Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 406 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Kerstin Å skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostad. Jättenöjd med Jaana Läs mer

Lina B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en trea i Eskilstuna och tycker affären hittills har gått väldigt smidig Läs mer
  • 2019-11-11

Gunborg Elisabeth C skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag fick hjälp med att köpa lägenhet i Hållsta.
    Hon var duktig ringde mig ett flertal gånger.
    Jag kan rekomendera henne. Läs mer
  • 2019-11-11

Daniel G skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag sålde en bostadsrätt på Djurgården i Eskilstuna. Efter att jag varit på en visning där Sofia var mäklare tog jag kontakt med henne för att hon skulle få uppdraget att sälja min lägenhet.

Sofia är saklig, engagerad och mycket hjälpsam och vi har haft ett mycket bra samarbete. Jag förväntade mig detta och så blev fallet. Hon har varit flexibel och lyssnat till mina och eventuella köpares önskemål.

Jag hade mycket bra erfarenheter av Svensk fastighetsförmedling och Sofia och skulle rekommendera andra att anlita dessa vid försäljning. Läs mer
  • 2019-11-07

Cay H skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostad.
    Mäklaren skötte det väldigt proffsigt.
    Mäklaren gjorde allt för att båda parterna skulle bli nöjda.
    Bra mäklare som såg till att båda vi som säljare och personen som köpte lägenheten var nöjda.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-11-07

Saraw B skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hon har krigat med min lägenhet och sålt den tillslut , hon är bäst ... tycker alla ska ha henne som mäklare Läs mer
  • 2019-11-07

Andrei K skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2 rum och kök
    Från svensk fast webbplats
    Hon är bästa mäklare och människa Läs mer
  • 2019-11-07

Eva SUSANNE S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kompetent och trevlig och bra bemötande.
    Allt gott! Läs mer
  • 2019-11-06

Birgitta J skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Vi hade ett mycket trevligt första möte, där vi gemensamt kom överens om tidsplan, utgångspris och bästa tid för visning.

Amanda är bra på att möta människor bygga relationer och hon är väldigt personlig utan att bli privat. Det gynnar både säljare och köpare.
    Amanda höll oss hela tiden delaktiga och återkopplade och höll dialog med oss under hela processen. Vi är nöjda.

När det uppstod funderingar och frågor som Amanda inte riktigt hade svar på tog Amanda hjälp av teamet/ kollegor med mer erfarenhet. Vilket är en bra egenskap. Läs mer
  • 2019-11-06

Per R skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt Bostadsrätt
    Vi fick ett väldigt bra bemötande
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Vår helhetsbild är att vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2019-11-04

Yen L skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en bostad och Sofia Nilsson Westman var vår mäklare och vi fick jätte bra bemött och service av henne. Vi är jätte nöjda med hennes insatser. Vi hade inte förväntat oss att vi kunde få bostaden såld på sån kort varsel samtidigt på ett bra pris så att både köparen och säljaren är verkligen nöjda med resultatet.

Sammanfattning: Bra service, trevlig bemötande och trovärdig. Läs mer
  • Inga-Lill B

2019-11-04

Inga-Lill B skrev om Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Superbra bemötande, trevlig och lyhörd. Inga problem att få kontakt med och inga problem att få komma och titta extragånger på lägenheten. Blev uppringd omgående när vi hade frågor som vi ville ställa. Hon får toppenbetyg av oss. Mvh Inga-Lill Bilberg Läs mer
  • Björn S

2019-10-31

Björn S skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Lidalund, Ärla.
    Usel visning. Mäklarna hade dålig koll både på vad servituten innebar och vad som måste göras på huset. Mottagande var än mer uselt då det inte var någon som tog emot dem som kom dit utan man fick söka upp personen själv för att få en beskrivning av objektet, om det eventuellt fanns kvar, vilket det självklart inte gjorde.

Vid budgivningen hörde Anne Danielsson av sig via sms och sa att budgivningen var klar och att jag vunnit budgivningen därefter kom det in nya bud. Och ringde hon och sa att nu är inte budgivningen klar längre
    Förklaringen då var att man inte stängde budgivningen innan man skickade sms och sa att den var klar!
    Men när jag för andra gången vunnit budgivningen så kunde man helt plötsligt stänga budgivningen.
    Förväntningarna man hade var en schysst budgivning, bra koll på objektet och en trevlig mottagning men det blev helt tvärtom.
    Absolut det sämsta betyg man kan ge och lite till. Anne Danielsson är en skojare till mäklare. Jag hoppas verkligen att denna text hamnar i hennes objektsbeskrivning då det endast står superlativ om henne i den. Då kanske folk slipper bli irriterade och känna sig lurade! Detta är naturligtvis knappast troligt men förhoppningen kan väl vara att hennes chef nås av denna information . Jag kommer aldrig använda mig av Svensk fastighetsförmedling i Eskilstuna och jag kommer sprida min upplevelse för den som tänker köpa objekt av dem! Läs mer
    2019-11-05 Anne D svarar Björn S
    Tack för din Reco. Jag är uppriktigt ledsen över att jag inte levt upp till dina förväntningar i samband med din bostadsaffär. Detta fritidshus hade ett enormt stort intresse, ca 50 sällskap på visningen, vilket gjorde det svårt för oss mäklare på plats att söka upp alla intresserade. Jag mötte därför upp vid entrén för att se till att alla som kom fick en objektsbeskrivning samt svar på de frågor som uppkom. Mina 2 kollegor var visningsvärdar på fastigheten, allt för att det skulle vara så smidigt som möjligt för alla gäster.

Även kring budgivningen var det många spekulanter att hantera och det kom även in bud i ett sent skede som du beskriver. I vårt samtal vi hade då förklarade jag att vi som mäklare är skyldiga att framföra alla bud till säljaren, även de som kommer in sent. Det är sedan säljaren som väljer vem de vill sälja fastigheten till och affären är inte klar förrän kontraktet är skrivet. Jag förstår till fullo att en sådan här händelse grusar din upplevelse av bostadsaffären och jag beklagar detta. Jag ska tänka på att bli ännu tydligare i min kommunikation framöver samt försäkra mig om att min kund förstått omständigheterna kring budgivningsförfarandet.
    /Anne
  • 2019-10-31

Kerstin F skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt bostad.
    Bra bemötande och jättebra service.
    Kan rekommendera denna mäklare Läs mer
    2019-11-04 Anne D svarar Kerstin F
    Tack för de fina orden, hoppas verkligen att ni kommer att trivas på ert fina ställe!
  • 2019-10-29

Pierre B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde lägenheten. Väldigt bra bemötande som gjorde mig lugn i försäljningen. Läs mer
    2019-10-30 Jaana D svarar Pierre B
    Tack Pierre för att jag fick hjälpa! Vi hade ett fint samarbete du, jag och Lena! / Jaana Dahl
  • 2019-10-29

Sören R skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Såld bostad. Resultatet blev långt över förväntan Läs mer
    2019-10-30 Jaana D svarar Sören R
    Tack Sören för att jag ännu en gång fick hjälpa till när ni ska byta bostad. /Jaana Dahl
  • Mikael L

2019-10-27

Mikael L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vid försäljningen av vår villa skötte Anna uppdraget klanderfritt. En rak och tydlig kommunikation med oss som säljare gjorde att det aldrig uppstod frågetecken. Jag rekommenderar Anna och tvekar inte att anlita henne igen. Läs mer
    2019-10-27 Anna A svarar Mikael L
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen 😀 Hoppas ni kommer trivas i ert helt nya vackra hus!
  • 2019-10-27

Eeva L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt ett hus. Proffsigt bemötande. Tydlig, trevlig och saklig. Läs mer
    2019-10-28 Anna A svarar Eeva L
    Tusen tack för de fina omdömet Eeva!
  • 2019-10-24

Kristina E skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren är trevlig men en person som jag inte alls känner tillit till. Upplever honom inte helt ärlig. Förstår att han har säljaren (och sitt eget) intresse men det är så klart viktigt att jag som köpare också ska känna att jag får helt ärliga svar och inte känner mig lurad. Det leder till att jag troligen inte skulle använda mig av Svensk Fastighetsförmedling framöver. Tyvärr...
    Ska dock ge honom kred för hanteringen av den förhandling som uppstod då säljaren blev tvungen att sänka priset när det framkom att huset hade dolda fel.
    Affären är inte fullbordad än så det finns fortfarande skyldigheter/ansvar hos mäklaren. Så angivet betyg är vad min upplevelse är just nu. Läs mer
    2019-10-29 Robert A svarar Kristina E
    Hej Tina.
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva en bedömning av mig som mäklare. Jag beklagar att du inte har känt tillit för mig under din köpprocess. För mig är varje bostadsaffär unik och jag försöker alltid göra mitt bästa för att både köparen och säljaren ska känna sig trygga genom hela försäljningsprocessen.
    Efter att vi pratades vid här om dagen ang dina upplevelser hoppas jag du känner att jag försökt spegla verkligheten och berätta om det jag känner till utefter mina erfarenheter och inom ramen för de regler och lagar som finns. Jag tar med mig din feedback hur frågelistan som säljarna fyller i tydligare kan användas och i fortsättningen beskriva mer i detalj hur man ska tolka det som anges från säljarna. Jag lovar att ta till mig det du skriver och kommer ha detta i åtanke inför framtida affärer, så att alla parter känner tillit för mig som mäklare och känner sig trygga i köp- och säljprocessen.
    Slutligen hoppas jag du ska trivas riktigt bra med ditt nya fritidsboende och att du får många härliga somrar att njuta av framöver.
    Må gott!! //Robert Almgren
  • 2019-10-23

Olof H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana sålde vårt hus. Vi fick ett trevligt bemötande och hade hela tiden en väldigt bra dialog.
    Jaana är professionell och säker i sin roll som mäklare. Vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.
    Hon levde upp till våra högt ställda förväntningar och vi ger henne våra bästa rekommendationer.
    Olof och Marianne Läs mer
    2019-10-29 Jaana D svarar Olof H
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att samarbeta med er. /Jaana Dahl
  • 2019-10-22

Lars G skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Det jag hittills sett har varit positivt. Kunnig, korrekt, positiv. Lätt tillgänglig. Svarar snabbt. Läs mer
  • 2019-10-22

Helen W skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb, effektiv och korrekt kommunikation från mäklaren till köparen.
    Återkopplade under processens gång.
    Säkerställde att vi förstod vårt ansvar som köpare.
    Ordnade en specialvisning för oss, som gjorde att vi kunde köpa vårt hus. Läs mer
    2019-10-30 Jaana D svarar Helen W
    Tack Helen för dina fina ord. Hoppas ni hade en bra semester och välkomna till vår fina stad. Alltid trevligt med nya Eskilstunabor. /Jaana Dahl
  • 2019-10-20

Ann-Catrin N skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vänlig och tillmötesgående. Lite missar i information om objektet inledningsvis. Korrigerades dock och hjälpte till att ordna affären korrekt. Läs mer
  • 2019-10-18

Ann-Cathrine P skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde ett fritidshus. Anne Danielsson var mycket engagerad och var alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-18 Anne D svarar Ann-Cathrine P
    Tack för det fina omdömet! En riktigt roligt och lyckad försäljning, är så glad att jag fick förtroende att hjälpa er!
  • 2019-10-17

Moa L skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde en bostadsrätt och fattade tycke för Anne från vårt första möte. Hon ingav ett lugnt och varmt intryck som bestod genom hela försäljningen. Bra kommunikation! Läs mer
    2019-10-18 Anne D svarar Moa L
    Vilka fina ord om mig! Är jätteglad att ni känner er nöjda med vårt samarbete!
  • 2019-10-16

Joakim L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde vårt hus och är mycket nöjd med Robert på svensk fastighetsförmedling. Bra bemötande och snabb att komma i kontakt med vid frågor och funderingar. Läs mer
    2019-10-23 Robert A svarar Joakim L
    Tack för din rekommendation och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus!
    Jag hoppas allt går smidigt för er med flytten!
    Ha det bra //Robert Almgren
  • 2019-10-15

Andrea R skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi anlitade Robert när vi skulle sälja vårat kedjehus. Robert gav oss ett seriöst och bra första intryck och vi kände ett stort förtroende att han tog vårat uppdrag på allvar. Hela processen skötte han proffsigt och vi skulle absolut rekommendera honom till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2019-10-16 Robert A svarar Andrea R
    Stort tack för förtroendet! Det var verkligen roligt att hjälpa till med er försäljning och extra roligt att det blev så stort intresse och bra budgivning. Jag hoppas allt ska gå smidigt för er med flytten till ny stad och att ni får njuta lite av tiden med en nyfödd.
    Må gott! //Robert
  • 2019-10-15

Annika B skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt en bostadsrätt genom Svensk Fastighetsförmedlings mäklare Anne Danielsson. Vad jag uppskattade mest var den snabba återkopplingen från Anne när jag började söka mäklare för uppdraget. Sen flöt processen på bra och bostaden såldes ca 3 månader senare. Det kan tyckas långt men det var många bostadsrätter till salu just denna period så det kan inte Anne lastas för. Läs mer
  • 2019-10-15

Patrik S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Lägenheten är ännu inte ute på marknaden men mäklaren har sköt allt och framförallt fotografering noggrant och proffsigt Läs mer
  • 2019-10-14

Adrian H skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt villa. Allt flöt på bra och mäklaren gav ett seriöst och tryggt intryck! Läs mer
  • 2019-10-14

Jan-Erik N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb, effektiv och kompetent. Han gjorde ett utmärkt arbete Läs mer
  • 2019-10-14

Magnus N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vårat radhus. När vi tittade på ett nytt hus var Niklas där som representant för försäljningen. Det blev naturligt att leja honom när vi köpte huset. Vi hoppades på en snabb försäljning av vårat hus. Huset kom aldrig till visnings dagen innan det blev sålt. Läs mer
  • 2019-10-13

Leo Ö skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpte en villa utanför Eskilstuna.
    Sofia var saklig och korrekt och mån om att det skulle bli bra. Läs mer
  • 2019-10-12

Violetta Maria Z skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi köpt ett fritidshus. Ett komplex bemötande och alltid tid för kunden Läs mer
    2019-10-14 Robert A svarar Violetta Maria Z
    Tack för att du tagit dig tid att skriva en Reco!
    Jag hoppas ni ska trivas bra med ert fritidshus och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa till med något i framtiden.
    //Robert
  • 2019-10-12

Maria B skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och mina syskon blev proffesionellt bemötta och försäljningen av våra föräldrars hus gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2019-10-12

Evelina B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Allt gick toppen . Världens bästa mäklare. Vi är supernöjda med allt. Läs mer
  • 2019-10-12

Göran S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag tycker Niclas är yrkeskunnig, pålitlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-12

Stefan H skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och min sambo köpte ett fritidshus i Näshulta där Sofia var mäklare.
    Sofia var väldigt proffsig och löste alla problem och svarade på vårs frågor snabbt och väl. Läs mer
  • 2019-10-12

Henry J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Toppenfin service.Bra och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-10-11

Stig T skrev om Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Försäljning av fritidshus.
    Sofia är väldigt trevlig och lätt att få kontakt med dock märktes att hon är oerfaren som mäklare eftersom vid kontraktsskrivning hade hon inte dubbelkollat att alla uppgifter stämde. Läs mer
  • 2019-10-11

Pernilla S skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt vill och mäklaren hade ett glad humör och proffsigt bemötande. Mäklaren var på tårna vid budgivningen och jag är oerhört nöjd med upplevelsen Läs mer
    2019-10-11 Anna A svarar Pernilla S
    Tusen tack Pernilla! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende 😉
  • 2019-10-10

Oscar S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt två bostäder. Sjukt nöjd med båda Snabbt, smidigt och avslappnat! Läs mer
  • 2019-10-10

Jonas H skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt ett hus och tycker allt gått väldigt bra och professionellt till. Läs mer
  • 2019-10-10

Jonny E skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra intryck, skötte både förarbetet, fotografering, visning och avslut på ett bra sätt. Trevlig och inte påflugen. Läs mer
  • 2019-10-10

Marcus E skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Engagerad,noggrann ,trygg och stor erfarenhet gör honom till en mäklare av högsta rang ! Ingen tvekan om att man skulle anlita just Niklas igen! Läs mer
  • 2019-10-10

Leif D skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde ett kedjehus på 140kvm. Bemötandet från mäklaren var riktigt bra han var tydlig och saklig och levde helt klart upp till våra förväntningar. Han var hjälpsam och vi fick alltid tydliga svar och goda råd på våra frågor. Den stora Förväntningen hade vi förstås på priset och det klarade han också med marginal. Läs mer
  • 2019-10-10

Annika A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag blev blev bemött med en trevlig och positiv mäklare fick all info. som jag behövde.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-10

Anneli R skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi önskade sälja vårat hus och anlitade Niclas efter vi mött honom på en husvisning. Vi blev mycket bra bemötta. Mycket kompetent och tillmötesgående. Han levde upp till våra förväntningar och vi är idag nöjda med väl av mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Mikaela A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt ett fritidshus/tomt och vi fick ett oerhört professionellt och kompetent bemötande. Niklas utstrålar trygghet och uppfyller alla förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Ferat A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt och sålt lägenhet och har anlitat Niklas för uppdraget. Proffsig och duktig. Riktigt bra upplägg och bemötande. Så länge Niklas finns som mäklare så kommer jag alltid anlita honom:). Läs mer

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna