Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Nygatan 30, 311 30 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg!

Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning.

Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja. Det är få frågor vi inte har svar på. Vänd dig till oss så får du en mäklare med koll på hela processen - allt från värdering till slutaffären. Vi hjälper dig till drömboendet snabbt och säkert!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 476 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• 2020-11-24

Helena T skrev om Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag och min syster sålde vår sommarstuga i somras via Madeleine. Från första stund ett respektfullt och inkännande bemötande. Läs mer

Ali J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag köpte ett hus på Tröingevägen 38
    Det var jätye bra med mäklaren UTMÄRKT Läs mer
    2020-11-23 Ola C svarar Ali J
    Tack Ali, kul att ni hittade en fin villa i det området som ni ville bo på!

Adam G skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ola sålde mig min första lägenhet och han gjorde hela processen väldigt trygg och smidig. Lätt och tydlig att kommunicera med. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-11-22 Ola C svarar Adam G
    Tack! Grattis till din nya fina lägenhet!
  • 2020-11-22

Alexander N skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra info
    Skapat trygghet för säljaren Läs mer
    2020-11-22 Ola C svarar Alexander N
    Tackar och jag önskar lycka till som ny villaägare!
  • 2020-11-20

Ann-sofie L skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning av en villa på Fajans, Falkenberg. Anna har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen. Hon har en förmåga att vara lyhörd för kundens önskemål och har väglett oss på bästa sätt till en bra affär. Ett synnerligen ambitiöst arbete har lagts ner och det ger henne det högsta betyget! / Ann-Sofie och Martin. Läs mer
    2020-11-20 Anna R svarar Ann-sofie L
    Tack! Det har varit så roligt att få hjälpa er igenom försäljningen! Lycka till med era nya boenden och kanske stöter vi på varann snart igen!
  • 2020-11-19

Karolina R skrev om Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Proffsigt mäkleri och fint bemötande. Madeleine var påläst om fastigheten och svara på våra frågor kring ev utbyggnad, prickmark, renoveringar, husets skick osv osv. Det gav oss trygghet och ledde till köp av bostaden. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet från start till mål!

Hälsningar Karolina Läs mer
    2020-11-19 Madeleine H svarar Karolina R
    Tack för fina ord, det värmer. Ska bli spännande att följa ert projekt, stort LYCKA TILL!
  • 2020-11-18

Makfirete L skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anna har sålt mitt hus.Det kändes rätt från början med Anna.Hon är så ödmjuk och väldigt vänlig samtidigt som hon är väldigt duktig på sitt jobb.Anna har varit väldigt lyhörd och hon har gått efter mina önskemål samtidigt som hon har upplyst mig vad som gäller i och med försäljningen.Jag har haft en väldigt trygg och proffsig upplevelse och jag vet vem jag ska kontakt med när jag vill köpa och det är Anna Rahm!!
    Mvh Makfirete Läs mer
    2020-11-20 Anna R svarar Makfirete L
    Tack snälla för de fina orden! Det känns bra att jag fick hjälpa er med er försäljning.
    Lycka till med ditt nya boende så ses vi kanske snart igen!
  • Jesper A

2020-11-18

Jesper A skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anna har varit professionell och lyhörd med ett vänligt bemötande och snabbt tagit fram svar på alla frågor vi haft.
    Som förstagångs hus/villa-köpare har hon guidat oss med trygg hand genom processen. Läs mer
    2020-11-20 Anna R svarar Jesper A
    Det var så roligt att få hjälpa er att få köpa er drömvilla! Hoppas ni kommer trivas i Falkenberg!
  • 2020-11-18

Andreas J skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Väldigt hjälpsam och förstående mäklare!
    Lätt att få och ha kontakt med, och till ett snabbt beslut! Läs mer
    2020-11-18 Olle B svarar Andreas J
    Hej Andreas! Tack för dina ord och ditt betyg. Roligt att du upplever mig förstående och lätt. Känns kul att hjälpa dig hitta rätt lägenhet!
  • 2020-11-17

Melina V skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hon var väldigt trevlig och bemötande vänlig, jag hade en bra upplevelse. Läs mer
    2020-11-20 Anna R svarar Melina V
    Lycka till med ditt nya boende!
  • 2020-11-17

Martin J skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Kringelvägen 16
    Vi blev väl bemötta och var väldigt nöjda över valet att anlita Anna som mäklare vid försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2020-11-17 Anna R svarar Martin J
    Tack! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-11-16

Riksbyggen Brf F skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt två stycken 1:or 20,5m2. senaste tiden
    Jag har blivit trevligt och bra bemött.
    Hon är snabb och ger klara besked.
    Hon är utmärkt bra person att jobba med.
    Jag rekommenderar verkligen henne. Läs mer
    2020-11-17 Anna R svarar Riksbyggen Brf F
    Tack så hjärtligt!
    Hoppas att jag får möjlighet att hjälpa er igen :)
  • Jonas J

2020-11-15

Jonas J skrev om Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Madeleine har hjälpt oss att sälja vår villa. Hon har varit tydlig med att förklara och svara på våra frågor. Hon har också varit lyhörd och ödmjuk för våra önskemål. Madeleine är professionell i sin roll som mäklare och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-11-16 Madeleine H svarar Jonas J
    Tack för värmande ord. Det har varit så kul att få hjälpa er, Nina och Jonas i denna försäljning.
  • 2020-11-13

Emil J skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anna hjälpte oss att sälja vårt parhus i Skrea.
    Efter vårt första möte fick vi direkt ett stort förtroende för henne och hon har verkligen infriat alla förväntningar. Hela processen har känts trygg och vi har haft en mycket bra kommunikation hela tiden.
    Jag kan varmt rekommendera Anna som mäklare! Läs mer
    2020-11-17 Anna R svarar Emil J
    Tack för de fina orden, de värmer verkligen!
    Skönt när allt löser sig så bra som det gjorde för er!
    Ha det gott :)
  • 2020-11-13

Kjell T skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt en lägenhet
    En bra visning och bra bemötande
    Mäklaren gjorde ett bra och proffsigt intryck
    Och väldigt trevlig Läs mer
    2020-11-17 Anna R svarar Kjell T
    Tack! Vad roligt att höra! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten :)
  • 2020-11-06

Britt C skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Snabbt. bra och professionellt sätt att bli bemött på vid
    inköp av lägenhet i Falkenberg. Läs mer
    2020-11-09 Ola C svarar Britt C
    Tack, och välkomna att tillbringa lite mer tid i vårt fina Falkenberg!
  • 2020-11-03

Roine N skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt bostad.
    Det gick snabbt och enkelt. Läs mer
    2020-11-04 Ola C svarar Roine N
    Tack! ja, det var skönt att det gick bra och dessutom snabbt!
  • 2020-11-02

Jan G skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt sommarstuga på Stafsingestrand. Olle skötte processen utmärkt. Vi är nöjda med bemötandet och att affären gick fort precis som vi önskade. Janne och Magdalena Läs mer
    2020-11-05 Olle B svarar Jan G
    Stort tack för ert förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling.
    Känns otroligt kul att ni är nöjda med min insats. Tack för ett gott samarbete!
  • 2020-11-02

Johan L skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Snabb och smidig affär.
    Kan varmt rekommendera Olle. Läs mer
    2020-11-02 Olle B svarar Johan L
    Hej Johan!
    Stort tack för ditt betyg & din rekommendation.
    Jätteroligt att läsa att du är beredd att rekommendera mig vidare & riktigt kul att ni hittade det ni sökte efter.
  • 2020-11-01

Philip J skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ola är otroligt professionell, tydlig, kommunikativ och ödmjuk i sitt sätt att arbeta. Han lägger minst lika mycket fokus på köparen som säljaren vilket jag ser som en enormt bra egenskap. Det var med världens bästa känsla jag skrev min signatur på avtalet inför köpet av min nya lägenhet.
    Stor stjärna till Ola. Läs mer
    2020-11-02 Ola C svarar Philip J
    Hjärtligt tack för dina fina ord Philip och välkommen tillbaka till Falkenberg igen!
  • 2020-10-28

Andreas S skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Väldigt professionell och lyhörd. Gjorde hela processen enkel och stressfri med stor erfarenhet och kunskap. Läs mer
    2020-10-29 Sofie G svarar Andreas S
    Stort tack för ditt fina omdöme, och varmt välkommen till Falkenberg!
    Sofie G gillar detta
  • 2020-10-25

Merit T skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt vårt hus och haft Ola Claesson som mäklare. Vi har blivit väldigt bra bemötta och har det största förtroende för Ola. Läs mer
    2020-10-26 Ola C svarar Merit T
    Tack Merit! skönt att det gick som ni ville, dvs smidigt!
  • 2020-10-25

Bengt A skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bra och proffsigt bemötande. Allt fungerade precis som det skulle! Läs mer
    2020-10-26 Olle B svarar Bengt A
    Stort tack för ditt betyg, dina ord och rekommendation Bengt.
    Känns som att du kommer trivas alldeles utmärkt med det läget!
  • 2020-10-24

Leif S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Försäljning av fritidshus . Mycket bra intryck från start från mäklaren Olle Bergsten ! Trevlig och påläst . Bra uppföljning under budgivning , slutpris gav bra utdelning, bättre än vi tänkt oss ! Kändes tryggt och smidigt ! Kan varmt rekomendera Olle ! Läs mer
    2020-10-26 Olle B svarar Leif S
    Stort tack för era fina ord. Jag är tacksam över förtroendet ni gett mig och Svensk Fastighetsförmedling. Känns jättebra att ni känt er trygga och att ni är beredda att rekommendera mig vidare. Tack! Vi hörs och ses snart igen.
  • 2020-10-22

Elisabet W skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Snabb och bra återkoppling vid intresse för lägenhet och sedan köp. Läs mer
    2020-10-22 Olle B svarar Elisabet W
    Hej Elisabet! Stort tack för din Reco, ditt betyg och dina ord.
    Det har varit kul att få hjälpa er hitta rätt lägenhet!
  • 2020-10-21

Christina N skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har sålt vårt föräldrahem, en 60-talsvilla i Falkenberg.
    Sofie har lyssnat in våra tankar och hon har kommit med tips och råd.
    Hon har varit tydlig och noggrann med allt, från början och så här långt. Hört av sig när hon sagt att hon ska höra av sig.
    Kan varmt rekommendera Sofie. Läs mer
    2020-10-29 Sofie G svarar Christina N
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er föräldrahem, det gjorde vi bra tillsammans :)
  • 2020-10-20

Stefan C skrev om Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt sommar-/året-runt-hus i Glommen
    Trevligt bemötande och god stämning på visningen
    Snabb i hanteringen när så krävdes
    Professionell och kompetent vid kontraktsskrivandet. Läs mer
    2020-10-21 Madeleine H svarar Stefan C
    Tack för fina ord, jag hoppas ni ska trivas i villan, så fin!
  • 2020-10-19

Eva C skrev om Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi köpte hastigt och lustigt ett hus i Glommen.

Madeleine hjälpte oss bra och gav ett väldigt seriöst intryck.

Vi är riktigt nöjda både med huset och mäklaren. Läs mer
    2020-10-19 Madeleine H svarar Eva C
    Tack Eva, vilket fint hus ni köpt, stort lycka till med huset.
  • 2020-10-18

Viktor S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle är en lyhörd och proaktiv mäklare och allt har fungerat kanon! Läs mer
    2020-10-19 Olle B svarar Viktor S
    Stort tack för dina ord, ditt betyg och förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Viktor! Ett bra och effektivt samarbete med rak kommunikation, suveränt! Vi hörs och ses snart igen!
  • 2020-10-15

Sanja M skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hej. Sålde en lägenhet på Holgersgatan.
    Jag tyckte att Anna var bra som mäklare, godhärlig och var kunnig. Anna uppfyllde alla mina förväntningar och jag kan rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-10-15 Anna R svarar Sanja M
    Det var så roligt att få hjälpa dig med din försäljning! Hoppas du kommer trivas i ert nya boende och att vi kanske möts igen!
  • 2020-10-14

Alexander E skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Fick riktigt bra och tydlig hjälp vid mitt första bostadsköp. Har haft bra kontakt över telefon och sms och jag kunde snabbt få svar på alla frågor jag hade, hur dumma de än var. Riktigt härlig, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-10-14 Anna R svarar Alexander E
    Tack! Det var så roligt att hjälpa dig till din första lägenhet! Hoppas du kommer trivas!
  • 2020-10-09

Anita T skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Sålt bostadsrätt i Falkenberg.
    Olle har gjort ett utmärkt jobb, varit noga med att allt ska gå rätt till, att både säljare och köpare förstår villkor och kontrakt. Olle har varit saklig och gett en realistisk förväntan på vad vi skulle kunna få för lägenheten. Olle är alltid glad, trevlig, positiv och lätt att få tag på, ringer upp så snart han kan. Vi fick många bra tips inför försäljningen vilket gjorde att vi fick ut ett bra pris och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-10-12 Olle B svarar Anita T
    Stort tack för er rekommendation, betyg och framförallt för för ert förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Jätteroligt att ni känner er nöjda över mitt arbete. Tycker det var har varit en effektiv resa med ett gott samarbete hela vägen. Ha det gott tills vidare så hörs & ses vi snart igen.
  • 2020-10-07

Lars N skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt bostadsrätt på Holgersgatan.
    Mycket bra bemötande med telefonkontakt, mailkontakter. Trevlig visning av lägenheten. Bra bemötande vid skrivningen Läs mer
    2020-10-08 Olle B svarar Lars N
    Hej Lars! Tack för din Reco och ditt betyg. Kul att läsa att du känner dig nöjd vid alla moment och du ska ha tack för ett trevligt bemötande du också!
  • 2020-10-07

Barbro N skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Bostadsrätt på Holgersgatan.
    Vänligt bemötande på både visningen och vid skrivandet.
    God kontakt vid telefo och mail. Läs mer
    2020-10-08 Olle B svarar Barbro N
    Hejsan Barbro! Stort tack för ditt betyg & din Reco. Vill tacka dig likväl för ett trevligt bemötande och en smidig kommunikation. Känns kul att få hjälpa er hitta er nya bostad! Vi hörs & ses snart igen.
  • Irene K

2020-10-07

Irene K skrev om Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra och vänligt bemötande.
    Mina förväntningar var att hitta en trevlig och prisvärd bostadsrätt,och de uppfylldes ,och visningen var lugn
    och trevlig,samt korrekt i coronatider.
    Mäklaren gjorde allt igenom ett bra arbete. Läs mer
    2020-10-08 Madeleine H svarar Irene K
    Så kul att du hittade denna fina bostadsrätt som stämmer överens med dina förväntningar.
  • 2020-10-05

Justyna L skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Anna är en underbar person ! Hon har verkligen koll på allt och man är inte orolig över sitt köp om hon är med. Så himla proffesionellt och förståligt. Tack vare henne har vi nu vårt drömhus ! Läs mer
    2020-10-05 Anna R svarar Justyna L
    Tack snälla för de fina orden! Så roligt att hjälpa er hitta ert drömhus, det kommer passa er perfekt!
  • 2020-10-03

Johannes E skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Professionell och kunnig genom hela processen både vid försäljning och köp. Rekommenderas helt klart. Läs mer
    2020-10-05 Ola C svarar Johannes E
    Tack för er rekommendation och era fina lovord! Skönt att att det löste sig med er nya bostad och dess möjligheter!
  • Kenneth L

2020-10-03

Kenneth L skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Mötet med Ola var avspänt och naturligt. Mycket förtroendeingivande utan att bli stel. Helt klart någon jag skulle välja om jag skulle sälja min villa i framtiden. Toppen 👍🏼 Läs mer
    2020-10-03 Ola C svarar Kenneth L
    Tack Kenneth och ännu gång välkomna till oss härliga människor i Falkenberg!!
  • 2020-10-02

Iris B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag o min bror sålde en tomt i Okome. Mikael var jättebra som mäklare, ringde o informerade hur det gick. Kan inte säga mer än att han var en perfekt mäklare.
    Mvh Iris Bengtsson Läs mer
  • JOHAN S

2020-10-02

JOHAN S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Ser alltid till kundens bästa, väldigt lätt att samarbeta med.
    Noggrann och väldigt bra på att leta fram information som saknas.
    Rekommenderar Olle starkt Läs mer
    2020-10-02 Olle B svarar JOHAN S
    Hej & stort tack för din rekommendation, betyg och framförallt för ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Johan. Det har varit en resa där vårt samarbete har fungerat smidigt & där kommunikationen varit av bästa klass.
    Önskar dig stort lycka till med framtida affärer och du får alltid ringa om du har några vidare frågor eller funderingar.
    Vi hörs & ses!
  • 2020-10-02

Gunnel K skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemötta. Fick titta på lägenheten i lugn och ro, även bra att få se den ytterligare en gång.
    Uppfyllde våra förväntningar.
    Bra bemötande. Läs mer
    2020-10-02 Olle B svarar Gunnel K
    Hej Gunnel! Stort tack för din rekommendation & betyg.
    Känns jättekul att ni känner er nöjda och vi hittade rätt lägenhet till er!
  • 2020-10-01

Johan A skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag köpte ett radhus i bostadsrätt. Jag blev väldigt positivt bemött. Anna tog en omedelbar kontakt med mig efter att jag anmält intresse för ett objekt och ordnade med visning så fort som var möjligt. Anna kunde också på ett effektivt sätt erbjuda mig ett annat, motsvarande, objekt i anslutning till den första visningen. Anna har visar ett gott bemötande och varit engagerad och återkopplat till mig med både besked och icke-besked under hela processen. Läs mer
    2020-10-02 Anna R svarar Johan A
    Tack för de orden! Det kändes som vi hade ett gott samarbete som blev riktigt bra.
    Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • 2020-10-01

Anders N skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hon genomförde ett svårt uppdrag på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2020-10-29 Sofie G svarar Anders N
    Tack för förtroendet och ert fina omdöme!
  • 2020-09-30

Adil B skrev om Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet i Falkenberg. Är väldigt nöjd med Sofie Gustavsson som mäklare som hjälpte mig under hela processen med försäljningen. Jag upplevde henne som väldigt kunnig, professionell och engagerad. Hon levt upp mina förväntningar med försäljningen, skulle gärna vilja rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2020-10-29 Sofie G svarar Adil B
    Tack för dina fina ord och förtroendet att få hjälpa dig Adil :)
  • Kim T

2020-09-28

Kim T skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Med hjälp av Olle sålde jag en dödsbolägenhet. Redan vid första kontakt med Olle märktes det att han var professionell, trevlig, hjälpsam och sakkunnig. Ingen fråga var för stor eller liten, jag upplevde att jag alltid bemöttes med hjälpsam attityd till mina frågeställningar.
    Kan varmt rekommendera Olle Bergsten. Läs mer
    2020-09-28 Olle B svarar Kim T
    Stort tack för din rekommendation, betyg & framförallt ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Kim. Tycker vårt samarbete funkat både smidigt och bekymmersfritt, klockrent! Hör av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar.
  • Gamini G

2020-09-26

Gamini G skrev om Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag köpt hus via Anna rahm..bemötander Helt ok. Läs mer
    2020-09-28 Anna R svarar Gamini G
    Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus.
  • 2020-09-25

Johan S skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle är en påläst och väldigt opartisk mäklare. Hanär saklig och professionell i sin framställan. Läs mer
    2020-09-28 Olle B svarar Johan S
    Stort tack för din rekommendation & betyg Johan! Känns som att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus. Hör av er om det dyker upp några frågor eller funderingar.
    Vi hörs & ses snart igen.
  • 2020-09-24

Daniel G skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har köpt bostadsrätt på Nygatan i Falkenberg där Ola var mäklare.
    Ola var väldigt tillmötesgående med extravisning med kort varsel där det önskades av mig. Jag bedömer honom också som väldigt förtroendeingivande för mig som köpare och har alltid fått ett trevligt och snabbt bemötande.

Kan rekommendera Ola för framtida affärer! Läs mer
    2020-09-24 Ola C svarar Daniel G
    Ja Daniel det gick ju alldeles utmärkt och kul att jag kunde rekommendera dig bostaden som du faktiskt sedan köpte genom mig! Välkommen tillbaka till Falkenberg!
  • 2020-09-24

Jörgen K skrev om Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av mäklare Ola Claesson. Det var trögt med försäljningen men Ola har gjort ett mycket bra jobb och lyckades till sist sälja den.
    Jag har blivit vänligt bemött under resans gång och Ola har informerat mig löpande. Jag rekommenderar honom starkt till andra! Läs mer
    2020-09-24 Ola C svarar Jörgen K
    Tack Jörgen! Ja vi fick tillsammans kämpa men man skall inte ge sig och vi lyckades till sist!
  • 2020-09-19

JOHANNES K skrev om Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Olle får full pott. Professionell, kunnig, trevlig, lätt att ha att göra med och alltid en glad attityd. Läs mer
    2020-09-21 Olle B svarar JOHANNES K
    Hej & stort tack för din rekommendation och betyg Johannes! Även stort tack för ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Det har varit en lärorik resa där vårt samarbete funkat riktigt bra. Vi hörs & ses snart igen!
    Ola C gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte