Svensk Fastighetsförmedling Åre

Snittbetyg
4.8
Ring 0647-28 21 94 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Åre! Är det dags att sälja din bostad? Eller letar du nytt? Då kan det vara smart att ta hjälp av någon som har koll på läget. Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Åre har lång erfarenhet och den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så lönsam och friktionsfri som möjligt....

270 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Åre

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 270 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Joakim L
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Mycket bra dialog och mycket insatt i marknaden. Kan verkligen rekommendera Jonas som mäklare, han kommer definitivt fortsatt få vårt förtroende i framtiden.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Joakim, Ett nöje att få förtroendet och uppskattar dialogen och tydligheten vi har haft. Må bäst både du och familjen så syns och hörs vi!

Henrik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre

kunnig, uthållig och tillgänglig

Svar från Jonas Fagergren

Tack Henrik, Skönt att vi fick till båda lägenheterna. Vi syns säkert i Åre framöver. Ta hand om er!

Ulf Lennart M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre

Bra bemötande. Bra kommunikation. Värdefulla råd

Mariell S
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Proffsig. lätt att få tag på och inga inlindande svar!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Mariell! Extra skönt att få vara del av en helhetslösning med både sälj och köp åt er. Detta kommer bli bra för er! Må bäst, Jonas

Pia Maria F
Åre

Jonas är väldigt trevlig, lösningsorienterad och balanserar bra mellan lyhördhet och affärssinne. Trygg affär med Svensk Fastighetsförmedling.

Tack Pia, All lycka framöver i stora staden. Åre finns kvar! Vänligen Jonas

Kristina G
Sålde sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Klövsjö

Supernöjda, proffsigt bemötande och snabb i hantering.

Svar från Erik Olofsson

Tack Kristina, lycka till på dina nya äventyr i huvudstaden!

Björn N
Åre

Lyhörd, påläst och förtroendeingivande. Precis det man vill ha av din mäklare.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Björn! En lycklig familj som köpare och en möjlighet för er att bygga ert nästa boende blev en bra kombination. Ett nöje att ha med er att göra. Må bäst!

Alexander V
Åre

Jonas har varit extremt hjälpsam professionell och trevlig.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Alexander, Glad för er skull att vi fick till det och att ni tar möjligheten att flytta till Åre. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas förträffligt hela familjen. Önskar er varmt välkomna till Jämtland!

Linn W
Köpte sin stuga med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Mörsil

Vendela Philipsson var mäklare för objektet vi köpte och var från första möte på visningen otroligt utåtriktad, trevlig, glad och informerande. Vi fick mycket information utan att behöva ställa frågorna själva, och vi fick ett direkt intryck av ärlighet och transparens vilket gjorde att vi kände oss trygga. Under hela processens gång med budgivning och försäljning har hon varit hjälpsam och pedagogisk. Relationen oss emellan kändes personlig och avslappnad, utan agenda, samtidigt som hon är väldigt professionell. Skulle...

Anna Diana Kristina F
Duved

Trevligt bemötande, påläst, proffsig och hela tiden snabb återkoppling.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Diana, Ett fantastiskt läge och härligt att se din glädje över stället! Med lite kärlek på stugan kommer detta bli ett fantastiskt ställe.

Nils F
Sålde sin stuga med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Mörsil

Fantastisk. Glad positiv kommer med förslag o alltid tillhands.

Heikki F
Järpen

Snabb, professionell och korrekt - mycket gott intryck från start till mål!

Martin Victor H
Mörsil

Blev väldigt glad att möta Vendela som har varit otroligt proffsig, lyhörd och trevlig. Hon har gjort detta husköp fantastiskt. Av alla mäklare vi träffat är vi väldigt glada att det just va Vendela vi hade när det var dags för köp! Kommer varmt rekommendera henne till andra.

Fredrik B
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Aspås

Erik har varit enkel, proffsig och mycket behjälplig att ha att göra med i affären, samt väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Högt förtroende!

Svar från Erik Olofsson

Hej Fredrik, tack för fina rekommendationer. Ni har köpt ett fantastiskt hus i fint läge, där kommer ni att trivas.

Bård J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Veldig bra på alle måter, faglig dyktig og realistisk ift dagens markedssituasjon :)

Svar från Jonas Fagergren

Tack Bård, Jag hoppas att hela familjen nu kan njuta av en större lägenhet! Uppskattar mycket den dialog vi haft och ert varma och positiva sätt i all kommunikation.

Mats M
Åre

Bra mäklare med god uppfattning om den lokala fastighetsmarknaden. Professionell, trevlig och sympatisk som person.

Eva S
Åre

Jonas Fagergren var professionell, lugn och noggrann i samband med försäljningen av vår lägenhet. Vi rekommenderar honom varmt.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Eva, Jag hoppas ni är nöjda med utfallet och att vi syns på fjället eller i byn framöver. Ni vet vart det alltid finns kaffe när ni har vägarna förbi!

Carina L
Östersund

Kunnig, serviceminded och trevlig! Rekommenderas verkligen.

Svar från Erik Olofsson

Tack för fina rekommendationer, hoppas ni skall trivas!

Erik M
Tegefjäll

Kunnig, seriös, snabba återkopplingar och proffsig.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Erik, Skoj att våra vägar möttes igen och ännu roligare att det blev en bra försäljning med även nöjda köpare som nu får en helt fantastik lägenhet bredvid backen att husera i. Vi syns!

Peter J
Åre

Väldigt engagerad och tillmötesgående! Bra och öppen dialog med både köpare och säljare. Lugn och trygg, med en inställning att förmedla snarare än att sälja. Vilket jag uppskattar väldigt mycket.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Peter, Ett nöje att få bistå med försäljningen av ert hus. Ta hand om er så syns vi på byn!

Ingrid Pernilla L
Åre

Mycket trevlig och kunnig, inte alls för pushig. Gav ett ärligt och genuint intryck

Svar från Jonas Fagergren

Tack Ingrid! Jag hoppas ni kommer njuta av ert nya boende. På återseende!

Lena A
Åre

Jonas är en mycket sympatisk person. Jag alltid fått ett positivt bemötande. Han är kunnig, påläst och vet vad han talar om. Han värnar om både köparens och säljarens intressen.

Svar från Jonas Fagergren

Tack för allt Lena! Jag hoppas ni kommer trivas söderöver och kommer sakna er. Allt gott till er!

Björn A
Åre

Kompetent, förtroende ingivande, strategiskt klarsynt. Tar sin uppgift på högsta nivå.

Svar från Jonas Fagergren

Önskar er all lycka söderöver och vill tacka er för både förtroendet ni alltid ger och inte minst er fantastiskt positiva livssyn. Tack för att ni är som ni är :) Jag säger inte hej då utan på återseende!

Örjan R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Åre

Enkelt som för mig som säljare.

Anna B
Tänndalen

Mycket duktig. Bästa mäklaren vi har haft. Ordning och reda och mycket trevligt bemötande.

André S
Sålde sitt hus med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Järpen

Proffsigt bemötande👍 Klart bättre än förväntat vad det gäller bilder, text och jobba för att hitta en köpare👍 Har haft ett leende på läpparna genom hela processen👍

Torbjörn W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vendela Philipsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Hela teamet i Åre är jättebra, Mari sticker dock ut som bäst!

Märit S
Köpte sin bostad med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Offerdal

Br hittills men egentligen lite tidigt att säga, uppdraget är inte färdigt ännu.

Per S
Offerdal

Svårt att svara då jag inte haft att göra med Erik eftersom min syster sköter den kontakten.

Karin B
Tegefjäll

trevlig och tillmötesgående med tid för obokad visning. Lätt att komma i kontakt med.

Elin V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Vi upplever Mari som väldigt engagerad, genuin, personlig och proffesionell. Snabb återkoppling och smidig hantering.

Luna O
Stugun

Great experience! I'm happy with all the communication with Erik and would highly recommend him as an agent. I'm grateful for the correspondence in English as I don't speak Swedish :)

Svar från Erik Olofsson

Thank you for your kind words and recommendations. It has been a pleasure to work with you, I hope you will enjoy your new home.

Monica B
Tegefjäll

Kompetent och engagerad. Ombesörjde vår försäljning på ett smidigt och lättsamt sätt .

Stian S
Åre

Excellent help from Mr. Jonas and the team. As a Norwegian buyer in Sweden, he's been of outstanding service to me. I would recommend anyone using this broker and his team!

Svar från Jonas Fagergren

Welcome to Åre Stian! I’m sure you will enjoy the town and the apartment. See you around!

Mats N
Hallen

Mycket duktig mäklare som är tydlig och vet hur hon ska bemöta både säljare och köpare.

Lars H
Hammerdal

Köpet är inte genomfört ännu, men så här långt är jag mycket nöjd. Han svarar snabbt på frågor och är tillgänglig. Processen med undertecknande av köpekontraktet löstes mycket smidigt brevledes, då jag bor i Norrtälje. Ser fram emot fullföljandet av köpet.

Svar från Erik Olofsson

Tack Lars för din RECO. Välkommen till Hammerdal, min födelseort!

Per J
Tegefjäll

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Saklig ärlig och mycket trevlig. Det märks såklart att Jonas har mycket att göra men trots detta levde han helt klart upp till våra förväntningar. Vi skulle absolut anlita Jonas till en kommande försäljning och rekommendera honom till andra.

Tack Per! Lycka till med husbygget och hälsa familjen. Vänlgen Jonas

Niclas H
Tegefjäll

korrekt och trevlig, så för oss som köpare bra på alla sätt och viss.

Jag hoppas ni kommer trivas! Vänligen Jonas

Isabel H
Tegefjäll

Vi anlitade Jonas för att sälja vår lägenhet i Åre och hans bemötande och förmedling av lägenheten var toppen. Återkopplade och såg till att rätt köpare fick möjlighet att se vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera Jonas!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Isabel och Johan, Lycka till husbygget nu! Jag kommer och inspekterar slottet när ni minst anar det ;)

Emelie I
Köpte sitt hus med hjälp av Mari Åkre en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Duved

Mari har varit otroligt lyhörd till både säljare och köpare för att skapa så fina förutsättningar till affär som möjligt. Ödmjuk och värdesätter även mjuka värden, vilket skapar en trygg upplevelse. Bara gott att säga om Mari!

Johan T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Åre

Trevligt och bra bemötande, kan på alla sätt rekommendera mäklaren!

Svar från Erik Olofsson

Skönt att du hade en bra upplevelse, hoppas du kommer att trivas!

Hans S
Åre

Väldigt professionell och ödmjuk. Tillgänglig och effektiv återkoppling.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Hans, Jag hoppas ni kommer trivas och verkligen kommer njuta av utsikten nu när solen börjar att titta fram!

Ylva P
Åre

Jonas var tydlig, tillgänglig och väldigt serviceinriktad under hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Ylva, Välkommen till Åre!

Kimberley Frances C
Järpen

Jonas was so kind and friendly. Jonas went out of his way to help us understand everything about the property. He even hiked 2km on a wintery road to take us for the viewing.

Svar från Jonas Fagergren

I loved the hike! I really hope the house will be your little paradise in the mountains. See you around in the mountains :) Kindly, Jonas

Miranda B
Lit

Jag har ingen erfarenhet om dur det brukar vara men jag har haft en positiv upplevelse!

Svar från Erik Olofsson

Det låter bra att det kändes positivt, tack!

Almir Z
Åre

Jonas är fantastisk! Han har varit behjälplig och tillförlitlig i alla avseenden. Vi är verkligen imponerade.

Morgan B
Sålde en tomt med hjälp av Erik Olofsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Orrviken

God känsla för marknaden och ett professionellt bemötande!

Svar från Erik Olofsson

Tack Morgan, det är ett fantastiskt fint område du skapat!

Mikael B
Åre

Vi blev bemötta bra och professionellt. Vi uppskattar även att vi fick möjlighet att träffas på plats i Åre och besöka byggarbetsplatsen för vår nya lägenhet samt en vi fick se en liknande färdigställd lägenhet. Vi hade höga förväntningar på mäklaren och tycker att han levde upp till dem.

Katja S
Åre

Tack för hjälpen vid ytterligare en lyckad försäljning!

Alma B
Åre

Jag saknar information och en muntlig/skriftlig dialog. Jag är väl medveten om att projektet är stort med många kunder men jag tänker att ett samtal eller intiativ till dialog hade varit genomförbart. Alternativt att ni som företag får anställa alternativt utöka er stab då ni offererat på hela projektet och tilldelats det. Ett tredje alternativ är att ni håller liv och aktivitet på instagramkontot. Där saknas ert engagemang!

Svar från Jonas Fagergren

Hej Alma, Tack för att du tar dig tid att skicka feedback. Du får gärna skriva ngr rader om vad du har saknat då vi fått mycket feedback på att just informationen varit tydlig och kommit löpande. Har vi missat ngt till dig eller har information inte kommit fram? Vänligen jonas.fagergren@svenskfast.se

Filtrera omdömen