Sara Lindstrand
Registrerad mäklare sedan 2007-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 84 Läs vad Sara Lindstrand

• Katarina E sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-20

Hällby
    Sålt en bostadsrätt. Smidigt och ett bra bemötande. Nöjd helt enkelt Läs mer
  • Åsa A köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-22

Kronskogen
    Sara hjälpte mig att sälja villasamhället att hitta läge heter jag köpte. Alltid trevligt bemötande samt proffsig. Bra dialog och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Erik J sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-13

T-Hälla Huvud
    Sara är toppen! Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
  • Kenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-11

Centrum
    Kunnig angagerad mån om kunden Läs mer
  • Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-10

2:a
    Nyfors
    Har sålt en bostadsrätt 2 rok á 41 kvm i centrala Eskilstuna, mäklaren sålde samma bostadsrätt till mig 2018. Jag fick ett positivt intryck av Sara redan 2018 och valde att kontakta henne igen när jag skulle sälja bostadsrätten två år senare. Kortfattat har upplevelsen varit väldigt bra. Okomplicerad och enkel kommunikation, trevligt bemötande, snabbt och effektivt. Toppenmäklare! Läs mer
  • Jimmy M
    Jimmy M köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-06

Västermalm
    Trevligaste och duktigaste mäklare jag träffat! Skulle helt klart anlita henne för en nästa affär! Läs mer
  • Sharokin T köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-13

Bjällersta
    Hon är jätte duktig och snäll. Jag nöjd med henne Läs mer
  • Erica N köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-02

3:a
    Centrum
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet.

Sara har varit trevlig och professionell genom hela processen. Som köpare känner vi oss trygga och nöjda. Läs mer
  • Peter W sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-17

Slagsta
    Vi sålde en villa.
    Av tre stycken mäklare så valde vi Sara eftersom hon kändes rätt från början och var saklig. Tyckte hon satt ett för högt utgångsbud men hon var säker på sin sak och fick det gå i lås.
    Förväntningarna höjdes med det höga utgångsbudet men Sara var rätt ute och vi fick betydligt mera än utgångsbudet. Sara med sin erfarenhet och trevliga sätt gjorde att vi kände oss trygga med henne.
    Toppen Sara! Läs mer
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-17

5:a
    Norr
    Sara har hittills gjort ett fantastiskt jobb vid försäljningen av mina föräldrars lägenhet. Sett till att vi inte drabbas av extra flyttskatt och hållt flera budgivare igång Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren