Olle Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2019-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-27
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det faller mig naturligt att göra det jobb som andra kanske upplever som ett ”måste göra”. Jag har förstått att jag har varit en mäklare i mitt sinne och mina handlingar innan jag utbildade mig. Detta är så roligt och givande att det mer känns som en personutveckling från den person jag var när jag började jobba.
Att bemöta människor i olika livssituationer och få ett oerhört stort förtroende från dom gör att varje enskild affär känns mer en stolthet man bär runt på. Visst har man hittat rätt om man känner att jobbet är en naturlig del av en själv? Ja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Det viktigaste är att du väljer mig för att du vill. Jag funkar inte så att jag säljer mig själv och säger att jag är ditt självklara val – det viktigaste är att du har ett förtroende för mig och litar på att jag gör mitt yttersta för att göra så din försäljning blir så bra som möjligt. Jag brinner för det jag gör och jämför mig inte med någon annan.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och i yrket är jag framåt, ärlig och har nära till skratt i många situationer. Är jag inte rak och framåt som ett stöd och rådgivare misslyckas jag med att leda dig genom affären. Är jag inte ärlig så riskerar jag att du inte kommer ge mig chansen en gång till och jag kommer inte kunna sova gott om natten. Långsiktiga kundrelationer är A-O. Nära till skratt har jag för att jag gillar människors historier och vad är livet utan skratt? Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Olle Bergsten

• Henric S
    Henric S köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-07

Hjortsberg
    Smidigt och proffesionellt, snabb dialog och framförde alla synpunkter till säljare som vi ville. Läs mer
    2020-07-07 Olle B svarar Henric S
    Stort tack för din rekommendation och ditt betyg Henric, superhärligt att ni blir Falkenbergsbor igen!
    Hör av er när ni vill om ni har några frågor eller funderingar
  • Anne Beata Caroline S
    Anne Beata Caroline S köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-04

Super!
    Kan inte med ord beskriva hur nöjda vi är . Läs mer
    2020-07-07 Olle B svarar Anne Beata Caroline S
    Hej! Tack för er Reco och betyg, otroligt kul att höra! Jättekul att ni kommer ner till Falkenberg och att ni hittade huset ni letat efter!
    Vi hörs & ses snart igen!
  • Jonathan B sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-25

Tröinge Ängar
    Vi anlitade Olle som vår mäklare!
    En mycket engagerad, ansvarsfull, och förtroende givande mäklare!
    Olle har uppdaterat oss kontinuerligt under processens gång!
    Vi uppskattade den täta kommunikation och hans snabba återkopplingar gav oss ett lugn genom processen!

Kan varmt rekommendera ”kung” Olle som vi kallar han! Läs mer
    2020-06-25 Olle B svarar Jonathan B
    Hej Jonathan!
    Stort tack för er Reco och betyg. Extra stort tack för det otroligt smickrande smeknamn ni gett mig, ska försöka mynta detta på kontoret från och med nu. Det har varit en bra kommunikation från bådas håll och vårt samarbete har funkat felfritt anser jag.
    Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Vi hörs och ses snart igen!
  • Anna O köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-24

Helt suverän! Rekommenderas 👌🏼 Läs mer
    2020-06-24 Olle B svarar Anna O
    Hej & stort tack för ditt betyg och din Reco Anna! Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya boende!
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Jens B köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-24

Tröinge Ängar
    Köpte en bostadsrätt med min sambo. Vi fick ett varmt välkommande, och blev bemötta på ett profisionellt sätt.
    Ingenting att klaga på, bara bra betyg. Läs mer
    2020-06-24 Olle B svarar Jens B
    Hej Jens! Stort tack för ditt betyg och Reco. Riktigt kul att få hjälpa er att hitta ert framtida boende!
    Ni får givetvis höra av er när ni vill om det dyker upp några frågor eller funderingar!
    Vi hörs och ses snart igen.
  • Frida F sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-22

2:a
    Centrum
    Olle hjälpte mig vid försäljning av min lägenhet. Jag är jättenöjd med val av mäklare då jag upplevde honom som naturlig, väldigt engagerad & pålitlig.
    Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-22 Olle B svarar Frida F
    Hej Frida! Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Jag tackar också för din Reco och ditt betyg.
    Kul att läsa att du är nöjd över mitt arbete! Riktigt kul med ert husköp också, ni har mycket att se fram emot.
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Måns B köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-22

2:a
    Centrum
    Köpte en bostad. Mycket trevligt bemötande. Förklarar mina frågor bra och med ett lugn.

Sammanfattningsvis en spännande och bra upplevelse Läs mer
    2020-06-22 Olle B svarar Måns B
    Hej Måns! Stort tack för din rekommendation och betyg. Vad härligt att du tyckte jag svarade på dina funderingar på ett lugnt och metodiskt sätt. Riktigt kul att få hjälpa dig hitta en bostad. Vi hörs och ses snart igen!
  • Carina F sålde sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-17

Hjortsberg
    Olle hjälpte oss vid försäljningen av vårt hus. Enligt vår uppfattning är han en pålitlig, sakkunnig och professionell mäklare. Vi har känt oss trygga och väl bemötta under hela processen. Läs mer
    2020-06-17 Olle B svarar Carina F
    Hej Carina! Stort tack för din rekommendation och ditt betyg! Känns jätteroligt att ni känner er nöjda över mitt arbete och verkligen roligt att ni känt er trygga. Jag upplever att vårt samarbete & kommunikation funkat jättebra genom hela affären.
    Tack för förtroendet gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling!
    Vi hörs & ses snart igen!
  • Kent Göran S köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-27

Stafsinge Strand
    Köpt fritidshus på Sommarlustvägen i Falkenberg. Olle gav ett mycket gott intryck, bara positivt omdöme Läs mer
    2020-05-28 Olle B svarar Kent Göran S
    Hej Kent! Tack för ditt betyg och din rekommendation. Det har varit härligt att få hjälpa er genom affären och att ni nu köpt en bostad på Sommarlust! Känns verkligen som ni kommer trivas. Ha det fint så hörs & ses vi snart igen!
  • Margot S köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-27

Stafsinge Strand
    Köpt fritidshus på Sommarlustvägen, fick ett mycket gott intryck av mäklare Olle Bergsten. Ger honom högsta betyg Läs mer
    2020-05-28 Olle B svarar Margot S
    Hej Margot! Stort tack för din rekommendation och ditt betyg! Känns som att ni kommer trivas utmärkt på Sommarlust och det har varit kul att hjälpa er genom affären. Ha det gott tills vidare så ses & hörs vi snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Olle Bergsten