Sofie Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 32 Läs vad Sofie Gustavsson

• Mattias B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-03-15

Falkenberg
    Jag har köpt en 3a. Jag hade träffat 4 andra mäklare innan Sofie. Nästan direkt fick jag en seriösare känsla utav Sofie. Hon såg och förstog mig som kund. Världsklass utan tvekan.
    Mvh Mattias Berggren Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Kristian K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-02-29

Arvidstorp
    Vi har sålt vår lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och Sofie Gustavsson. Vi är mycket nöjda med Sofie som mäklare då hon har haft ett mycket professionellt bemötande. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi kan absolut rekommendera Sofie som mäklare när du ska sälja din bostad! Läs mer
    2020-03-10 Sofie G svarar Kristian K
    Tack Kristian och Yvonne för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)
    Ola C, Sofie G gillar detta
  • Josefine A
    Josefine A köpte sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-13

Ullared
    Vi köpte hus i nov -18 och hade Sofie som mäklare, mycket trevlig och en härlig utstrålning, rekommenderar henne varmt! Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-12

Falkenberg
    Lägenhet, blev bra bemött, ja hon levde upp till förväntningarna, hon skulle få chansen igen! Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Malin K sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Ullared
    Sålt villa hösten 2018. Mycket nöjd med Sofies sätt att sköta uppdraget med att sälja vårt hus. Engagerad, lugn, påläst, tydlig.. Snabb smidig process. Professionellt bemötande rent allmänt. Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Glommen
    Fyrkarlensväg 23 b.
    Bra bemötande,
    Fick inte svar på alla frågor gällande kostnaderna utöver
    Avgiften. Eller om det fanns golvvärme. Läs mer
  • Mirja B
    Mirja B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Falkenberg
    Den bästa mäklaren som vi haft. Sofie har hjälpt oss att sälja två lägenheter med utmärkt resultat och hon har tagit hand om allt från visning till all pappers arbete utan några som helst problem. Rekommenderar starkt henne! Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Annica T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Falkenberg
    Hon gav oss ett väldigt proffsigt bemötande med en härlig ljuv personlighet som krydda. Läs mer
  • Annie B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Falkenberg
    Jag sålde en etta i stan i Falkenberg. Mäklaren var tillmötesgående och uppfyllde mina krav på hur jag vill ha det. Hon förstod mitt perspektiv och gav mig bra råd, tips och ideer. Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Ruth N skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2018-09-02

Sofies bemötande, service, information och återkoppling har varit av högsta klass. Det har känts tryggt under hela processen då vi sålt vår villa och till sist blev det också ett hyfsat slutpris. Vi är mycket nöjda med det samarbete vi haft och vill verkligen rekommendera Sofie och Svensk Fastighetsförmedling i Falkenberg.

Per och Ruth Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg