Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!

Läs vad 621 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-18
    Madeleine har genom hela köpet varit så trygg, tillmötesgående och helt fantastisk! Bra och tydlig information kring hur allt med köpet går till. Bra information kring lägenheten och ett proffesionellt bemötande över hela vägen fram till mitt köp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-18
    Jag blev trevligt bemött. Jag hade inga förväntningar. Han gick igenom köpedokumenten noga.
  • köpte sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Boberg
    2021-06-16
    Bra informatör, glad och trevlig!
    Hej Ingrid! Tack för dina ord och ditt betyg! Kan inte säga något annan än detsamma till dig. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Tröingeberg
    2021-06-16
    Väldigt bra bemötande och väldigt trevligt. Svarar på frågor alla tider
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-16
    Olle har varit väldigt trevlig och hållt en bra kommunikation genom hela försäljningen. Det har gjort att hela processen varit väldigt enkel.
    Hej & stort tack för er Reco Fredrik & Lisa. Jag får tacka för förtroendet! Kul att det blev bra och att ni känner er nöjda! Vi hörs & ses snart igen. Olle Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Långås
    2021-06-16
    Vi är så nöjda , snabb och smidig affär
    Tack för fina ord, så kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Madeleine Helgesson
  • sålde sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Glommen
    2021-06-15
    Har sålt ett fritidshus i Glommen. Olle är en pålitlig och kunnig mäklare med snabba återkopplingar. Han är professionell i sitt mäklararbete. Det blev en trygg och smidig försäljning
    Kan rekommendera Olle.
    Birgitta T
    Hej & stort tack Birgitta för dina ord och din Reco. Har varit kul att få hjälpa dig sälja och jag tycker vårt samarbete och kommunikation funkar riktigt bra. Tack för förtroendet! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • sålde sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Boberg
    2021-06-14
    Olle har varit mycket bra, han har uppdaterat mig hela tiden under processen förklarat de olika stegen och återkopplat kontinuerligt om det kommit ny information. Han har ett trevligt sätt och enkel att prata med. Jag har inget att anmärka på utan skulle varmt rekommendera honom som mäklare!
    Hej Amanda! Vad glad jag blir. Så kul att ni är nöjda med mitt arbete och hade rekommenderat mig till andra! Det har varit en bra dialog mellan oss hela vägen tycker jag. Tack själva för ett gott samarbete. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    2021-06-13
    Olle var trevlig rätt igenom köpet och mycket tillmötesgående. Rekommenderas varmt!
    Stort tack Glenn för din Reco och för samarbetet! Tålamodskrävande på många punkter men vi löste det och under tiden fungerade vår kommunikation perfekt. Jättekul att ni kommer till Falkenberg! Vi springer garanterat på varandra. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    • Tröinge Ängar
    2021-06-13
    Olle var trevlig och svarade på mina frågor om bostaden och visade alla rum och förråd.Upplyste om det mesta om föreningen o,d.
    Tack för din Reco Marianne! Jättekul att jag fick hjälpa dig hitta ditt nästa boende! Det är bara att höra dig om det är något jag kan hjälpa till med. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • Anette H
    2021-06-13
    Positiv attityd, omtänksam och pålitlig. Förtroendeingivande.
    Noggrann. Ja allt man kan önska sig! Mina förväntningar infriades. Hela affären sköttes på ett perfekt sätt.
    Hej Anette! Vilken härlig söndagsläsning. Tack så mycket för dina fina ord och betyg. Det var en speciell resa för oss tycker jag, men det blev bra och vårt samarbete har funkat perfekt hela vägen! Kul att läsa att du är nöjd, det gör mig glad. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-10
    Sofie är en proffsig och strukturerad mäklare som med sin erfarenhet och goda bemötande gav mig stöd och trygghet genom hela försäljningsprocessen av mitt hus.
    Alltid lätt att få kontakt med, tydlig , lugn och vänlig. Allt flöt på över mina förväntningar mer än väl.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-06
    Har köpt en gård .väldigt trevligt bemötande fick svar på alla mina frågor . Hon är en bra mäklare som står för vad hon säger.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-04
    Sålt hus och köpt en lägenhet.
    Hjälpsam , bra bemött. Lättsam
    2021-06-03
    Ola är en seriös och duktig mäklare, han "ser" kunden och jobbar utifrån hans önskemål, han ger mig som kund tid att bestämma mig utan att känna mig stressad. Jag kan varmt rekommenderar Ola
  • Dan C
    2021-06-02
    Fantastisk kompetens och trevlig person som har lätt att få alla medmänniskor känna sig trygga...
    2021-06-02
    Väldigt trevlig och informerar tydligt om vad som händer!
    Stort tack för ditt betyg och Reco Caroline! Känns kul att få hjälpa dig till ditt nya boende och samtidigt sälja ditt nuvarande. Ett gott samarbete genom två affärer! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    2021-06-02
    Väldigt trevlig och informerar tydligt om allt som händer!
    2021-06-02
    Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt. Avtalsskrivningen hade en annan mäklare hand om. Nu är det Ola som förser oss med info inför kommande inflyttning. Han är bra på att snabbt återkomma med svar när jag skickar mejlfrågor.
    2021-06-02
    Fungerade utmärkt helt enkelt.
    Stort tack för ditt betyg & Reco Peter! Kul att du känner dig nöjd med mitt arbete. Vi hörs och ses snart igen! Olle Bergsten
    2021-06-02
    Bacchus i Falkenberg,utmärkt bemötande, att köpa bostad Ola uppträdde proffesionellt.

Ola allt igenom en profesionell/fullfjädrad mäklare med all kunskap man kan förfvänta.Har tidigare haft med honom att göra
    och allt har fungerat bra.

Leif Karlsson 0705/320326
    Tack, nu närmar sig flytten till ert nya fantastiska boende! Lite avundsjuk är jag! Ola Claesson
    2021-06-02
    Sålt villa köpt bostadsrätt Ola har skött allt till belåtenhet han kan sitt jobb. Bra människa.👍
    Skönt att vi är sköna & bra människor. Både du och Kerstin...ock jag!! Ola Claesson
    • Tröinge Ängar
    2021-06-02
    Olle har skött försäljningen av min bostadsrätt på bästa sätt.
    Han har varit lyhörd och effektiv i sitt arbete.Lättillgänglig och noggrann.
    Sen så slog han dessutom försäljningsrekord på gatan.
    Hej & stort tack för din rekommendation Elin! Alltid kul att slå rekord men det roligaste är att du känner dig nöjd med mitt arbete! Ett bra samarbete är nyckeln och det lyckades vi väldigt bra med. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    2021-05-31
    Vi har købt den mest fantastiske lejlighed i Falkenberg, og har fået super rådgivning og hjælp til købet af Ola og Svensk Fastighetsförmedling. De kan varmt anbefales
    Tack, härligt! Varmt välkomna att bo lite mera i vårt fina Falkenberg! Ola Claesson
    2021-05-31
    Köpt ett fritidshus på Lanternan i Falknberg

Jag blev bemött på ett mkt bra sätt. Fick svar på alla mina frågor och hon skötte affären på ett mkt bra sätt.

Rekommendar henne gärna till framtida kunder.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-05-27
    Sålt en två-rumslägenhet. Bra service, tät kommunikation. Höll mig uppdaterad om utvecklingen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skogstorp
    2021-05-20
    Varm och härlig mäklare med huvudet på skaft! :)
    2021-05-20
    Ola är en ärlig, erfaren o trevlig mäklare som lyssnade in mig som kund. Är glad över mitt val av mäklare och rekommenderar honom gärna till andra.
    Tack Monica, hoppas nu du kommer trivas lång tid framöver i din fina lägenhet! Ola Claesson
  • Pontus G
    köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Långås
    2021-05-17
    Köpt en enplansvilla av Madeleine.
    Hon var professionell och kändes som hon hade koll på vad hon pratade om. Hon levde upp till mina förväntningar och kunde svara på frågor vi hade.
    Tack för fina ord, så glad för dig och din familjs skull, hoppas ni ska trivas i villan som är riktigt fin. Madeleine Helgesson
    • Slöinge
    2021-05-17
    Sofie är proffsig och väldigt kompetent. Jag har stort förtroende för henne och rekommenderar henne alla dagar i veckan :-).
    Vad glad jag blir för det fina omdömet :) Tack för förtroendet att få hjälpa er med husförsäljningen. Sofie Gustavsson
  • skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-05-13
    Att som unga vuxna ta steget in i bostadsmarknaden är lite skrämmande då det är ett av de största stegen man tar i livet. Olle Bergsten gjorde hela affären och processen rolig men framför allt väldigt trygg. Han kunde besvara alla våra frågor på ett lättbegripligt sätt och var alltid tillgänglig. Dessutom utstrålade Olle ett stort engagemang för sitt yrke och vi upplevde honom även som en väldigt trevlig och genuin människa. Stort tack till dig! En exceptionell mäklare.
    Hej! Gud vad glad jag blir av att läsa er Reco Julia. Tack så mycket för ert fina betyg och era ord. Det känns kul att få hjälpa er hitta ert framtida boende och ser verkligen fram emot att få se det igen när ni kommit en bit in med er framtidsvision. Vi hörs och ses snart igen! Olle Bergsten
    • Skogstorp
    2021-05-13
    Madeleine gjorde ett strålande jobb när hon sålde vårt hus!

Hon var uppriktigt intresserad av och brydde sig om vårt hus, som vi byggde 1968 och som vi har trivts i och älskat sedan dess. Det kändes tryggt och självklart att välja Madeleine av de mäklare vi lät titta på vårt hus.

Hon agerade proffsigt och förtroendeingivande under hela resan, trots förseningar pga att min man blev sjuk under försäljningsprocessen.

Hon lyckades dessutom hitta en perfekt köpare, innan vårt hus ens kom ut på Hemnet. De gav oss ett bra pris och kändes som helt rätt familj att köpa vårt hus. De kommer att vårda och trivas i vårt hus i många år framöver.

Madeleine tog stor hänsyn till min och min mans höga ålder och var mycket hjälpsam och trevlig.

Vi vill ge henne våra allra varmaste rekommendationer och säga ett stort TACK!
    Tusen tack för de fina orden, de värmer i hjärtat. Så glad att ni är nöjda med försäljning, Kul att en fin barnfamilj flyttar in i ert fina hus. Madeleine Helgesson
  • Bodil M
    • Bacchus
    2021-05-12
    Som vanligt ert bra och proffsigt bemötande.
    Vi har köpt bostäder av Ola tidigare.
    Tack, ja nu skall det blir spännande med ert nya köp! Lycka till med ombyggnaden! Ola Claesson
  • sålde sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Vessigebro
    2021-05-07
    Anna på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja ett äldre hus på landet under tidig vår.
    Hennes arbete har präglats av mycket bra och trevligt bemötande, lyhördhet och med bra driv genom hela processen. Rekommenderar henne med varm hand.
    Tack! Det har varit så roligt att hjälpa er igenom denna försäljning. Är säker på att köparen kommer förvalta den väl! Anna Rahm
    • Slöinge
    2021-05-05
    En duktig och engagerad mäklare som alltid finns tillgänglig på mejl och telefon :)
    Vi hade en bra dialog hela vägen så min försäljning gick snabbt och effektivt .
    Tusen tack för dina ord Petra! Jag kan inte säga annat än detsamma. Tycker vårt samarbete och dialog funkat utmärkt längst vägen. Jätteroligt att läsa att du är nöjd med mitt arbete! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Vessigebro
    2021-05-04
    En stor eloge och tack till Anna som hjälpte mig att hitta min dröm gård

Proffsigt bemötande hela vägen från visning till skrivning av kontrakt, Anna har verkligen lyckats från topp till tå!

Evigt tacksam och kommer utan tvekan rekommendera henne de chanser jag får.

Mvh Jonatan
    Tack snälla du! Jag är så glad att jag fick vara med och hitta din drömgård! Den är helt perfekt för dig och jag hoppas att du kommer att stortrivas där! Anna Rahm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-05-04
    He is a hard-working and serious person
    Thank you for your recommendation! Ola Claesson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-05-04
    Köpte lägenhet genom Anna. Tillmötesgående och lyhörd! Hon höll oss uppdaterade och lugna genom hela processen. Stort steg för både säljare och köpare och allting löste sig precis som båda parter ville. ☺️
    Ja, tänk vad bra allt blev till slut! :) Hoppas nu ni kommer trivas riktigt bra i lägenheten! Ha det riktigt bra så kanske vi hörs eller ses när ni tillbringar mer tid i Falkenberg! Anna Rahm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-05-04
    Har sålt en bostadsrätt åt min mamma.
    Anna har varit mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående i alla kontakter. Hon har hela tiden informerat om var i processen vi befunnit oss.
    Skönt att Anna tar ansvar för hela processen.
    Jag är mycket nöjd!
    Tack snälla för de fina orden! Det har varit ett nöje att hjälpa din Mamma och er att sälja lägenheten! Anna Rahm
    2021-05-04
    Supernöjd med all hjälp både vid försäljning och köp :)
    Tack Tobbe! Det blir hur bra som helst i nya fina bostaden! Jag är lite avundsjuk! Ola Claesson
  • sålde sin stuga med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Glommen
    2021-05-03
    Madeleine anser jag vara en mycket saklig och korrekt, en alldeles utmärkt försäljare. Alla mina intressen tillgodosågs och jag är mycket nöjd med försäljningen till dags datum. Gunn
    Tack Gunn, så kul att få hjälpa dig. Detta blir toppen både för dig och för nya ägaren. Madeleine Helgesson
    2021-05-02
    Hardworking and serious person
    Thanks! It took a while but it turned out well in the end! Ola Claesson
    2021-05-01
    Anna var till stor hjälp vid lägenhetsförsäljning!
    Tänk vad allt blev bra! Lycka till med nya huset! Anna Rahm
    2021-04-30
    Fixade snabbt visning av en lägenhet som vi önskade titta på. Det blev affär och den gick snabbt och smärtfritt tillväga
    Tack Kristina! Det blir hur bra som helst på Bacchus! Ola Claesson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Ätrafors
    2021-04-30
    Trevlig och tillmötesgående. Vi var snabbt igång med försäljning av vår villa. Våra önskemål infriades
    Tack! perfekt det är ju så här en försäljning skall gå till! Ola Claesson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skrea
    2021-04-29
    Sofie har hjälpt oss att hitta exakt det hemmet vi letade efter! Hon gjorde hela processen enkel, snabb och rolig 🙂
    Ni kommer att trivas fantastiskt bra där, så kul att få hjälpa er att hitta er nya bostad :D Sofie Gustavsson
    • Skrea
    2021-04-29
    Trevligt bemötande, professionell kunskap, alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Sofie.
    Tack, så roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Ett mycket gott samarbete! Sofie Gustavsson
    2021-04-23
    Olle har hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet till ett otrolig pris.
    Är mycket nöjd med hans sätt att hantera försäljningen och proffsigt bemötande.
    Hej & tack för dina ord men framförallt ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Det har varit ett riktigt bra samarbete och det känns jättekul att du är nöjd! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Ullared
    2021-04-23
    Har köpt en villa i Ullared. Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam vid visningen. Likaså när vi skrev kontrakt. Förklarade så det var lätt att förstå. Mycket bra mailkontakt också.
    Hela upplevelsen var mycket bra.
    Hej & stort tack för din Reco Linda. Jätteroligt att kunna hjälpa till vid ert sökande efter ett framtida hus. Kul att du är nöjd med mitt arbete, det är verkligen ömsesidigt. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    • Ullared
    2021-04-23
    Köpt villa i Ullared. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare både vid visning och när vi skrev kontrakt. Om vi säljer någon gång anlitar vi gärna Olle igen.
    Hejsan Inger! Det har varit kul att få hjälpa er hitta er framtida bostad - känns som att huset kommer passa er utmärkt! Stort tack för att du tog dig tid att lämna en Reco och vad kul att du hade anlitat mig vid en försäljning! Vi hörs & ses snart igen. Olle Bergsten