Läs vad 55 Läs vad Sofie Gustavsson

• 2020-12-17
    Har just köpt en badstuga på kvarteret Sillen , Skrea strand, Falkenberg.
    Sofie har varit en trygg samarbetspartner och givit mig den information jag behövt och skött
    affären på ett smidigt och tryggt sätt.
    Kan verkligen rekommendera Sofie!
    Jan M
    • 2:a
    • 16.4 m²
    • Falkenberg
    köpte sin stuga med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack Jan, jag är övertygad om att du kommer trivas kanon i din nya semesterbostad :)

• 2020-12-16
    Har köpt en bostadsrätt med hjälp av Sofia.
    En jätteduktig mäklaren som är i bra kontakt med sina kunder.
    Mina förväntningar va höga men blev ännu bättre bemötande än vad jag förväntade mig.
    Nöjd och glad efter affären med Sofia.
    Hon var i stor hjälp till mig och hjälpte mig även att lösa ett problem som uppstådd med min bank
    Lireta R
    Lireta R
    • Falkenberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Stort tack för det fina omdömet :)

• 2020-10-28
    Väldigt professionell och lyhörd. Gjorde hela processen enkel och stressfri med stor erfarenhet och kunskap.
    ANDREAS S
    • Falkagård
    Stort tack för ditt fina omdöme, och varmt välkommen till Falkenberg!

• 2020-10-21
    Vi har sålt vårt föräldrahem, en 60-talsvilla i Falkenberg.
    Sofie har lyssnat in våra tankar och hon har kommit med tips och råd.
    Hon har varit tydlig och noggrann med allt, från början och så här långt. Hört av sig när hon sagt att hon ska höra av sig.
    Kan varmt rekommendera Sofie.
    Christina N
    • 113.0 m²
    • Tröingeberg
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er föräldrahem, det gjorde vi bra tillsammans :)

• 2020-10-01
    Hon genomförde ett svårt uppdrag på ett mycket bra sätt!
    Anders N
    • 3:a
    • 83.5 m²
    • Falkagård
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack för förtroendet och ert fina omdöme!

• 2020-09-30
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i Falkenberg. Är väldigt nöjd med Sofie Gustavsson som mäklare som hjälpte mig under hela processen med försäljningen. Jag upplevde henne som väldigt kunnig, professionell och engagerad. Hon levt upp mina förväntningar med försäljningen, skulle gärna vilja rekommendera henne till mina vänner och bekanta.
    Adil B
    • Falkagård
    Tack för dina fina ord och förtroendet att få hjälpa dig Adil :)

• 2020-09-14
    Sålde vårat radhus med Sofie och hon visade stort intresse och ordnade så att försäljningen blev som vi ville och vi är extremt nöjda!
    Reuben D
    • Skrea
    Stort tack för den fina rekommendationen. Tack snälla för att jag har fått hjälpa er. Vi ses på tillträdet! Allt gott!

• 2020-09-12
    Vi är supernöjda med Sofie i samband med vårt köp.

Hon är lyhörd, snabb på att ge respons och hjälpsam i processen.

Vi rekommenderar henne varmt!
    Hanna Ö
    • Skrea
    Tack snälla för era fina ord :) Varmt välkomna till Falkenberg!

• 2020-09-11
    Bra mäklare , bra kontakt lugn och bra !
    Har förtroende för henne , kunnig
    Lars Erik A
    • 89.0 m²
    • Tätorten
    Stort tack för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen :)

• 2020-09-11
    Vi sålde vår bostadsrätt och Sofie var väldigt proffsig och såg till att vi fick till vår bostadsförsäljning precis så som vi önskade.
    Rekommenderas varmt!
    Emily A
    • Skrea
    Tack så himla mycket för den fina rekommendationen! Har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Tack för förtroendet!