Amanda Rosvall Stenman

Amanda Rosvall Stenman

Amanda Rosvall Stenman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Amanda Rosvall Stenman har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Amanda Rosvall Stenman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Rosvall Stenman har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

186 omdömen om Amanda Rosvall Stenman

Sedan starten hos Reco 2019
Annelie J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Eskilstuna

Amanda är en riktig pärla! Kunnig, driven och extremt trevlig o lätt att ha att göra med. Hon håller oss hela tiden uppdaterade. Både min man o jag är supernöjda o rekommenderar henne varmt.

Patrick P
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Slagsta

Amanda Rosvall är alltid glad och trevlig. Hon är ihärdig envis generös och till mötesgående. Höll oss hela tiden informerade om processen. Var lyhörd införvåra funderingar. Peppade oss när vi var missmodiga. Man känner att man kan lita på henne. Vi rekommenderar henne starkt om ni funderar på vilken mäklare ni skall välja?

Annika P
Slagsta

Amanda är en mycket engagerad och serviceminded mäklare. Lyhörd och alltid glad o trevlig! Hon är professionell och en bra representant för Svensk Fastighetsförmedling.

Anders G
Röksta

Glad och trevlig, svarar alltid när man försöker att nå henne. Oerhört mån om att det ska kännas rätt för alla inblandade. Kan verkligen rekommendera henne.

Jan A
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Röksta

Amanda skötte försäljningen mycket bra. Blev alltid mycket bra bemött av henne. Vi hade en hel del frågor och funderingar som köpare som Amanda hanterade snabbt och professionellt.

Adam P
Eskilstuna

Väldigt bra och trevligt bemötande, snabb återkoppling hela tiden vilket var en viktig del i mitt säljande. Då jag redan hade flyttat sålde jag lägenheten på distans, men Amanda gjorde att det gick jättesmidigt ändå. I helhet hade jag en jättebra upplevelse av Amanda som mäklare och rekommenderar henne starkt!

Ann R
Grangärdet

En mycket trevlig och kompetent tjej. Hon lotsade mej genom hela försäljningsproceduren på ett mycket lugnt och proffsigt sätt. Jag kan verkligen rekomendera Amanda

Pontus J
Kvicksund

Insatt, noggrann, trevlig. Håller vad hon lovar. Enkel att förstå.

Karl Joel W
Kvicksund

Amanda var tillgänglig och lätt att nå under hela processen. Amanda har ett trevligt bemötande som hon kombinerar med tydlig och bra information.

Anna N
Tunavallen

Amanda är verkligen rätt person på rätt plats! Väldigt kunnig och professionell, hon höll mig uppdaterad och jag fick alltid snabba svar på mina frågor. Otroligt tillmötesgående och trevlig - hon gör verkligen det lilla extra. Rekommenderar henne till varenda kotte!