Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!

Läs vad 869 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Herting
    2022-07-01 Verifierad kund
    Har just köpt en lägenhet via Anna och rekommenderar hon verkligen. Hon är positiv,trevlig,proffesionell.
    Tack Calle får det fina berömmet. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenheten. Ha en fin sommar! Anna Berg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Stafsinge
    2022-06-27 Verifierad kund
    Sofie är en otroligt duktig mäklare! Trevlig, lyhörd om önskemål, samt riktigt flitig och effektiv! Hon hjälpte oss med försäljning av vår bostad både snabbt och skickligt. Kort sagt, en toppentjej som arbetar seriöst och lägger tid både gentemot säljare och köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevlig, ambitiös,hårt arbetande precis som alla på kontoret
    Tack Lasse! Ibland går det inte med en gång och då kämpar vi alltid vidare! Ola Claesson
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Försäljningen tog längre tid än förväntat pga sviktande marknad men Ola gav aldrig upp. Rekommenderas!
    Tack Britt-Marie! Ja, vi hade det lite tungt ett tag men man skall aldrig ge upp för lätt! Ola Claesson
  • skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-06-23 Spontant omdöme
    Vi kan verkligen rekommendera Olle! Han har en fin balans i sitt sätt att möta kunderna. Han är proffsig, trevlig och pedagogisk.
    Han lotsar kunden tryggt och noggrant genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Glommen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi har fått ett fint och proffesionellt bemötande. Vid första mötet fick vi en bra överblick och allt eftersom har vi fått ovärderlig hjälp. Vi har känt oss trygga att allt som behöver göras har blivit gjort. Lugna och metodiska möten och mycket återkoppling.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Professionell och oerhört kompetent mäklare.
    Tackar Joseph! Jag välkomnar er än en gång tillbaka till Falkenberg och får komma på besök i Skrea snart! Ola Claesson
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-06-22 Verifierad kund
    Sofie ger ett mycket proffsigt intryck, är tydlig samt hjälpsam.
    Tusen tack! Stort grattis till er och det otroligt vackra hus ni köpt. Ska bli spännande att följa er resa med det. Sofie Gustavsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Olofsbo
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi kan verkligen rekommendera Olle. Proffsigt, personligt, noggrant och smidigt hela vägen. Han lyssnade in våra önskemål och guidade oss på ett bra sätt under affärens gång.
    Oh! Vad glad jag blir Mattias. Tycker vi har kommit otroligt bra överens sen första gången vi sågs vid Ankarevägen. Sen var jag ju lite nervös när du själv jobbar med marknadsföring, men det gick ju bra även den biten. Tack för ert förtroende och att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    2022-06-17 Verifierad kund
    Med ett riktigt proffsigt och seriöst arbete så kände jag mig trygg hela tiden under försäljning. Tillgänglig och hjälpsam vid alla mina tankar och funderingar. Kan varmt rekommendera Olle Bergsten om du går i sälj/köp tankarna!
    Hej Oscar! Wow vilken start detta blev på veckan. Stort tack för dina ord och framförallt ditt förtroende.
    Vårt samarbete har både varit avslappnat, seriöst och transparent så från mitt håll har det varit superhärligt att få jobba med dig. Fantastiskt kul att ta steget från lägenhet till villa, önskar dig lycka till.
    • Fajans
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi har fått ett gott bemötande och haft ett gott samarbete kring försäljningen av vår villa. Olle har varit lätt att nå vid frågor och funderingar och varit snabb på att svara.
    Hej! Stort tack för er Reco! Känns jättekul att läsa att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit kul att få chansen att hjälpa er vid försäljningen. Nu ser vi fram emot nästa boende! Då tar vi en skvätt konjak till kaffet tillsammans, vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-06-12 Verifierad kund
    Ett vänligt och öppet bemötande utan att göra avkall på sin professionella roll i uppdraget som mäklare.
    Kunnig och välinformerad, tog inte över men var ändå den som styrde mot ett rimligt mål i att hitta rätt intressent/köpare.
    Jag hade rätt höga förväntningar men ändå rimliga utifrån min egen syn på vad som kunde förväntas. En överraskning var ändå mäklarens förslag på upplägg som jag inte kände till när jag kontaktade Svensk Fastighetsfömedling.
    Sofie har klarat uppdraget på ett förtroendefulle sätt och jag är nöjd och trygg med resultatet av försäljningen av min fastighet.
    Tack för dina fina ord! Det var ett nöje att få hjälpa dig med denna stora affär och livsförändring. Det gjorde vi bra tillsammans! Ser fram emot att få följa din resa till ditt nästa boende. Sofie Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-06-11 Verifierad kund
    Detta var första gången jag hade med en mäklare att göra så jag har tyvärr inget att jämföra med. Men jag tycker att Anna var väldigt trevlig och tillmötesgående, tydlig med vad som gällde angående allting. Var lättillgänglig om jag hade frågor och dylikt. Bara positiva saker att säga om Anna!
    Tack! Det var roligt att hjälpa dig genom denna affären. Denna lägenhet kommer passa dig perfekt! Anna Rahm
  • köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Fajans
    2022-06-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    Hej Kicki! Stort tack för din Reco. Känns jätteroligt att få ta del av ert steg till villa-livet! Ni får alltid höra av er kring frågor eller funderingar. Vi hörs och ses snart igen! Olle Bergsten
    Trevlig, lugn, trygg.
    Mån om både säljare och köpare.
    Tog sig tid för frågor och väldigt närvarande under hela processen.
    Rekommenderas!
    Tack David och Anna! Stort grattis till ert husköp och varmt välkomna till Falkenberg, det är ett helt otroligt hus ni köpt, där kommer ni trivas bra :) Sofie Gustavsson
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi har en bra upplevelse och Olle hanterade försäljningen på ett bra sätt
    Hej Peter! Tack för din Reco och vad härligt att höra! Känns jättekul att få hjälpa er hitta vad ni sökte.
    Tack för ett bra bemötande från er likväl!
    Allt gott!
    Olle Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Arvidstorp
    2022-06-09 Verifierad kund
    Det var super att ha Anna som mäklare. Väldigt trevlig och lätt att samarbeta med och hade stenkoll på hela processen! :)
    Tack Chitra. Kul att få hjälpa dig och lycka till med det nya boendet! Anna Berg
    2022-06-09 Verifierad kund
    En mycket snäll och trevlig kvinna med mycket förståelse.
    Tack Ana för de fina orden. Hoppas ni kommer stortrivas i er nya bostad. Anna Berg
    2022-06-09 Verifierad kund
    Anna är bäst kan inte tänka mig en bättre mäklare är helnöjd
    Tack Rolf för det goda betyget. Anna Berg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Blev bemött mycket väl, hade en visning med henne veckan innan på ett liknande objekt som blev såt till en annan så fick vi komma på förhandsvisning på ett liknande.
    Väldigt tydlig och kunnande i de mesta
    • Älvsered
    2022-06-04 Verifierad kund
    Seriöst och lättsamt med bra information om tillvägagångssätt och bra genomfört.
    Det är jag som skall tacka för ditt förtroende att genomföra försäljningen! Ola Claesson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Älvsered
    2022-06-03 Verifierad kund
    Supertrevlig! Lätt och bra att ha och göra med!
    Jättetydlig och har ett bra och förståeligt svar på frågorna man ställer!
    Så nöjd man kan bli!
    Härligt att höra Charlie och lika trevligt med köpare som du! Kul att du hittat ett hus i området som du vill bo i! Ola Claesson
  • sålde sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande redan från början som han förvaltade under hela försäljningsprocessen.
    Fantastiskt kul att få förtroendet av er och ni känner att jag förvaltade detta på ett bra sätt.
    Stort tack till er också för ett fint samarbete.
    Olle Bergsten
  • köpte sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag har blivit mycket väl bemött hela vägen av Olle.
    Jag hade inga särskilda förväntningar mer än att få bli professionellt bemött och det har jag verkligen blivt. Tät och bra kommunikation trots att Olle hade både sjukledighet och studiedag. Det påverkade inte alls för mig.

Jag kan inte säga annat än att jag tycker att det har varit en fröjd att få ha Olle som kapten för den här processen. Utmärkt trevligt och tryggt.
    Hej & stort tack för din Reco Åsa! Vad skönt att du känt dig trygg och professionellt bemött genom resan.
    Tät kontakt är såklart viktigt vid dessa stora affärer så det glädje mig att du nämner det. Det känns så roligt från mitt håll att jag fick vara en del av din resa och hjälpa dig hitta en egen plats. Vi hörs och ses snart.
    /Kapten-Olle
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trots att Olle inte har så lång erfarenhet som mäklare så arbetade han målmedvetet och med självsäkerhet hela tiden.
    I början var intresset för vårt objekt ganska svalt, men Olle var hela tiden övertygad att vi skulle den rätta köparen!
    Han fick rätt. Därefter döpte jag om honom till Falkenbergs mäklarkung.
    Hej Magnus! Att arbeta för nöjda kunder är ett mål såklart. Tack för förtroendet och att ni ändå gick vidare med mig, trots mina få år som mäklare. Tycker själv att vårt samarbete fungerat riktigt bra med transparent dialog och en tydlig förväntan från er sida. Jag har mycket kvar att lära så jag kan gå med på Falkenbergs mäklarprins i nuläget! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    2022-05-23 Verifierad kund
    Vi tycker att Sofie har varit väldigt trevlig och positiv. Hon har förklarat allting bra. Lugn och peppande i samband med visningarna. Höll kontakten under budgivningen och informerade om vad som var på gång. Vi skulle gärna rekommendera Sofie till andra som går i tankar att sälja.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Proffsig och lätt att ta kontakt med.
    Vi förväntade oss att det skulle gå lätt och smidigt vilket det gjorde från start till avslut.
    Sofie upplevs väldigt påläst om objekten hon visar, finns tillgänglig för frågor under visningen och stämmer nog av om man är intresserad och hon återkopplar efter visningen.
    Vad glad jag blir av att läsa :) Det var ett nöje att få hjälpa er att leta hus och äntligen få hitta ett hus som kommer att passa er perfekt. STORT grattis!!!! Sofie Gustavsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-05-21 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och hjälpsam med frågor kring bostaden, en mäklare jag gärna hade rekommenderat till andra.
    Tack Emilia och stort grattis till ditt lägenhetsköp :D Sofie Gustavsson
    2022-05-18 Verifierad kund
    Mycket nöjd och glad med försäljningen av min lägenhet. Sofie fick allt att kännas enkelt och smidigt. Rekommenderar!
    Tusen tack Annie, vad kul att höra :D! Sofie Gustavsson
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgåense.
    Gjorde vårt husköp till en enkel och smidig affär.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skrea Strand
    2022-05-11 Verifierad kund
    Bra och hjälpsam. Proffesionellt arbete som visar att han kan sitt yrke.
    Tack för fina ord Bengt Göran och vi träffas snart igen för att lämna över nycklarna till din stuga till den nya lyckliga ägaren! Hoppas på en bra golf-sommar för dig! Ola Claesson
  • köpte sin stuga med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skrea Strand
    2022-05-11 Verifierad kund
    Han är väldigt trevligt människa. Hjälpsam och kändes tryggt att göra affär med ägaren genom honom!
    Tack Monika och nu hoppas jag på en bra sommar så du kan få möjlighet att använda din nya lilla stuga på Skrea Strand tillsammans med barnen! Ola Claesson
    2022-05-10 Verifierad kund
    Snabb försäljning samt vänligt bemötande.
    Tack Karin, hoppas att du efter flytten får en bra sommar i den nya bostaden! Ola Claesson
    • Kristineslätt
    2022-05-10 Verifierad kund
    Kompetent, god service och förtroendeingivande. Tät kontakt med kontinuerlig uppdatering. Snabba svar!
    Tack Amanda för de fina vitsorden. Lycka till med renoveringen utav gården! Anna Berg
  • Stefan J
    2022-05-09 Verifierad kund
    Erfaren, förtroendeingivande, ger ett mycket seriöst intryck.
    Skapar trygghet i affären
    Härligt att läsa Stefan och det var kul att vi hittade en bra köpare till ert 1-planshus! Ola Claesson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skogstorp
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Lugn och trygg samt kunnig.
    Engagerad och positiv så man kände sig väldigt trygg med Anna under hela resan framtill försäljning.

Rekommenderar verkligen Anna till framtida säljare/köpare.

Tack Anna.
    Tack! Är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och när det blev så här bra känns det extra roligt! Anna Rahm
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skogstorp
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jättebra mäklare, det kändes tryggt och Anna känns ärlig. Till skillnad från andra mäklare så svarar Anna när man försöker nå henne.
    Tack snälla! Det var så roligt att få hjälpa er att hitta just ert hus. Ibland är det bara meningen på något sätt. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Anna Rahm
    2022-04-29 Verifierad kund
    Sofie är väldigt tillmötesgående. Hon har visat på ett lugnt mottagande där hon varit noggrann och strukturerad i sitt bemötande utan att bli överdrivet formell. Utöver det har hon visat att hon är väldigt flexibel där hon bl.a oftast till alltid varit kontakt och nåbar .

Hon har visat ett gott sinne för service då hon varit behjälplig i andra frågor än vad försäljningen avser.

Vi är väldigt nöjda med Sofie och ger henne hjärtliga rekommendationer.

Att tänka på:

Detta är högst personligt och väldigt subjektivt. Nedanstående punkter skall inte ses som generell konstruktiv feedback utan mer som ett ”tänk på” baserat på vår upplevelse. Tänk på att ”förstagångs” husköpare är oftast väldigt osäkra i alla processer som avser köp. Även vi. Det kan vara bra att gå igenom krav/förväntningar/eventualiteter, ledtider, processer om behovet och viljan finns, främst kopplat till den ekonomiska biten. Man kan alltid ställa frågan. Självklart åligger det parternas skyldighet att vara så insatt man kan men jag tror att det kan vara gynnsamt för alla att ”hålla handen” om återigen behovet och viljan finns. Detta i syfte att minska eventuella friktioner, missförstånd osv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Västra Gärdet
    2022-04-29 Verifierad kund
    Snabb affär, mycket hjälpsam med frågor man hade och mycket trevlig!
    Hej igen Elias! Så kul att få hjälpa dig att både sälja och köpa ditt nästa. Känns som lägenheten passar dig perfekt. Vi ses imorgon! Olle Bergsten
    • Skrea
    2022-04-28 Verifierad kund
    Proffsigt och problemfritt rakt igenom.
    Trevlig är han också.
    Tack Peter för din fina omdömen och jag kommer härmed alltid att tänka på dig när jag nu går på bio i framtiden! ;) Ola Claesson
    • Skrea
    2022-04-26 Verifierad kund
    Vi har blivit både vänligt och korrekt bemötta vid visning, budgivning och kontraktsskrivning. Trevligt och proffsigt.
    Tack för din fina omdöme och jag ser fram emot att till senhösten välkomna dig till vår fina stad! Ola Claesson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-04-24 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande av Ola Claesson.
    Försäljningen gick bra och vi är nöjda.
    Lysande! Jag passar på att tacka för ert förtroende att sälja bostaden! Ola Claesson
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Hade bra kontakt hela vägen med försäljningen. Förklarade allt mycket väl
    Hej Elias! Stort tack för ditt förtroende. Känns roligt att det gick så bra och att du känner dig nöjd.
    Tack för ett riktigt bra samarbete!
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi är nöjda, han har levt upp till våra förväntningar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-04-21 Verifierad kund
    alltid lika trevligt att träffa Ola och jag blev bemött på ett bra sätt. jag hade förväntningar om att få höra mer om projektet och det fick jag. Det slutade med att jag köpte en bostad.
    Härligt att höra Anna! Det blir en inflyttning att se fram emot! Jag besökte Stinsen idag tillsammans med vår fotograf. Snart har vi lite bilder på lägenhet och utsikter! Ola Claesson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-04-19 Verifierad kund
    Ett stort tack till Annna Berg som genom sin stora kunskap och sitt fortroendegivande sätt har hjälpt oss med försäljningen av vårt hus.
    Vi är mycket nöjda med alla kontakter vi har haft med henne.
    Elisabeth o Henry
    Tusen tack! Varit ett nöje att få lära känna er och hjälpa er med er försäljning! Anna Berg
    • Vessigebro
    2022-04-19 Verifierad kund
    Bra bemötande, Sofie gjorde en tidsplan vid startdatum, som till vår förvåning höll till 100%, dock utan marginal.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt hus av Anna , hjälpsam, snabb återkoppling och ett stort engagemang samt stor kunskap. Tack snälla för all hjälp!
    Tack själva! Det har varit ett nöje att få lära känna er genom de affärer vi haft tillsammans! Ska bli spännande att följa er renovering av ert nya fina hus! Anna Rahm
    2022-04-16 Verifierad kund
    Trevlig och bra bemötande
    Snabb och smidig affär
    Mycket trevlig och bra mäklare
    Tack! Ibland blir det bara bra! Kändes att detta var just ert hus, hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Anna Rahm
    2022-04-15 Verifierad kund
    Har fått ett vänligt och professionellt bemötande. Svar på frågor som rör objektet.
    Nöjd!