Amanda Rosvall Stenman
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Amanda Rosvall Stenman

• Monika O sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-04

Centrum
    Amanda har hjälpt oss både vid köp och försäljning av bostadsrätter. Hon har ett fint bemötande och professionell i sitt arbetbetssätt.
    Hon lyssnade in oss och hjälpte oss med råd inför försäljningen. Läs mer
    2020-03-11 Amanda Rosvall Stenman svarar Monika O
    Hjärtligt tack för de fina orden och för att jag återigen fick förtroendet att hjälpa er! Det har varit ett nöje att samarbeta med er!
    Bästa hälsningar, Amanda
  • Mika I sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-17

Mesta
    Sålt en lägenhet i parhus i Mesta. Amanda har varit väldigt engagerad och vi har vetat hela tiden vad som sker. Är mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-11 Amanda Rosvall Stenman svarar Mika I
    Varmaste tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Det betyder mycket för mig att ni är nöjda! Bästa hälsningar, Amanda
  • Marielle A köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-16

Mesta
    Har köpt en liten bostadsrätt, Amanda var jättebra, ordnade med allt och hjälpte till på alla sätt. Toppen ! Läs mer
    2020-03-11 Amanda Rosvall Stenman svarar Marielle A
    Stort tack för de fina orden, vad glad jag blir över att ni är nöjda! Önskar er lycka till med ert nya boende, jag är övertygad om att ni kommer trivas jättebra!
    / Amanda
  • Lars Frederic C köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-29

Tunavallen
    Amanda var från start på visningen väldigt professionell och kunnig i sitt arbete, utstrålningen var positiv hos Amanda. Kontakten med henne var väldigt bra och smidig allt från frågor till budgivning. Kontraktsskrivningen var också väldigt bra och smidig.
    Rekommenderar henne starkt för framtida försäljningar av bostäder. Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Lars Frederic C
    Hjärtligt tack för de fina orden och för din rekommendation Frederic! Det glädjer mig att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet!

Må gott!
    /Amanda
  • Tess S sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-29

Tunavallen
    Amanda sålde min bostadsrätt. Positiv, professionell och lätt att nå. Jag är
    väldigt nöjd över att jag valde Amanda som mäklare. Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Tess S
    Varmaste tack för omdömet och förtroendet Tess! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vad glad jag blir över att du är nöjd! Vi fortsätter letandet efter ett hus till dig och familjen, är övertygad om att ni kommer hitta ert drömhus! Vi ses och hörs!
    Bästa hälsningar
    Amanda
  • Lars-olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-17

Norr
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt i Eskilstuna föll vårt val på Amanda. Det visade sig vara ett utmärkt val. Hon har under hela processen uppträtt mycket seriöst, ambitiöst och hållit oss välinformerade.
    Hon har även varit lyhörd för våra egna synpunkter och förslag och kommit med bra tips och råd.
    Dessutom har hon ett glatt, lugnt och behagligt sätt som gör att vi gärna rekommenderar henne som Er mäklare.

Nöjda kunder
    Suzanne och Lars-Olof Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Lars-olof S
    Tack Suzanne och Lars-Olof för att ni tog er tiden att skriva ett omdöme om mig! Vill även tacka så hjärtligt för de fina orden och för förtroendet. Det glädjer mig att ni är nöjda! Blommorna från er gjorde sig väldigt fint på mitt köksbord! Bästa hälsningar, Amanda
  • Per A köpte sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-15

Slagsta
    Trevlig Engagerad mäklare som är snabb att svara på frågor Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Per A
    Tack så jättemycket Per för ditt omdöme! Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i ditt nya fina hus!
    Allt gott!
    Amanda
  • Johnny J sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-14

Slagsta
    Amanda är glad och positiv, och har visat stort engagemang för att få sälja vårt hus. Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Johnny J
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet Johnny och Gitte! Jag hoppas ni har en bra semester nu och önskar er stort lycka till med det nya huset!
    Vi ses och hörs!
    /Amanda
  • Håkan B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-27

Sveaplan
    Jag har sålt en bostadsrätt. Positivt bemötande från mäklaren som är glad och engagerad. Ordnade med extravisningar och hade ett effektivt arbetssätt. Bra samarbete mellan mäklare och fotograf.
    Personlig och engagerar sig i kunderna.
    Alltid lätt att nå. Läs mer
    2019-12-05 Amanda Rosvall Stenman svarar Håkan B
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet Håkan! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus, är övertygad om att ni kommer trivas bra! Bästa hälsningar, Amanda
  • Stefan F sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-16

Hällby
    Vi valde Amanda att sälja vårat radhus för hon gav oss ett glatt och professionellt första intryck.
    Riktigt duktig och noggrann.
    Kan varmt rekommendera Amanda. Läs mer
    2019-11-21 Amanda Rosvall Stenman svarar Stefan F
    Varmaste tack för de fina orden och förtroendet att få sälja er bostad! Det gläder mig oerhört mycket att ni är nöjda! Önskar er stort lycka till med det nya boendet, hälsa familjen! Varma hälsningar, Amanda

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren