Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 694 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• 2020-11-23

Helena L skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda var en energisk och trevlig säljare hon hjälpte oss att sälja ett radhus.
    Hon höll oss uppdaterat hela tiden
    Hon levde upp till mina förväntningar
    Rekommenderar henne varmt Läs mer

Peter G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en bostadsrätt. Anna har varit mycket proffsig! Bara att rekommendera! Läs mer
    2020-11-23 Anna A svarar Peter G
    Tack Peter! Önskar er all lycka till med ert nya boende :-)
  • 2020-11-23

Roger Lennart K skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Radhus i Skogstorp
    Mycket bra bemötande.
    Våra förväntningar var bra . Amanda tog snabbt reda på våra frågetecken . Bra jobbat genom hela affären . Läs mer
  • 2020-11-02

Bobbie F skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra, kunnig, trevlig, hjälpsam och väldigt professionell. Helt rätt person på rätt plats!
    // Bobbie Frank Läs mer
  • 2020-11-01

Henrik W skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostad och vi skulle gärna använda oss av Jana igen
    Min fru har svarat på denna enkät oxå Läs mer
  • 2020-11-01

Dan Å skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt Lägenhet
    Snabbt och enkelt. Rak tydlig och kunnig. Bra helt enkelt. Läs mer
  • 2020-10-30

Anna E skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Levde upp till våra förväntningar som var högt ställda. Läs mer
    2020-11-02 Anne D svarar Anna E
    Jätteroligt att veta att ni är nöjda, tack för förtroendet!
  • 2020-10-30

Patric H skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och min sambo valde Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna när vi bestämt att sälja våran 135kvm stora, öppna lägenhet.

Redan från första stund kändes det som att vi var i trygga händer och hade fullt förtroende genom hela processen.

Jag personligen hade nog inga förväntningar åt något håll. Och blev mer än glatt överraskad av såväl bemötande som "utförande".

Då hela affären blev lång och inte alls som någon part från början kunnat förutse. Vill jag ge extra ros till Sofia som obevekligt har hjälpt, stöttat och kämpat. Alltid med ett leende, alltid redo med ett nästa steg och alltid med en känsla av att hon verkligen gjort Allt för oss!. Läs mer
  • Stefan I

2020-10-30

Stefan I skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt. Hon är artig med humor.
    Seriös presentation vid första mötet.
    Bra på återkoppling.

Nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-10-29

Christina H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana hjälpte oss att sälja vår villa. Efter att hon för ett par år sedan hjälpte oss sälja en bostadsrätt vände vi oss till henne igen och vi är lika nöjda den här gången. Jaana förmedlar en trygghet i säljprocessen då hon är lugn och förtroendeingivande med stor kompetens. Vi kommer vända oss till Jaana igen om vi har behov av en mäklare och kan varmt rekommendera henne och Svensk fastighetsförmedling.
    Anna och Henrik Läs mer
  • 2020-10-29

Eva Å skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fick ett tips om att anlita Sara Lindstrand av en person på Stenkvistavägen 4 där hon nu till stor belåtenhet sålt vår mammas lgh på samma adress. Även en vän till mig har haft Sara på Strandgatan o de blev också väldigt nöjda med sin försäljning
    Såg direkt efter bara 10 min när vi träffades att; Det här blir en bra mäklare till vår försäljning, hon är trevlig, säker, erfaren o vet vad hon pratar om o hade bra stajlingtips!
    /Eva Åsander Läs mer
  • 2020-10-28

Jonas B skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde en lägenhet genom Sofia. Hon skötte affären mycket professionellt. Hon levde upp till dom förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2020-10-27

Helene C skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en 3 rummare vid Tunavallen.
    Blivit bemött väl. Fått den info man behöver.
    Jo vi följde den plan vi hade med fotografering och att lägga ut lägenheten.
    Bra kontakt och en bra mäklare. Läs mer
    2020-10-30 Anne D svarar Helene C
    Tack för de fina orden Helene, roligt att ni är nöjda!
  • 2020-10-27

Aram K skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpte vår första bostadsrätt av Anne och är väldigt nöjda med hennes bemötande. Hon var alltid tillgänglig och svarade på våra frågor på ett utförligt sätt. Det resulterade i en snabb och smidig affär! Läs mer
    2020-10-30 Anne D svarar Aram K
    Känns jättekul att veta att ni känner er trygga i ert första köp, stort lycka till med nya boendet!
  • 2020-10-26

Kristofer B skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande och tillgänglig när man behövde få kontakt. Toppenmäklare! 👍🏻 Läs mer
  • 2020-10-23

Linnea P skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Försäljning av bostadsrätt.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
  • 2020-10-22

Birgitta E skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trots svår marknad har Sara envist jobbat på och lagt ner sin själ i att hjälpa oss till en lyckosam försäljning. Hon har inte sparat några krafter och på alla sätt medverkat till att lägenheten varit tipptopp vid visningarna. Läs mer
  • 2020-10-22

Jörgen C skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande av Anne. Läs mer
    2020-10-27 Anne D svarar Jörgen C
    Tack för det fina omdömet, grattis till köpet av ett fint ställe!
  • 2020-10-18

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt, försäljningen gick snabbt och smidigt, Robert var mycket tillmötesgående och höll en bra kontakt genom prosessen. Läs mer
  • 2020-10-16

Therese Å skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara är en superduktig mäklare! Koll på läget, ser helheten och levererar det lilla extra från A till Ö. Läs mer
  • Peter B

2020-10-16

Peter B skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande och mycket engagerad mäklare. Svarar snabbt på telefon och sms och håller det hon lovar. Vi är jättenöjda som köpare av bostad. Läs mer
  • 2020-10-16

Irene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt ! Så nöjd med bemötandet och information . Fick stort förtroende för Robert som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-15

Fanny B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Engagerad och visade stort intresse för att hitta den rätta köparen. Läs mer
  • 2020-10-13

Marie A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag upplevde henne som serviceinriktad. Tog väldigt bra hand om objektet. Det var andra gången som vi anlitade henne. Första gången med att sälja min pappas hus och nu våran bostadsrätt så det måste säga allt Läs mer
  • 2020-10-13

Peter M skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig mäklaren, positiv och bra bemötande 👍👍👍👍 Läs mer
  • 2020-10-12

Cecilia F skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb och smidig affär. Bra bemött. Otroligt trevlig och jordnära. Läs mer
  • 2020-10-12

Mats B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Nicklas har sålt en bostadsrätt tidigare och nu ett fritidshus och vi har trivts väldigt nöjda med honom Läs mer
  • 2020-10-11

Felicia S skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Jaana.

Jaana är professionell, detalj-styrd och vill att alla ska bli så nöjda som det går. Hon ser till att alla parter tar sitt ansvar och kommer överens på ett trevligt sätt. Hon hör av sig, återkopplar och är mån om att allt ska gå bra med nöjda kunder. Läs mer
  • 2020-10-10

Daniel E skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt ett fritidshus i kjula . Sofia var/är tydlig,glad, professionell med glimten i ögat. Det ända jag sakna var att få ett telefonsamtal efter det att vi skrivit på och innan vi fick nycklarna. Men samtidigt som jag var ett samtal bort så var Sofia och svensk fastighetsförmedling det också. Så i det stora hela så blir det 10 av 10

Ðaniel Eriksson ny fastighets ägare😉 Läs mer
  • 2020-10-10

Adam E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde precis vår bostadsrätt innan visning. Värderingen och slutpris blev som mäklaren spådde.
    Rak på sak och väl erfaren i yrket som mäklare.

Tack för en bra försäljning! Läs mer
  • 2020-10-09

Henrik E skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Med sanslös professionalism och medkänsla
    möjliggjorde Niclas nästa fas i livet för oss genom att
    sälja vårt hus. Det var en fröjd att se hur skickligt
    han genomförde sitt arbete -som pågick veckans alla
    dagar- tills målet var nått och alla inblandade var nöjda.
    Andra mäklare kan möjligen vara lika bra, men inte bättre. Läs mer
  • Jan W

2020-10-07

Jan W skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köp av Kolonistuga . Sofia vad riktigt BRA saklig och kunnig
    Är nöjd med hennes tillmötes gående Läs mer
  • 2020-10-06

Filip P skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en lägenhet, Sara fixade privat visning utan några bekymmer. Klockrent bemötande och snabb återkoppling. Finns inget negativt att säga. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Ronny J

2020-10-06

Ronny J skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hon har för andra gången sålt en bostad åt mig. Först ett hus, o nu en bostadsrätt. Hon uppträder alltid korrekt, på ett enkelt sätt, vilket gör henne till en ypperlig mäklare. Läs mer
  • Eva P

2020-10-05

Eva P skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt ett hus och sålt en lägenhet med Niclas hjälp. Svarar proffesionellt på våra frågor och ett bra bemötande. Läs mer
  • 2020-10-05

Janice L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hon har hjälpt oss att sälja ett hus. Tycker att hon har fixat allt att inte vi har behövt fixa med papper o så. Fått information när budgivning börjat och bra information om allt vad som händer. Glad och mycket trevlig person Läs mer
    2020-10-05 Anna A svarar Janice L
    Tack Janice för dina värmande ord om mig!
  • 2020-10-04

Adam Sabri B skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt, Jag blev bra bemött av Sara och fick massor med hjälp! Läs mer

Tobias H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt vårt hus och alltid samma super proffsiga bemötande och allting runt omkring av Anna! Läs mer
    2020-10-04 Anna A svarar Tobias H
    Tack Tobias och Sandra för omdömet!
  • 2020-10-04

Patrik F skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Proffsigt och tydligt bemötande
    Tillsammans hitta ett rimligt försäljningspris där affären senare överträffade våra förväntningar
    Jag kommer rekommendera Sara till vänner som vill sälja sina hem. Läs mer
  • 2020-10-04

Sunitha Madelene F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en sommarstuga. Mäklaren hörde av sig och det va som en dröm när hon gjorde det. Mäklaren gjorde mer än hon behövde göra på ett bra sätt och det märker vi som köpte. En angagerad mäklare är en bra mäklare och det är hon. Ger mitt bästa betyg till henne. Läs mer
  • 2020-10-03

Anton H skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpte vår första lägenhet och mäklaren var väldigt proffsig och väl bemötande. Hon gjorde så vi kände oss trygga med den kommande affären, och tog saker i det tempo vi behövde. Super! Läs mer
    2020-10-08 Anne D svarar Anton H
    Stort tack för det fina omdömet, jag blir glad att höra att ni känner er trygga med allt! /Anne
  • 2020-10-03

Lisbeth A skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde våran bostadsrätt. Anna är en väldigt glad och positiv mäklare. Väldigt kunnig och engagerad. Förklarade bra hur det hela gick till. Tar hand om allt. Vi är väldigt nöjda med Anna och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-10-03 Anna A svarar Lisbeth A
    Tack snälla Lisbeth och Kenneth! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • 2020-10-02

Gvidas B skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet, kunnig och engagerad mäklare som rekommenderas starkt!
    Supertrevlig ! Läs mer
  • 2020-10-02

Tomas B skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kvick och bra.
    Snabb affar.
    Flexibel. Kunnig Läs mer
  • 2020-09-28

Ulrika T skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Skulle sälja lägenhet eftersom jag ville bli av med lägenheten fort. Så gick det bra sålde den snabbt. Mäklaren har ett bra bemötande och väldigt positiv. Läs mer
    2020-09-28 Anna A svarar Ulrika T
    Tack Ulrika för det fina omdömet!
  • 2020-09-27

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en bostadsrätt mäklaren var trevlig, kunnig och lätt att ha att göra med. Mäklaren såg till att det blev en snabb och smidig affär, vilket både köpare och säljare verkade uppskatta. Läs mer
  • Liselotte E

2020-09-25

Liselotte E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt. Blev vänligt och proffsigt bemött. Mäklaren har humor och känns mänsklig. Var snabb och effektiv. Mycket nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-09-23

Elisabeth E skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde lägenhet åt anhörig/dödsbo.
    Mycket vänlig, glad och proffsig höll oss informerade genom hela processen.
    Det gick mycket lättare än jag trodde i en svår tid pga Amanda.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-09-21

Bengt H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde en villa- dödsbo. Anna Avhede var mycket sympatisk och proffsig genom hela affären. Läs mer
    2020-09-21 Anna A svarar Bengt H
    Tack för det fina omdömet Bengt!
  • Pia F

2020-09-21

Pia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert är oerhört engagerad, kunnig och tillmötesgående. Han har hela tiden varit lugn och lyhörd. Han har uppdaterat, guidat och informerat oss löpande under försäljningen. Robert har gett oss råd och varit lätt att komma i kontakt med. Med en fin presentation visade han och sålde vårat hem mkt professionellt !! Kan verkligen rekommendera Robert. Tack för allt !
    (Försäljning av hästgård) Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte