Arben Ahmeti

Arben Ahmeti

Arben Ahmeti är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Arben Ahmeti har varit registrerad mäklare sedan 2023-08. Arben Ahmeti har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Arben Ahmeti har haft 9 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-03

7 omdömen om Arben Ahmeti

Vjollca H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Arben Ahmeti en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

En fantastisk upplevelse med mäklaren Arben, som jag verkligen kan rekommendera. Han var otroligt professionell och kunnig och visade ett genuint engagemang för att hitta rätt bostad. Han var även väldigt lyhörd för mina behov och önskemål, vilket gjorde hela processen stressfri. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under hela samarbetet. Letar du efter en mäklare som verkligen sätter sina kunder i fokus, och levererar en hög kvalitativ service, kan jag varmt rekommendera Arben. Mvh

Svar från Arben Ahmeti

Hej Vjollca, Tack så mycket för din vänliga feedback! Det är verkligen uppskattat att höra att du är nöjd med min service och att du kände dig väl omhändertagen under processen. Det är alltid mitt mål att vara lyhörd för mina kunders behov och önskemål för att göra hela processen så smidig och stressfri som möjligt. Om det finns något mer jag kan göra för att hjälpa dig i framtiden eller om du har några frågor, är du välkommen att höra av dig. Tack igen och bästa hälsningar. Arben

Larry T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arben Ahmeti en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Mycket trevlig och effektiv mäklare. Behövs det en mäklare i framtiden så väljer jag Arben igen utan tvekan.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Larry, Tack så mycket för de vänliga orden! Jag är glad att höra att du var nöjd med min service som mäklare. Jag uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden om behovet uppstår. Tveka inte att kontakta mig om du behöver ytterligare hjälp. Vänliga hälsningar Arben

Muhammad Farrukh S
Eslöv Centralt Norr

Hi , We found him very diligent and responsive, we did this deal before viewing so it was a risk, but we trusted him and we found the object even better then what he described on call, he is exceptionally good.

Svar från Arben Ahmeti

Hi Muhammad, Thank you so much for your kind words. Sometimes it is better to let the objects speak for themselves. I wish you the best of luck, and feel free to reach out whenever you need assistance in the future. Have a nice day!

Mohammad Nour I
Eslöv Centralt

Hej asså han är bäst faktiskt o jätte duktig 🥰o jag är jättenöjd 👍

Svar från Arben Ahmeti

Hej Mohammad, Tack för de fina orden och vad kul att du blev nöjd! Lycka till så hörs vi i framtiden! Vänliga hälsningar Arben

Jonathan H
Eslöv Centralt

Mycket hjälpsam o trevlig, smidig affär utan krångel.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Jonathan, Jag tackar för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme och för att du själv underlättat mitt arbete. Lycka till framöver! Vänliga häsningar Arben

Caj W
Eslöv Centralt

Från första kontakt genom hela proceduren till att vi skrev papper kan jag bara säga att Arben skött sig utomordentligt. Med beröm godkänd

Svar från Arben Ahmeti

Hej Caj, Tack för de fina orden! Har uppskattat att jobba med dig också. Vi hörs framöver! Vänliga hälsningar Arben

Fredrik N
Eslöv Centralt

Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam vid frågor och inga problem att få tag i vid behov. Hela affären gick väldigt smidig.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Fredrik, Tack för ditt omdöme och vad kul att du kände så! Vi hörs framöver. Vänliga hälsningar Arben