Jonas Fagergren

Jonas Fagergren

Jonas Fagergren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Åre

Jonas Fagergren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Jonas Fagergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Fagergren har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

84 omdömen om Jonas Fagergren

Sedan starten hos Reco 2021
Daniel O
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Professionell och kunnig, vi kände stort förtroende genom hela processen.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Daniel, Jag hoppas att ni kommer trivas i området och att ni har hittat ett hus ni kan ha glädje av länge. Uppskattar er tydliga och raka kommunikation och att ni verkligen har satt er in i husköpet. Välkommen till Ullån!

Ylva H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Jonas är engagerad, trevlig och snabb på att återkoppla.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Ylva, Jag hoppas och tror att ni kommer njuta av Åres bästa utsikt i många år. Tack för väldigt trevligt bemötande genom hela processen och uppskattar verkligen din raka och tydliga kommunikation. Vänligen Jonas Fagergren

Magnus E
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Min kontakt med Jonas är enbart positiv. Lugn, inlyssnande, saklig och professionell i alla situationer. En mäklare som inte kränger utan förmedlar med stor respekt för såväl köpare som säljare. Kan varmt rekommendera!

Svar från Jonas Fagergren

Ett sant nöje att få arbeta med er och med ert fantastiska hus. Ert engagemang i processen blandat med det förtroende ni ger mig uppskattas mycket. Ta hand om er! Vänligen Jonas F

Bengt Olov Anders B
Åre

Mycket professionell, saklig, tillgänglig och vänlig i sitt bemötande av oss.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Anders, Förhoppningsvis har ni hittat ett boende som ni kommer uppskatta under lång tid framöver. Ett fantastiskt läge för er som gillar att snabbt kunna ta er ut i backen. Sedan är det inte så dumt att solen tittar fram betydligt snabbare här än nere i byn ;) Uppskattar ert bemötande och det glädjer mig att det var ni som till slut blev köpare. Vänligen Jonas F

Jon T
Köpte sin bostad med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Tydlig, informativ och tillgänglig mäklare. Mycket nöjd.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Jon, Ett nöje att vara del av er resa med boendet. Önskar er all lycka framöver! Vänligen Jonas Fagergren

Annika C
Sålde sin bostad med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Åre

Mycket gott bemötande och stort förtroende för Jonas

Svar från Jonas Fagergren

Tack Annika, Som alltid ett nöje att få ditt förtroende och uppskattar verkligen ditt sätt att ge fullt förtroende i processen. Må bäst!

Fredrik Ianssen L
Åre

Tillitsvekkende, flink til å svare opp på små og store spørsmål i prosessen. Handelen gikk forholdsvis fort og det var mye på grunn av god og tett oppfølging fra megler underveis og at det ble skapt en god og trygg relasjon mellom alle parter. Godt gjennomført kontraktsmøte.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Fredrik, Uppskattar din tydlighet i vår kommunikation och jag hoppas och tror att ni har hittat ett riktigt fantastiskt boende. Det är många hus jag ser varje vecka men vissa sätter sig mer på näthinnan och detta är ett sådant. Jag hoppas ni kommer att trivas!

Peter L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Fagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Åre
Björnen

Bra person med raka besked och ärlighet

Svar från Jonas Fagergren

Tack Peter, Känns väldigt skönt att vi fick till en försäljning och dessutom till ett bra slutpris efter rådande marknad. Uppskattar även jag dig rakhet och tydlighet i kommunikationen. Vi syns i backen!

Elisabeth L
Björnen

Personligt bemötande och engagemang samt effektiv kommunikation. Tack!

Svar från Jonas Fagergren

Tack Elisabeth, Väldigt skoj att det tog fart på slutet och blev en affär med både ett bra slutpris och nöjda köpare. Hoppas vi stöter på varandra i Åre under nästa vinter!

Justin S
Tegefjäll

Jonas var otroligt engegerad i försäljningen av vårt bostad och jobbade hårt med ett stort antal spekulanter samt hittade egna via aktiv matchning. Vi hade mycket kommunikation och kände oss alltid trygga med hans råd.

Svar från Jonas Fagergren

Tack Justin, Även jag uppskattar dialogen vi har haft under resan och det gläder mig att vi hittade en bra köpare som kommer få njuta av er fina lägenhet. Tack för förtroendet! Vänligen Jonas