns bra. Marie är proffsig och har hela det paketet. Hon gjorde vår försäljning till en trygg och lugn upplevelse. Att hon dessutom är jättehärlig som person är så klart en bonus. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Mari Åkre

Tack Malin för dina fina ord. Och lycka till med ert nya boende. Vi ses på "byn". Hälsningar Mari

Magnus A
Åre

Otroligt proffsigt bemötande. Vänlig och saklig i allt vi frågade om. Flexibel ang visning som vi uppskattade mycket, vilket i sin tur gjorde at vi köpte bostaden.

Svar från Mari Åkre

Hej Magnus, vad roligt att vi äntligen hittade ert perfekta boende i fjällen. Välkommen till Åre! Hälsningar Mari

Maria Henrietta Gunnarsdotter E
Tegefjäll

Har varit tillgänglig, haft kunskap om objekt och , gett ett professionellt intryck. Vi är nöjda med hela hanteringen. mvh Maria

Mattias M
Tegefjäll

Mycket trevligt bemötande, serviceinriktad och professionell. Vendela är mycket engagerad och vi fick väldigt bra återkoppling och information under hela förmedlingsuppdraget.

Linda M
Tegefjäll

Mycket bra! Rekommenderas! Svarar snabbt!

Cale K
Duved

Blev mycket väl bemött. Tydlig, smidig och professionell. Inga konstigheter!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Cale, Jag hoppas och tror att detta blir ett riktigt smultronställe för dig och även ett ställe där du så småningom bosätter dig permanent i. Vi syns säkert i backarna i vinter!

Marie F
Tegefjäll

Mari är utåtriktad, trevlig, ärlig, snabb och kommunikativ. Vi har haft en bra dialog, hon har hållit oss uppdaterade genom hela processen och vi har känt oss trygga i samarbetet med Mari. Hon återkommer snabbt då man söker henne och har en förmåga att alltid se saker ur ett positivt perspektiv. Jag kan varmt rekommendera Mari.

Tack Marie för de fina orden. Hälsningar Mari

Lars-Erik W
Mattmar

Jonas Fagergren utförde mäklaruppdraget på ett mycket bra sätt. Jag hade från början valt en mäklare, som jag tidigare använt vid fastighetsförsäljning, men som nu alls inte utförde vår kontakt på ett godtagbart sätt. När Jonas sedan fått uppdraget fungerade allt bra trots att objektets geografiska placering och ränteläget utgjorde svårigheter vid försäljningen. Bra jobbat Jonas! /Lars Wissing

Svar från Jonas Fagergren

Tack Lars, En lång resa där vi till slut hittade en bra köpare som säkert kommer uppskatta både läge och hus. Tack för förtroendet!