Arben Ahmeti

Arben Ahmeti

Arben Ahmeti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Arben Ahmeti har varit registrerad mäklare sedan 2023-08. Arben Ahmeti har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Arben Ahmeti har haft 6 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-12 - 2024-01

3 omdömen om Arben Ahmeti

Sedan starten hos Reco 2023
Jonathan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Arben Ahmeti en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Mycket hjälpsam o trevlig, smidig affär utan krångel.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Jonathan, Jag tackar för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme och för att du själv underlättat mitt arbete. Lycka till framöver! Vänliga häsningar Arben

Caj W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arben Ahmeti en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Från första kontakt genom hela proceduren till att vi skrev papper kan jag bara säga att Arben skött sig utomordentligt. Med beröm godkänd

Svar från Arben Ahmeti

Hej Caj, Tack för de fina orden! Har uppskattat att jobba med dig också. Vi hörs framöver! Vänliga hälsningar Arben

Fredrik N
Eslöv Centralt

Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam vid frågor och inga problem att få tag i vid behov. Hela affären gick väldigt smidig.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Fredrik, Tack för ditt omdöme och vad kul att du kände så! Vi hörs framöver. Vänliga hälsningar Arben