Svensk Fastighetsförmedling Åre

Svensk Fastighetsförmedling Åre

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Åre!

Är det dags att sälja din bostad? Eller letar du nytt? Då kan det vara smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Åre har lång erfarenhet och den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så lönsam och friktionsfri som möjligt. Vi hittar köpare både i och utanför Åre med hjälp av marknadsföring som sträcker sig från norr till syd.

Vi vet hur vi på bästa sätt ska förmedla känslan av Åre när det gäller grönområden, lokaltrafik, affärer och skolor men även det mer dolda såsom hur tempot skiftar över dagen och vilken atmosfär som råder. Besök gärna vår hemsida för mer info och gör en kostnadsfri värdering av din bostad.

229 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åre

Sedan starten hos Reco 2018
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2023-01-26 Verifierad kund
    Väldigt professionell och ödmjuk.
    Tillgänglig och effektiv återkoppling.
    2023-01-26 Verifierad kund
    Jonas var tydlig, tillgänglig och väldigt serviceinriktad under hela processen. Vi är väldigt nöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Järpen
    2023-01-21 Verifierad kund
    Jonas was so kind and friendly. Jonas went out of his way to help us understand everything about the property. He even hiked 2km on a wintery road to take us for the viewing.
  • köpte sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Lit
    2023-01-17 Verifierad kund
    Jag har ingen erfarenhet om dur det brukar vara men jag har haft en positiv upplevelse!
    Det låter bra att det kändes positivt, tack! Erik Olofsson
    2022-12-20 Verifierad kund
    Jonas är fantastisk!

Han har varit behjälplig och tillförlitlig i alla avseenden. Vi är verkligen imponerade.
  • sålde en tomt med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Orrviken
    2022-12-08 Verifierad kund
    God känsla för marknaden och ett professionellt bemötande!
    Tack Morgan, det är ett fantastiskt fint område du skapat! Erik Olofsson
    2022-12-07 Verifierad kund
    Vi blev bemötta bra och professionellt. Vi uppskattar även att vi fick möjlighet att träffas på plats i Åre och besöka byggarbetsplatsen för vår nya lägenhet samt en vi fick se en liknande färdigställd lägenhet. Vi hade höga förväntningar på mäklaren och tycker att han levde upp till dem.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-12-05 Verifierad kund
    Tack för hjälpen vid ytterligare en lyckad försäljning!
    2022-12-05 Verifierad kund
    Jag saknar information och en muntlig/skriftlig dialog. Jag är väl medveten om att projektet är stort med många kunder men jag tänker att ett samtal eller intiativ till dialog hade varit genomförbart. Alternativt att ni som företag får anställa alternativt utöka er stab då ni offererat på hela projektet och tilldelats det. Ett tredje alternativ är att ni håller liv och aktivitet på instagramkontot. Där saknas ert engagemang!
    Hej Alma,

Tack för att du tar dig tid att skicka feedback. Du får gärna skriva ngr rader om vad du har saknat då vi fått mycket feedback på att just informationen varit tydlig och kommit löpande. Har vi missat ngt till dig eller har information inte kommit fram? Vänligen jonas.fagergren@svenskfast.se
    Jättebra bemötande,satt sig in i vår situation snabbt och bra engagemang!👍
    Jättebra bemötande,satt sig in i vår situation snabbt och bra engagemang!👍
    2022-12-04 Verifierad kund
    Jonas levde verkligen upp till våra förväntningar!
    Jonas gör det lilla extra och tar sig alltid tid för kunden!
    Han är otroligt påläst!

Vi kan varmt rekommendera Jonas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-12-04 Verifierad kund
    Superproffsigt bemötande,bra kundförståelse och bra kontakt genom hela försäljningen!👍
    2022-12-04 Verifierad kund
    Vid kontakt fick jag ett bra bemötande. Dålig på att besvara mail
    Hej Anders,

Tack för feedback.

Väl mött i Åre.
    2022-12-03 Verifierad kund
    Svara snabbt och rakt på frågor
    Tydlig i sina besked
    Tack Ulrika
    Ni gör ett grymt jobb med föreningen!

Jonas Fagergren
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Brunflo
    2022-12-01 Verifierad kund
    Alltid nåbar och Erik levde upp till förväntningarna. Tyvärr fick vi inte det pris vi ville ha, men ser inte att det berodde på mäklare utan mer konjunkturläget. Erik ingav förtroende och var seriös i alla lägen av säljprocessen
    Tack Anders för dom orden, tyvärr blev inte priset vad vi önskat men tiden är som den är. Tror det blev en bra lösning för alla parter ändå. Erik Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    2022-11-29 Verifierad kund
    Jonas Fagergren har varit väldigt proffsig sedan vår första kontakt. Svarat direkt och även kommit med idéer och tips.

//Max
    2022-11-25 Verifierad kund
    Vi har sålt och köpt hus och lägenheter här i Varberg. Vi känner att Erik har varit väldigt enkel att ha att göra med, alltid svarat på våra frågor, inte många men ändå.
    Kommer använda honom om/när vi säljer i framtiden
    Roligt med nöjda kunder och tackar på förhand för framtida rekommendationer Erik Olofsson
    • Tegefjäll
    2022-11-25 Verifierad kund
    Jonas är en otroligt bra mäklare. Är också trevlig och hjälpsam kring våra frågor. Han jobbar för att alla ska bli så nöjda det bara går och det lyckades han verkligen med. Rekommenderar honom alla dar i veckan.
    Tack Sabina & Sivert

Njut av sydligare breddgrader nu!

• skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-11-24 Spontant omdöme
    Jonas är kunnig, trevlig och en otroligt bra mäklare. Han jobbar för att alla ska bli så nöjda det bara går. Han lyckades verkligen. Rekommenderar honom alla dar i veckan. Sabina och Sivert
  • sålde sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Häggenås
    2022-11-24 Verifierad kund
    mycket väl bemött.Vi hade ingen erfarehet av mäklare menhar inget att klaga på.
    Tack Kerstin, kul att jag fick äran att hjälpa er. Mycket fint objekt vilket också visade sig i slutänden! Erik Olofsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-11-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, trovärdig, pålitlig, lyhörd och väldigt trevlig. Bra visning trots att den var digital. Lägenheten stämde mycket väl med våra förväntningar.
    Topp helt enkelt!
  • sålde sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Brunflo
    2022-11-19 Verifierad kund
    Trevlig okomplicerad att ha att göra med i hela säljprocessen. Vi uppskattar Eriks goda råd och höga integritet.
    En fantastisk fastighet skall nu få en ny och lycklig ägare. Det är en ynnest att få möjligheten att sälja fastigheter som denna, det finns inte många. Tack för förtroendet! Erik Olofsson
    2022-11-17 Verifierad kund
    Jonas har varit väldigt informativ i hela försäljningsprocessen vilket har varit uppskattat då vi bor på annan ort . Jonas har skött denna försäljning utmärkt kommer definitivt att anlita Jonas igen .
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni får möjlighet att njuta av Åre ännu mera nu.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Hej!

Jonas har på ett föredömligt sätt hållit oss uppdaterade och återkopplat löpande under hel processen.
    En mycket tydlig kommunikation och inget svammel.
    Alltid ett nöje att samtala med er och träffa er!. Uppskattar ert förtroende och den dialog vi har haft. Vi syns till vintern!

Må bäst, Jonas
    2022-11-13 Verifierad kund
    Good English and willing to help foreign buyers
    Nice meeting you Laurand welcome to Sweden! I hope you and your family will enjoy the nature, the mountains and the surroundings.
    Kindly Jonas
    Jonas Fagergren
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Tegefjäll
    2022-11-07 Verifierad kund
    jättebra bemötande och service
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    2022-11-06 Verifierad kund
    Klar tydlig effektiv skapade en bra bild av kommande försäljningssituation och marknaden. Delade våra egna värderingar av vad som var viktigt. Detta gjorde att försäljningen gick snabbt och att både vi och köparna som vi har haft kontakt med efteråt som jag ser är nöjda/Jan
    Tack Lennart,
    Uppskattar ert förtroende och hoppas att vi får tillfälle att ses i Åre framöver. Jag är övertygad om att de nya ögarna kommer ta väl hand om huset och njuta av det under lång tid.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Professionell och trevlig och snabb med kontakter.
    Tack Erik, Njut av omgivningarna och jag ser fram emot att se en nybyggd altan i söderläge om jag åker förbi någon gång ;)

• Odensala
    2022-10-31 Verifierad kund
    Erik är lätt att nå, om han är upptagen, ringer han alltid upp.
    Han är snabb, effektiv och förtroendeingivande,
    gör klart från början vilka förväntningar man kan ha på prisläget. Förmedlade också vidare kontakt med flytthjälp och städ.
    Tack för trevliga ord och omdömen. Känns alltid bra när ni är nöjd! Erik Olofsson
    2022-10-28 Verifierad kund
    Erik är Fantastiskt på alla sätt o vis!
    Erik överträffade alla våra förväntningar!
    En bra och engagerad Mäklare som vi varmt kommer att rekommendera för våra vänner även vad gäller försäljning av Bostad!

Svensk Fastighetsförmedling Åre är väldigt seriösa o proffsiga
    Tack Jonas, att bli rekommenderad till andra som funderar på att sälja är det allra bästa betyget man kan få! Erik Olofsson
    2022-10-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående samt lätt att få tag i via telefon!
    Tack Sofia, Lycka till med flytten och ser fram emot att se om din käre man fäller ngr älgar från ”jakttornet”. ;)

• Vemdalen
    2022-10-14 Verifierad kund
    Erik var snabb på att återkoppla på mina Mail och samtal. Erik var snabb på att få till ett plastmöte och visa lägenheten.

Pappersexercisen var lika så snabbt hanterat av Erik.

Kort och gott väldigt nöjd med hur Erik hanterade hela affären
    Tack Marcus, det blev en snabb och smidig affär, nu är det bara att njuta av vintern och lägenheten! Erik Olofsson
    2022-10-11 Verifierad kund
    Affärsmässigt korrekt bemötande
    Tack Sölve, Jag tror verkligen du har hittat rätt köpare till din bostad. Glöm inte att njuta av en god middag nu ;) Vänligen Jonas Jonas Fagergren
    2022-10-09 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera, genomgående högsta betyg.
    • Gräftåvallen
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mari är otroligt proffsig och har tryggt guidat oss genom hela affären. Det märks att hon har lång erfarenhet. Hon är helt klart en mäklare att rekommendera!
    • Gräftåvallen
    2022-10-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från första stund. Det jag gillade mest var att mäklaren genuint trodde på vårt objekt och såg potentialen i det. Mäklaren var också behjälplig i hela processen och höll oss informerade. Sammanfattningsvis skulle jag absolut rekommendera denna mäklare. Du kan räkna med en bra magkänsla genom hela säljningsförfarandet. Tack!
    2022-10-07 Verifierad kund
    Trevlig och bra mäklare som vi uppskattar!
    Säger samma sak till dig som till Tommy. Alltid ett nöje att samtal och arbeta med er. Jag uppskattar verkligen er tydliga kommunikation och det förtroende ni ger mig. Vi syns snart i Åre! Må bäst, Jonas Jonas Fagergren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Duved
    2022-10-03 Verifierad kund
    På alla sätt en utmärkt mäklare; pålitlig, tillgänglig, trevlig och engagerad.

Betyg; utmärkt (fick inte till att ange ovan med cirklarna)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Duved
    2022-10-02 Verifierad kund
    Vendela vår jätte trevlig, flexibel och proffsig. Vi hade stort stöd av henne som köpare!
    2022-09-24 Verifierad kund
    Meget bra . Møtekommede. Fikk svar på alle spørsmål. Vi er meget fornøyd.
    Tack själv Jostein! Jag hoppas att huset får leva kvar i skäkten under lång tid framöver nu. Vänligen Jonas Jonas Fagergren
  • köpte sin stuga med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
    • Hammerdal
    2022-09-12 Verifierad kund
    Snabbt, tydligt, enkelt, smidigt. Inga konstigheter!
    Tack för ett bra betyg, detta blir riktigt bra! Erik Olofsson
    • Hammerdal
    2022-09-11 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Erik och det var inga problem att få kontakt med Erik när jag hade någon fråga. Avslutningen av affären gick smärtfritt
    Kul att alt känns bra och tack för ett bra betyg! Erik Olofsson
    2022-09-08 Verifierad kund
    Kunnig. Trevlig. Närvarande. Hjälpsam. Känns inte som en klassisk mäklartyp (på ett positivt sätt)
    • Offerdal
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb och effektiv
    Skönt att du är nöjd, ett kul objekt att få ta hand om. Erik Olofsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
    • Mörsil
    2022-08-05 Verifierad kund
    Blev super bra bemött av Mari. Svarade alltid och snabbt på våra frågor och funderingar. Hjälpsam på alla vis.
    • Ljungdalen
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och hjälpsam! Endast haft kontakt per telefon men det har gått utmärkt.
    Tack Martin, Jag hoppas ni får möjlighet att njuta av sköna helger i stugan under vintern nu. Vänligen Jonas Jonas Fagergren
    • Mörsil
    2022-08-03 Verifierad kund
    Mari är en ärlig,duktig o proffsig mäklare.hon har bemött oss på en trevlig o personlig sätt,o varit duktig o engagerat på den personliga o juridiska plan.reccomenderas varm.
    • Offerdal
    2022-07-31 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande.
    Jag fick en bra upplevelse, och hade väl inga förväntningar, men nöjd med försäljningen.
    Ett mycket speciellt objekt jag fick äran att sälja, det kändes verkligen bra att vi kunde knyta ihop en affär där ni blev nöjda. Har varit roligt att sälja och vi har haft ett gott samarbete hela vägen, Tack! Erik Olofsson
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mari är trevlig, förstående och lätt att kommunicera med.