Anton Norstedt

Anton Norstedt

Anton Norstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Askersund

Anton Norstedt har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Anton Norstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Norstedt har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Anton Norstedt

Sedan starten hos Reco 2000
Hampus S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
RÖNNESHYTTA

Väldigt proffsig och jordnära kille som får en att känna sig trygg i processen. Han är alltid tillgänglig vid frågor och återkopplar om det är något som sker i processen. Kanon kille!

Julia S
RÖNNESHYTTA

Anton är en professionell och kunnig mäklare som lade stor vikt på att få oss som kunder att känna oss trygga under säljprocessen. Han var lättillgänglig och kunde på att tydligt sätt besvara alla frågor vi hade. Utöver det är han en väldigt trevlig person vilket gjorde att stämningen alltid kändes avspänd. Vi skulle absolut vända oss till honom igen!

Astrid M
Köpte sin bostad med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Vretstorp

Trevlig och lättsam mäklare som verkligen fixar med det som behövs ordnas med. Kan varmt rekommendera att låta Anton att ta hand om din bostadsaffär.

Jonas N
Askersund

Trevlig, kunnig, tillmötesgående och flexibel.

Wilma J
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Askersund

Mäklaren var enkel och ärlig. Under visningen kändes det som man blev kompis med mäklaren. Han är lätt att tycka om och ha att göra med. Han gör allt vad han kan för att hjälpa till.

Filip N
Askersund

Väldigt tillmötesgående och lättsam, tydliga svar på frågor och mycket hjälpsam

Margareta E
Hallsberg

Trevligt bemötande. Skicklig och proffsig.

Astridh F
Hallsberg

Trevligt bemötande, inlyssnande och kunnig. Kan varmt rekommendera honom både till köpare och säljare!

Stig Magnus E
Åsbro

Snabba svar och fint bemötande

Simon J
Askersund

Anton är en mäklare som inte lovar något han inte kan hålla, återkommer med svar på de frågor han ej kan svara på. Jordnära och förtroendeingivande