Jenny Dunér

Jenny Dunér

Jenny Dunér är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Jenny Dunér har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Jenny Dunér har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Dunér har haft 48 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-05 - 2024-04

211 omdömen om Jenny Dunér

Sedan starten hos Reco 2017
Inger L
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Trevlig, proffsig, rutinerad och kommunikativ. Jag gick på magkänsla, och valde Jenny på tio minuter..Det behövde jag inte ångra.🌺

Micke A
Danderyd

Från första mötet utstrålar hon och hennes parhäst Hanna förtroende. Jenny är rakt igenom proffsig och visar stort engagemang. Hon verkar dessutom älska "spelet"

Janina E
Svalnäs

Jenny är påläst och kunnig, det märks att hon har jobbat länge och får många objekt. Hon jobbar på med allt det som ska ske och man slipper onödiga samtal. Hon har också ett gott gäng hos sig på kontoret som täcker upp om så behövs, kort och gott ett proffsigt gäng! Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling varmt.

Jörgen E
Svalnäs

Det har fungerat alldeles utmärkt att företrädas av Jenny. Tack för fin service! Rekommenderas.

Tommy K
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Korrekt, trevlig och proffsig i sin kundrelation. Mycket behaglig mäklare som lyssnar noga på sin kund.

Kathe N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Proffsig och hjälpsam. Bra bemötande. Kan rekommendera henne ifall ni går i säljtankar.

Theresa J
Enebyberg

Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt hus med hjälp av Jenny. Jenny är kunnig, lätt att samarbeta med och trevlig! Det kändes väldigt bra under hela processen, från start till slut. Vi är jättenöjda!

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Jenny gav ett väldigt proffsigt intryck och var väldigt tillmötesgående, lösningsorienterad och mån om att hjälpa oss på bästa sätt. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling! Vi hade stor tillit till henne och lät henne guida oss genom försäljningen av vår lägenhet.

Linus E
Nora

Jenny är otroligt proffsig och engagerad. Hon är också påläst, förtroendeingivande och gör sitt yttersta för att komma i mål. Rekommenderar starkt andra säljare att höra av sig till henne om man funderar på att sälja sin bostad.

Theresa J

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning: