Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 393 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• 2020-08-01

Peter W skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra bemötande och tillmötesgående Läs mer
    Hanna R gillar detta
  • 2020-07-27

Pia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Madeleine Helgesson var mycket tillmötesgående och bra genom hela processen då vi sålde huset. Tydlig och mjuk på samma gång. Jag uppskattar hennes engagemang i försäljningen och att hon tog sig tid, man kände sig aldrig jäktad. Vi fick ut ett bra pris så jag är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera Madeliene. Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Pia M
    Tack Pia, det värmer med så fina ord, jättekul att få hjälpa dig med din försäljning.
    Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg, Ola C gillar detta
  • 2020-07-23

Maria J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en villa och fått väldigt bra hjälp utav Ola. Allt har gått smidigt och lätt, nöjda med både bemötande och pris. Läs mer
    2020-07-23 Ola C svarar Maria J
    Tack Maria! Det är skönt att läsa att ni är nöjda (för 2:a gången dessutom!)
  • 2020-07-20

Anders A skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en semesterbostad i Stensjö.
    Mycket bra bemötande från Ola.
    Proffsigt och avslappnat.
    Hela försäljnings processen flöt på bra. Läs mer
    2020-07-21 Ola C svarar Anders A
    Tack för ert förtroende Anders!
  • 2020-07-15

Mollie S skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en bostadsrätt genom henne. Hon är otroligt behjälplig med frågor och väldigt trevlig samt flexibel med tider. En riktig stjärna! Läs mer
  • 2020-07-14

Patrick J skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sofie och Anna har skött vår försäljning helt exemplariskt, vi är supernöjda. Läs mer
  • 2020-07-13

Maija M skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Han gjorde vad vi förväntade, varken mer eller mindre. Vi köpte en bostadsrätt i nyproduktion så det var helt okomplicerat. Han erbjöd sig att sälja vår befintliga lägenhet och reagerade lite snorkigt när vi antydde att vi kanske skulle sälja utan mäklare! Läs mer
    2020-07-13 Mikael B svarar Maija M
    Hej Maija! Tack för att du tog dig tid att skriva om er upplevelse. Jag vet inte om ni tidigare haft negativa upplevelser av mäklare men jag har upplevt att det kan ha varit så. Jag erbjöd mig att hjälpa er med försäljning av er nuvarande bostad vilket ni tackade nej till. Tråkigt att ni upplevde mig snorkig men om jag minns rätt svarade jag att man ofta får bättre betalt om man går ut på marknaden så fler spekulanter har möjlighet att få kika på bostaden. Jag ber om ursäkt om detta upplevdes snorkigt och funderar på hur jag istället kunde svarat.
    Hoppas ni får en härlig sommar
  • 2020-07-13

Michael B skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    lugn metodisk, förtroendeingivande. känns tryggt att göra affär med. Läs mer
  • 2020-07-10

Amine J skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt en villa. Vi valde Mikael Bjering som mäklare då han sålt hus åt oss tidigare. Vi är mycket nöjda med det arbete han gör och det är också därför vårt val av mäklare hamnade på Mikael Bjering. Vi fick sålt vårt nuvarande hus före det kom ut på den öppna marknaden. Något som vi hade önskat. Samarbetet har fungerat mycket bra och vi är mer än nöjda med arbetet och hanteringen runt försäljningen. Svensk fastighetsförmedling har också en fantastisk personal som också visat sitt engagemang och varit till stor hjälp. Läs mer
    2020-07-10 Mikael B svarar Amine J
    Vilka värmande ord. Jag är glad att ni valde Svensk Fast ännu en gång och att ni är nöjda! Önskar Er All lycka!
  • 2020-07-07

Anders Bertil Henry B skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt ett fritidshus. Anna är påläst och tar sitt jobb på allvar.
    Trevligt bemötande och engagerad. Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Anders Bertil Henry B
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina sommarparadis. :)
  • Joakim J

2020-07-07

Joakim J skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anna sålde vår hus i Falkenberg.

Anna har en rätt approach mot sin kunder. Rak, tydlig och riktigt skön glimt i ögat. Ringer alltid tillbaka även om det är sent på kvällen.

Jag har sålt och köpt ca 7-8 hus dom sista 4 åren och använt ca 4-5 olika mäklare. Anna ligger klart på första plats av dessa. Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Joakim J
    Tack Joakim för din underbara rekommendation. Har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Henric S

2020-07-07

Henric S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Smidigt och proffesionellt, snabb dialog och framförde alla synpunkter till säljare som vi ville. Läs mer
    2020-07-07 Olle B svarar Henric S
    Stort tack för din rekommendation och ditt betyg Henric, superhärligt att ni blir Falkenbergsbor igen!
    Hör av er när ni vill om ni har några frågor eller funderingar
  • 2020-07-06

Admir A skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jeg har købt bostadsrätt til en meget fin lejlighed.
    Alting gik godt, jeg fik lejligheden til en rimelig pris.
    Sofie var meget imødekommende og hjælpsom. Hun havde altid svar på alle mine spørgsmål.
    Det gik hurtigere end jeg har forventet dvs.ca.ti dage efter fremvisningen har jeg allerede skrevet under på kontrakten. Läs mer
  • 2020-07-05

Ulrika I skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Anna har varit hjälpsam när vi har ställt olika frågor.
    Hon kändes trygg när hon förklarade olika saker när vi skrev på papper mm.
    Så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Ulrika I
    Hej Ulrika! Tack för din fina rekommendation. Ska bli kul att se vad som händer på fastigheten i framtiden :)
  • 2020-07-05

Stefan I skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt fritids hus
    Bemötandet av mäklarna var utmärkt och gjorde som de skall och gjorde verkligen det vi bad om Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Stefan I
    Hej Stefan, Tack själv för ett gott sammarbete och hoppas ni kommer trivas när det blir dags för flytt :)
  • Anne Beata Caroline S

2020-07-04

Anne Beata Caroline S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Super!
    Kan inte med ord beskriva hur nöjda vi är . Läs mer
    2020-07-07 Olle B svarar Anne Beata Caroline S
    Hej! Tack för er Reco och betyg, otroligt kul att höra! Jättekul att ni kommer ner till Falkenberg och att ni hittade huset ni letat efter!
  • Ulla P

2020-07-02

Ulla P skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt vårt föräldrahem - en 50-tals villa med ganska stor trädgård. Huset är efter alla år (en ägare) välanvänt, dvs ganska slitet och inte så mycket genomförda förbättringar de senaste åren.
    Huset byggdes av vår far, alltså blandade känslor inför försäljningen.
    Mäklaren har ett trevligt sätt, lyhörd och upplevs som kunnig.
    Återkopplade ofta statusen under budgivningen och var noga med att han lämnat samma uppgifter till mig som till min bror - och oftast lätt att komma i kontakt med.
    Utgångspriset valdes av oss efter den värdering mäklaren uppgett.
    Vi önskade att få huset sålt med tanke på rådande samhällshälsa!
    Vi fick mycket bra hjälp med tips i samband med besök i fastigheten av en mäklarkollega hur vi kan "Styla" huset före fotografering och visning!
    Sammanfattningsvis: Jag upplever att Mäklaren utfört sitt uppdrag på ett mycket bra sätt!
    Snabbt ordnat med möte mellan säljare och köpare.
    Ett aber är att det blev en nervös upplevelse för mig mot slutet då två budgivare återstod och budade mot varandra och i och med det trissade upp priset. Det är väl i och för sig deras val.... Läs mer
    2020-07-03 Ola C svarar Ulla P
    Tack Ulla för din rekommendation, kul att något ungt par verkligen gillade det er pappa byggt upp!
  • 2020-07-02

Magdalena L skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi sålde en lägenhet och Ola hjälpte oss på ett proffsigt och smidigt sätt. Läs mer
    2020-07-02 Ola C svarar Magdalena L
    Tack för din rekommendation Magdalena!
  • 2020-07-02

Sven-erik L skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt ett äldre hus i Falkenberg. Engagerad och seriös i sitt arbete under hela processen mot mig som säljare. Ola "handplockades" som mäklare och levde upp till alla mina förväntningar. Ola är mitt förstahandsval om jag återigen skulle vilja sälja ett hus. Läs mer
    2020-07-02 Ola C svarar Sven-erik L
    Tack för de fina orden, värmer gott i en mäklares hjärta!
  • 2020-07-01

Inga-britt B skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt ett hus. Perfekt bemötande och hjälpsam. Läs mer
    2020-07-10 Mikael B svarar Inga-britt B
    Roligt att ni är nöjda, Lycka till i nya bostaden!
  • 2020-06-25

Martin L skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra bemötande! Smidigt! Bra dialog om åtgärder vid försäljning. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Martin L
    Tack för att jag än en gång fått förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Jag ser fram emot att hjälpa Er igen om ni vill byta boende.
  • 2020-06-25

Jonathan B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi anlitade Olle som vår mäklare!
    En mycket engagerad, ansvarsfull, och förtroende givande mäklare!
    Olle har uppdaterat oss kontinuerligt under processens gång!
    Vi uppskattade den täta kommunikation och hans snabba återkopplingar gav oss ett lugn genom processen!

Kan varmt rekommendera ”kung” Olle som vi kallar han! Läs mer
    2020-06-25 Olle B svarar Jonathan B
    Hej Jonathan!
    Stort tack för er Reco och betyg. Extra stort tack för det otroligt smickrande smeknamn ni gett mig, ska försöka mynta detta på kontoret från och med nu. Det har varit en bra kommunikation från bådas håll och vårt samarbete har funkat felfritt anser jag.
    Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Vi hörs och ses snart igen!

Anna O skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Helt suverän! Rekommenderas 👌🏼 Läs mer
    2020-06-24 Olle B svarar Anna O
    Hej & stort tack för ditt betyg och din Reco Anna! Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya boende!
    Vi hörs och ses snart igen!
  • 2020-06-24

Christer R skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra allt. Visning bra. Kontraktskrivning bra. Trevligt bemötande. Inget att säga. Bra information. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Christer R
    Det glädjer mig att Ni är nöjda och hoppas Ni kommer trivas i nya bostaden!

Jens B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpte en bostadsrätt med min sambo. Vi fick ett varmt välkommande, och blev bemötta på ett profisionellt sätt.
    Ingenting att klaga på, bara bra betyg. Läs mer
    2020-06-24 Olle B svarar Jens B
    Hej Jens! Stort tack för ditt betyg och Reco. Riktigt kul att få hjälpa er att hitta ert framtida boende!
    Ni får givetvis höra av er när ni vill om det dyker upp några frågor eller funderingar!
    Vi hörs och ses snart igen.

Frida F skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle hjälpte mig vid försäljning av min lägenhet. Jag är jättenöjd med val av mäklare då jag upplevde honom som naturlig, väldigt engagerad & pålitlig.
    Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-22 Olle B svarar Frida F
    Hej Frida! Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Jag tackar också för din Reco och ditt betyg.
    Kul att läsa att du är nöjd över mitt arbete! Riktigt kul med ert husköp också, ni har mycket att se fram emot.
    Vi hörs och ses snart igen!

Måns B skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpte en bostad. Mycket trevligt bemötande. Förklarar mina frågor bra och med ett lugn.

Sammanfattningsvis en spännande och bra upplevelse Läs mer
    2020-06-22 Olle B svarar Måns B
    Hej Måns! Stort tack för din rekommendation och betyg. Vad härligt att du tyckte jag svarade på dina funderingar på ett lugnt och metodiskt sätt. Riktigt kul att få hjälpa dig hitta en bostad. Vi hörs och ses snart igen!
  • 2020-06-22

Eva G skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sofie hjälpte mig att sälja mitt hästställe utanför Långås.
    Redan vid vårat första möte gjorde hon ett väldigt starkt intryck.
    Hon är en tjejj som är ambitiös, väldigt yrkesskicklig är dessutom så trevligt och lyssnar på säljaren.
    Jag kan varmt rekommendera henne... Läs mer
    2020-07-07 Sofie G svarar Eva G
    Tack snälla Eva för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen :)
  • 2020-06-17

Carina F skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle hjälpte oss vid försäljningen av vårt hus. Enligt vår uppfattning är han en pålitlig, sakkunnig och professionell mäklare. Vi har känt oss trygga och väl bemötta under hela processen. Läs mer
    2020-06-17 Olle B svarar Carina F
    Hej Carina! Stort tack för din rekommendation och ditt betyg! Känns jätteroligt att ni känner er nöjda över mitt arbete och verkligen roligt att ni känt er trygga. Jag upplever att vårt samarbete & kommunikation funkat jättebra genom hela affären.
    Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling!
  • 2020-06-16

Ludvig J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag hade god kontakt med Ola under hela affärstiden! är jättenöjd med hans bemötande! Läs mer
    2020-06-16 Ola C svarar Ludvig J
    Härligt att du blev nöjd! Lägenheten blir säkert super när du är klar!
  • 2020-06-15

Per-erik A skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hej!
    -Köpt brf. Bacchus Falkenberg hus 3.
    -Mäklarens bemötande har varit väldigt
    bra .
    -Mäklaren levde upp till de förväntningar
    vi hade.Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    -Hitilldags är vi nöjda. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Per-erik A
    Hej Pelle! Härligt att ni är nöjda och att Ni upplevde mitt bemötande väldigt bra. Välkomna till Falkenberg!
  • Sussie A

2020-06-13

Sussie A skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, väldigt lugn och inte påstridig och klämkäck
    Har fått löpande bra information. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Sussie A
    Haha gott att inte uppfattas som påstridig och klämkäck =)
  • 2020-06-08

Britt B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Håller på och köper
    Allt jättebra
    Bygget snart färdigt så vi har träffats några gånger under tiden och det är ju trevligt . Läs mer
    2020-06-08 Ola C svarar Britt B
    Kul att få önska dig välkommen till Bacchus snart Britt!
  • 2020-06-06

Fredrik N skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    vi har köpt en dröm lägenhet vid havet,vi fick ett bra intryck från ola från första början
    tycker han levt upp till våra förväntningar hitintills
    inflyttning avslut affär sker ve 28 Läs mer
    2020-06-06 Ola C svarar Fredrik N
    Fantastiskt att få bo så nära havet, grattis!
  • 2020-06-03

Louise B skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag anlitade Sofie som mäklare vid försäljning av en villa. Sofie är duktig och mycket professionell. Hon gav ett tryggt och säkert intryck och hanterade försäljningen på ett mycket tillfredställande sätt. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-06-02

Inga-britt B skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt lägenhet
    Proffsigt och trevligt bemötande
    Enkel och smidig kontakt
    Rekommenderar gärna Läs mer
    2020-06-02 Ola C svarar Inga-britt B
    Tack Inga-Britt för dina fina ord och rekommendationer!
  • 2020-05-27

Kent Göran S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt fritidshus på Sommarlustvägen i Falkenberg. Olle gav ett mycket gott intryck, bara positivt omdöme Läs mer
    2020-05-28 Olle B svarar Kent Göran S
    Hej Kent! Tack för ditt betyg och din rekommendation. Det har varit härligt att få hjälpa er genom affären och att ni nu köpt en bostad på Sommarlust! Känns verkligen som ni kommer trivas. Ha det fint så hörs & ses vi snart igen!
  • 2020-05-27

Margot S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt fritidshus på Sommarlustvägen, fick ett mycket gott intryck av mäklare Olle Bergsten. Ger honom högsta betyg Läs mer
    2020-05-28 Olle B svarar Margot S
    Hej Margot! Stort tack för din rekommendation och ditt betyg! Känns som att ni kommer trivas utmärkt på Sommarlust och det har varit kul att hjälpa er genom affären. Ha det gott tills vidare så ses & hörs vi snart igen!
  • 2020-05-27

Robert S skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag är väldigt nöjd med Sofies insats under hela försäljnings processen. Trevlig, hjälpsam och professionell :) Läs mer
    2020-06-15 Sofie G svarar Robert S
    Tack Robert, och tack för förtroendet att få hjälpa dig :)

Jan H skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Har sålt en fritidsbostad via Olle Bergsten.
    Mina upplevelser är enbart positiva av Olle. Med trevligt bemötande och respekt för mina tankar som säljare har resan varit lugn för min del. Olle är en enkel person att resonera med och har förmågan att dels "sätta ned foten" när det behövs för att gå vidare i processen samt dels vara ödmjuk inför de stora livsbeslut som både säljare och köpare brottas med när det kommer till fastighetsförsäljning resp köp.
    Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2020-05-27 Olle B svarar Jan H
    Hej Jan, tack så oerhört mycket för dina ord och din rekommendation!
    Jag vill tacka dig för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Det har varit kul att få hjälpa till vid försäljningen och vårt samarbete har funkat alldeles utmärkt hela vägen. Kul att läsa att du mer är nöjd, känns kanon.
    Ha det gott tills vidare så hörs & ses vi snart igen!

Wilma K skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en lägenhet i Falkenberg (opalen), bemötandet från mäklare har varit proffesionellt, hon har varit påläst och väl insatt vad som gällde för just vår lägenhet. Detta gällde även vid skrivningen av kontraktet. Trevlig dessutom. Läs mer

Marina S skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fick ett mycket bra bemötande när jag tittat och köpt lägenhet. Svarade lugnt och sakligt på frågor och tog reda på fakta. Trevligt socialt bemötande som ger tillit. Läs mer
  • Nanna L

2020-05-25

Nanna L skrev om Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anlitade Anna i samband med försäljning av min lägenhet. Anna har verkligen en sprudlande glad personlighet. Trevlig och mycket informativ. Kunnig på sitt område och lätt att förstå. Upplever som säljare att hon tog till sig den informationen jag hade att komma med och såg potentialen i lägenheten.

Snabb och smidig möte med en lika snabb och smidig försäljning av lägenheten. Läs mer
    2020-05-25 Anna Berg svarar Nanna L
    Tack Nanna för din fina och värmande ord. Tack för ett gott sommarbete :)
  • 2020-05-20

Mikael A skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt en villa. Bra bemötande av mäklaren som var mycket professionell. Bra guidning genom varje steg. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-05-20 Ola C svarar Mikael A
    Tack för era rekommendationer Mikael! Önskar nu er lycka till med letandet efter nya bostaden!
  • 2020-05-19

Robin K skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Väldigt bra, trevligt och professionellt bemötande. Snabb respons och kontakt. Rekommenderar verkligen Sofie! Läs mer
    2020-05-21 Sofie G svarar Robin K
    Stort tack för det fina omdömet Robin och Sara :)
  • 2020-05-14

Cecilia L skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde en tvåa i centrala Falkenberg. Kontakten med Sofie var positiv, hon var alltid lätt att få tag på och lyhörd för våra önskemål! Att sen försäljningen gick över alla förväntningar var bara ett plus! Läs mer
    2020-05-21 Sofie G svarar Cecilia L
    Vad kul att ni är nöjda Cecilia, tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)
  • 2020-05-09

Robin O skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålde våran lägenhet med Olle som förmedlare.
    Mycket lyhörd, öppen och ärlig.
    Våra förväntningar blev verkligen bemöta då vi valde han utav 4 olika mäklare.

Kan varmt rekommendera Olle till alla. Läs mer
    2020-05-11 Olle B svarar Robin O
    Hej!
    Stort tack för din rekommendation Robin!
    Jag tycker vår kommunikation och samarbete har fungerat klockrent från vårt första möte och vidare genom hela affären.
    Känns kul att bli anförtrodd samtidigt som jag blivit jämförd med andra duktiga mäklare, tack för det förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling.
  • 2020-05-09

Bo E skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Allt har hitintills fungerat bra Läs mer
  • 2020-05-08

Jens A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt en lägenhet via Olle på Storgatan 17 C i Falkenberg, redan första mötet med Olle kändes naturligt. En mäklare som är påläst är det bästa som finns (talar utifrån egna erfarenheter gällande bostadsköp och försäljningar). Olle är också en väldigt bra ”lyssnare” och verkar ha väldigt mycket humor. Vilket gör allting lite lättare.

Olle Bergsten kan sammanfattas med tre ord.

Proffsig
    Pålitlig
    Ambitiös Läs mer
    2020-05-08 Olle B svarar Jens A
    Hej & stort tack för din rekommendation Jens!
    Riktigt roligt att få hjälpa dig att hitta ett boende du gillar och kommer trivas i.
    Rolig läsning att du känner att jag är påläst, en bra lyssnare och att min humor håller måttet.
    Tack för orden, vi hörs & ses snart igen!
  • 2020-05-07

Elin I skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett utmärkt sätt. Han var duktig på att återkoppla under hela processen och på att förklara saker på ett tydligt och lättförståelig sätt. Stort plus dessutom för att han är härlig att ha att göra med! Läs mer
    2020-05-07 Olle B svarar Elin I
    Hej & stort tack för din rekommendation Elin!
    Det har varit kul & lärorikt att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Vad kul att du tycker jag är härlig att ha att göra med,
    kan inte säga något annat än detsamma till dig. Stort lycka till med huset, vi hörs!

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg