Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• BadgeNineYears
1 337
Ring 0346-488 40 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg! Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning. Vi tillhör Sveriges främsta...

1337 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Anna C
Sålde sin stuga med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Vi är väldigt glada över att vi valde Emil till försäljningen av vår sommarstuga. Han är väldigt engagerad och är mån om att förmedla Svensk fastighetsförmedlings sätt att arbeta med fastighetsförsäljning och de alternativ som kan passa os säljare bäst. Emil är personlig och lätt att prata och få kontakt med.

Monica Katarina D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Emil har gjort ett strålande arbete med försäljningen av min lägenhet. Han ingav ett lugn och jag kände mig trygg med Emil som mäklare.

Saif O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Bacchus

Mycket nöjd med Ola som mäklare, trevlig och kunnig. Hjälpsam och lätt att ha att göra med både för säljaren och köparen. Ola rekommenderas starkt!

Sened O
Bacchus

Ett praktexempel på en mäklare. Kunnig, sansad, pålitlig och lyssnar på såväl säljaren som köparens behov. Som sagt, ett praktexempel på en mäklare!

Svar från Ola Claesson

Härligt att läsa Sened! Spännande framtid för dig och brorsan!!

Monika H
Köpte sin stuga med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skrea Strand

Professionell, tillgänglig o snabb återkoppling!

Andreas N
Bacchus

Fantastiskt bemötande. Bra på att hålla oss uppdaterade och snabb återkoppling.

Louise P
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Ljungby

Fantastiskt bemötande med ett gott hjärta och omtänksamhet. Tydlighet och tog reda på svar på frågorna man hade och återkopplade snabbt. Levde upp till alla förväntningar vi hade. Hade man kunnat få Anna till alla objekt hade ingen blivit besviken och om vi någon gång i framtiden kommer sälja så kommer vi garanterat vilja ha Anna

Lena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Bacchus

Mycket bra!! Väldigt trevlig och saklig vilket uppskattas! Det märks att han varit i branschen länge!

Svar från Ola Claesson

Härligt att läsa Lena! Kul att vi kunde hjälpa er att hitta nya drömlägenheten på Bacchus!

Karin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Centrum

Kunnig, tillmötesgående, glad person. Gjorde beskrivningen tillsammans med bilderna på lägenheten på ett helt fantastiskt fint sätt!

Pernilla H
Gunnarp

Jag kände en trygghet med Anna som mäklare genom hela processen. Det var tack vare henne jag vågade handla så snabbt. Jag är så glad och lycklig med mitt köp av bostad! Stort tack för ditt proffsiga agerande, Anna. Nu börjar en ny resa för mig att skapa mitt drömhem ♥️

Svar från Anna Rahm

Tack snälla du! Detta kommer ju att bli såå bra! Vore roligt att få komma upp till dig sen när u är klar :)

Ann-Cristine J
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Gunnarp

Vill ge Anna en stor eloge för hennes engagemang i vår försäljning av vårt hus. Alltid piggsvin glad och väldigt hjälpsam

Svar från Anna Rahm

Tack! Så rolig kommentar! Det var så roligt att få hjälpa er och att så många ville ha huset är så otroligt roligt! Må gott så ses vi framöver!

Lone B
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Fagered

Anna har helt igennem været professionel, hurtig ude og et hurtigt salg

Svar från Anna Rahm

Tack! Det var roligt att hjälpa er att sälja. Är glad att jag fick möjlighet att se denna fina plats.

Iréne Ö
Ätran

Fick förtroende för Anna från första stund. Hon är väldigt kunnig, engagerad o har skinn på näsan. Kan verkligen rekommendera Anna

Svar från Anna Rahm

Tack Iréne! Så roligt att få lära känna dig under denna processen. Hoppas du snart hittar något nytt boende som blir perfekt för dig.

Kristian H

Kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Anna Rahm

Haha, tack! Välkomna till Falkenbergs kommun!

Evelina J
Ätran

Anna har alltid varit trevlig och haft ett bra bemötande. Man känner sig trygg med Anna som mäklare.

Svar från Anna Rahm

Tack! Vad roligt att du känner så! Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus.

Torgny J
Köpte sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Fagered

Mycket bra och trevlig mäklare. Tydlig i kommunikation. Kan rekommendera henne.

Svar från Anna Rahm

Tack! Tänk vad bra detta kommer bli! Precis den mötesplats du vill ha med familjen!

Johanna L
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Årstad

Emil har vart otroligt hjälpsam, serviceinriktad & proffesionell! Det har känts tryggt genom hela processen och han har återkopplat direkt om man haft funderingar eller frågor! Vi är 100% nöjda & kan varmt rekommendera Emil!

Annika N
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Tröingeberg

Daniella anpassade försäljningen jättebra till de förutsättningar som mitt hus hade. Hon var lätt att nå och svarade snabbt på frågor som kom upp. Daniella var jätteproffsig och dessutom mycket trevlig.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Annika för dina fina ord, både här och tidigare! Det gör mig jätteglad att du är nöjd! Tack för ett bra samarbete tillsammans, det har funkat superbra. Vi hörs snart igen!

Erica G
Vessigebro

Anna lät oss i lugn och ro gå runt på visningen för att sedan guida oss igenom hela köpprocessen. För oss var det självklart att låta henne sälja våran tidigare bostad.

Svar från Anna Rahm

Så skönt att ni känner så, det är viktigt för mig att man får titta så länge man vill på det som kanske ska bli sin nya bostad. Jag är så glad att jag både fick hjälpa er att köpa och nu även sälja ert hus. Ha en fin sommar!

Inger G
Sålde sin stuga med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Ugglarp

Mycket bra mäklare! Har haft Ola som mäklare vid två tillfällen. Har fungerat bra. Jag har varit mycket nöjd.

Henrik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Bacchus

Sofie arbetade målinriktat i försäljningsprocessen.

Susanne G
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skogstorp

Lyhörd Snabb återkoppling Snabb affär på köparens krav

Svar från Ola Claesson

Jag önskar er hjärtligt välkomna till vårt fina Falkenberg och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya enplans hus!

Johannes K
Fajans

Toppen bemötande och väldigt kunnig. Engagerad och hjälpsam vid frågor eller funderingar

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket för din reco, Johannes! Jag blir verkligen glad att höra att du är nöjd med mitt bemötande och mitt engagemang. Det har varit ett nöje att hjälpa dig genom hela köpprocessen. Roligt att höra diskussionen om hur ni redan planerar att "gröna upp" gräsmattan!

Joakim L
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Fajans

Emil Schütt är Falkenbergs nya stjärnmäklare, utan tvekan. Han har alla de kvaliteter både en säljare och köpare vill ha. Emil är mycket trevlig, kommunikativ och väldigt driftig. Han är ung och hungrig och är inte rädd för något. Som säljare uppskattade jag Emils närvaro genom hela processen, från första möte hemma i köket, till fotografering och besiktning och kontraktsskrivning. Utan Emil hade försäljningen inte gått så här bra, och snabbt. Emil får mina starkaste rekommendationer!

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Joakim, för dina fantastiska ord! Jag blir verkligen rörd av din feedback och är glad att jag kunde leva upp till dina förväntningar. Det har varit en ära att få hjälpa dig genom hela försäljningsprocessen, från vårt första möte till kontraktsskrivningen. Din positiva inställning och samarbetsvilja har också bidragit till att allt gick så smidigt och snabbt. Tack för ditt förtroende och för de starka rekommendationerna! STORT lycka till med nästa bostadsköp!

Claes Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Schütt en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Otroligt proffsig och trevlig. Väldigt nöjd med hur allt har skötts med kontinuerlig kontakt hela vägen.

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket för de fina orden, Claes! Det betyder mycket för mig att höra att du är nöjd med min insats. Jag strävar alltid efter att ge den bästa servicen och det gläder mig att du uppskattade den kontinuerliga kontakten. Stort tack för förtroendet!

Glen L
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skogstorp

Kunnig, professionell, resultatinriktad, serviceminded.

Svar från Ola Claesson

Tackar Glen än en gång för ert förtroende att sälja ert fina hus. Kul att det gick smidigt och att vi hittade en utmärkt köpare!

Linnéa G
Fajans

Kunnig och väldigt trevligt bemötande både på telefon och möte. Uppdaterar bra och är öppen för samtliga frågor. Toppenmäklare!

Svar från Emil Schütt

Tack så mycket, Linnea, för dina fina ord! Jag blir verkligen glad att höra att du är nöjd med mitt bemötande och min uppdatering under hela processen. Det har varit ett nöje att hjälpa dig och svara på dina frågor. Jag är säker på att ni kommer att trivas länge i erat nya hus på Fajans!

Amanda S
Kristineslätt

Mycket nöjd, bra kommunikation.

Svar från Anna Rahm

Tack! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra!

Andreas J
Kristineslätt

Tydligen och rak på sak! Välsigt nöjd.

Svar från Anna Rahm

Tack! Detta hus kommer bli så bra för er.

Kevin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Centrum

Vi har haft den stora förmånen att samarbeta med Olle Bergsten vid flera tillfällen. Vi kan inte nog betona hur imponerade vi är av hans professionalism och engagemang. Från första mötet blev vi bemötta med stor vänlighet och respekt. Olle tog sig tid att förstå våra behov och förväntningar, vilket skapade en trygghet genom hela processen. Hans förmåga att lyssna och ge kloka råd var ovärderlig. Trots en kort deadline levererade Olle enastående resultat

Svar från Olle Bergsten

Hejsan Kevin & stort stort tack för din Reco och ditt omdöme. Det betyder jättemycket! Det har ytterligare en gång varit kul att få hjälpa er allihopa. Känns som att vi alla fått en bra kontakt och ett gott samarbete. Deadlinen löste ju sig bra också. Nu ses vi strax igen! Allt gott!

Roy S
Olofsbo

Alltid med trevligt och korrekt bemötande. Hon har verkligen fått jobba för att få stugan såld. Men gav aldrig upp vilket vi är tacksamma för. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.

Svar från Anna Rahm

Tack! Skam den som ger sig, det ser vi resultat på här. Detta kommer bli så bra :)

Barbro S
Olofsbo

Fint bemötande och lyhörd. Hela tiden har vi fått bra information om hur de går med försäljningen av våran stuga. En fantastisk mäklare som jag rekomenderar till andra som går i tankar att sälja.

Svar från Anna Rahm

Tack snälla för så fina ord, de värmer verkligen!

Andreas J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Beskriver Olle med tre ord, tillgänglighet, flexibilitet & tydlighet.

Svar från Olle Bergsten

Beskriver Andreas med tre ord: Lyhörd, saklig och oerhört trevlig! Stort tack för ditt förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Så kul att ni hittade ert hus via oss också. Vi hörs & ses snart igen!

Andreas S
Köpte en tomt med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Sofie. och upplevde henne som neutral och hjälpsam i sin proffession. Jag kan klart rekommendera henne som köpare och tror att hon säkert är en lika bra förmedlare mot säljande parter.

Birgitta J
Östra Gärdet

Trevlig och pålitlig, kan verkligen rekommendera Ola. Tack

Svar från Ola Claesson

Tackar tackar! Känns skönt att ni är nöjda trots ett något lägre slutpris än utgångspris.

Ingrid S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Centrum

Trevligt bemötande, bra service och stort kunnande.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Ingrid, vad roligt att du är nöjd och att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme! Jätteroligt att få hjälpa dig hitta ditt nästa boende, där tror jag du kommer att trivas jättebra.

Frida C
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skrea

Professionell, engagerad, driven och bra återkopplingar. Jag kan varmt rekommendera Sofie i valet av mäklare!

Svar från Sofie Gustavsson

Tusen tack för dina fina ord Frida :) Det var ett mycket trevligt samarbete!

Regimantas J
Ätrafors

Everything is perfect! Ola knows what is his jobb ! Big pleasure have bussines with this kind of people !

Svar från Ola Claesson

Tackar tackar! Det var kul att kunna hjälpa er att hitta ert nya hem här i Sverige! Säljarna verkar också glada över sina köpare! Ni kanske skall ta en sittning med dragspelet ihop?

Linnéa A
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Slätten

Daniella var trevlig och tillmötesgående, vilket också bidrog till ett snabbt och smidigt köp. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Daniella Ahlström

Tack så mycket Linnéa för din fina rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda och att jag fick hjälpa er hitta ert nästa boende. Detta tror jag kommer bli jättebra för er!

Nils Ingmar I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Tröinge Ängar

Kunnig och bra mäklare med bra information

Svar från Sofie Gustavsson

Stort grattis till er bostadsrätt, så trevligt att äntligen få hjälpa er med köp :)

Tellervo A
Tröinge Ängar

Har stor förtroende till Sofie Gustavsson. Hon är proffsigt mäklare.

Svar från Sofie Gustavsson

Tack för ännu ett gott samarbete och stort lycka till med ert nya boende :)

Martti A
Tröinge Ängar

Sofie Gustafsson är proffs i sitt arbete som mäklare.bra bemötande 5 av 5 poäng.

Svar från Sofie Gustavsson

Tack för ännu ett gott samarbete och stort lycka till med ert nya boende :)

Charlotte G
Slätten

Professionell och fantastisk! Allt gick smidigt och Daniella återkopplade vad som hände och höll oss uppdaterade. Rekommenderas varmt!

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Charlotte för dina fina ord, både här och tidigare! Vad roligt att ni är nöjda, tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.

Christer B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Trevlig saklig proffsig, ordnade försäljningen på ett bra sätt.👍

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket för ditt omdöme, vad skönt att höra att du är nöjd Christer! Jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen.

Filip B
Arvidstorp

Professionell, välorganiserad och med stenkoll på marknaden. Lätt att ha kontakt med och man känner sig hela tiden uppdaterad på läget.

Svar från Sofie Gustavsson

Tack Filip, vad kul att höra :D Det var ett mycket trevligt och bra samarbete.

Annica G
Arvidstorp

Sofie är lika trevlig som sin kollega Olle. Sofie svarade på alla mina frågor och mycket hjälpsam när det gäller köp av lägenhet. Hon är mycket tillmötesgående. Alla som arbetar på svensk fastighetsförmedling i FALKENBERG är mycket trevliga. Hade jag kunnat sätta 10 st stjärnor så hade jag gjort det utan tvekan. Jag rekommenderar verkligen svensk fastighetsförmedling.

Svar från Sofie Gustavsson

Tack, vad glad jag blir :) Så härligt att höra om din positiva upplevelse av mig och mina kollegor. Välkommen till Falkenberg!

Elisabeth S
Köpte sin bostad med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Ljungby

Anna är en mycket kompetent och kunnig mäklare som tar sig an sina "klienter" med entusiasm och lyhördhet. Bästa mäklaren som vi varit i kontakt med.

Svar från Anna Rahm

Tack snälla! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra!

Elisabeth S
Vinbergs Samhälle

Anna är en engagerad och otroligt kunnig mäklare. Vi som både köpare och säljare är otroligt nöjda. Utan Annas stora engagemang och lyhördhet hade detta troligtvis inte lett till någon försäljning.

Svar från Anna Rahm

Tack för de fina orden! Det var så roligt att hjälpa er att uppfylla er dröm om en gård :)

Joakim L
Centrum

Detta blir andra bostaden jag köper av Ola Claeson och jag är lika nöjd denna gången! Ola är lyhörd och duktig på sitt jobb! 5/5

Svar från Ola Claesson

Tack! Så jäkla glad jag blir! Nu skall vi bara lösa resten med!

Hans A
Vinbergs Samhälle

Mycket nöjd. Världsklass hon har gjort allt hon kunnat göra

Svar från Anna Rahm

Tack! Tänk vad ett mail kan göra susen! Så glad för er skull att det gick så bra som vi hoppades!