Sara Lindstrand
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 76 Läs vad Sara Lindstrand

• Peter W sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-17

Slagsta
    Vi sålde en villa.
    Av tre stycken mäklare så valde vi Sara eftersom hon kändes rätt från början och var saklig. Tyckte hon satt ett för högt utgångsbud men hon var säker på sin sak och fick det gå i lås.
    Förväntningarna höjdes med det höga utgångsbudet men Sara var rätt ute och vi fick betydligt mera än utgångsbudet. Sara med sin erfarenhet och trevliga sätt gjorde att vi kände oss trygga med henne.
    Toppen Sara! Läs mer
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-17

Norr
    Sara har hittills gjort ett fantastiskt jobb vid försäljningen av mina föräldrars lägenhet. Sett till att vi inte drabbas av extra flyttskatt och hållt flera budgivare igång Läs mer
  • Mikael E köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-16

Ekeby
    Mycket professionell och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • Bo A köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-11

Kvicksund
    Saklig, hjälpsam ja helt fantastisk hon var som en mäklare ska vara på alla sätt Läs mer
  • Jessica A sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-09

Centrum
    Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Tommy G köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-31

Hällby
    Mycket nöjd jag har köpt ett radhus l Hällby det gick mycket smidigt med allt runtomkring jag är nöjd med allt. Hälsningar Tommy. Läs mer
  • Agneta S köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-19

Jäder
    Har köpt fritidshus /torp. Sara har ett positivt och fint bemötande. Är snabb med info och uppföljning, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • Anders J sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-23

Torshälla
    Proffsig och hjälpsam
    Bra beskrivning över händelseförloppet. Läs mer
  • Annette Olivia H
    Annette Olivia H köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-21

Torshälla
    Köp av Aliforsgatan 6E.
    En utmärkt mäklare som är mycket informativ och har ett vänligt bemötande. Skulle rekommendera henne till vänner och bekanta som ska köpa eller sälja hus. Läs mer
  • Angelica L köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-19

Norr
    Jag köpte en lägenhet och hade förhoppningar om att det skulle bli ett snabbt köp. Med hjälp av Sara så blev det av betydligt snabbare än vad jag tänkt mig vilket känns super bra! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren