Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 303 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• 2019-12-16

Kerstin B skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt en bostadsrätt i Falkenberg.
    Vänligt och tryggt bemött av mäklaren.
    Ja han levde upp till mina förväntningar. Han svarade alltid på mina frågor, var lugn och höll hoppet uppe för mig.
    Han har ett positivt sätt som tilltalar mig. Rekommenderar honom varmt Läs mer
    2019-12-17 Mikael B svarar Kerstin B
    Det har varit kul att hjälpa dig Kerstin!
  • 2019-12-14

Rebecka W skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev på ett trevligt sätt bemött utav mäklaren som hade bra information om lägenheten.
    Mina förväntningar levde upp till mäklaren.
    Överlag så gick resten smidigt till och jag är nöjd med mäklaren! Läs mer
    2019-12-16 Mikael B svarar Rebecka W
    Härligt med första lägenheten! Hoppas du kommer att trivas!! //Mikael
  • 2019-12-13

Johan Olof D skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt mina föräldrars dödsbo med mycket god hjälp av Anna Berg och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-12-13 Anna Berg svarar Johan Olof D
    Hej Johan! Det har/är så kul att hjälpa och samarbeta med er. Ni gjorde verkligen iordning lägenheten så fint inför försäljningen.
  • 2019-12-13

Elisabeth S skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    SÅLT EN VILLA OLA ÄR DUKTIG FÖRMEDLARE KUNNIG OCH MYCKET TREVLIG HAN HAR INFRIAT VÅRA FÖRVÄNTNINGAR OM DET BLIR AKTUELLT ATT SÄLJA IGEN SKULLE JAG ANLITA OLA Läs mer
    2019-12-13 Ola C svarar Elisabeth S
    Härligt att höra Elisabeth! Det gick ju precis som planerat för oss! Jag passar på att önska er en riktigt God Jul!
  • 2019-12-12

Marcus A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Villa med stor tomt och ladugård.

Vi är väldigt nöjda med Olle, han har skött allt exemplariskt.
    Vi har känt oss väl omhändertagna genom hela processen och de vi pratat med som var på visning var mycket nöjda. Läs mer
    2019-12-12 Olle B svarar Marcus A
    Tack så mycket för din Reco Marcus! Vad härligt att höra att ni känner er omhändertagna - det betyder mycket!
    Kul att de på visningen också kände sig nöjda. Tack för ett gott samarbete.

Vi hörs & ses snart igen!
  • 2019-12-05

Ylva O skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt en villa genom Mikael och fick bra bemötande på visningen i telefon och vid kontraktskrivning. Läs mer
    2019-12-06 Mikael B svarar Ylva O
    Tack Ylva! Hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset!
  • 2019-12-04

Åke N skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt vårt hus. Mikael har alltid funnits tillgänglig dag som kväll😊 Lyhörd på våra frågor , finns inget negativt att säga. Vi rekommenderar honom som mäklare och har haft fullt förtroende för honom under hela försäljningen😀 G o Å Nilsson Läs mer
    2019-12-05 Mikael B svarar Åke N
    Kul att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! /Micke
  • 2019-12-04

Lars-anders J skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt lägenhet. Ordnade med trevlig stämning vid kontraktsskrivning .Hon har även fått uppdraget att sälja vårt hus. Bra och saklig. Återstår om hon kan sälja till priset i vårt avtal. Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Lars-anders J
    Tack för din rekommendation, det ska vi allt se till! :)
  • 2019-12-03

Rebecca S skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en badstuga i Falkenberg och är väldigt nöjd med bemötande från mäklaren. Proffsig och snabb återkoppling om budgivning och annat under köpets gång. Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Rebecca S
    Tack Rebecka! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i badstugan och kommer få fina sommarminnen därifrån.
  • 2019-12-03

Magnus D skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Uppmärksamt, skickligt, vänligt och trevligt! Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Magnus D
    Tack för de fina orden Magnus!
  • 2019-12-02

Susanne W skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt mitt hus i centrala stan.
    Valde SF då jag även köpte huset via er och Mikael känner jag till sedan innan, så valet av mäklare var ganska självklart. Mikael är saklig, tydlig och professionell.
    Han bemöter en med ett lugn och inger förtroende, vilket kändes tryggt och bra i en ganska känslomässig och stor affär som det var för mig att sälja mitt hem. Bra på att återkoppla och få en att känna sig delaktig i processen.
    En eloge också till alla på kontoret, där alla alltid bemöter en med ett leende och visar engagemang. Läs mer
    2019-12-02 Mikael B svarar Susanne W
    Så roligt att du är nöjd! En eloge till dig själv Susanne, så som du legat i och fixat inför visningarna, vilket också varit en stor del i det lyckade resultatet. Vi ses snart igen!
  • ANDERS Å

2019-11-26

ANDERS Å skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde min lägenhet och kan verkligen rekommendera Olle Bergsten. Alltid glad, positiv och bra kommunikation. Läs mer
    2019-11-27 Olle B svarar ANDERS Å
    Tack för din rekommendation och ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling! Kan bara säga detsamma om dig.
    Önskar er stort lycka till med ert nya boende!
    Vi hörs och syns snart igen!
  • Sam J

2019-11-12

Sam J skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är riktigt nöjda med vårt husköp! Smidig affär med ett vänligt bemötande och en stor vilja att lösa uppkommande problem så att alla parter blir så nöjda som möjligt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-13 Olle B svarar Sam J
    Stort tack för rekommendationen och orden Sam!
    Ska bli oerhört kul att följa upp och se hur ni har det längre fram.
    Tack själva för er smidiga inställning och stort lycka till med huset!

Vi hörs & ses snart igen!
    Ola C, Sam J gillar detta
  • Ola A

2019-11-11

Ola A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fick mycket bra hjälp med min husförsäljning av en ambitiös och förtroendeingivande mäklare. Snabb och smidig affär. Det var bara att luta sig tillbaka och slappna av. Toppbetyg! Läs mer
    2019-11-11 Olle B svarar Ola A
    Tack för orden och förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling!
    Kul att du känner dig nöjd! Vårt samarbete har byggt på förtroende så jag säger detsamma!
    Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende, vi hörs och ses snart igen!
  • 2019-11-10

Mia J skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag köpte en villa på landsbygden med stor tomt, en lada och ett uthus.
    Vi fick mycket bra bemötande rakt igenom hela processen. Olle var mycket professionell, noggrann och serviceinriktad.
    Vi förväntade oss att få svar på våra frågor och att behandlas med respekt och seriositet. Vi förväntade oss också en öppen budgivning och att få undersöka fastigheten noggrant. Mäklaren levde upp till alla förväntningarna.
    Svensk fastighetsförmedling och mäklaren, Olle Bergsten, har skött sig mycket bra i den här affären. Jag antar att det kommer att fortsätta så ända till tillträdesdagen. Läs mer
    2019-11-10 Olle B svarar Mia J
    Stort Tack för de fina orden! Det har varit kul att få hjälpa er genom hela affären.
    Det ska bli mycket spännande att åka förbi i framtiden för att se hur det ser ut!
    Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • 2019-10-30

Magnus W skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Min erfarenhet av samarbetet med Ola Claesson var mycket bra. Vi sålde själva huset eftersom en släkting var intresserad men fick fin och bra support med själva försäljningen och lite rådgivning runt omkring. Läs mer
  • 2019-10-30

Mari-Louise W skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande och hög service. Vi har ställt frågor och bett om råd. Alltid till full belåtenhet! Läs mer
  • 2019-10-29

Ann J skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag är jätte nöjd med mäklaren på svensk fastighetsförmedling. Kommer varmt rekommendera henne. Anna har haft ett personligt engagemang hela vägen och varit jätte trevlig och man har blivit välbemött. Hon har gett all information som jag kännt att jag behövt ha hela tiden. Förklarat tydligt och enkelt. . Jätte bra kommunikation, alltid varit lätt tillgänglig. Super nöjd Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Ann J
    Tack för dina värmande och fina ord Ann! Ska bli så kul att se hur huset blir när ni är färdiga :)
  • 2019-10-18

Stefan B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle Bergsten har verkligen tagit sin uppgift på bästa sätt. Han har hjälp mig med att sälja mitt fritidshus. Han är mycket positiv och är noggrann i sitt arbete. Jag känner ett stort förtroende för hans arbete som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-18 Olle B svarar Stefan B
    Tack för orden och tack för ditt samarbete Stefan!
    Det har varit härlig resa att få hjälpa dig genom din affär. Kul att du är nöjd med mitt arbete.
    Önskar er stort lycka till. Ta hand om Dumle så både ses & hörs vi snart igen.
  • 2019-10-18

Helene L skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt ett fritidshus på arrende. Mäklaren har gjort ett riktigt bra jobb med information och varit mycket behjälplig vid frågor. Vi upplever att vi fått snabb och tydlig respons på det vi efterfrågat och alltid lika ödmjukt. Vi anser att vi blivit mycket väl omhändertagna hittills genom affären. Ett mycket bra bemötande och trevlig attityd! Läs mer
    2019-10-18 Olle B svarar Helene L
    Stort tack för dina fina ord Helene!
    Känns bra att ni tycker ni har fått den hjälp ni kunnat få!
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya boende och att ni får köra bingobilen med högtalare på taket!
    Vi hörs snart av igen, allt gott tillsvidare!
  • 2019-10-17

Jenny A skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Lätt att få tag i. Tillmötesgående och hjälpsam. Informerande och kan sina frågor. Mjuk. Läs mer
    2019-11-30 Mikael B svarar Jenny A
    Tack för de fina orden. Vi ses snart när ni får ta över nycklarna till ert nya hus!
  • Per W

2019-10-15

Per W skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt villa efter föräldrars dödsbo.
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Snabb och korrekt uppdatering av objektet.
    Försäljning över förväntan, 5 stjärniga mäklare. Läs mer
    2019-10-16 Olle B svarar Per W
    Stort tack Per! Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er och det betyder mycket att jag fick förtroendet.
    Även tack för ett gott samarbete.
    Vi hörs & syns snart igen!
  • 2019-10-15

Matilda H skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Anna. Hon var väldigt tillmötesgående och ordna så vi fick komma på visning när de passade oss. Hon la ner mycket tid vid visning och trevligt bemötande på visning och även när vi skrev kontraktet! Läs mer
  • Pernilla M

2019-10-15

Pernilla M skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag valde Ola Claesson för att jag vet att han alltid gör ett bra jobb, har både köpt och sålt via honom flera gånger och aldrig varit missnöjd.
    Även denna gång är jag supernöjd. Försäljningen gick jättebra.
    Jag har bara positivt att säg om ola som mäklare och person.
    Jag vill verkligen tacka honom. Läs mer
    2019-10-15 Ola C svarar Pernilla M
    Hej Pernilla, det är självklart jag som skall tacka dig, för ditt fortsatta förtroende att hjälpa dig. Vi får se vad nästa blir!?
  • 2019-10-15

Lottie M skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt hus och är mycket nöjd med hjälpen. Läs mer
    2019-10-16 Olle B svarar Lottie M
    Hej Lottie! Tack för betyget. Känns bra att du känner dig nöjd!
    Ring gärna om du har några vidare frågor, jag hjälper gärna till.
    Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende.
    Hörs & ses snart igen!
  • Josefine A

2019-10-13

Josefine A skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi köpte hus i nov -18 och hade Sofie som mäklare, mycket trevlig och en härlig utstrålning, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-10-12

Stefan L skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Lägenhet, blev bra bemött, ja hon levde upp till förväntningarna, hon skulle få chansen igen! Läs mer
  • 2019-10-12

Love M skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi köpte en lägenhet i Falkenberg.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och han bemötte oss väldigt bra och var trevlig! Han löste alla svårigheter som kom upp. Läs mer
    2019-10-14 Olle B svarar Love M
    Tack så mycket för orden Love!
    Önskar dig stort lycka till i både det nya boendet och i karriären!
    Ring om det är något du undrar över!
  • 2019-10-11

Arlinda H skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Super bra! Allt gick smidigt och bra lätt att kontakta, får bra svar på våra frågor. Läs mer
    2019-10-11 Olle B svarar Arlinda H
    Tack så mycket för din Reco Arlinda!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! Hör av er om ni har några frågor eller funderingar!
  • 2019-10-10

Malin K skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt villa hösten 2018. Mycket nöjd med Sofies sätt att sköta uppdraget med att sälja vårt hus. Engagerad, lugn, påläst, tydlig.. Snabb smidig process. Professionellt bemötande rent allmänt. Läs mer
  • 2019-10-10

Marie S skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fyrkarlensväg 23 b.
    Bra bemötande,
    Fick inte svar på alla frågor gällande kostnaderna utöver
    Avgiften. Eller om det fanns golvvärme. Läs mer
  • Mirja B

2019-10-10

Mirja B skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Den bästa mäklaren som vi haft. Sofie har hjälpt oss att sälja två lägenheter med utmärkt resultat och hon har tagit hand om allt från visning till all pappers arbete utan några som helst problem. Rekommenderar starkt henne! Läs mer
  • Lenah H

2019-10-10

Lenah H skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Alert, intresserad och lyhörd.
    Såg till att saker hände o var närvarande. Läs mer
    2019-10-10 Olle B svarar Lenah H
    Hej Lenah! Tack för de fina orden!
    Hoppas du trivs bra i ditt nya boende och stort tack för förtroendet!
    Allt gott, vi hörs!
  • 2019-10-10

Annica T skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hon gav oss ett väldigt proffsigt bemötande med en härlig ljuv personlighet som krydda. Läs mer
  • 2019-10-10

Annie B skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag sålde en etta i stan i Falkenberg. Mäklaren var tillmötesgående och uppfyllde mina krav på hur jag vill ha det. Hon förstod mitt perspektiv och gav mig bra råd, tips och ideer. Läs mer
  • 2019-10-09

Ingvor J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket bra, trevlig och saklig och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-10-08

Robin N skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mikael är en trevlig och seriös mäklare. Läs mer
  • 2019-10-08

Peter S skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en villa, byggd 2006.
    Vi hade stor förväntning att få sålt huset till ett marknadsvärdigt pris. Ola såg till att ha flera visningar och gjorde fin reklam för vårt hus i olika medier där flera olika åldersgrupper kunde nås.
    Ola gav snabb feedback till oss och vi kände oss delaktiga och kunde följa processen.
    Alltid positiv och vi kände oss trygga med att sälja utan krångel.
    En stor eloge till fotografen och mäklarassistenterna som var lika proffsiga i sin kunnighet och bemötande. Ett bra team. Läs mer
    2019-10-09 Ola C svarar Peter S
    Tack Peter för de fina rekommendationerna!
  • Mark T

2019-10-08

Mark T skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har köpt en bostadsrätt tack vare min mäklare.
    Mäklaren var otroligt vänlig, personlig och tillmötesgående.
    Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara på min sida - och det levde mäklaren upp till.

Sammanfattningsvis tycker jag att min mäklare var professionell och informativ utan att bli torr och långrandig. Mäklaren hittade en bra balans mellan facktermer och att förklara så vi förstod. Läs mer
    2019-10-08 Olle B svarar Mark T
    Hej Mark!

Vad kul att höra att du tyckte jag var professionell utan att bli för långrandig och tråkig!
    Också härligt att läsa att du kände att jag var på din sida likväl, mitt jobb är ju att få två nöjda kunder i slutändan, en köpare och en säljare! Tackar ödmjukast för de fina orden och önskar er stort lycka till!
    Ni kan alltid höra av er om det är något ni undrar över! Vi hörs!

Emmy Z skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Lägenhet, 2:a på Bacchus
    Trevlig, lugn och kunnig
    Delade med sig information man inte visste om osv

Trevlig upplevelse och underbart bemötande! :-) Läs mer
  • 2019-10-07

Ann-Mari E skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Är mycket nöjd med hur Ola skötte försäljningen av mitt hus på Grimsholmen. Hans kunskap och erfarenhet gjorde mig trygg. Han var lätt att samarbeta med och höll mig väl underrättad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Ann-Mari Eriksson Läs mer
    2019-10-07 Ola C svarar Ann-Mari E
    Härligt att läsa att du är nöjd med mitt arbete för dig! Mvh Ola Claesson

Rolf Å skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt fritidshus. Mycket nogrann mäklare som tog sig tid att sätta sig in i objektets förutsättningar och kontroller med berörda myndigheter. Stort förtroende men ändå ett lättsamt sätt. Läs mer
    2019-10-07 Ola C svarar Rolf Å
    Tack för dina fina ord, jag det var på många sätt en utmaning och en spännande försäljning och vi hittade ju rätt köpare tycker jag!

Peter B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde pappas lägenhet efter att han hade lämnat oss. Vi blev väl bemötta och har tidigare bott grabbar med mäklaren. Läs mer
    2019-10-07 Ola C svarar Peter B
    Jag tackar för ert förtroende Peter!

Jan S skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    En enkel affär för mig och mäklaren.
    Bra bemötande. Presentation, och uppföljning..

Jag är nöjd Läs mer
    Mikael B, Ola C gillar detta
  • 2019-10-06

Per Anders f skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är helt nöjda med bostaden vi köpt den överträffar vad vi
    förväntat oss.Vi blev utmärkt bemötta av mäklaren. Vi
    är helt nöjda med allt både mäklare och lägenhet. Läs mer

Björn A skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har från dag ett varit väldigt bekväma med hanteringen och upplägget för försäljning av vår sommarbostad. Vi har blivit väldigt väl bemötta och haft väldigt proffsiga, samt angenäma möten. Vår förväntningar blev uppfyllda, även om man hoppas på fler budgivare när man är säljare, men det är ju marknaden som bestämmer. Vår upplevelse är sammantaget väldigt god! Läs mer
    2019-10-07 Ola C svarar Björn A
    Härligt att höra Björn! Ja, det känns bra att tillsammans med er genomföra försäljningen av stugan jag visade er för så många år sedan!
    En hel del förändringar av huset har ju hänt sedan dess!

Liza A skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpte min första bostadsrätt. Gott bemötande, Ola visade intresse. Han svarade på mina frågor och hänvisade mig annars dit jag kunde vända mig. Trevlig och tillmötesgående. Fick en bra första upplevelse i samband med mitt första lägenhetsköp. Läs mer
    2019-10-07 Ola C svarar Liza A
    Det låter skönt att läsa Liza. Hoppas du kan bo skönt i lägenheten som du fixat till så fint! Vill du sälja om några år, ringer du bara mig igen! :)
  • 2019-10-05

Ann-Charlotte P skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en övernattningslght, fått väldigt bra bemötande, Anna kändes trygg och proffsig. Läs mer
  • Christer L

2019-10-05

Christer L skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket kunnig och engagerad brinner för sitt jobb återkopplar ofta. Läs mer
    2019-10-08 Olle B svarar Christer L
    Stort tack för dina ord Christer! Vi hörs och syns snart igen.
  • 2019-10-05

Emelie R skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ett mycket trevligt bemötande och snabb hantering av försäljningen av vår villa! Läs mer

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg