Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 615 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• 2020-08-06

Andreas K skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en etta på 19 kvadrat i eskilstuna. Drakensköldsgatan 3. Amanda var väldigt lätt att jobba och samarbeta med. Hon lyssnar och håller en uppdaterad. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-08-06

Lars Folke R skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb, effektiv och rättvis. Vi har både köpt och sålt hus med hjälp av Jaana. Läs mer
    2020-08-06 Jaana D svarar Lars Folke R
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa er. Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus!
  • 2020-08-05

Charlotta C skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Av Amanda Stenman har jag köpt bostadsrätt på Sveav 23 i Eskilstuna, 1 r o k.
    Amanda är väldigt proffsig, vänlig och personlig som mäklare. Hon lyssnar, tar god tid på sig med mej som kund.
    Jag hade inga förväntningar från början.
    Jag känner mej mycket nöjd med Amanda och rekommenderar henne gärna till både nya köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-08-03

Niklas Stig Osorio W skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig mäklare.
    Hon kommer gå långt i branschen.
    Drake-3 Läs mer
  • 2020-08-02

Daniel C skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda hjälpte Anne Danielsson som hade semester att sälja vår lägenhet på ett proffsigt sätt. Båda var toppenbra i sina bemötande och väldig trevliga att ha o göra med. Amanda överträffade våra förväntningar då hon erbjöd sig att sköta om extra visningar som inte var inplanerade då några intressenter inte kunde komma på ordinarie visning. Läs mer
  • 2020-07-24

Sten-olof S skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt 4 rums lägenhet om 97 kvm. Anna är snabb, positiv,vänlig och lätt att samarbeta med. Vi har haft med Anna att göra vid tidigare försäljning och därför valt henne igen. Bara positivt Läs mer
    2020-07-24 Anna A svarar Sten-olof S
    Tack för de värmande orden! Önskar er lycka till i Vimmerby.
  • 2020-07-24

Hee Seung H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    She was really kind and helpful Läs mer
    2020-07-24 Anna A svarar Hee Seung H
    Thank you! I hope you will enjoy the apartment!
  • 2020-07-23

Leif A skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sommarstuga.
    Bra resultat trots helt ärlig beskrivning besvärligt förhållande.
    Bra bearbetning. Läs mer
    2020-07-23 Anna A svarar Leif A
    Tack Leif! Allt går att sälja :-)
  • 2020-07-23

Jennifer L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har precis köpt ett fritidshus med Anna som mäklare och är mycket nöjda med bemötande, kommunikation och tillgänglighet! Läs mer
    2020-07-23 Anna A svarar Jennifer L
    Tack Jennifer! Hoppas ni kommer få underbara dagar i fritidshuset fram över!
  • 2020-07-22

Roland M skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Processen av att sälja vår lägenhet var väldigt enkel tack vare ett så bra bemötande. Bra svar på våra frågor och funderingar och att gick väldigt snabbt. Vår första försäljning som tack vare Anne gick smärtfritt. Så nöjda! Rekommenderar starkt Läs mer
    2020-07-29 Anne D svarar Roland M
    Tack så mycket för det fina omdömet och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! /Anne
  • 2020-07-21

Kristina A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevligt bemötande, tydlig i sitt uppdrag med mycket bra kontakter som ledde till en snabb affär. Jag kommer att rekommendera varmt. Läs mer
  • 2020-07-20

Katarina E skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en bostadsrätt. Smidigt och ett bra bemötande. Nöjd helt enkelt Läs mer
  • 2020-07-18

Monika L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har både köpt och sålt sommarstuga med hjälp av Anna Avhede. Eftersom jag blev bemött så proffsigt av henne när jag var köpare, så valde jag henne också som säljare. Alla förväntningar och mer därtill, levererade Anna. Läs mer
    2020-07-18 Anna A svarar Monika L
    Tack Monika! Alltid roligt att göra affärer med dig!
  • 2020-07-16

Lena L skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag hade inga förväntningar då jag gick på visningen tre timmar efter att jag sett lägenheten på hemmet.
    Mötte en helt fantastisk mäklare.
    Amanda har hjälpt mig hela vägen på alla vis.
    Allt gick otroligt fort. På eftermiddagen dagen efter visningen får jag veta att lägenheten är min.
    Tack snälla Amanda för din hjälp. Läs mer
  • 2020-07-14

Britt-marie J skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Amanda Rosvall Stenman för försäljning av mitt fritidshus i Eskilstuna. Hon är mycket ordentligt och välorganiserad så jag kände mig trygg i att hon hade full kontroll över alla steg i försäljningsprocessen. Bemötande var alltid glatt och trevligt och jag fick hela tiden uppdateringar och information. Rekommenderar alla att anlita Amanda för sina uppdrag:-) Läs mer
  • Pekka Olavi P

2020-07-14

Pekka Olavi P skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda förmedlade ett fritidshus i Ängsholmen, Torshälla - snabbt, korrekt, kommunikativt och positivt bemötande. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-07-14

Adam L skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Allt va jättebra och vi fick ett bra bemötande av Amanda våran mäklare.
    Finns inget att klaga på! Läs mer
  • 2020-07-13

Amanda M skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anne hjälpte oss att sälja en bostadsrätt och vi är otroligt nöjda. Jätte trevligt och professionellt bemötande vid första mötet. Tydlig med vad vi kunde förvänta oss och lyhörd för våra önskemål och behov.
    Snabbt arbete och även väldigt hjälpsam i besvarande av våra funderingar kring eget köp vidare. Vi rekommenderar absolut att ta hjälp av Anne vid nästa kök/försäljning! Läs mer
    2020-07-15 Anne D svarar Amanda M
    Blir väldigt glad av att få detta fina omdöme! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och kul att det gick smidigt! /Anne
  • 2020-07-12

Amanda G skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jättetrevlig mäklare med bra service Läs mer
    2020-07-15 Anne D svarar Amanda G
    Tack för de fina orden och grattis till en toppenfin lägenhet! /Anne
  • 2020-07-12

Ann-kristin F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och mina systrar har sålt en villa som dödsbodelägare efter våra föräldrar.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren. Hon hade ett stort intresse av att sälja bostaden som var 57 år men i ett välvårdat skick. Vårt intryck var att hon även hade kunskap om närområdet med närheten till barnomsorg/skola. Bra kommunikationer och ett lugnt, attraktivt bostadsområde.
    Förväntningarna var att det skulle vara en mäklare som vi kände oss trygga med. Från den första kontakten till visning och tills att en ny ägare köpt huset. Det tyckte vi att hon uppfyllde. Läs mer

Lars-åke M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt villa, är till 100 % med bemötande, service, tillgänglighet
    Vi har tidigare god erfarenhet av Jaana, därför anlitade vi henne igen Läs mer
  • 2020-07-08

Didrik J skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lägenhet i ett dödsboärende. Sofia har varit väldigt behjälplig i alla typer av frågor vi ställts inför och har varit ett bra stöd i försäljningen. Läs mer
  • 2020-07-07

Kimmo M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra och tydlig information och kommunikation. Hjälpte oss att få tidigare tillträde som vi önskade. Läs mer
  • 2020-07-07

Magnus B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett fritidshus. Robert var trevlig
    och vi fick en bra relation från början.
    Jag tycker att Robert och Svfast levererade ett kanonjobb med bilder och text på hemnet. Robert levde verkligen upp till våra förväntningar han var lyhörd
    och professionell.
    Vi är mycket nöjda med honom, en mycket kompetent mäklare som vi ger toppbetyg ! Läs mer
  • 2020-07-02

Carin C skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har anlitat Anna för att sälja både en villa och en mindre lägenhet och varit otroligt nöjda båda gångerna. Anna gör ett gediget jobb och tar hand om allt, och vi har kunnat anförtro henne uppdragen med största tillit. Läs mer
    2020-07-02 Anna A svarar Carin C
    Tusen tack för de värmande orden!
  • 2020-07-01

Björn E skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett dödsbos vad lös
    Bra bemötande
    Vägledde oss på ett bra sätt under försäljningen Läs mer
  • 2020-06-29

Petra Y skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda var tillgänglig för mig som köpare genom hela processen. Hon var lyhörd, kompetent och uppmärksam på mina behov. Hon tog sig tid och lyssnade in och gav mig stöd från början till slut. Läs mer
  • 2020-06-29

Helena H skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En underbar mäklare/människa. Är verkligen insatt i sitt yrke. Hon har givit oss vad vi behöver hjälp med och funnits som stöd. Sofia är värdefull och passar verkligen i sin yrkesroll!!!💜💜💜 Läs mer
  • Pär B

2020-06-28

Pär B skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda är väldigt engagerad, motiverad och svarade snabbt på alla frågor om objektet. Väldigt glad och positiv och allt sköttes proffesionellt och strukturerat.
    Tack för en smidig affär 🙂 Läs mer
  • 2020-06-26

Marie-louise S skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt ett radhus/större bostadsrätt i coronatider.Var beredd på att det kunde vara svårt att sälja i nuläget därför skulle vi testa ev.intresse och sedan lägga på plus.Jag fick ett mycket gott intryck av Amanda vid vårt första möte Svensk fastighetsförmedlingen var lite dyrare än t.ex Sparbankens fastighetsförmedling men har lärt mig att det viktigaste är personen både vad det gäller hantverkare,läkare,lärare osv man ska inte stirra sig blind på billigaste alternativet.Amanda var saklig,noggrann mycket trevlig hon återkopplade till mig hela tiden informerade om vad som hände var alltid nåbar om hon inte kunde svara för att hon var upptagen t.ex med visning ringde hon upp inom kort.Jag är mycket nöjd med Amanda har köpt och sålt fastigheter tidigare och hon är den bästa mäklaren hittills. Läs mer
  • 2020-06-23

Julian V skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert har gjort ett bra jobb med försäljningen av vår sommarstuga och vi är helnöjda! Läs mer
  • 2020-06-22

Åsa A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara hjälpte mig att sälja villasamhället att hitta läge heter jag köpte. Alltid trevligt bemötande samt proffsig. Bra dialog och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • 2020-06-22

Anica E skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en andelslägenhet.
    Engagerad, driven och positiv inställning.
    En kunnig och driven mäklare. Fick läpande info om händelseförloppet och proffsig bemötande. Läs mer
  • 2020-06-18

Mikael P skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt mitt hus i Skogstorp med Amanda som mäklare. Amanda är glad, trevlig och mycket serviceinriktad. Jag önskar henne lycka till i den fortsatta karriären.
    Mikael Läs mer
  • Sabina P

2020-06-16

Sabina P skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fritidshus.
    Toppen, trevlig och glad! Läs mer
  • 2020-06-16

Eva S skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Amanda har på ett alldeles utmärkt sätt skött försäljningen av vårt sommarhus. Hon var alltid tillgänglig per telefon eller genom ett besök. Alltid med ett gott humör och ett leende. Läs mer
  • 2020-06-16

Cecilia J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och min sambo köpte ett sommarhus som Jaana förmedlade. Jaana var trevlig, professionell och bra på att kommunicera runt affären, vilket enligt min mening är en av de viktigaste egenskaperna hos en bra mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-15

Hajnalka Z skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Våran erfarenhet av Anne Danielsson är att hon är mycket hjälpsam, tillgänglig både genom mobilen och e-posten varje gång man söker henne. Vi blev väl bemötta av henne och fick alltid svar på alla våra frågor. Hon har varit opartisk, alltså har hon velat det bästa både för säljarna och för oss köpare också lika mycket. Hon som mäklare har uppfyllt alla våra förväntningar som vi har haft och som vi tycker är viktiga hos en mäklare. Läs mer
    2020-07-15 Anne D svarar Hajnalka Z
    Vad roligt att höra att era förväntningar har uppfyllts och att det känns bra för er i köpet, då känns det bra även för mig som mäklare. Stort grattis till ett bra hus!

Marcus E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt fritidshus. Jaana var proffsig, tillmötesgående och bra på att återkoppla. Läs mer

Patrik M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde fritidshus. Snabbt smidigt problemfritt. Läs mer

Annette M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt fritidshus, smidigt och snabbt med professionellt bemötande Läs mer
  • 2020-06-14

Anita Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig mäklare, bra information, återkopplat hela tiden, känner bra stöd från honom. Läs mer
  • 2020-06-13

Erik J skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara är toppen! Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
  • 2020-06-13

Julia Z skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    1.035.000kr
    Första lägenheten och han tog tid att svara på frågor och var lätt att nå med snabba svar. Super nöjd och nu längtar jag till inflytt! Läs mer
  • 2020-06-11

Katarina E skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt villa . Gick relativt snabbt och blev bra bemött . Läs mer
    2020-06-12 Anne D svarar Katarina E
    Tack för det fina omdömet och grattis till er nya hus! /Anne
  • 2020-06-11

Erik J skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde vårt hus,

Anne uppträdde väldigt proffsigt genom hela processen.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-06-11 Anne D svarar Erik J
    Tack Erik, ja allt blev ju väldigt bra till slut, tack för att jag fick hjälpa er! /Anne
  • 2020-06-11

Kenny S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunnig angagerad mån om kunden Läs mer
  • 2020-06-10

Hanna B skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt en bostadsrätt 2 rok á 41 kvm i centrala Eskilstuna, mäklaren sålde samma bostadsrätt till mig 2018. Jag fick ett positivt intryck av Sara redan 2018 och valde att kontakta henne igen när jag skulle sälja bostadsrätten två år senare. Kortfattat har upplevelsen varit väldigt bra. Okomplicerad och enkel kommunikation, trevligt bemötande, snabbt och effektivt. Toppenmäklare! Läs mer
  • 2020-06-10

Erika J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren var tillmötesgående men kändes stundtals stressad. Vi hade mycket frågor och kände oss jobbiga ibland. Däremot var mäklaren trevlig och allt gick snabbt.

Upplevelsen var överlag bra men för vår del hade vi gärna sett ett något lugnare bemötande. Läs mer
  • 2020-06-04

Kjell P skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte sommarboende mycket trevligt bemötande ingav förtroende och gjorde ett proffsigt intryck, tydlig och med en härlig humor Läs mer

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna