Jenny Näslund

Jenny Näslund

Jenny Näslund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Jenny Näslund har varit registrerad mäklare sedan 2008-11. Jenny Näslund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Näslund har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

88 omdömen om Jenny Näslund

Sedan starten hos Reco 2021
Pernilla A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Centrum

Jenny är trevlig, mycket tillmötesgående, lyhörd och återkopplar snabbt!👌

Emma E
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Jenny har varit otroligt proffsig och inkännande genom hela vår säljprocess. Vi kan varmt rekommendera henne.

Thomas Christoffer H
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Vi hade en bra köpprocess med en privatvisning av huset i över en timme och sedermera en god dialog och även en genomgång av huset med besiktningsman som var väldigt bra och gjorde att vi kunde känna oss trygga i vårt husköp!

Jessica A
Adelsö

Alltid ett trevligt bemötande och lätt att få kontakt med om man behövde. Fick oss att vara positiva trots att det tog lång tid att sälja huset pga marknaden såg ut. Kan varmt rekommendera jenny på svensk fastighetsförmedling!

Kristoffer Wallin S
Adelsö

Proffesionell, trevlig, hjälpsam

Johanna E
Svartsjö

Lugn och metodusk. Fint bemötande. Levererade.

Daniel H
Svartsjö

Vi kände oss helt trygga med Jenny vid köpet av vårt nya hus. Jenny var tålmodig och kompetent i all vår kommunikation och det kändes som att Jenny hade en genuin ambition att göra såväl köpare som säljare trygga och nöjda.

Jacob J
Svartsjö

Väldigt bra bemötande och förstående för vår situation. En enkel och mycket smidig affär i en tuff marknad. Vi kan varn rekommenderar Jenny.

Lotta L
Färingsö Stenhamra

Jenny har ett mycket trevligt sätt och varit flexibel under resan till försäljning av vårt hus. Hon har även känts trygg i sin roll på den osäkra marknaden som råder just nu. Jag kan starkt rekommendera Jenny.

Harry R
Färingsö Stenhamra

Vi uppskattar Jennys professionalism, tålamod och tydliga kommunikation och kan varmt rekommendera Jenny!