Sara Lindstrand

Sara Lindstrand

Sara Lindstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Sara Lindstrand har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Sara Lindstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Lindstrand har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 136 Läs vad Sara Lindstrand

• sålde sin stuga med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Ängsholmen
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig, erfaren. Vi har anlitat Sara flera gånger. Alltid nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Söder
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött av Sara. Jag upplevde henne som kunnig och säker i sin yrkesroll.
    Jag upplevde dock att hon denna period hade hög arbetsbelastning. Jag upplevde henne som stressad. Det tog sig uttryck i ett par missar i texten på Hemnet annonsen. Hon fick ändra och lägga till uppgifter, en felaktig och en som saknades.
    Mvh Marie
  • Björn A
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi har anlitat Sara för ytterligare ett försäljningsuppdrag. Vi behövde en seriös, kunnig och effektiv hjälp att genomföra affären. Med detta i basen samt snabbt genomförande utan att pruta på kvalitén i något avseende. Valet var kristallklart utan tvekan. Det proffsigt djupt affärsmässiga genomförandet har vi aldrig träffat på tidigare med tanke på de flertalet fastighetsaffärer vi avhandlat under åren. Att inte välja Sara bör i tänkta fastighetsaffärer vara ett klart misstag. Tack för din kompetens och lycka till!
    Bästa hälsningar
    Lena och Björn Axberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-06-07 Verifierad kund
    Superbra! Utförligt svar se Björn Axberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Söder
    2022-06-07 Verifierad kund
    Sara var fantastiskt tillmötesgående och med bra tålamod för två oerfarna köpare!
    • Torshälla
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Vi fick ett vänligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Måsta
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag fick ett gott intryck när Sara snabbt ställde om efter en visning jag själv missade.

Förväntningarna var höga för byrån är erkänt duktiga viket Sara Lindstrand bemästrade väl med sin långa erfarenhet.

En saklig och förtroendeingivande mäklare som skapade en lugn och trygg atmosfär omkring köpet.

//Magnus Litzén
  • Björn A
    2022-05-31 Verifierad kund
    Sara är den mäklaren alla borde efterfråga. Den genomförda affären blev bra för både säljare och köpare. En seriös försäljning utan tveksamhet med förmåga att sätta nivån på ett pris där alla parter blev nöjda.
    Lyhördheten mot marknaden gjorde att ingen intressent tappades bort. Även att fånga och väcka uppmärksamheten från den som inte noterat objektets attraktion.
    Sara gör ingen besviken, kunnig, rak, tydlig och engagerad. Ett djupt förtroende lång tid framöver.

Detta är ett gemensamt svar från Björn & Lena Axberg.
    • Måsta
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi gillade Sara från första mötet o hon var påläst o höll oss informerade.
    • Torshälla
    2022-05-29 Verifierad kund
    Jag upplever Sara som en mycket kompetent, behaglig och tillmötesgående mäklare. Jag rekommenderar henne gärna!
    Hon uppfyllde mina förväntningar.
    /Maria Stockeld