Niclas Lindgren

Niclas Lindgren

Niclas Lindgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Niclas Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Niclas Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.7. Niclas Lindgren har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

145 omdömen om Niclas Lindgren

Sedan starten hos Reco 2017
Jelena P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Erfaren mäklare, trevlig och series bemötande och mycket engagerad i sin uppdrag. Rekommenderar Nicklas Lindgren till Vänersborg och bekanta./ Jelena Perunovic Eskilstuna

Malin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Djurgården

Proffsig. Tog sig verkligen tid att svara på alla ev frågor. Följde upp och stämde av läget regelbundet utan att upplevas för på utan visade förståelse över att processen att fixa allt inför köpet tog tid.

Carl T
Djurgården

Proffsig, erfaren och rutinerad. Jag hade höga förväntningar på min mäklare och trots dåliga tider med få spekulanter så var Niclas kanon!

Johanna S
Sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Skogstorp

Väldigt proffsig och bemötande på alla plan 👌

Jessika H
Köpte sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Kvicksund

Trevlig, seriös, kompetent. Bara positivt!

Alexandra R
Ärla

Snabb husaffär i semestertider så träffade Niclas bara vid ett tillfälle. Trevlig, kunnig. Kan rekommendera.

Mikael K
Ärla

Engagerad och hjälpsam. Vi ville ”bara” ha hjälp med papperna, inget behov av visning etc. Och det blev en snabb process, tillträde en vecka efter avtal. Men det fixade Niclas & Co utan problem. Kändes mycket kompetent.

Patrik L
Kjula

Med stor kunskap och stort engagemang har Niclas svarat på alla frågor vi haft under resans gång. Fantastisk mäklare och människa.

Robert W
Västermalm

Vi har haft Niclas både som köpare och säljare. Vi upplever Niclas som mycket skicklig med stor fingertoppskänsla och ett professionellt förhållningssätt båda vid köp och försäljning. Bra process och snabba avslut trots en lite svårare marknad.

Tommy Berglund N
T-Hälla Huvud

har totalt sett haft mycket bra kontakt och dialog med Niclas på alla punkter bortsett från en fråga. Det gäller betaling av huset. Der har jag haft en annan syn på bruk av banker färgat av det norska systemet där mäklare är mellanman. . Det vill säga tar emot betaling från köpare och vidareförer till säljare. Det svenska systemet fungerar annorlunda - tyvärr- har jag nu förstått. Detta efter ytterligare samtal med Niclas, läst meg upp på div mäklarförbund sine hemsider och kontakt med SEB. Min tolkning är at systemet är...