Niclas Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 57 Läs vad Niclas Lindgren

• Göran F köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-17

Hällby
    Köpt villa där mäklaren har gett oss ett positivt intryck och bra stöd i vår beslutsprocess genomförande av köpet. Läs mer
  • Viktor A köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-31

Norr
    Köpt bostadsrätt.
    Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare.
    Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Johanna M sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-25

Ärla
    Niclas hjälpte oss att sälja vårt hus & måste säga att han är en sådan bra mäklare. Lyssnar, delar tankar med kunden och är väldigt lätt tillgänglig om det är något. Trevlig & alltid glad. En guldstjärna till han! Läs mer
  • Tommy J sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-11

Skogstorp
    Vi har sålt vårt hus och fått ett bra pris.
    Niclas har lyssnat på oss och lagt upp försäljning efter diskussion med oss på ett följsamt sätt.
    Han har gett de råd som vi behövde när det gäller förberedelser inför fotografering och visning.
    Vi imponerades vid kontraktsskrivningen som han ledde mycket bra.
    Vi är mycket nöjda som helhet. Läs mer
  • Linda H köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-02

Lundby
    Vi köpte en villa i Eskilstuna. Vi upplevde Niklas som professionell och trevlig. Läs mer
  • Daniel H köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-01

Lundby
    Kunnig och hjälpsam vid köpet av vårt hus. Läs mer
  • Adam A sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-25

Lasarettsområdet
    Niclas hjälpte mig sälja min lägenhet som var en 2a på 46kv/m.
    Både professionell och jordnära kille. Super nöjd, och vet vart jag kommer vända mig fall jag ska sälja/köpa någon bostad igen. Läs mer
  • Lars G sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-22

Eskilshem
    Det jag hittills sett har varit positivt. Kunnig, korrekt, positiv. Lätt tillgänglig. Svarar snabbt. Läs mer
  • Patrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-15

Centrum
    Lägenheten är ännu inte ute på marknaden men mäklaren har sköt allt och framförallt fotografering noggrant och proffsigt Läs mer
  • Adrian H köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-14

Flacksta
    Köpt villa. Allt flöt på bra och mäklaren gav ett seriöst och tryggt intryck! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren