Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 460 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• 2020-01-29

Hanna T skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bostadsrätt, 3RoK 89m2

Anne har ett professionellt och vänligt bemötande. Hon ger snabb respons vid frågor och Inger trygghet genom hela affären.

Anne har god lokalkännedom, mycket kunskap och bred erfarenhet!

Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-01-29

Camilla A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har försålt en villa och bemötandet av Robert gentemot mig som säljare har varit professionellt, inlyssnande och även med stor "fingertoppskänsla". Robert uppfyllde mina förväntningar med råge och jag skulle varmt rekommendera honom till andra.

//Camilla Anglemark Läs mer
  • 2020-01-29

Christer Mathias C skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och snabba svar.
    Bra vid kontraktsskrivningen.
    Inga konstigheter utan bara bra intryck. Läs mer
  • 2020-01-29

Lars Frederic C skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda var från start på visningen väldigt professionell och kunnig i sitt arbete, utstrålningen var positiv hos Amanda. Kontakten med henne var väldigt bra och smidig allt från frågor till budgivning. Kontraktsskrivningen var också väldigt bra och smidig.
    Rekommenderar henne starkt för framtida försäljningar av bostäder. Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Lars Frederic C
    Hjärtligt tack för de fina orden och för din rekommendation Frederic! Det glädjer mig att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet!

Må gott!
    /Amanda
  • 2020-01-29

Tess S skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda sålde min bostadsrätt. Positiv, professionell och lätt att nå. Jag är
    väldigt nöjd över att jag valde Amanda som mäklare. Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Tess S
    Varmaste tack för omdömet och förtroendet Tess! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Vad glad jag blir över att du är nöjd! Vi fortsätter letandet efter ett hus till dig och familjen, är övertygad om att ni kommer hitta ert drömhus! Vi ses och hörs!
    Bästa hälsningar
    Amanda

Magnus B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpte ett hus. Jag tycker att Hans var lugn, samlad och professionell. Läs mer
  • 2020-01-28

Jonas M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har precis köpt vårt drömhus genom Jaana.

Vi är väldigt nöjda med hur hela processen gått till.
    Från visning till budgivning och kontraktsskrivning.

Allt har gått väldigt smidigt, bra information och tydliga svar.

Vi kan starkt rekommendera Jaana vid köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • 2020-01-26

Per A skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig , erfaret och förtroende ingivande bemötande. Kommer att rekommenderas vidare! Läs mer
  • 2020-01-25

Mari-louise N skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt hus och köpt lägenhet. Bra och kunnigt bemötande av mäklaren. Mina ev förväntningar infriades. Rekommenderar gärna sv fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-01-25

Johanna M skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niclas hjälpte oss att sälja vårt hus & måste säga att han är en sådan bra mäklare. Lyssnar, delar tankar med kunden och är väldigt lätt tillgänglig om det är något. Trevlig & alltid glad. En guldstjärna till han! Läs mer
  • 2020-01-24

Felicia Elina Petronella B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt. Superbra bemötande och kommunikation. Allt har gått jättebra. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-01-24

Sofie K skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi är jättenöjda med Jaanas arbete med försäljningen av vårt radhus! Läs mer
  • 2020-01-21

Tobias L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte ett radhus men får även hjälp med att sälja min lägenhet, allt har fungerat jättebra och jag har fått svar på alla frågor jag hade innan. Läs mer
  • 2020-01-20

Rosita H skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har både köpt och sålt en tvårumslägenhet med Sofia Nilsson Westman som mäklare. Hon har bemött oss på ett professionellt sätt. Varit engagerad i objekten och återkopplat vid behov. Vi är mycket nöjda med affärerna och kan rekommendera hennes tjänster till andra. Läs mer

Fredrik H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana hjälpte oss att sälja vår lägenhet på norr i Eskilstuna.
    Efter första kontakt via mail så återkopplade hon snabbt. All kontakt har varit effektiv och proffesionell.
    Har tidigare köpt lägenhet med Jaana som mäklare och nu sålt med henne som mäklare.
    Skulle varmt rekommendera henne, både för köpare och säljare. Läs mer

Sargiss E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    1-köpte lägenhet av hennen
    2-ska sälja min radhus
    3-bemött genom att köpa lägenhet
    4-inget fel vi var nöjd
    5-Janne är trevligt person och hon är väldigt trevligt mäklare Läs mer
  • 2020-01-18

Ingela Maria F skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevligt bemötande som var avslappnat men ändå professionellt. Läs mer
  • 2020-01-17

Lars-olof S skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt i Eskilstuna föll vårt val på Amanda. Det visade sig vara ett utmärkt val. Hon har under hela processen uppträtt mycket seriöst, ambitiöst och hållit oss välinformerade.
    Hon har även varit lyhörd för våra egna synpunkter och förslag och kommit med bra tips och råd.
    Dessutom har hon ett glatt, lugnt och behagligt sätt som gör att vi gärna rekommenderar henne som Er mäklare.

Nöjda kunder
    Suzanne och Lars-Olof Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Lars-olof S
    Tack Suzanne och Lars-Olof för att ni tog er tiden att skriva ett omdöme om mig! Vill även tacka så hjärtligt för de fina orden och för förtroendet. Det glädjer mig att ni är nöjda! Blommorna från er gjorde sig väldigt fint på mitt köksbord! Bästa hälsningar, Amanda
  • 2020-01-15

Per A skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig Engagerad mäklare som är snabb att svara på frågor Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Per A
    Tack så jättemycket Per för ditt omdöme! Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i ditt nya fina hus!
    Allt gott!
    Amanda
  • 2020-01-14

Johnny J skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda är glad och positiv, och har visat stort engagemang för att få sälja vårt hus. Läs mer
    2020-01-29 Amanda Rosvall Stenman svarar Johnny J
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet Johnny och Gitte! Jag hoppas ni har en bra semester nu och önskar er stort lycka till med det nya huset!
    Vi ses och hörs!
    /Amanda
  • 2020-01-11

Tommy J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vårt hus och fått ett bra pris.
    Niclas har lyssnat på oss och lagt upp försäljning efter diskussion med oss på ett följsamt sätt.
    Han har gett de råd som vi behövde när det gäller förberedelser inför fotografering och visning.
    Vi imponerades vid kontraktsskrivningen som han ledde mycket bra.
    Vi är mycket nöjda som helhet. Läs mer
  • 2019-12-22

Daniel K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en nyproduktion. Bra bemötande och proffsigt intryck. Läs mer
    2020-01-16 Robert A svarar Daniel K
    Tack Daniel för att du tagit dig tid att skriva en Reco!
    Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i Solvik när ert nya hus står färdigt och vill ni ha min hjälp i framtiden står jag alltid beredd!
    Må gott! Mvh Robert Almgren
  • 2019-12-19

Agneta S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt fritidshus /torp. Sara har ett positivt och fint bemötande. Är snabb med info och uppföljning, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-12-16

Andreas J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt villa. Jag upplevde Robert dom kunnig och säker. Kontakten var smidig, snabba och tydliga svar samt ett bra tänk kring affären. Läs mer
    2020-01-16 Robert A svarar Andreas J
    Tack Andreas för dom fina orden! Jag hoppas flytten ska gå smidigt för er och att ni ska trivas bra med livet på landet.
    Hälsa familjen!
    Mvh Robert Almgren
  • 2019-12-15

Ismail F skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag köpte et hus. Mäklaren är professionell, vänlig och tydlig. Läs mer
    2019-12-16 Anna A svarar Ismail F
    Tack Ismail! Hoppas ni kommer att trivas i huset!
  • 2019-12-12

Johan K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en lägenhet av Anna.
    Blev bemött proffsigt, svarar snabbt vid kontakt. Inga frågor är dumma. Läs mer
    2019-12-12 Anna A svarar Johan K
    Tack Johan! Hoppas du kommer trivas i din lägenhet!
  • 2019-12-11

Barbro O skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana Dahl har sålt min lägenhet. Jaana tog hand om allt på ett förtroendegivande sätt. Fotograf engagerades och jag fick se, justera och godkänna materialet innan det lades ut på hemnet. Jaana engagerade sig för och på visningar. Köpet/avtal skedde snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera Jaana Läs mer
  • 2019-12-11

Britt Gunnel J skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna har hjälpt oss att sälja min mammas hus. Vi har fått ett proffsigt bemötande från start till avslut. Anna har varit hjälpsam och tillgänglig för alla typer av frågor och funderingar. Vi har känt oss trygga i hela försäljningsprocessen tack vare Annas stora engagemang.
    Katrin och Martin Adsjö Läs mer
    2019-12-11 Anna A svarar Britt Gunnel J
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
  • 2019-12-09

Ulla-lena A skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lgh som jag ej trodde skulle vara så lättsåld. Den blev såld inom 10 dagar och jag är mycket nöjd.
    Anne gjorde en fantastisk beskrivning av lgh och område, ingående och nya idéer till blivande köpare.
    Och till det jättebra foton både ute och inne.

Jag har talat om för Anne hur nöjd jag var med hennes beskrivning av objektet och likaså är jag mycket nöjd med direkt återkoppling vid frågor. Läs mer
    2019-12-10 Anne D svarar Ulla-lena A
    Jag är så glad att du är nöjd med mitt jobb! Stort tack för förtroendet!
  • 2019-12-09

Andrija M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en lägenhet en 3-a.

Jag var bemöta av mäklaren professionellt.

Allt var korrekt. Läs mer
  • 2019-12-07

Laif A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt bra bemötande, en kunnig och hjälpsam mäklare, har både köpt och håller på sälja en bostad med honom. Han finns där och kommer med bra saker samt lyssnar på det man har att säga. På visningarna så är han kunnig om området och de flesta frågorna som kan dyka upp. Super säger jag. Läs mer
    2020-01-16 Robert A svarar Laif A
    Tack Laif för din fina rekommendation och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra med ert nya hus!
    Vi ses och hörs! //Robert Almgren
  • Kristina B

2019-12-07

Kristina B skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick ett bra bemötande från Anne Danielsson. Kan varmt rekommendera henne! När jag säljer i framtiden så är det klart jag vänder mig till Anne :). Läs mer
    2019-12-09 Anne D svarar Kristina B
    jag är jätteglad att du är nöjd med din affär, stort tack för de värmande orden! Det kommer bli kanon för dig i nya lägenheten!
    Anne
  • 2019-12-05

Sofie K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi är 100 % nöjda med Anna som mäklare! Läs mer
    2019-12-05 Anna A svarar Sofie K
    Tack Sofie och Paul för rekommendationen :-)
  • 2019-12-03

Helena E skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en liten 1:a. Har fått superbra bemötande, Sofia är alltid trevlig och glad. Hon har återkopplat hela tiden under försäljningen och förklarat på ett enkelt sätt vad som sker. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2019-12-02

Lena L skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har både sålt och köpt lägenhet och allt gick väldigt fort men har känt en trygghet att mäklaren funnits där när man haft frågor runt försäljning och köp. Bemötande av mäklaren kan jag inte klaga på och kommer varmt rekommendera henne Läs mer
  • 2019-12-02

Linda H skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpte en villa i Eskilstuna. Vi upplevde Niklas som professionell och trevlig. Läs mer
  • 2019-12-01

Daniel H skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunnig och hjälpsam vid köpet av vårt hus. Läs mer
  • 2019-11-29

Carina S skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt tomt och fått bra hjälp av Robert. Läs mer
    2020-01-16 Robert A svarar Carina S
    Stort tack Carina för förtroendet att hjälpa dig och föreningen med försäljningen av era tomter.
    Må gott! //Robert Almgren
  • Sofie H

2019-11-29

Sofie H skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt och sålt bostadsrätt och är supernöjd med bemötande och försäljningen gick utmärkt. Väldigt tillmötesgående när man har egna förslag och idéer. Läs mer
  • 2019-11-29

Åsa S skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra service och bemötande...……. Läs mer
    2019-11-29 Anne D svarar Åsa S
    Härligt att du känner så, tack Åsa!
  • 2019-11-27

Peter A skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en enkel sommarstuga, hon har lämnat all information som behövts.
    Trevlig och öppen person. Läs mer
    2019-11-28 Anne D svarar Peter A
    Tack för omdömet Peter, det kommer bli toppen med din fina stuga! /Anne
  • 2019-11-27

Håkan B skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en bostadsrätt. Positivt bemötande från mäklaren som är glad och engagerad. Ordnade med extravisningar och hade ett effektivt arbetssätt. Bra samarbete mellan mäklare och fotograf.
    Personlig och engagerar sig i kunderna.
    Alltid lätt att nå. Läs mer
    2019-12-05 Amanda Rosvall Stenman svarar Håkan B
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet Håkan! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus, är övertygad om att ni kommer trivas bra! Bästa hälsningar, Amanda
  • 2019-11-27

Mona A skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en sommarstuga. Hade inte så stora förväntningar men Anne är en otroligt trevlig och inspirerande person som gör ett väldigt bra jobb😊 Läs mer
    2019-11-28 Anne D svarar Mona A
    Vilka fina ord, tusen tack! Det blev ju väldigt lyckat till slut ! /Anne

Emily N skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte bostadsrätt. Första träffen (visningen) hade extra lampor satts upp och Anna skojade till det genom att ta ned samt sätta lampan under hakan för att sedan dra en "rövare". Gjorde min dag 😂 Hon har ett klockrent och vänligt bemötande. Vill man undvika en mäklare som endast maler på om siffror är det henne man ska ha. Tilläggas kan att hon ständigt funnits tillgänglig via telefon eller mejl under hela processen. Läs mer
    2019-11-25 Anna A svarar Emily N
    Tack Emily! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya bostad!
  • 2019-11-25

Adam A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niclas hjälpte mig sälja min lägenhet som var en 2a på 46kv/m.
    Både professionell och jordnära kille. Super nöjd, och vet vart jag kommer vända mig fall jag ska sälja/köpa någon bostad igen. Läs mer

Maria C skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi fick ett jättebra bemötande av Anna när vi sålde en bostadsrätt. Anna är både proffsig, personlig och lyhörd och hon gav mycket god service. Jag är helnöjd och kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
    2019-11-25 Anna A svarar Maria C
    Tack för rekommendationen Maria! Det var ett rent nöje att få hjälpa till med försäljningen.
  • 2019-11-23

Anna R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna Avhede har verklige stöttat och hjälpt oss i vår process. Hon är kunnig, professionell, affärsmässig, men på ett personligt och trevligt sätt, vilket skapar stort förtroendekapital. Hon erbjuder det lilla extra! Kan verkligen rekommendera Anna Avhede! Läs mer
    2019-11-23 Anna A svarar Anna R
    Tack Anna för förtroendet! Verkligen kul att få hjälpa till med försäljningen 😉
  • 2019-11-23

Anders J skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Proffsig och hjälpsam
    Bra beskrivning över händelseförloppet. Läs mer
  • Annette Olivia H

2019-11-21

Annette Olivia H skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köp av Aliforsgatan 6E.
    En utmärkt mäklare som är mycket informativ och har ett vänligt bemötande. Skulle rekommendera henne till vänner och bekanta som ska köpa eller sälja hus. Läs mer
  • 2019-11-19

Nina S skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna är kompetent och engagerad. Som säljare av vår bostadsrätt kände vi oss trygga, både innan försäljningen samt efteråt. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-11-19 Anna A svarar Nina S
    Tusen tack för rekommendationen! Alltid roligt att få hjälpa Er!

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna