Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 560 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• 2020-05-27

Henrik L skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Utmärk mäklare som verkligen visar engagemang och glädje med att få förmedla affären. Läs mer
  • 2020-05-27

Sofia K skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår bostad genom Svensk fast med Anne som mäklare. Vi är supernöjda i hela processen, från start till mål. Anne är en erfaren mäklare som har varit super i sitt bemötande. Vi har under hela försäljningen haft en bra dialog och diskuterat mycket som vi som säljare har uppskattat mycket. Anne har verkligen uppnått de förväntningar vi hade.

Vi är helt enkelt supernöjda och är tacksamma för Annes hjälp. Andra gången hon hjälper oss med försäljning, så kan varmt rekommendera Anne som mäklare. Läs mer
    2020-05-27 Anne D svarar Sofia K
    Blir såå glad att få detta fina omdöme, stort stort tack för att jag åter fick förtroendet att hjälpa er! /Anne
  • 2020-05-26

Bengt A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en lägenhet. Blev väl bemött, mäklaren var lugn och tillmötesgående. Läs mer
  • Jeanette H

2020-05-25

Jeanette H skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Som köpare av en bostad har Amanda varit så hjälpsam hon kunnat utifrån de frågor och funderingar vi hitintills haft längs med vår resa.
    Trevlig och ärlig kommunikation. Läs mer
  • 2020-05-25

Jesper M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Noggrann och systematisk vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-05-25

Sara-maria H skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en sommarstuga. Anne har gjort ett jättefint jobb med en inbjudande text och bilder i annonsen varit tillgänglig och har alltid ett trevligt bemötande! Jag kanvarmt rekommendera Anne! Läs mer
    2020-05-25 Anne D svarar Sara-maria H
    Tack för det fina omdömet Sara, det värmer att höra! /Anne
  • Joel H

2020-05-22

Joel H skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt en fin liten 2a i av Amanda! Vid första mötet med Amanda så möttes man av en otroligt trevlig människa som tog väl hand om en och var mycket påläst om bostaden!
    Hon var ytterst trevlig och fick en att känna sig väldigt bekväm med!

Vi var på runt 15 visningar runt om i Eskilstuna och har träffat en handfull olika mäklare och det är en av alla som sticker ut mest och det är Amanda! Amanda är den bästa mäklaren jag har stött på och det menar jag. Amanda satte ribban otroligt högt och ingen annan mäklare kunde sedan nå henne.

Under köpets gång var Amanda väldigt tydlig med alla steg och väldigt artig mot alla parter och det var väldigt trevlig att genomföra köpet.

Om jag kunde ge högre än 5/5 stjärnor så hade jag gjort det!
    Tack så hemskt mycket Amanda för en otroligt bra upplevelse av ett bostadsköp! Läs mer
  • 2020-05-22

Jarmo H skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte bostadsrätt via Amanda som med sin sakkunnighet och sitt trevliga bemötande underlättade vårt beslut.
    Tack,
    JH Läs mer
  • 2020-05-20

Malena E skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag tyckte att Robert har varit fantastisk allt från när han kom ut till vårat landställe och gjorde en värdering till en sedan lite brokig affär med med fyra syskon där han tålmodigt har lyssnat och svarat på allas frågor och önskemål. 100% nöjd! Läs mer
  • 2020-05-18

Ann Camilla S skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt mitt fritidshus med hjälp av Sofia.
    Sofia har varit en jättebra mäklare till oss då hon är väldigt kunnig och en förstående mäklare. Hon har alltid svarat när vi har ringt och ställt frågor till henne i samband med försäljningen av fritidshuset. Hon är öppen och ärlig med allt. Hon hade allt som vi förväntade oss av en mäklare, som tillgänglighet, kunskap och ett stort engagemang utöver det vanliga. Hon såg även till att vi fick fritidshuset sålt. Ska jag någonsin sälja igen så kommer jag välja Sofia.
    Mvh Camilla Läs mer
  • 2020-05-15

Timo L skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde ett fritidshus som vi haft i 11 år, ett riktigt smultronställe. Sofia tog sig an uppdraget med ett leende och hon sade att hon skulle göra allt i hennes makt att få ett så bra pris som möjligt. Det visade sig sedan att intresset för stugan slog alla rekord, den var den mest tittade fastigheten i Hemnet under v.19, över 100 anmälde sig för visningen (visningarna) som delades upp i flera omgångar eftersom så många hade anmält sig. Inte en gång klagade Sofia över att det var mycket att göra, hon sade bara att hon tyckte det var kul med det kolossala intresset som fanns, och att det ingick i jobbet , trots att telefonen ringde oavbrutet i flera veckor, och att hon anordnade privata extra visningar när någon så önskade, hon är värd varenda krona hon fått i arvode för uppdraget. Vi som säljare har hela tiden kontinuerligt blivit underrättade om hur det hela fortskrider, och till slut uppfylldes alla våra förväntningar när budgivningen var klar, från utgångspriset på 1,1 milj. till 1.950.000 !! Sofia är en kompetent, trevlig, lättsam och professionell mäklare som det har varit ett sant nöje att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-05-15

Joona L skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Smidig affär, lyhörd och bra säljare.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-15

Ellen J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig och kunnig - lätt att ha att göra med! Är mycket nöjd! Läs mer
    2020-05-15 Robert A svarar Ellen J
    Tack Ellen för att du tagit dig tiden att lämna en Reco! Det var ett sant nöjde att hjälpa till vid köpet av din nya fina lägenhet och jag tror och hoppas du ska trivas riktigt bra!
    //Robert Almgren
  • 2020-05-14

Ronnie L skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Använde Niklas efter min frus "koll på honom på hemnet".., ett på förhand starkt förtroende som "live",visade sig stämma mkt väl.

Saklig,lugn,informativ och förtroendeingivande är egenskaper som kom fram lite extra men framförallt yrkeskunnande.

Jag och min fru rek.varmt Niclas.

Ronnie Lindberg,Stallviksvägen 2,Sundbyholm Läs mer
  • 2020-05-14

Kim S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Innan vi valde mäklare för försäljning av vårt hus kollade vi upp vilken mäklare som haft mest vana vid att sälja dels villor men också relativt nyproducerade. Det var smart då Niclas hade stenkoll på marknaden, kunskap om villor i Eskilstuna och i området samt intressenter. Det gjorde att vi sålde huset inom 6 dagar från det att den lades ut för försäljning. Trivsam, lättsam med stor kunskap vilket gjorde det både bekvämt och tryggt att samarbeta med Niclas. Vi är nöjda och kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-07

Linda S skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag sålde min lägenhet genom Robert och har enbart positiva saker att säga. Superproffsig och höll mig under hela processen uppdaterad om vad som hände. Läs mer
    2020-05-07 Robert A svarar Linda S
    Tusen tack för din rekommendation och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Jag önskar er allt gott med ert nya boende och hoppas ni ska trivas riktigt bra!
    Mvh Robert Almgren
  • Jimmy M

2020-05-06

Jimmy M skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevligaste och duktigaste mäklare jag träffat! Skulle helt klart anlita henne för en nästa affär! Läs mer
  • 2020-05-06

Ludwig E skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jättetrevlig och tydlig mäklare! Köpte min första lägenhet och fick all hjälp jag behövde! Läs mer
  • 2020-05-04

Bengt B skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet.
    Mäklaren är väldigt lätt att samarbeta med och dessutom väldigt seriös.
    Jag har sedan tidigare väldigt bra intryck av mäklaren och det har blivit ytterligare förstärkt av denna affär.

En mäklare som jag absolut vill rekommendera. Läs mer
    2020-05-05 Anne D svarar Bengt B
    Stort tack!! Känner mig väldigt hedrad över det fina omdömet och förtroendet! /Anne
  • 2020-05-03

Gudrun Viola N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt villa. Professionellt bemötande av god klass. Förväntningarna uppfylldes helt
    En bra affär och relation från båda sidor. Läs mer
  • 2020-05-02

Anton P skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och min sambo sålde en 1,5a på 48m2 på söder.
    Anledningen till att vi valde Amanda var att hon utstrålade en enorm trygghet och var professionell genom hela processen.
    Hon gjorde ett otroligt bra jobb och allt gick fort och smidigt, precis som vi ville men över förväntan!
    Vi rekommenderar verkligen Amanda till alla som ska göra en bostadsaffär.

Mvh Anton & Marina Läs mer
  • 2020-05-01

Jessica E skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en bostadsrätt. Är mycket nöjd med bemötande och snabb återkoppling vid frågor. Professionellt bemötande. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-05-04 Anne D svarar Jessica E
    Tack så väldigt mycket för en fina orden! Ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen! /Anne
  • 2020-04-30

Marita J skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt villa i Eskilstuna. Anna upplevs som proffesionell och erfaren med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-06 Anna A svarar Marita J
    Tack Marita och Bengt för de fina orden!
  • 2020-04-29

Britt-marie J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niclas hjälpte oss att sälja vårt hus,blev väldigt bra bemött,lugn o trevlig vill rekommendera Niclas.👍 Läs mer
  • 2020-04-28

Shpresa H skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt
    Allt har funkat smidigt Läs mer
    2020-04-29 Anne D svarar Shpresa H
    Roligt att du är nöjd med affären, kul att få förmedla den! /Anne
  • 2020-04-28

Sara Evita Nathalie E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana är jätteduktig och kompetent. Rekommenderas! Läs mer

Björn V skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpte ett fritidshus på en ö i Mälaren. Enkel och rak kommunikation inför köpet uppskattades. Engagerad och serviceminded inställning hos mäklaren bidrog till en smidig affär. Läs mer
    2020-04-25 Anna A svarar Björn V
    Toppen Björn! Jag hoppas du och Sofie kommer få härliga tider på ön! :-)
  • 2020-04-25

Ludwig F skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hjälpte oss att köpa vår första bostad och villa, väl bemött. Läs mer
  • 2020-04-25

Gabriella R skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fint bemötande med en lyhörd mäklare. Goda råd och tydlig kommunikation. Detta gäller både i kontakten som köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-04-25

Ann-mari B skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett hus o jag är mycket nöjd med Anna. Hon lotsade mig genom hela köpet mycket proffsigt sätt o förklarade alla steg o hjälpte mig på alla sätt. Hon har blivit som en god vän. Läs mer
    2020-04-25 Anna A svarar Ann-mari B
    Tack ☺️ Ann-Mari! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-04-24

Susan G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hej jag köpte en parhus, hon hjälpte mig med bra förslag, Anna Avhede hon är jätte trevlig kvinna och super bra mäklare 😊

Med vänlig hälsning,
    Susan Läs mer
    2020-05-06 Anna A svarar Susan G
    Tack Susan! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset :-)
  • 2020-04-24

Patric O skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi anlitade henne för att sälja vårt fritidshus. Hon var aktiv och tydlig i sin kommunikation, tillgänglig och trevlig att ha att göra med.
    Vid kontraktsskrivning var hon noga med att alla förstod förutsättningarna och hjälpte till att lösa olika överlämningsfrågor rörande abonnemang, försäkringar och liknande.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete och vi var nöjda med resultatet av budgivningen. Läs mer
    2020-04-24 Anna A svarar Patric O
    Härligt att höra! Stort tack Patric och Katarina.
  • 2020-04-23

Anders R skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har precis anlitat Niclas med anledning av bostadsförsäljning så återkom gärna när försäljningsuppdraget är slutfört. Men Niclas är mycket trevlig och verkar ha koll på kundkretsen för området. Läs mer
  • 2020-04-22

Lena W skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Engagerar sig väldigt mycket.

Genuin och äkta i sin framtoning och förstående.
    Ny i yrket men ambitiös Läs mer
  • 2020-04-22

Inger Mariann T skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bästa tänkbara mäklare vid husförsäljning. Läs mer
    2020-04-22 Anne D svarar Inger Mariann T
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-04-20

Henrik L skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tydlig, professionell och mycket engagerad i sitt arbete att hjälpa oss sälja vår mammas lägenhet. Enkel och begriplig betalningsmodell gjorde helhetsintrycket komplett och jag kan varmt rekommendera Sofia. Läs mer
  • 2020-04-18

Otilia B skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpte ett 1960-talshus i Eskilstuna i behov av renovering.
    Vi uppskattade att Sofia var mycket tydlig med husets brister. Läs mer
  • 2020-04-16

Ola K skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda sålde vår bostadsrätt, alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Vi rekommenderar henne som din blivande mäklare! Läs mer
  • 2020-04-16

Andreas J skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sofia fick mitt fulla förtroende från dag 1 när jag skulle sälja ett hus. Hon har skött allting oklanderligt då jag kunnat fokusera på mitt medans hon hanterat allt. Sofia har hela tiden rapporterat progress och jobbat hårt för att uppnå det mål vi kom överens om. MIna varmaste rekomendationer. Läs mer
  • Abir A

2020-04-14

Abir A skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt bostad,
    Väldigt trevlig mäklare, service inriktad, fint bemötande, är tillgänglig när man behöver råd och stöd. Engagerad och glad tjej. Jag har hört positiva åsikter om Amanda från anhöriga som även köpt lägenhet.
    ⭐⭐⭐⭐⭐

Vh/Abir Läs mer
  • 2020-04-14

Keijo O skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra och trevlig och kunnig Läs mer
    2020-04-15 Robert A svarar Keijo O
    Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva en Reco och stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet.
    Må gott! //Robert Almgren
  • 2020-04-13

Sharokin T skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hon är jätte duktig och snäll. Jag nöjd med henne Läs mer
  • Linnea C

2020-04-12

Linnea C skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet, en stor tvåa i centrala Eskilstuna, med hjälp av Sofia.
    Vid vårt första möte med Sofia visade hon en respekt samt en förståelse för våra åsikter och såklart nervositet över att sälja och köpa nytt.
    Sofia har även varit ett bra bollplank när covid-19 krisen slog till och det visade sig att vi skulle behöva sälja lägenheten under en nedåtgående trend på bostadsmarknaden.

Sammanfattningsvis har Sofia visat förståelse och en otrolig skicklighet i att sälja vår lägenhet. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-04-12

Sinan Y skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sofia är en riktigt bra mäklare som jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-04-08

Madeleine G skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande. Tydlig kommunikation.
    Snabb återkoppling och lättillgänglig. Läs mer
  • 2020-04-06

Elisabet J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Janna Dahl har sålt en bostadsrätt åt mig. Jag uppfattar henne som engagerar och mycket proffsig i sin roll. Inger stort förtroende och har svar på alla frågor. Agerar snabbt vid förfrågan. Läs mer
  • 2020-04-04

Göran F skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Professionell hantering av vår försäljning och förtroendeingivande möten. Läs mer
    2020-04-04 Anna A svarar Göran F
    Tack Göran! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2020-04-02

Erica N skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet.

Sara har varit trevlig och professionell genom hela processen. Som köpare känner vi oss trygga och nöjda. Läs mer
  • 2020-04-01

Jonnah F skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Första gången vi köper en bostad, och vi är riktigt nöjda över den kontakt vi haft med Sofia. Allt flöt på supersmidigt och vi kände oss hörda hela tiden. Riktigt positivt bemötande hela vägen. Läs mer
  • 2020-03-21

Alexander L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En bra kille som jag kommer försöka ha som mäklare om jag säljer! Läs mer
    2020-04-14 Robert A svarar Alexander L
    Tack Alexander!
    Jag står självklart till förfogande när du vill gå vidare i din bostadskarriär. Fram till dess hoppas jag du ska trivas kanonbra i din fina lägenhet.
    Mvh Robert Almgren

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna