Johan Palmblad

Johan Palmblad

Johan Palmblad är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Johan Palmblad har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. Johan Palmblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Palmblad har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

70 omdömen om Johan Palmblad

Sedan starten hos Reco 2021
Katarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Klingsta Park

Trevlig, engagerad och proffsig!

Jeanette B
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Skogsvik

Absolut, här är en mer kortfattad recension: Jag är väldigt nöjd med Svensk fastighetsförmedling min erfarenhet av att arbeta med Johan är på alla sätt positiv. Johans professionalism, kommunikation och expertis gjorde hela processen smidig och effektiv. Jag rekommenderar Johan starkt till alla som letar efter en pålitlig mäklare. Tack för en fantastisk service!.

Catherine G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Stocksund

Johan Palmblad är en trevlig och angenäm mäklare. Helt okej att handla av honom.

Eva G
Danderyd

Informativ, kunnig och proffsig

Linda M
Berga

Johan har varit proffsig och hjälpsam igenom hela processen. Dessutom svarar han snabbt på frågor. Stort tack även till Jenny Dunér som drog ihop säcken och skötte slutförhandlingen

Marcus H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Berga

Mycket god kunskap av huset. Johan var mycket väl förberedd.

Henrik P
Nora

Trevligt och sakligt bemötande under hela processen. Alltid snabb och tydlig återkoppling vid frågor.

Anna W
Nora

Vi blev trevligt och korrekt bemötta. Han återkopplade snabbt och utförligt när vi hade frågor och till exempel önskade extra bilder. Det fanns en tydlig struktur under genomgången vid kontraktsskrivningen. Johan Palmblad uppfyllde absolut alla våra förväntningar.

Katarina S
Nora

Bra kommunikation och tydliga mål om försäljningsprocessen. Bra engagemang.

Kia E
Nora

Proffsig, kompetent mäklare som sätter realistiska priser från början. Har mitt största förtroende för Johan som sköter husaffärer med tydlighet och med bra kommunikation.