Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 328 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• 2020-03-24

Marianne A skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Professionellt, vänligt och hjälpsamt bemötande, vi har bara lovord om Ola! Läs mer
    2020-03-24 Ola C svarar Marianne A
    Tack för dina lovord, det känns bra att ni är nöjda!
  • Pierre F

2020-03-23

Pierre F skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpte en bostad genom denna glade gubbe.

Han lyssna på våra behov och framförde detta väldigt bra mellan oss och säljaren. Mkt proffsigt. Läs mer
    2020-03-24 Ola C svarar Pierre F
    Tack för din rekommendation Pierre och välkommen till Falkenberg framåt sommaren!
  • 2020-03-16

Per V skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Allt fungerade jättebra när vi sålde vårt hus på Herting.
    Britt o Per Läs mer
    2020-03-16 Olle B svarar Per V
    Hej Per! Tack betyget och omdömet. Tackar även för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling.
    Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er vid er försäljning.
    Vi hörs & ses snart!
  • 2020-03-16

Reine O skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Värdens bästa mäklare proffsig kunnig och lyhörd. 5 guldstjärnor utan diskussion

Reine Olofsson Läs mer
  • 2020-03-15

Mattias B skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en 3a. Jag hade träffat 4 andra mäklare innan Sofie. Nästan direkt fick jag en seriösare känsla utav Sofie. Hon såg och förstog mig som kund. Världsklass utan tvekan.
    Mvh Mattias Berggren Läs mer
  • 2020-03-14

LEON N skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle är en engagerad och driven mäklare. Jag blev rekommenderad Olle av en närstående och mina högt ställda förväntningar infriades! Han lyckades sälja min lägenhet till toppenpris på kort varsel och på kort tid. Han är lyhörd och tydlig med att du som säljare blir respekterad och alltid har sista ordet, samtidigt som han fungerade som ett bollplank och guide genom hela processen. Han representerar säljaren på ett bra sätt och gör allt för att infria ens förväntningar. Han är alltid tillgänglig och effektiv och kunde hantera i princip vilken boll som än kastades mot honom. Utöver det en toppenkille och alltid positiv och optimistisk. Stark rekommendation oavsett vad eller vart du ska sälja och vill göra en bra affär! Läs mer
    2020-03-16 Olle B svarar LEON N
    Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Leon!
    Otroligt kul att läsa att du är nöjd med mitt arbete. Det har varit en spännande och lärorik resa som jag tycker både du & jag hanterade på bästa möjliga sätt. Tack för ett gott samarbete, det krävs alltid två!
    Vi hörs och ses snart!
  • 2020-03-14

Ulrika A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt bostadsrätt. Mycket tillmötesgående mäklare, har hållit flera visningar för oss så att vi i lugn och ro har kunnat känna att vi fattat rätt beslut angående bostaden. Olle är proffsig men samtidigt ödmjuk i sin yrkesroll och det är lätt att få förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-14 Olle B svarar Ulrika A
    Hej Ulrika! Tack så oerhört mycket för din rekommendation. Det har varit kul att få hjälpa till och framförallt att följa er resa till att hitta rätt boende. Kul att ni fattade detta beslut efter ett antal härliga träffar och möten. Jag önskar er stort lycka till med er nya lägenhet och boende.
  • 2020-03-10

Andreas B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde våran bostad genom Ola Claesson.
    Allt flöt på bra och inga konstigheter. Läs mer
    2020-03-10 Ola C svarar Andreas B
    Tack Andreas, jag är glad att vi lyckades enligt planen!
  • 2020-02-29

Kristian K skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt vår lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och Sofie Gustavsson. Vi är mycket nöjda med Sofie som mäklare då hon har haft ett mycket professionellt bemötande. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi kan absolut rekommendera Sofie som mäklare när du ska sälja din bostad! Läs mer
    2020-03-10 Sofie G svarar Kristian K
    Tack Kristian och Yvonne för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)
    Ola C, Sofie G gillar detta
  • 2020-02-27

Ulla M skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt lägenhet som värderats högre än försäljningen. Bud syntes inte på hemnet så den som ev var intresserad lämnade inget bud. Jag tror inte alla vill ringa vid intresse.
    Bemötandet var bra
    Mina förväntningar var ju att lgh skulle säljas för värderingen. I förhandvärdering var det 500 000 till 550 000.
    Annars är allt bra Läs mer
    2020-02-27 Olle B svarar Ulla M
    Hej Ulla, Tack för din Reco!

Tråkigt att höra att du inte var helt nöjd med slutpriset och hanteringen av buden.
    Du får gärna ringa mig om du vill prata om detta.
    Kul att läsa att du var nöjd med mitt bemötande och att du annars tyckte det var bra.
    Vi syns & hörs snart igen!
  • 2020-02-27

Magnus H skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ola är fantastisk i många hänseenden han är lyhörd och lyssnad fullt ut på våra behov som säljare av vårt hus. Läs mer
    2020-03-19 Ola C svarar Magnus H
    Tack Magnus och stort lycka till med nya bostaden lite längre fram i tiden!
  • 2020-02-24

Kenneth H skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köp bostadsrätt
    Trevligt, öppet och jordnärt bemötande
    Nöjd med mäklarens kännedom med området och objekt Läs mer
    2020-02-24 Olle B svarar Kenneth H
    Hej Kenneth!
    Tack för rekommendationen! Det var en fint att få hjälpa till att hitta rätt bostad till er familj!
    Det känns som att ni kommer att trivas bra i er nya bostad!
    Olle B, Ola C gillar detta
  • 2020-02-22

Lena E skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har köpt en lägenhet
    Blev jätte bra bemött av Olle
    Lätt att prata med, tydlig och duktig men också rolig och lättsam
    En klockren mäklare helt enkelt Läs mer
    2020-02-24 Olle B svarar Lena E
    Tack för din rekommendation Lena!
    Säger detsamma till dig, oerhört lättsam och glad.
    Vi syns och hörs snart igen!
    Olle B, Ola C gillar detta
  • 2020-02-17

Johan R skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anna var min mäklare vid mitt första bostadsköp.
    Tillmötesgående och hjälpsam kring alla frågor och funderingar jag hade.
    Anna fick mig att känna mig trygg i ett av de största besluten jag tagit i mitt liv såhär långt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-18 Anna Berg svarar Johan R
    Tack Johan för dina fina betyg. Jag är övertygad att ni kommer att stormtrivas i nya lägenheten.
  • 2020-02-15

Inger K skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en bostadsrätt. Ola bemötte med lugn och gav bra information och höll mig uppdaterad under hela försäljningen.
    Sålt ett hus genom Ola tidigare och hade därför erfarenheten av hur han arbetar. Jag var nöjd även då. Läs mer
    2020-02-15 Ola C svarar Inger K
    Tack Inger! Härligt att höra att ni är nöjda och att jag får ert fortsatta förtroende.
  • 2020-02-12

Jeff H skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Utmärkt utfört jobb. Snabb och tydlig i kommunikationen. Besvarade alla frågor som uppstod under försäljningen av Bostadsrätten exemplariskt. Läs mer
    2020-02-12 Olle B svarar Jeff H
    Tack för orden och din Reco Jeff! Vill också tacka för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling!
    Det har varit en smidig resa och vår kommunikation har funkat felfritt genom hela affären!
    Vi hörs & ses snart igen
    Ta hand om dig!
  • 2020-02-11

Yvonne T skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Försäljningen av vår lägenhet har gått lugnt och fint till utan stress. Jag är mycket nöjd med Mikael som mäklare. Läs mer
    2020-02-28 Mikael B svarar Yvonne T
    Roligt att ni är nöjda! Synd att ni lämnar Falkenberg men att ni kommer att trivas i er nya stad
  • 2020-02-10

Daniel B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ola har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Det har han gjort på ett förträffligt sätt. Läs mer
    2020-02-10 Ola C svarar Daniel B
    Det är jag som får tacka för ert förtroende Daniel!
  • Anita E

2020-02-08

Anita E skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en äldre villa.

Glad ,trevlig , hjälpsam när man frågade om huset.
    Positiv och trevlig även när det blev oklarheter med bankkontakter, vilka löste sej bra Läs mer
    2020-02-19 Olle B svarar Anita E
    Tack så mycket för orden Anita!
    Ni är minst lika positiva och ger en massor av energi vilket är fantastiskt härligt.
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!

• 2020-02-08

Leif S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde vår villa.
    Olle kan vi verkligen rekommendera!
    Ulla o Leif Läs mer
    2020-02-08 Olle B svarar Leif S
    Tack för rekommendationen Leif!
    Jag vill tacka er för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling!
    Det har varit kul att få hjälpa till med er försäljning.
    Vi syns & hörs snart igen, ta hand om er tills vidare!
  • 2020-02-07

Christina F skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har köpt en lägenhet. Olle svarade snabbt på mina meddelanden, var tillmötesgående och engagerad i kontakten med mig.

Olle var en (troligtvis) ganska ung mäklare, men han ingav förtroende och verkade kunna reda ut eventuella problem på vägen. Jag fick ett genomgående gott intryck. Läs mer
    2020-02-08 Olle B svarar Christina F
    Tack för din Reco & dina ord Christina!
    Härligt att jag ingav förtroende och att du fick ett bra intryck (jag fyller 30 år i år - så relativt ung förmodar jag).
    Vi hörs & ses snart igen, ta hand om dig tills vidare!
  • 2020-02-01

HANS UNO K skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vänlig och hjälp sam gjorde ett bra jobb med försäljningen. Läs mer
    2020-02-01 Olle B svarar HANS UNO K
    Hej Hans!
    Tack för orden! Det har både varit kul och lärorikt att hjälpa till!
    Jag är säker på att vi springer på varandra igen.
    Ta hand om dig tills vidare!
  • 2020-01-31

Helena S skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ola var snabb och tillgänglig och rådgivande i vår försäljning av vårt hus. Bra marknadsföring och bra synlighet. Det blev en snabb och smidig affär. Rekommenderar! Läs mer
    2020-01-31 Ola C svarar Helena S
    Jätteglad att ni är nöjda med försäljningen och tack för rekommendationen! Mvh Ola
  • 2020-01-29

Anna E skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Väldigt nöjda och tacksamma över att vi med kort varsel och obekväma tider kunde genomföra det snabba köpet av vårt drömhus! Tillmötesgående och vänlig hela vägen. Tack! Läs mer
    2020-01-29 Ola C svarar Anna E
    Helt suveränt, lite stressigt att köpa hus på det sättet men det går ju! Vi hörs!
  • 2020-01-28

Roger S skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt en villa på Hjortsberg men fattade redan tycke för Olas sätt att hantera kunder på en annan visning där jag själv var spekulant. Ola bemöter kunder sakligt, lugnt och på ett tryggt sätt.

Nu har jag även erfarenheten att säga samma sak i egenskap som säljare. Allt sköttes med bravur och var hela tiden tydligt informerade genom processen till avslut. Kan varmt rekommendera Ola för säljare likväl köpare. Läs mer
    2020-01-28 Ola C svarar Roger S
    Tack för din rekommendation, Roger! Nu får vi hoppas ett hus blir ledigt för er på nästa ort!
  • 2019-12-16

Kerstin B skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt en bostadsrätt i Falkenberg.
    Vänligt och tryggt bemött av mäklaren.
    Ja han levde upp till mina förväntningar. Han svarade alltid på mina frågor, var lugn och höll hoppet uppe för mig.
    Han har ett positivt sätt som tilltalar mig. Rekommenderar honom varmt Läs mer
    2019-12-17 Mikael B svarar Kerstin B
    Det har varit kul att hjälpa dig Kerstin!
  • 2019-12-14

Rebecka W skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev på ett trevligt sätt bemött utav mäklaren som hade bra information om lägenheten.
    Mina förväntningar levde upp till mäklaren.
    Överlag så gick resten smidigt till och jag är nöjd med mäklaren! Läs mer
    2019-12-16 Mikael B svarar Rebecka W
    Härligt med första lägenheten! Hoppas du kommer att trivas!! //Mikael
  • 2019-12-13

Johan Olof D skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt mina föräldrars dödsbo med mycket god hjälp av Anna Berg och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-12-13 Anna Berg svarar Johan Olof D
    Hej Johan! Det har/är så kul att hjälpa och samarbeta med er. Ni gjorde verkligen iordning lägenheten så fint inför försäljningen.
  • 2019-12-13

Elisabeth S skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    SÅLT EN VILLA OLA ÄR DUKTIG FÖRMEDLARE KUNNIG OCH MYCKET TREVLIG HAN HAR INFRIAT VÅRA FÖRVÄNTNINGAR OM DET BLIR AKTUELLT ATT SÄLJA IGEN SKULLE JAG ANLITA OLA Läs mer
    2019-12-13 Ola C svarar Elisabeth S
    Härligt att höra Elisabeth! Det gick ju precis som planerat för oss! Jag passar på att önska er en riktigt God Jul!
  • 2019-12-12

Marcus A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Villa med stor tomt och ladugård.

Vi är väldigt nöjda med Olle, han har skött allt exemplariskt.
    Vi har känt oss väl omhändertagna genom hela processen och de vi pratat med som var på visning var mycket nöjda. Läs mer
    2019-12-12 Olle B svarar Marcus A
    Tack så mycket för din Reco Marcus! Vad härligt att höra att ni känner er omhändertagna - det betyder mycket!
    Kul att de på visningen också kände sig nöjda. Tack för ett gott samarbete.

Vi hörs & ses snart igen!
  • 2019-12-05

Ylva O skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt en villa genom Mikael och fick bra bemötande på visningen i telefon och vid kontraktskrivning. Läs mer
    2019-12-06 Mikael B svarar Ylva O
    Tack Ylva! Hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset!
  • 2019-12-04

Åke N skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt vårt hus. Mikael har alltid funnits tillgänglig dag som kväll😊 Lyhörd på våra frågor , finns inget negativt att säga. Vi rekommenderar honom som mäklare och har haft fullt förtroende för honom under hela försäljningen😀 G o Å Nilsson Läs mer
    2019-12-05 Mikael B svarar Åke N
    Kul att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! /Micke
  • 2019-12-04

Lars-anders J skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt lägenhet. Ordnade med trevlig stämning vid kontraktsskrivning .Hon har även fått uppdraget att sälja vårt hus. Bra och saklig. Återstår om hon kan sälja till priset i vårt avtal. Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Lars-anders J
    Tack för din rekommendation, det ska vi allt se till! :)
  • 2019-12-03

Rebecca S skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en badstuga i Falkenberg och är väldigt nöjd med bemötande från mäklaren. Proffsig och snabb återkoppling om budgivning och annat under köpets gång. Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Rebecca S
    Tack Rebecka! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i badstugan och kommer få fina sommarminnen därifrån.
  • 2019-12-03

Magnus D skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Uppmärksamt, skickligt, vänligt och trevligt! Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Magnus D
    Tack för de fina orden Magnus!
  • 2019-12-02

Susanne W skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt mitt hus i centrala stan.
    Valde SF då jag även köpte huset via er och Mikael känner jag till sedan innan, så valet av mäklare var ganska självklart. Mikael är saklig, tydlig och professionell.
    Han bemöter en med ett lugn och inger förtroende, vilket kändes tryggt och bra i en ganska känslomässig och stor affär som det var för mig att sälja mitt hem. Bra på att återkoppla och få en att känna sig delaktig i processen.
    En eloge också till alla på kontoret, där alla alltid bemöter en med ett leende och visar engagemang. Läs mer
    2019-12-02 Mikael B svarar Susanne W
    Så roligt att du är nöjd! En eloge till dig själv Susanne, så som du legat i och fixat inför visningarna, vilket också varit en stor del i det lyckade resultatet. Vi ses snart igen!
  • ANDERS Å

2019-11-26

ANDERS Å skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde min lägenhet och kan verkligen rekommendera Olle Bergsten. Alltid glad, positiv och bra kommunikation. Läs mer
    2019-11-27 Olle B svarar ANDERS Å
    Tack för din rekommendation och ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling! Kan bara säga detsamma om dig.
    Önskar er stort lycka till med ert nya boende!
    Vi hörs och syns snart igen!
  • Sam J

2019-11-12

Sam J skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är riktigt nöjda med vårt husköp! Smidig affär med ett vänligt bemötande och en stor vilja att lösa uppkommande problem så att alla parter blir så nöjda som möjligt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-13 Olle B svarar Sam J
    Stort tack för rekommendationen och orden Sam!
    Ska bli oerhört kul att följa upp och se hur ni har det längre fram.
    Tack själva för er smidiga inställning och stort lycka till med huset!

Vi hörs & ses snart igen!
    Ola C, Sam J gillar detta
  • Ola A

2019-11-11

Ola A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fick mycket bra hjälp med min husförsäljning av en ambitiös och förtroendeingivande mäklare. Snabb och smidig affär. Det var bara att luta sig tillbaka och slappna av. Toppbetyg! Läs mer
    2019-11-11 Olle B svarar Ola A
    Tack för orden och förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling!
    Kul att du känner dig nöjd! Vårt samarbete har byggt på förtroende så jag säger detsamma!
    Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende, vi hörs och ses snart igen!
  • 2019-11-10

Mia J skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag köpte en villa på landsbygden med stor tomt, en lada och ett uthus.
    Vi fick mycket bra bemötande rakt igenom hela processen. Olle var mycket professionell, noggrann och serviceinriktad.
    Vi förväntade oss att få svar på våra frågor och att behandlas med respekt och seriositet. Vi förväntade oss också en öppen budgivning och att få undersöka fastigheten noggrant. Mäklaren levde upp till alla förväntningarna.
    Svensk fastighetsförmedling och mäklaren, Olle Bergsten, har skött sig mycket bra i den här affären. Jag antar att det kommer att fortsätta så ända till tillträdesdagen. Läs mer
    2019-11-10 Olle B svarar Mia J
    Stort Tack för de fina orden! Det har varit kul att få hjälpa er genom hela affären.
    Det ska bli mycket spännande att åka förbi i framtiden för att se hur det ser ut!
    Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • 2019-10-30

Magnus W skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Min erfarenhet av samarbetet med Ola Claesson var mycket bra. Vi sålde själva huset eftersom en släkting var intresserad men fick fin och bra support med själva försäljningen och lite rådgivning runt omkring. Läs mer
  • 2019-10-30

Mari-Louise W skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande och hög service. Vi har ställt frågor och bett om råd. Alltid till full belåtenhet! Läs mer
  • 2019-10-29

Ann J skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag är jätte nöjd med mäklaren på svensk fastighetsförmedling. Kommer varmt rekommendera henne. Anna har haft ett personligt engagemang hela vägen och varit jätte trevlig och man har blivit välbemött. Hon har gett all information som jag kännt att jag behövt ha hela tiden. Förklarat tydligt och enkelt. . Jätte bra kommunikation, alltid varit lätt tillgänglig. Super nöjd Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Ann J
    Tack för dina värmande och fina ord Ann! Ska bli så kul att se hur huset blir när ni är färdiga :)
  • 2019-10-18

Stefan B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle Bergsten har verkligen tagit sin uppgift på bästa sätt. Han har hjälp mig med att sälja mitt fritidshus. Han är mycket positiv och är noggrann i sitt arbete. Jag känner ett stort förtroende för hans arbete som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-18 Olle B svarar Stefan B
    Tack för orden och tack för ditt samarbete Stefan!
    Det har varit härlig resa att få hjälpa dig genom din affär. Kul att du är nöjd med mitt arbete.
    Önskar er stort lycka till. Ta hand om Dumle så både ses & hörs vi snart igen.
  • 2019-10-18

Helene L skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt ett fritidshus på arrende. Mäklaren har gjort ett riktigt bra jobb med information och varit mycket behjälplig vid frågor. Vi upplever att vi fått snabb och tydlig respons på det vi efterfrågat och alltid lika ödmjukt. Vi anser att vi blivit mycket väl omhändertagna hittills genom affären. Ett mycket bra bemötande och trevlig attityd! Läs mer
    2019-10-18 Olle B svarar Helene L
    Stort tack för dina fina ord Helene!
    Känns bra att ni tycker ni har fått den hjälp ni kunnat få!
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya boende och att ni får köra bingobilen med högtalare på taket!
    Vi hörs snart av igen, allt gott tillsvidare!
  • 2019-10-17

Jenny A skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Lätt att få tag i. Tillmötesgående och hjälpsam. Informerande och kan sina frågor. Mjuk. Läs mer
    2019-11-30 Mikael B svarar Jenny A
    Tack för de fina orden. Vi ses snart när ni får ta över nycklarna till ert nya hus!
  • Per W

2019-10-15

Per W skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt villa efter föräldrars dödsbo.
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Snabb och korrekt uppdatering av objektet.
    Försäljning över förväntan, 5 stjärniga mäklare. Läs mer
    2019-10-16 Olle B svarar Per W
    Stort tack Per! Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er och det betyder mycket att jag fick förtroendet.
    Även tack för ett gott samarbete.
    Vi hörs & syns snart igen!
  • 2019-10-15

Matilda H skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Anna. Hon var väldigt tillmötesgående och ordna så vi fick komma på visning när de passade oss. Hon la ner mycket tid vid visning och trevligt bemötande på visning och även när vi skrev kontraktet! Läs mer
  • Pernilla M

2019-10-15

Pernilla M skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag valde Ola Claesson för att jag vet att han alltid gör ett bra jobb, har både köpt och sålt via honom flera gånger och aldrig varit missnöjd.
    Även denna gång är jag supernöjd. Försäljningen gick jättebra.
    Jag har bara positivt att säg om ola som mäklare och person.
    Jag vill verkligen tacka honom. Läs mer
    2019-10-15 Ola C svarar Pernilla M
    Hej Pernilla, det är självklart jag som skall tacka dig, för ditt fortsatta förtroende att hjälpa dig. Vi får se vad nästa blir!?
  • 2019-10-15

Lottie M skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt hus och är mycket nöjd med hjälpen. Läs mer
    2019-10-16 Olle B svarar Lottie M
    Hej Lottie! Tack för betyget. Känns bra att du känner dig nöjd!
    Ring gärna om du har några vidare frågor, jag hjälper gärna till.
    Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende.
    Hörs & ses snart igen!

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg