Sara Lindstrand

Sara Lindstrand

Sara Lindstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Sara Lindstrand har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Sara Lindstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Sara Lindstrand har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

175 omdömen om Sara Lindstrand

Cecilia K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Trevlig, kunnig har rekommenderat henne till flera.

Liselott M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Proffsig, trevlig, bra på att återkoppla, smidigt bemötande. Mycket nöjd med Sara.

Lars Göran T
Odlaren

Bra och trevligt bemötande. Allt löste sig väldigt bra.

Ted Å
Odlaren

Sara är trevlig och duktig på att information så man vet och förstår. Försäljningen gick smidigt och vi är nöjda

Cecilia J
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Gillberga

Jag upplevde Sara kunnig och professionell, men samtidigt personlig. Hon hjälpte oss på bästa sätt i samband med vårt bostadsköp. Jag kan varmt rekommendera Sara som mäklare!

Svar från Sara Lindstrand

Stor tack för så fina ord Cecilia! Jag är övertygad om att ni hittat helt rätt hus. En idyll för Nisse att växa upp i! Hoppas ni får många år med svampplock i skogarna runt omkring. :)

First-Name L
Gillberga

Sara var mycket hjälpsam och tillmötesgående vid vårt husköp. Mycket nöjd!

Svar från Sara Lindstrand

Tack för fint omdöme! Det är verkligen ett trevligt hus i finfint skick ni hittat. Fina ytor och trädgård för lillkillen att springa runt på i sommar!

Lennart S
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Djurgården

Trevlig och kunnig person. Upplevdes väldigt seriös. Lätt att samarbeta med.

Svar från Sara Lindstrand

Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer stortrivas i Borsökna istället.

Azad S
Sålde en tomt med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Borsökna

Hon är mycket bra för säljaren Jag är nöjd såld min stuga

Svar från Sara Lindstrand

Tack för fint betyg! Ett lika trevligt samarbete som när ni köpte stugan.

Therese H
Djurgården

Trevlig, kunnig, tillmötesgående. Väldigt bra mäklaregenskaper!

Svar från Sara Lindstrand

Tack för fina ord! Galléengatan kommer passa er perfekt!

Pontus S
Övre Nyfors

Super trevlig och professionell. Alltid glad och trevlig och hjälper till och vägleder från början till slut.

Svar från Sara Lindstrand

Tack för fint omdöme Pontus! Med så trevliga kunder som du blir man såklart glad! :)