Sofie Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2015-06-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 43 Läs vad Sofie Gustavsson

• Mollie S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-15

Arvidstorp
    Jag har köpt en bostadsrätt genom henne. Hon är otroligt behjälplig med frågor och väldigt trevlig samt flexibel med tider. En riktig stjärna! Läs mer
  • Patrick J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-14

Arvidstorp
    Sofie och Anna har skött vår försäljning helt exemplariskt, vi är supernöjda. Läs mer
  • Admir A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-06

3:a
    Falkagård
    Jeg har købt bostadsrätt til en meget fin lejlighed.
    Alting gik godt, jeg fik lejligheden til en rimelig pris.
    Sofie var meget imødekommende og hjælpsom. Hun havde altid svar på alle mine spørgsmål.
    Det gik hurtigere end jeg har forventet dvs.ca.ti dage efter fremvisningen har jeg allerede skrevet under på kontrakten. Läs mer
    Sofie G gillar detta
  • Eva G sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-22

Långås
    Sofie hjälpte mig att sälja mitt hästställe utanför Långås.
    Redan vid vårat första möte gjorde hon ett väldigt starkt intryck.
    Hon är en tjejj som är ambitiös, väldigt yrkesskicklig är dessutom så trevligt och lyssnar på säljaren.
    Jag kan varmt rekommendera henne... Läs mer
    2020-07-07 Sofie G svarar Eva G
    Tack snälla Eva för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen :)
    Sofie G gillar detta
  • Louise B sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-03

Östra Gärdet
    Jag anlitade Sofie som mäklare vid försäljning av en villa. Sofie är duktig och mycket professionell. Hon gav ett tryggt och säkert intryck och hanterade försäljningen på ett mycket tillfredställande sätt. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Sofie G gillar detta
  • Robert S köpte sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-27

Grimsholmen
    Jag är väldigt nöjd med Sofies insats under hela försäljnings processen. Trevlig, hjälpsam och professionell :) Läs mer
    2020-06-15 Sofie G svarar Robert S
    Tack Robert, och tack för förtroendet att få hjälpa dig :)
    Sofie G gillar detta
  • Robin K köpte sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-19

Västra Gärdet
    Väldigt bra, trevligt och professionellt bemötande. Snabb respons och kontakt. Rekommenderar verkligen Sofie! Läs mer
    2020-05-21 Sofie G svarar Robin K
    Stort tack för det fina omdömet Robin och Sara :)
    Sofie G gillar detta
  • Cecilia L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-14

Falkenberg
    Sålde en tvåa i centrala Falkenberg. Kontakten med Sofie var positiv, hon var alltid lätt att få tag på och lyhörd för våra önskemål! Att sen försäljningen gick över alla förväntningar var bara ett plus! Läs mer
    2020-05-21 Sofie G svarar Cecilia L
    Vad kul att ni är nöjda Cecilia, tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)
    Sofie G gillar detta
  • Eva Lotta N sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-04-26

Digesgård
    Sålt min bostad.
    Jag är mycket nöjd med Sofie som mäklare. Hon har varit yrkeskunnig och hela tiden uppdaterat mig under budgivning och om nästa steg i försäljningen.
    Lotta Läs mer
    2020-05-21 Sofie G svarar Eva Lotta N
    Tack Eva, och tack för förtroendet att få hjälpa dig :)
    Sofie G gillar detta
  • Mathias C köpte sin stuga med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-04-24

3:a
    Olofsbo
    Köpt Fritidshus,
    Vi blev mycket väl bemötta av Sofie både vid visningen samt kontakten under budgivningen och vid kontraktsskrivningen. Allt gick väldigt lätt och hon hade alltid svar på de frågor man hade och har. Väldigt bra och säker genomförd visning då man måste ta stor hänsyn till Convid-19. Men vi kände oss trygga hela vägen, De förväntningar vi hade på Sofie levde hon verkligen upp till och vi skulle verkligen rekommendera henne till vänner. En trygg och trevlig affär sammanfattningsvis. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Mikael Bjering