Amanda Rosvall Stenman
Registrerad mäklare sedan 2019-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 39 Läs vad Amanda Rosvall Stenman

• Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-08-06

Nyfors
    Sålde en etta på 19 kvadrat i eskilstuna. Drakensköldsgatan 3. Amanda var väldigt lätt att jobba och samarbeta med. Hon lyssnar och håller en uppdaterad. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Charlotta C köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-08-05

Lasarettsområdet
    Av Amanda Stenman har jag köpt bostadsrätt på Sveav 23 i Eskilstuna, 1 r o k.
    Amanda är väldigt proffsig, vänlig och personlig som mäklare. Hon lyssnar, tar god tid på sig med mej som kund.
    Jag hade inga förväntningar från början.
    Jag känner mej mycket nöjd med Amanda och rekommenderar henne gärna till både nya köpare och säljare. Läs mer
  • Niklas Stig Osorio W köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-08-03

Duktig mäklare.
    Hon kommer gå långt i branschen.
    Drake-3 Läs mer
  • Daniel C sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-08-02

Nyfors
    Amanda hjälpte Anne Danielsson som hade semester att sälja vår lägenhet på ett proffsigt sätt. Båda var toppenbra i sina bemötande och väldig trevliga att ha o göra med. Amanda överträffade våra förväntningar då hon erbjöd sig att sköta om extra visningar som inte var inplanerade då några intressenter inte kunde komma på ordinarie visning. Läs mer
  • Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-16

Lasarettsområdet
    Jag hade inga förväntningar då jag gick på visningen tre timmar efter att jag sett lägenheten på hemmet.
    Mötte en helt fantastisk mäklare.
    Amanda har hjälpt mig hela vägen på alla vis.
    Allt gick otroligt fort. På eftermiddagen dagen efter visningen får jag veta att lägenheten är min.
    Tack snälla Amanda för din hjälp. Läs mer
  • Britt-marie J sålde sin stuga med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2:a
    Torshälla
    Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Amanda Rosvall Stenman för försäljning av mitt fritidshus i Eskilstuna. Hon är mycket ordentligt och välorganiserad så jag kände mig trygg i att hon hade full kontroll över alla steg i försäljningsprocessen. Bemötande var alltid glatt och trevligt och jag fick hela tiden uppdateringar och information. Rekommenderar alla att anlita Amanda för sina uppdrag:-) Läs mer
  • Pekka Olavi P
    Pekka Olavi P skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-14

Amanda förmedlade ett fritidshus i Ängsholmen, Torshälla - snabbt, korrekt, kommunikativt och positivt bemötande. Mycket nöjda. Läs mer
  • Adam L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

1.5:a
    Sveaplan
    Allt va jättebra och vi fick ett bra bemötande av Amanda våran mäklare.
    Finns inget att klaga på! Läs mer
  • Petra Y köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-29

3:a
    Djurgården
    Amanda var tillgänglig för mig som köpare genom hela processen. Hon var lyhörd, kompetent och uppmärksam på mina behov. Hon tog sig tid och lyssnade in och gav mig stöd från början till slut. Läs mer
  • Pär B
    Pär B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-28

Sandbankarna
    Amanda är väldigt engagerad, motiverad och svarade snabbt på alla frågor om objektet. Väldigt glad och positiv och allt sköttes proffesionellt och strukturerat.
    Tack för en smidig affär 🙂 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna