Niclas Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2007-09-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 67 Läs vad Niclas Lindgren

• Anica E sålde sin bostad med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-22

Lasarettsområdet
    Sålt en andelslägenhet.
    Engagerad, driven och positiv inställning.
    En kunnig och driven mäklare. Fick läpande info om händelseförloppet och proffsig bemötande. Läs mer
  • Sören J sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-29

Ribbingelund
    Professionell när det gäller det yrkesmässiga samt lätt att ha och göra med i dialogen, lyhörd och bra bemötande. Det som kan bli bättre är återkopplingen via email och SMS. Säkert Niclas största svaghet:-)
    Vi fick ett väldigt positivt utfall i vår försäljning. Hur mycket som berodde på Niclas eller inte är naturligtvis svårt att avgöra. Men vi är mycket nöjda naturligtvis så här långt. Läs mer
  • Joona L sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-15

3:a
    Norr
    Smidig affär, lyhörd och bra säljare.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Ronnie L sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-14

Sundbyholm
    Använde Niklas efter min frus "koll på honom på hemnet".., ett på förhand starkt förtroende som "live",visade sig stämma mkt väl.

Saklig,lugn,informativ och förtroendeingivande är egenskaper som kom fram lite extra men framförallt yrkeskunnande.

Jag och min fru rek.varmt Niclas.

Ronnie Lindberg,Stallviksvägen 2,Sundbyholm Läs mer
  • Kim S sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-14

Sundbyholm
    Innan vi valde mäklare för försäljning av vårt hus kollade vi upp vilken mäklare som haft mest vana vid att sälja dels villor men också relativt nyproducerade. Det var smart då Niclas hade stenkoll på marknaden, kunskap om villor i Eskilstuna och i området samt intressenter. Det gjorde att vi sålde huset inom 6 dagar från det att den lades ut för försäljning. Trivsam, lättsam med stor kunskap vilket gjorde det både bekvämt och tryggt att samarbeta med Niclas. Vi är nöjda och kan varmt rekommendera Niclas som mäklare. Läs mer
  • Gudrun Viola N sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-03

Råby-Rekarne
    Sålt villa. Professionellt bemötande av god klass. Förväntningarna uppfylldes helt
    En bra affär och relation från båda sidor. Läs mer
  • Britt-marie J sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-29

Roxnäs
    Niclas hjälpte oss att sälja vårt hus,blev väldigt bra bemött,lugn o trevlig vill rekommendera Niclas.👍 Läs mer
  • Ludwig F köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-25

Ärla
    Hjälpte oss att köpa vår första bostad och villa, väl bemött. Läs mer
  • Gabriella R sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-25

Hällby
    Fint bemötande med en lyhörd mäklare. Goda råd och tydlig kommunikation. Detta gäller både i kontakten som köpare och säljare. Läs mer
  • Anders R sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-23

Hällby
    Har precis anlitat Niclas med anledning av bostadsförsäljning så återkom gärna när försäljningsuppdraget är slutfört. Men Niclas är mycket trevlig och verkar ha koll på kundkretsen för området. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren