Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 1057 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna 2

• köpte sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Närsjö
    2022-08-08 Verifierad kund
    Vi fick all info som vi behöver för att kunna bestämma oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-07-17 Verifierad kund
    Proffsigt genomfört................
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Stenby
    2022-07-12 Verifierad kund
    Anna är trevlig tillmötesgående kunnig social idérik jättefin person.
    Hon har gjort ett utmärkt arbete under vår tid och jag är mycket nöjd och rekommenderar Anna varmt till kommande uppdrag.
    Tack fina Susanne! Hoppas du kommer trivas i Kalmar :-) Anna Avhede
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Ärla
    2022-07-12 Verifierad kund
    En helt perfekt mäklare. Trevligt bemötande som gav goda råd hur huset skulle se ut på visningen. Trevligt anordnat möte mellan köpare/säljare. Kunde inte ha önskat nån bättre.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Snopptorp
    2022-07-11 Verifierad kund
    Har fått hjälp av Amanda vid försäljning tidigare av bostadsrätt och är lika nöjd den här gången. Hon är proffsig! Man blir uppdaterad och behöver inte undra över något. Kan verkligen rekommendera henne.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket professionell och kunnig, ger bra vägledning, råd och allmän information kring genomförande av försäljning av bostad. Rekommenderar starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Snopptorp
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och insatt i bostadsrätten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-06-27 Verifierad kund
    Sålt bostadsrätt i centrala Eskilstuna.
    Jag har fått en fantastisk hjälp av Fanny som är en jättetrevlig, hjälpsam och professionell mäklare.
    Jag rekommenderar henne varmt!

Marie N
  • sålde sin stuga med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig, erfaren. Vi har anlitat Sara flera gånger. Alltid nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Valhalla
    2022-06-15 Verifierad kund
    Troligtvis en av dom bästa mäklare som man kan ha att göra med👍👍👍
    Men tusen tack! Blir så lycklig av omdömet! 🥰 Anna Avhede
    • Valhalla
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi förväntade oss att Anna skulle ta hand om allt runt försäljningen och att vi skulle få ett bra pris. Vilket vi fick. Och allt gick väldigt smidigt.
    Hon är proffsig, påläst och lyhörd.
    Dessutom är hon en väldigt trevlig person.
    Tack för det fina omdömet, ni gav mig bra förutsättningar i försäljningen. Anna Avhede
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Sveaplan
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra bemötande. Bra information. Tydliga svar på frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött av Sara. Jag upplevde henne som kunnig och säker i sin yrkesroll.
    Jag upplevde dock att hon denna period hade hög arbetsbelastning. Jag upplevde henne som stressad. Det tog sig uttryck i ett par missar i texten på Hemnet annonsen. Hon fick ändra och lägga till uppgifter, en felaktig och en som saknades.
    Mvh Marie
  • köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Hyndevad
    2022-06-08 Verifierad kund
    Niclas hanterade bara kontrakt och övrigt pappersarbete kring köpet, då vi innan överenskommit affären privat med säljaren. Detta fungerade bra, men hade uppskattat tydligare info från Niclas om processerna för betalningar, överföra pengar, där bankerna och mäklarna har strikta och bestämda rutiner. Detta blev dock klargjort efter kontakter med mäklarassistenten.
  • Björn A
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi har anlitat Sara för ytterligare ett försäljningsuppdrag. Vi behövde en seriös, kunnig och effektiv hjälp att genomföra affären. Med detta i basen samt snabbt genomförande utan att pruta på kvalitén i något avseende. Valet var kristallklart utan tvekan. Det proffsigt djupt affärsmässiga genomförandet har vi aldrig träffat på tidigare med tanke på de flertalet fastighetsaffärer vi avhandlat under åren. Att inte välja Sara bör i tänkta fastighetsaffärer vara ett klart misstag. Tack för din kompetens och lycka till!
    Bästa hälsningar
    Lena och Björn Axberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-06-07 Verifierad kund
    Superbra! Utförligt svar se Björn Axberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-06-07 Verifierad kund
    Sara var fantastiskt tillmötesgående och med bra tålamod för två oerfarna köpare!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Proffsig och ambitiös som gjorde processen lätt och smidig
    2022-06-05 Verifierad kund
    Trevlig, glad och behjälplig vid lägenhetsköp.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Vi fick ett vänligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Måsta
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag fick ett gott intryck när Sara snabbt ställde om efter en visning jag själv missade.

Förväntningarna var höga för byrån är erkänt duktiga viket Sara Lindstrand bemästrade väl med sin långa erfarenhet.

En saklig och förtroendeingivande mäklare som skapade en lugn och trygg atmosfär omkring köpet.

//Magnus Litzén
  • Björn A
    2022-05-31 Verifierad kund
    Sara är den mäklaren alla borde efterfråga. Den genomförda affären blev bra för både säljare och köpare. En seriös försäljning utan tveksamhet med förmåga att sätta nivån på ett pris där alla parter blev nöjda.
    Lyhördheten mot marknaden gjorde att ingen intressent tappades bort. Även att fånga och väcka uppmärksamheten från den som inte noterat objektets attraktion.
    Sara gör ingen besviken, kunnig, rak, tydlig och engagerad. Ett djupt förtroende lång tid framöver.

Detta är ett gemensamt svar från Björn & Lena Axberg.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Då vi köpte detta hus via Anna, o var mycket nöjda med hur hon skötte den försäljningen var det ett lätt beslut att låta henne sköta vår försäljning. Vi är mycket nöjda även denna gång!! Stort engagemang o kunnig.
    Tack Per! Hoppas det nu var sista gången som ni flyttar 😉 lycka till i stor stan! Stort tack för rekommendationen! Anna Avhede
    • Munktellområdet
    2022-05-31 Verifierad kund
    Amanda rekommenderar jag starkt. Hon har hjälpt oss med både köp av ny bostad och försäljning av befintlig bostad.

Alltid tillgänglig och hjälpsam i alla frågor när man själv är lite fundersam i hur processen går till.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-05-31 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, hon kändes påläst och det hon inte visste tog hon reda på. Hon är otroligt varm och personlig och jag känner mig trygg som köpare. Bara bra saker att säga!!
    Tack Johanna! Hoppas n kommer få det bra på Mellangården…..fantastisk gammalt och trivsamt hus! Anna Avhede
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi köpte vårt hus av Anna, o den affären sköttes både proffsigt o personligt. Därför var det självklart att välja henne vid vår försäljning av samma bostad. Även nu har hon visat sin proffsighet, med personlig känsla. Vi är väldigt nöjda, o skulle varmt rekommendera henne vid både köp, o försäljning!!
    Tack Carin! Du vet att det ligger mig varmt om hjärtat att både köpare och säljare blir nöjda ;-) Stort tack för rekommendationen! Anna Avhede
    • Måsta
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi gillade Sara från första mötet o hon var påläst o höll oss informerade.
    • Munktellområdet
    2022-05-31 Verifierad kund
    Supertrevlig, påläst och med snabb återkoppling!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt intresserad av det hon gör. Svarade på de frågor jag hade som köpare och tog reda på information. Mycket nöjd av mottagandet
    Tack! Jag hoppas ni kommer få många härliga år i ert nya/gamla hus! Anna Avhede
    2022-05-29 Verifierad kund
    Jag upplever Sara som en mycket kompetent, behaglig och tillmötesgående mäklare. Jag rekommenderar henne gärna!
    Hon uppfyllde mina förväntningar.
    /Maria Stockeld
    2022-05-28 Verifierad kund
    Super trevlig bemötande med glimten i ögat 🤩
    Snabb återkoppling på minna frågor.
    Väl mött Amanda😀
    2022-05-28 Verifierad kund
    Bättre mäklare går nog inte att uppbringa. Vi har bara superlativer att beskriva Amanda med. Allt från första mötet till kontraktskrivning har löpt helt till vår belåtenhet. Amanda, vi önskar dej all framgång och ett stort tack för allt arbete.
    Mvh Annika o Lasse
    2022-05-27 Verifierad kund
    Mycket bra intryck. Trevlig, kunnig och påläst. Snabba och tydliga svar. Skulle gärna anlita Amanda vid eventuell framtida försäljning.
  • Annika L
    2022-05-26 Verifierad kund
    Valde mellan ett par mäklarbyråer och kände ett förtroende för Amanda Rosvall vid första mötet! Hon har ett positivt och trevligt bemötande. Har alltid varit tillgänglig och ställt upp på ett föredömligt sätt!! Är supernöjd med henne och hon har skött vår försäljning på allra bästa sätt! Kunde inte ha fått en bättre mäklare!!! Kommer att rekommendera henne till alla jag känner! Bästa mäklaren jag haft inget negativt att säga, och jag kommer att sakna henne framöver 🤗🙌
    • Mesta
    2022-05-24 Verifierad kund
    Ett jättebra bemötande o hjälp att få affären i lås! Bara positivt att säga! Jätte tacksammma! Mvh/Marianne o Jan
    2022-05-23 Verifierad kund
    Duktig och tålmodig mäklare som strävar efter kundens bästa
    Tack Farqad! Hoppas ni kommer att trivas! Anna Avhede
    2022-05-23 Verifierad kund
    God bemötande och mycket lyhörd och professionell mäklare.
    Tack Abir! Lycka till med renoveringarna :-) Anna Avhede
    2022-05-23 Verifierad kund
    Att ha Amanda som mäklare var återigen fantastiskt. Hon återkopplar all information så snabbt att man inte ens behöver tänka på något. Hon tar ett sådant ansvar att det känns som att hon säljer sitt eget hus!

Det blev en bra snabb affär för alla parter. Och en markant ökning under budgivningen. Allt man kan önska! Tusen tack Amanda!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Är supernöjd med Amanda. Väldigt trevlig, engagerad och professionell, kändes tryggt. Rekommenderar verkligen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra vis. Mäklaren erbjöd en smidig affär med god information.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Amanda var väldigt trevlig, proffsig och tillmötesgående, kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-05-19 Verifierad kund
    Professionell och mycket god tillgänglighet. Väldigt trevilg och kunnig inom området.
    TACK för de värmande orden och grattis till ett kanonbra boende! /Anne Anne Danielsson
    2022-05-19 Verifierad kund
    Det var min dotter som skötte kontakten med Amanda. Jag pratade kort över telefon.
    Vi fick båda ett väldigt positivt intryck av Amanda.
    Hon var lyhörd och kom med bra förslag hur vi skulle lägga upp ev försäljning.

Mvh Jakob
    • Sandbankarna
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande trots att vi inte hade bokat tid för visning. Anna är mycket kunnig och hjälpsam och vi fick ett bra förtroende för henne när vi skulle köpa vårt hus. Anna är en mäklare vi varmt kan rekommendera vid fastighetsaffärer.
    Tack för de värmande orden! Hoppa ni kommer trivas på Lyckan :-) Anna Avhede
    2022-05-18 Verifierad kund
    Välkomnande och inkluderande Amanda som gjorde vår affär till en angenäm upplevelse. Ordningsam och korrekt med ett supertrevligt bemötande från minut 1. Hon knöt ihop säcken med säljarna på ett fantastiskt sätt så vi alla kände oss som vinnare och nöjda över affären.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Amanda från första stund. Fick verkligen svar på allt man undrade samt hjälp med det man behövde, då jag inte köpt något tidigare. Jag är suuuuper nöjd och lycklig. Även för all hjälp efter kontraktet var skrivet. Tack fina Amanda för all hjälp!!!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Väldig hjälpsam med alla frågor vi hade som första husköpare. I allt från våra frågor på visningen till även efter vi skrivit klart våra kontrakt.
    • Näshulta
    2022-05-17 Verifierad kund
    Super trevlig, återkopplar väldigt snabbt.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Amanda, en mycket trevlig och driven mäklare.
    Alltid glad och tillmötesgående, snabba svar på både frågor och funderingar.
    TACK Amanda för all hjälp med försäljningen av vårt hus.
    Eva och Leif.
    • Sveaplan
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, trevlig tjej som vet vad hon pratar om.
    Allt gott.