Läs vad 75 Läs vad Niclas Lindgren

• 2021-01-21
    Köpt villa i Eskilstuna och jag tycker att allt fungerat väldigt bra. Jag är mycket nöjd!
    Jonas H
    • 4:a
    • 131.0 m²
    • Slätviken
    köpte en tomt med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2021-01-15
    Jag sålde min bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling och Niclas. Är otroligt nöjd med allt trevligt bemötande, proffsig och kunnig mäklare! Kändes tryggt hela vägen från start till mål!
    Magnus Thor Johan E
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Söder
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-12-07
    Köpt lägenhet. Mäklaren var helt ok. Tydlig kontraktslrivning
    Henrik W
    • 3:a
    • 97.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-10-23
    Försäljning av bostadsrätt.
    Allt har fungerat bra.
    Linnea P
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Snopptorp
  • 2020-10-12
    Nicklas har sålt en bostadsrätt tidigare och nu ett fritidshus och vi har trivts väldigt nöjda med honom
    Mats B
    • 33.0 m²
    • Närsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-10-09
    Med sanslös professionalism och medkänsla
    möjliggjorde Niclas nästa fas i livet för oss genom att
    sälja vårt hus. Det var en fröjd att se hur skickligt
    han genomförde sitt arbete -som pågick veckans alla
    dagar- tills målet var nått och alla inblandade var nöjda.
    Andra mäklare kan möjligen vara lika bra, men inte bättre.
    Henrik E
    • 136.0 m²
    • Skogstorp
  • 2020-10-05
    Har köpt ett hus och sålt en lägenhet med Niclas hjälp. Svarar proffesionellt på våra frågor och ett bra bemötande.
  • 2020-08-14
    Verifierad kundrelation
    Niclas Lindgren är en mycket oerfaren mäklare och oseriös. Gör er hemläxa innan ni anlitar eller köper något av honom och för den delen hela kontoret i Eskilstuna. Lockpriser, okunskap, oseriös.
    Beklagar att du är missnöjd med mitt och mina kollegors agerande. Vi arbetar oförtrutet med att genomföra så trygga och smidiga bostadsaffärer som möjligt, men i vissa fall går det inte att göra alla nöjda. Nästan alla kunder som genomför bostadsaffärer via oss uppskattar oss som mäklare och vårt arbetssätt, vilket även framgår av de flesta av de rekommendationer som lämnats på Reco. Om du (eller någon annan) har frågor om hur vi arbetar får ni gärna kontakta oss direkt! // Niclas

• 2020-06-22
    Sålt en andelslägenhet.
    Engagerad, driven och positiv inställning.
    En kunnig och driven mäklare. Fick läpande info om händelseförloppet och proffsig bemötande.
    Anica E
    • Lasarettsområdet
    sålde sin bostad med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Anica för fina ord! Kul att du är nöjd med försäljningen! /Niclas

• 2020-05-29
    Professionell när det gäller det yrkesmässiga samt lätt att ha och göra med i dialogen, lyhörd och bra bemötande. Det som kan bli bättre är återkopplingen via email och SMS. Säkert Niclas största svaghet:-)
    Vi fick ett väldigt positivt utfall i vår försäljning. Hur mycket som berodde på Niclas eller inte är naturligtvis svårt att avgöra. Men vi är mycket nöjda naturligtvis så här långt.
    Sören J
    • 90.0 m²
    • Ribbingelund
    Tack för input Sören! Kul att ni är nöjda med försäljningen. Mvh Niclas

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte