Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 799 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna 2

• sålde sin stuga med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Torshälla
    2021-06-11
    Trevlig, informativ och kommunikativ mäklare. Att hon kände till området underlättade affären. Visade objektet fler gånger utöver sk ordinarie tillfällen. Bjöd till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Lasarettsområdet
    2021-06-08
    Motsvarar alla förväntningar som vi har av en mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-06-03
    Har sålt en bostadsrätt och Niclas skötte allt snabbt och effektiv. Såld före visning!
  • Ali G
    • Måsta
    2021-06-02
    Har såld mitt bostadsrätt med hjälp av Sofia. Hon har varit mycket engagerad och duktigt mäklare. Min första samtal med Sofia var då jag skulle köpa en villa som hon var mäklaren. Hon var mycket trevlig och snabbt att svara mina frågor.
    När det var dags att sälja mitt lgh då var inget tveka att välja Sofia.
    Sofia lyckades leva uppfylla mina förväntningar och såld mitt lgh över mitt drömprins innan visningen.

// Akram
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-06-01
    Mycket professionell och bra mäklare. Köpet kändes tryggt att göra via Sofia.
    2021-05-31
    Bra kommunikation under hela processen. Tillgänglig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-31
    Saklig, effektiv och trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-29
    Vi anlitade Sofia på rekommendation. Super professionell från start till slut. En mäklare med yrkesstolthet och fötterna på jorden!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-27
    Köpt en mindre lägenhet i Eskilstuna. Proffsigt bemötande! Mäklaren Anne levde upp till mina förväntningar.

Sammanfattning:
    Trevligt och proffsigt bemötande. Hela affären kändes seriös och jag fick bra återkoppling. Rekommenderar starkt!
    Men tack Lovisa för de fina orden! Det kommer bli jättebra för dig med den lilla lägenheten med den stora utsikten :-) /Anne Anne Danielsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-26
    Vi är supernöjda med Jaana på svensk fastighetsförmedling! Trevlig, proffsig och smidig att jobba med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-24
    Jag har köpt en fin lägenhet på Noachsgatan i Eskilstuna.

Jag fick ett mycket bra bemötande av mäklaren från första början när jag var och tittade på lägenheten. Jag är mycket nöjd med jaana, en duktig mäklare som vet vad hon säger och gör. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Sandbankarna
    2021-05-24
    Ett mycket trevligt och förtroendegivande bemötande i samband med försäljningen av mitt fritidshus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-22
    Vi köpte ett hus av Sara. Sara ordnade med en extra visning för oss vilket vi är tacksamma för. Det blev även lite strul med felaktiga bud under budgivningen som hon löste bra och tillsist ordnade hon med kort varsel en kontraktskrivning. Vi är nöjda!
    2021-05-22
    Har köpt en 2:a samt en 1:a o köpt en 3:a
    till kanonpriser
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-20
    Har sålt lgh via Amanda, super trevlig och kompetent person.

Bemötande var väldigt bra, hon lyssnar gärna och väldigt bra på återkoppla.

Amanda var enligt mina förväntningar och sammanfattningsvis så är Amanda en duktigt mäklare med stor sälj fokus
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-20
    Vi har sålt en enplansvilla på landet.

På ett mycket engagerat och professionellt sätt.

Vi tycker att Sara överträffade våra förväntningar.

Sara var väldigt informativ, om hela processen. Man fick en väldigt tydlig förklaring vad och hur allt skulle ske.
    2021-05-20
    Hon är duktig och lyhörd. Jag rekommenderar henne väldigt mycket. Lycka till Amanda
    2021-05-19
    Jätteduktig, påläst och tillgänglig. Kändes väldigt tryggt som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-18
    Grym hjälp med att sälja vårat hus. Smidigt och proffsigt bemötande. Top notch 👌
  • Catarina T
    • Munktellområdet
    2021-05-14
    Ödmjuk och driven och bra på återkoppling.
    Tusen tack för det fina omdömet Catarina! Hoppas på fler kontakter framöver ;-) Anne Danielsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Munktellområdet
    2021-05-13
    Engagerad mäklare med mycket trevligt bemötande!
    Tack för de värmande orden Maria, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Anne Danielsson
    • Torshälla
    2021-05-09
    Hon har varit proffsig och kunnig och trevlig
    2021-05-09
    Vi har köpt ett radhus där Sara var mäklare och vi anlitade därefter Sara till försäljning av vår villa. Att vi anlitade Sara berodde på att hon gav ett tryggt och kompetent intryck. Alla våra förväntningar infriades vid vår försäljning.
  • Ban H
    • Röksta
    2021-05-08
    Vi rekommenderar Sara Lindstrand på Svenskfastighetsförmedling. Hon var väldigt effektiv och sålde vår villa snabbt. Sara var också väldigt trevlig och svarade alltid på våra samtal och sms. Tack Sara för allt!
    Ban
    Tack själva för ett mycket trevlig samarbete! Jag är övertygad om att ni också hittat helt rätt med ert nya hem. :) /Sara Sara Lindstrand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-07
    Mycket trevligt och smidigt köp!
    2021-05-07
    Sofia är väldigt kunnig och trevlig. Alltid tillgänglig och infriade våra förväntningar när vi sålde vår lägenhet
    Utmärkt bra service. God bemötande. Kunnig mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Skiftinge
    2021-05-05
    Köpte villa via mäklaren Anna Avhede.
    utmärkt bemötande.
    uppfyllde förväntningarna.
    Tack för det omdömet! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende! Anna Avhede
  • sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Bälgviken
    2021-05-04
    Sålt våran villa med hjälp av Jaana, vi har anlitat henne för Rut och om vi skall sälja någon gång i framtiden så kommer vi kontakta Jaana igen. Hon är kanon.
    Tack Madde för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta med er. / Jaana Jaana Dahl
    • Borsökna
    2021-05-04
    Vi är jättenöjda med bemötandet av Niclas. Han är ärlig och proffsig i det han gör. Han har haft ett helhetsgrepp kring försäljningen. Kan varmt rekommendera honom!
  • Nina L
    köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Bälgviken
    2021-05-04
    Köpt hus av Jaana i Bälgviken. Bra mäklare som svarade på alla frågor o förklarade sånt som var oklart. 😁 Hjälpsam o trevlig. 😊
    Tack för de fina orden, så trevligt att hjälpa till. / Jaana Jaana Dahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2021-05-04
    Vi köpte en bostadsrätt som Niklas var Mäklare utan tveka han är en av bästa mäklaren i Eskilstuna.
  • Ali G
    2021-05-04
    Vi köpte en bostadsrätt som Niklas var mäklare. Han är lugnt och duktigt att svara på våra frågor. Vi rekommenderar honom stark.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Eskilstuna
    2021-05-04
    Proffsig, serviceinriktad och vänlig.
    Kort men gott.
    Kul att få hjälpa er Conny , jag hoppas på fler affärskontakter med er framöver! /Anne Anne Danielsson
    2021-04-27
    Skulle beskriva mäklaren som lugn, professionell och kompenent.

Detta är vårat första köp, och trots att det är mycket nytt så har alltid vi fått svar på våra frågor och känner oss trygga med vårat köp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Ärsta
    2021-04-15
    Sålt villa. Fick ett mycket bra intryck redan vid första mötet. Allt det vi förväntade oss levde mäklaren upp till så vi kan inte vara annat än helnöjda. :)
    Tack för de fina orden! Roligt att få träffa er alla och hjälpa er med försäljning, det ordnade sig bra trots familjemedlemmar utspridda på olika håll i landet! /Anne Anne Danielsson
    2021-04-09
    Jag fick hjälp med min bostadsrätt på norr om 52kvm. Absolut den trevligaste och mest proffsiga mäklare jag mött! Rekommenderar starkt
    2021-04-09
    Köpt lägenheten.

Utmärkt bemötande. Snabb återkoppling vid samtal och frågor.

Förväntningarna var att man skulle få svar på dem frågor och funderingar man fick under köpandet, vilket också uppfylldes av mäklaren.
    • Måsta
    2021-04-08
    Hon är mycket hjälpsam, hon jätte duktig
    Tack för de fina orden Manar, det ska bli spännande att följa ert bygge! Jaana Dahl
  • sålde sin stuga med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Grundby
    2021-04-06
    Sofia gjorde ett strålande jobb med att förmedla försäljningen av vår sommarstuga!
    • Grundby
    2021-04-05
    Sålde en sommarstuga med väldigt bra vinst! Bemötandet från Sofia var intresserat, professionellt och snabbt. Vi är väldigt nöjda med insatsen! Alla tips och all vägledning ledde fram till en fantastiskt avslut! Vi kunde inte vara nöjdare!
    • Tunavallen
    2021-04-05
    Köpte lägenhet och allt gick så snabbt och smidigt. Superproffsig och trevlig mäklare!
    2021-04-03
    Har sålt lägenhet, Amanda är jättetrevlig, proffsig, engagerad, flexibel , jag är 100 % nöjd.
    Kan varmt rekommendera Amanda.
    • Skogstorp
    2021-04-01
    Vi har med Sofias hjälp sålt vår villa. Sofia har från första början haft både ett professionellt och personligt bemötande. Hon har hjälpt oss igenom försäljningsprocessen på ett förtroendegivande sätt, med kunskap, intresse och engagemang. Hon har levt upp till våra förväntningar och vi skulle gärna anlita henne igen.
    • Skogstorp
    2021-03-31
    Hjälpsam och trevlig. Enda negativa var att i just detta fallet var inte er teknik riktigt med vid bokning av slot till visning. Mäklaren löste det dock på ett pragmatiskt sätt.
  • Ban H
    • Ärsta
    2021-03-24
    Hon är trevligt och tydligt att informera oss allt om objekt. Man kan nå henne när man undrar om någon information angående objekt 👍💐.jag tackar henne för allt
    Vad roligt att ni känner er nöjda och har fått den information ni behöver för att känna er trygga, ni kommer att trivas jättebra med både hus och den fina trädgården! /Anne Anne Danielsson
    2021-03-21
    Sålt bostad, allt fungerade utmärkt
    Jättekul att veta att ni är nöjda, fint att det gick så smidigt med allt! Anne Danielsson
    • Eskilstuna
    2021-03-19
    Sålt en lägenhet. Blev rekommenderad av en person att välja Sofia.
    Blev bra bemött. Och fått information fortlöpande.
    Hon har uppfyllt förväntningarna
  • Annemarie Å
    2021-03-19
    Har sålt lägenhet. En av två utmärkta mäklare i Eskilstuna. Kan vet, tar reda på fakta. Bra o förtroendefullt bemötande. Vänlig o alltid positiv. Ger goda råd. Toppenmäklare
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Jaana Dahl
    2021-03-19
    Jag tackar mycket mäklaren Janna Dahl för allt hjälp jag fick från henne. Hon är en jätte trevlig och kunnig person. Det kändes tryggt at jag köpte min lägenhet med hennes hjälp.
    Tack för de fina orden, hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet! Jaana Dahl