Sofie Gustavsson

Sofie Gustavsson

Sofie Gustavsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Sofie Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Sofie Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Gustavsson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

223 omdömen om Sofie Gustavsson

Jimmy S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Mycket duktig mäklare, lyhörd, engagerad, driven. Bra återkoppling, hjälpte oss med försäljningen av vår bostad och gjorde ett super jobb. Man fick väldigt bra relation med henne och tips inför och under försäljningen. Rekommenderar henne starkt.

Sven-Erik A
Sålde en tomt med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Proffsig med ett bra bemötande och visade redan från början en bra plan på hur hon ville ta denna försäljning vidare

Lireta R
Falkenberg

En bra och lyhörd mäklare, gör allt för att kunden ska få sin dröm uppfylld

Stig J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Ä r duktig och bra i utövandet av sitt yrke,

Pontus T
Bacchus

Vi har både köpt och sålt bostad med Sofie och är väldigt nöjda med hur hon har hanterat båda processerna. Sofie är lyhörd, tydlig och gör det lilla extra vilket gav resultat. Vi kan varmt rekommendera Sofie!

Svar från Sofie Gustavsson

Tack för förtroendet att få hjälpa er med både köp och försäljning :) Lycka till med ert nya fantastiska hus, där kommer ni att trivas!

Bella K
Bacchus

Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och även köp med Sofie. Hon är väldigt professionell och pålitlig. Stort tack!

Svar från Sofie Gustavsson

Tusen tack Bella, och tack för ett gott samarbete :)

Birgitta J

Saklig , hjälpsam och professionell. Tack för hjälpen

Svar från Sofie Gustavsson

Tack själv, och stort grattis och lycka till med er nya bostad :)

Annika Ingegärd R
Falkenberg

En mycket trevlig och kunnig mäklare som verkligen har ställt upp för oss. Hon var som vi tänkt oss, men faktisk bättre Kramar från oss

Svar från Sofie Gustavsson

Tusen tack :) Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med ert köp. Lycka till nu :)

Gunilla A
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Ljungby-Bergagård

Vi ville få hjälp med husförsäljning. Så att vi men också köpare är nöjda. Att allt går rätt till .Vi har alltid blivit bra bemöta av Sofie när min man dog komm hon hit och förklarade hur vi gör nu. Gunilla

Svar från Sofie Gustavsson

Tack Gunilla, det har varit ett mycket trevligt samarbete hela vägen :) och äntligen hittade vi rätt köpare till huset!

Leif Gilbert B
Falkenberg

Sofie är en mycket bra mäklare, kunnig vänlig,kan rekommendera henne på de varmaste.

Svar från Sofie Gustavsson

Tack snälla Leif, det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig med försäljningen!