Amanda Rosvall Stenman
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-09

Läs vad 4 Läs vad Amanda Rosvall Stenman

• Heléne L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-02

Eskilstuna
    Amanda är en ambitiös och duktig mäklare. Hon lyssnar in både köparens och säljarens önskemål. Jag är säljare av pappas hus då han gått bort.
    Otroligt nöjd med Amandas insatser. Läs mer
    2019-10-03 Amanda Rosvall Stenman svarar Heléne L
    Tack så jättemycket för de fina orden och för förtroendet, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
  • Jessica N skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-09-02

Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Amanda. Mycket bra gällande bemötande och kommunikation! Otroligt proffsig och hon skötte affären galant! Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-09-26 Amanda Rosvall Stenman svarar Jessica N
    Stort tack för de fina orden! Vad glad jag blir över att du är nöjd!
  • Tone J skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-08-25

Verkligen nöjd med mäklarens arbete och visat intresse! Läs mer
    2019-09-26 Amanda Rosvall Stenman svarar Tone J
    Tack Tone, det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen!
  • Staffan O skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-08-07

Sålt en liten Brf 2 rum o kök på 44 kvm. Amanda har skött allting till våra fulla belåtenhet. Hon har kontinuerligt hållit oss uppdaterade under budgivning. Jag har sålt och köpt en del under åren och Amanda motsvarar mer en väl våra högt ställda krav och förväntningar. Läs mer
    2019-09-05 Amanda Rosvall Stenman svarar Staffan O
    Tusen tack för de fina orden, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! /Amanda

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren