Svensk Fastighetsförmedling Åre

Årevägen 120 A, 837 52 Östersund — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Åre!

Är det dags att sälja din bostad? Eller letar du nytt? Då kan det vara smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Åre har lång erfarenhet och den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så lönsam och friktionsfri som möjligt. Vi hittar köpare både i och utanför Åre med hjälp av marknadsföring som sträcker sig från norr till syd.

Vi vet hur vi på bästa sätt ska förmedla känslan av Åre när det gäller grönområden, lokaltrafik, affärer och skolor men även det mer dolda såsom hur tempot skiftar över dagen och vilken atmosfär som råder. Besök gärna vår hemsida för mer info och gör en kostnadsfri värdering av din bostad.

Läs vad 426 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åre

• 2020-09-17

Oscar M skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag ger Andreas 10/10. Proffsigt agerande från start till mål. Läs mer
    2020-09-17 Andreas P svarar Oscar M
    Tack så mycket för dina åsikter, roligt att höra! Bra säljare ger bra försäljningar!
  • 2020-09-17

Anna J skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Östersunds bästa mäklare! Lyhörd och bra! Vi är jätte nöjd :) Läs mer
    2020-09-17 Andreas P svarar Anna J
    Tack så hemskt mycket för dom snälla orden, det uppskattas! Och tack för förtroendet med er fina bostad.
  • 2020-09-07

Tord J skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fick trevligt bemötande och korrekta besked på frågor. Enda negativa är att det är svårt att komma fram på telefon Läs mer
    2020-09-07 Linn W svarar Tord J
    Hej Tord! Tack för de fina orden, jag tror du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Ber om ursäkt om du upplevde att det var lite svårt ibland, stundvis är det hektiskt och man sitter upptagen i kontrakt, samtal m.m.
    Vi ses på tillträdet! Mvh Linn
  • 2020-09-03

Cassandra S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Fantastisk mäklare som gjort både vårt köp av hus och försäljning av bostadsrätt till bra upplevelser. Rekommenderar! Läs mer
    2020-09-03 Evalena L svarar Cassandra S
    Tack för dina härliga ord! Nu är det bara att vi fortsätter på samma väg! /Evalena
  • 2020-08-26

Rene H skrev om Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    I buyed a nice House in Lövberga.

Bengt was very fast to make a meeting possible to visit the House. He could told me a lot about and arround the House.
    He was very friendly and we both could talk in english easily.

He helped me with many other things and made my dream come true to live in svenska now.

Tack så mycket, Bengt. Läs mer
  • 2020-08-25

Niklas D skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Linn hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och med hjälp av sitt stora engagemang så blev den såld innan visning. Linn håller en tät dialog under hela processen som får en att känna sig väldigt trygg som säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Linn Läs mer
    2020-08-25 Linn W svarar Niklas D
    Tusen tack Niklas för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Allt gott! /Linn
  • 2020-08-24

Martin N skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Professionell, trevlig, korrekt och väldigt nåbar. Läs mer
    2020-08-25 Linn W svarar Martin N
    Tack detsamma Martin! Vi ses på tillträdet. Allt gott/ Linn
  • Ingegerd J

2020-08-23

Ingegerd J skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket bra bemötande från Linn! Jag har köpt den lägenhet som jag ville ha i Östersund. Läs mer
    2020-08-24 Linn W svarar Ingegerd J
    Tack Ingegerd för de fina orden och detsamma! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Linn
  • 2020-08-22

Gustav L skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag och min sambo köpte en Villa på Frösön. Vi föll för huset direkt och kände att vi fick bra gensvar från Andreas på visningen. Snabb i kommunikationen och alltid med en glad och respektfull ton. Behövs i högstressituationer som vid husköp. Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-08-24 Andreas P svarar Gustav L
    Tack själv för en väldigt trevlig process! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende.
  • 2020-08-19

Katarina S skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej,

Jag har med hjälp av Evalena Lindvall sålt en liten gård i Ytterån. Hon har varit tillmötesgående, flexible och fått mig att känna mig trygg genom hela processen. Mycket nöjd!

Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-08-19 Evalena L svarar Katarina S
    Vilka trevliga ord har gett mig! Tack snälla! Det var ett trevligt och roligt objekt att ta hand honom!
  • 2020-08-18

Anders J skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt en lägenhet på Frösön. Känns som en seriös och kunnig mäklare.
    Har inget att klaga på. Läs mer
    2020-08-19 Evalena L svarar Anders J
    Tack snälla för dina fina ord! /Evalena
  • Catarina T

2020-08-16

Catarina T skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt min stuga
    Dane har ett personligt och proffsigt bemötande
    Mina förväntningar var att få min stuga såld, kände lite oro över att inte få den såld, men det gick snabbt.
    Rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Östersund. Träffade även mäklare Veronica som också har ett fint bemötande . Läs mer
  • 2020-08-15

Maud G skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har sålt min lägenhet.
    Andreas har från första stund visat mycket stort engagemang, alltid anträffbar via telefon eller sms.
    Har tipsat om hantverkare och annat, som i efterhand inte behövde användas. Han ordnade en snabb affär och vi är oerhört tacksam för hans information om olika saker.
    Andreas har verkligen varit till stor hjälp i allt.
    Kan verkligen rekommendera honom till alla, som behöver en duktig mäklare.
    Ser fram emot att överlämna nycklarna och avsluta ärendet. Läs mer
    2020-08-17 Andreas P svarar Maud G
    Tack snälla för de fina orden Maudh! Det har varit ett nöje att hjälpa till.
  • 2020-08-15

Viktoria S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bostadsrätt.
    Närvarande, lyhörd och mycket kompetent. Känner att hon verkligen bryr sig. Läs mer
  • 2020-08-14

Linda H skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Alltid tillgänglig. Bra lokalkännedom. Tog hand om affären på bästa sätt från början till slut. Läs mer
    2020-08-14 Evalena L svarar Linda H
    Tack för dina snälla ord! Ha en härlig helg!
  • 2020-08-06

Eva W skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en etta på 40,5 kvm på Ottfjällsvägen 54 i Torvalla.
    Bemötandet var utmärkt & proffsigt. Dessutom personligt & visade sig mån om mej som säljare.
    Jag hade dock önskat att få ut mer när jag sålde så jag förlorade en del pengar. Jag är medveten om att det har med marknaden att göra & att jag själv betalade för mycket för ett år sedan. Jag är ändå nöjd med att få lägenheten såld. Det strulade på slutet då köparen inte hade allt klart med banken när vi skulle skriva köpekontrakt men det löste sig efter ett par dagar. I det stora hela var det en ok upplevelse & Maria får högsta betyg pga hennes engagemang & trevliga bemötande. Läs mer
  • 2020-08-04

Rolf P skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt bostad. På professionellt sätt. Han levde upp till förväntningarna med råge.
    Det är skönt att bli bemött och hjälpt med en så fin människa. Tack. Läs mer
    2020-08-05 Erik O svarar Rolf P
    Tack Rolf, det var en ära att få sälja er unika fastighet. Inte varje dag man får sälja en ö!
  • 2020-08-01

Leif R skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hej...
    Har köpt Åkersjön 1619..
    Eva-Lena har skött kontakten med mig på ett utmärkt sätt,,finns inget att klaga på...
    Väldigt trevlig...
    Tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar..
    För mig har Mäklaren( Eva-Lena)
    varit ett föredöme för också
    Svensk Fastighetsförmedling...
    Har fullt förtroende för henne...
    Vänligen Leif Rosendahl.. Läs mer
    2020-08-03 Evalena L svarar Leif R
    Tack snälla för dina snälla ord! Hoppas du trivs i fjällvärlden och med Jämtland!!
  • 2020-07-31

Karolina E skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Kunnig och proffsig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-31

Stig-olof P skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Hade endast kort kontakt med Maria, men hon gjorde ett trevligt och kompetent intryck. Läs mer
  • 2020-07-17

Anna T skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en lgh i centrala Östersund och har bara gott att säga om min mäklare. Väldigt trevligt bemötande, lugn och saklig, proffsigt. Kommer att rekommendera honom till alla mina vänner. Jätte duktig kille.
    Hälsningar Anna Tinnsten Läs mer
    2020-07-17 Andreas P svarar Anna T
    Hej Anna, och tack så mycket för de fina orden! Det uppskattas verkligen.
    Ha en fin sommar! På återseende / Andreas
  • 2020-07-17

Eva M skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Eva M skriver: Veronica har hjälpt mig att sälja min mammas bostadsrätt i Östersund och tack vare hennes professionalitet och fina engagemang så har allt gått att lösa på distans. Det har varit guld värt eftersom jag bor i en annan del av landet och behövde vara där hos mamma, som under tiden blev dålig och senare gick bort.
    Veronica har varit väldigt positiv och lättsam att ha kontakt med och har hjälpt till med allt möjligt. Vi har haft kontakt via telefon, sms och mejl åtskilliga gånger. Jag har stort förtroende för henne och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Erik S

2020-07-17

Erik S skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde min lägenhet och är oerhört nöjd med hjälpen jag fick av Linn. Väldigt engagerad och informativ mäklare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-28 Linn W svarar Erik S
    Tusen tack Erik! Var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses på tillträdet! Allt gott / Linn
  • 2020-07-14

Per H skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte en bostadsrätt genom Evalena, och fick snabb respons på de allra flesta frågor/önskemål vi hade. Det gäller även assisterande mäklare. Hela processen genomfördes på kort tid och jag är som köpare på det hela taget mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-07-13

Marcus D skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt en villa. Ska sälja en lägenhet och en annan villa. Evalena har varit trevlig och hjälpsam i alla möten. Social, varm och förstående så att jag känt mig trygg och väl bemött. Hon är effektiv i mäklarrollen och får saker att hända men tar sig ändå tid att prata och skoja. Har varit lätt att nå per telefon och alltid återkommit snabbt om vi sökt henne via SMS. Evalena har gett bra tips och råd inför försäljning av våra egna boenden. Hon har en väldigt bra känsla för vad som uppskattas av köpare och vet vad man ska fokusera på för att så kostnadseffektivt som möjligt göra sitt säljobjekt mer attraktivt. Jag kan varmt rekommendera Evalena som mäklare till andra. Hon känns både professionell och väldigt jordnära. Kunnig och erfaren. Rak och ärlig och utan att vara det minsta snobbig eller överlägsen. Jag och min partner är väldigt nöjda med att ha Evalena som vår mäklare. Läs mer
    2020-07-13 Evalena L svarar Marcus D
    Vad kul med en så härlig rekommendation första semesterdagen! Tack! Vi hörs och ses snart med resten av jobbet! /Evalena
  • 2020-07-12

Hwan W skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Bemött av en mycket trevlig och genuin person som hade bra koll och var väldig lättsam att ha att göra med.
    Finns inget att klaga på. Läs mer
    2020-07-28 Linn W svarar Hwan W
    Tack Hwan för den fina rekommendationen. Jag hoppas du ska stortrivas i din nya fina lägenhet, vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar Linn
  • 2020-07-08

Daniel U skrev om Andreas Palmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Vi har köpt lägenhet och fått ett underbart bemötande av Andreas!
    Vi har varit på många visningar och träffat flera olika mäklare men Andreas är verkligen i topp när det kommer till service, kundbemötande och tillmötesgående. Läs mer
    2020-07-09 Andreas P svarar Daniel U
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas verkligen! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende.
  • 2020-07-08

Erik G skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt hus. Oprofessionellt bemötande sv mäklaren. Dåligt säkerställande av kommunikationen mellan säljare och köpare. I dialogen förekom gissningar och antaganden istället för klargöranden, detta orsakade missförstånd och missnöje hos alla parter/köpare och spekulanter samt påverkade samtalsklimatet negativt. Läs mer
    2020-07-08 Erik O svarar Erik G
    Hej. Tråkigt att du upplever det på detta vis. Något missnöje från säljaren förekommer inte då de gav mig 5 i rekobetyg vid denna försäljning. Jag förstår att ni var frustrerade då säljaren inte ville gå med på era krav vilket jag provade vara tydlig med att det fanns risk för. Dock tacksam för din kommentar och att du upplevde att kommunikationen var otydlig, något för mig att ta med mig.
  • 2020-07-06

Mattias H skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har inte träffat el pratat med denna man. Läs mer
  • 2020-07-06

Per D skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Snabb service och mycket professionell!
    Det är många frågor när man är förstagångssäljare och Erik har varit ett fantastiskt stöd i processen när vi skulle sälja föräldrahemmet via dödsbo. Läs mer
    2020-07-06 Erik O svarar Per D
    Tack Per, det var roligt att få hjälpa till!
  • 2020-07-03

Fredrik Ö skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av fritidshus.
    Effektiv och lyhörd på våra önskemål.
    Bra bemötande. Läs mer
    2020-07-28 Linn W svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik för de fina orden! Det var roligt att hjälp till. Ha en fin sommar! Vänliga hälsningar Linn
  • 2020-07-01

Tomas J skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt hus i Lit. Agerat proffsigt med bra kontakter och uppföljning. Läs mer
  • 2020-06-30

Charlotta B skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Jag har sålt en br, 1,5:a på södra torlandsgatan 21a i Östersund.

Jag tycker det har känts toppen från början till slut, kan varmt rekommendera Linn som mäklare!

Hon har varit aktiv, alert, lyssnande, förstående, drivande, påhittig, tydlig och rak i sin kommunikation, ärlig, lojal och alltid trevlig. Hon har även känts kunnig och intresserad! Jag är mycket nöjd och tacksam för det!

. Läs mer
    2020-07-01 Linn W svarar Charlotta B
    Tusen tack Lotta, vilka fina ord! Det värmer verkligen. Kan bara säga detsamma, det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa till och har känts jättebra från start. Ha en superfin sommar! Hälsningar Linn
  • 2020-06-29

Eva S skrev om Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köp av skogsfastighet. Bra bemötande och professionell hantering. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-06-29

Gun-mari B skrev om Bengt Eklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Försäljning av skogs- och jordbruksfastighet

Mäklaren har varit mycket tillmötesgående

Det blev en bra affär trots att ett av skogsskiftena kommer att bli Naturvårdsreservat Läs mer
  • 2020-06-28

Celina V skrev om Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    We bought a house. Erik was very helpful and efficient. He adapted so that he communicated with us in English. Very good service. Thank you. Läs mer
    2020-06-28 Erik O svarar Celina V
    Thank you for your kind words. I hope you will enjoy your new house. Best regards/Erik
  • 2020-06-25

Bodil E skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Mycket trevligt bemötande ,hjälpsam fick bra hjälp med allt jag undrade över,toppen så tummen upp för Maria 😀 Läs mer
    2020-07-10 Maria H svarar Bodil E
    Tack för de fina orden. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende :)
  • 2020-06-25

Kent D skrev om Evalena Lindvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en villa. Blev bra bemött av mäklaren. Det tog lite tid innan huset blev sålt. Skulle gärna velat haft lite mer regelbunden kontakt/uppdatering under tiden tills huset blev sålt Läs mer
    2020-06-26 Evalena L svarar Kent D
    Härligt att det blev bra till slut!

Dick G skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Dane har återigen hjälpt oss sälja en bostad Denna gång Br lght har ett särskilt behagligt prof sätt att. Bemöta kund oss köpare
    Kan varmt rekommendera honom och personalen back Office på Sv fast
    Trevlig sommar Läs mer
  • Ann-Christin S

2020-06-24

Ann-Christin S skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Veronica sålde min enplansvilla på Frösön.
    Hon var hela tiden engagerad å positiv mot mej
    samt det uppdrag hon tagit på sig.
    Jag kunde ringa eller sms:a henne på de mest konstiga
    tider men hon svarade alltid proffsigt på de frågor jag
    jag hade.
    Jag var intresserad av en snabb affär eftersom jag redan
    hade köpt ett nytt boende å det fixade hon.
    Jag är väldigt nöjd med hennes insats rekommenderar
    Veronica till mina vänner som har planer på att sälja sina
    fastigheter. Läs mer
  • 2020-06-24

Karin Eva Margareta Gunnarsdotter E skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålde min mammas tegelvilla.
    För mej var det en jobbig upplevelse men mäklaren Veronica F.A gjorde det lättare för mej.
    Jag talade om min känsla för barndomshemmet och hon var verkligen lyhörd och det underlättade för mej.
    Smidig, lättsam affär med en väldigt gullig och proffsig mäklare.
    /Karin🌸👍🏻 Läs mer
  • 2020-06-23

Lina V skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Maria har varit so otroligt trevlig och tillmötesgående under försäljningen av bostadsrättsföreningens lägenhet! Hon har alltid varit positiv och trevlig under de gånger vi varit i kontakt. Läs mer
    2020-07-10 Maria H svarar Lina V
    Tack Lina, både för den fina rekommendation och ett bra samarbete :)
  • 2020-06-23

Solveig W skrev om Maria Hoppstadius en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt en br i Östersund, Midgårdsgatan 3 F.

Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, Maria var lättsam och ingav förtroende.
    Hon levde upp till de förväntningar jag hade.
    Bra kontakt från start inför visning och hela vägen tills allt var
    klart. Läs mer
    2020-07-10 Maria H svarar Solveig W
    Tack för de fina orden! Hoppas att du trivs bra på det nya stället :)

Patrik V skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Har köpt nyproducerad lägenhet Åre/Tege. Flexibelt och bra bemötande från mäklaren. Levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-23

Kristina Elisabeth G skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en lite fjällstuga.
    Har inte träffat mäklaren i person men blivit trevligt bemött. Läs mer

Gulli W skrev om Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt en bostadsrätt i Tegefjäll Åre.
    Vi blev bra bemött.
    Svarade snabbt på våra frågor, skickades oss material.
    Det är första gången vi har handlat via mäklare, så vi hade inte direkt några förväntningar, vi fick en bra kontakt och bra återkoppling. Läs mer
  • 2020-06-22

Maria J skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sålt bostadsrätt. Entusiastisk mäklare, glad, positiv , engagerad.
    Levde verkligen upp till mina förväntningar
    Bra på att förklara, gav förslag, inte påstridig. Ja en riktigt bra mäklare Läs mer
  • 2020-06-22

Veronica A skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpt lägenhet. Jätte bra bemött. Trevlig och professionell. Tillgänglig och snabb att svara och återkoppla.
    Sammantaget väldigt nöjd med vår mäklare! Läs mer

Carl N skrev om Linn Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Köpte min första lägenhet av Linn Wikström.
    Blev väldigt bra bemött, duktig i sitt arbete pondus och respekt. Tog väl han om mig genom mitt första bostadsköp Läs mer
    2020-06-29 Linn W svarar Carl N
    Tack Carl för de fina orden! Stort lycka till med nya boendet, hoppas du ska trivas! Hälsningar Linn
  • 2020-06-22

Annica Å skrev om Veronica Forsén Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    Sprudlande av engagemang och idéer. Samtidigt lyhörd och inkännande. Sakkunnig!

Lyckas man sälja ett hus till ett av de högsta prisen i området, under loppet av några veckor. Där husen vanligtvis ligger ca 6 månader. Ja då är man ett fullblodsproffs!!! Läs mer

Årevägen 120 A, 837 52 Östersund