Olle Bergsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Olle Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Olle Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Olle Bergsten har haft 36 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det faller mig naturligt att göra det jobb som andra kanske upplever som ett ”måste göra”. Jag har förstått att jag har varit en mäklare i mitt sinne och mina handlingar innan jag utbildade mig. Detta är så roligt och givande att det mer känns som en personutveckling från den person jag var när jag började jobba.
Att bemöta människor i olika livssituationer och få ett oerhört stort förtroende från dom gör att varje enskild affär känns mer en stolthet man bär runt på. Visst har man hittat rätt om man känner att jobbet är en naturlig del av en själv? Ja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Det viktigaste är att du väljer mig för att du vill. Jag funkar inte så att jag säljer mig själv och säger att jag är ditt självklara val – det viktigaste är att du har ett förtroende för mig och litar på att jag gör mitt yttersta för att göra så din försäljning blir så bra som möjligt. Jag brinner för det jag gör och jämför mig inte med någon annan.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och i yrket är jag framåt, ärlig och har nära till skratt i många situationer. Är jag inte rak och framåt som ett stöd och rådgivare misslyckas jag med att leda dig genom affären. Är jag inte ärlig så riskerar jag att du inte kommer ge mig chansen en gång till och jag kommer inte kunna sova gott om natten. Långsiktiga kundrelationer är A-O. Nära till skratt har jag för att jag gillar människors historier och vad är livet utan skratt?

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 89 Läs vad Olle Bergsten

• 2020-11-25
    Väldigt enkelt att ha att göra med Olle. Professionell i de han gör och har gjort försäljningen av vår bostadsrätt trygg och smidig. Rekommenderar varmt Olle.
    Joel S
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Skrea
    sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
  • 2020-11-24
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Olle Bergsten. Han är en utmärkt mäklare och jag är mycket nöjd! Jag är glad att vi valde Olle!
    Shkurte B
    • 3:a
    • 72.5 m²
  • 2020-11-18
    Väldigt hjälpsam och förstående mäklare! Lätt att få och ha kontakt med, och till ett snabbt beslut!
    Andreas J
    • 2:a
    • 43.0 m²
    • Tröingeberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hej Andreas! Tack för dina ord och ditt betyg. Roligt att du upplever mig förstående och lätt. Känns kul att hjälpa dig hitta rätt lägenhet! Vi hörs & ses snart igen!

• 2020-11-02
    Sålt sommarstuga på Stafsingestrand. Olle skötte processen utmärkt. Vi är nöjda med bemötandet och att affären gick fort precis som vi önskade. Janne och Magdalena
    Jan G
    • 44.0 m²
    • Stafsinge Strand
    sålde sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Stort tack för ert förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Känns otroligt kul att ni är nöjda med min insats. Tack för ett gott samarbete! Vi hörs & ses snart igen!

• 2020-11-02
    Mycket bra och professionellt bemötande. Snabb och smidig affär. Kan varmt rekommendera Olle.
    Johan L
    • 44.0 m²
    • Stafsinge Strand
    köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Hej Johan! Stort tack för ditt betyg & din rekommendation. Jätteroligt att läsa att du är beredd att rekommendera mig vidare & riktigt kul att ni hittade det ni sökte efter. Vi hörs & ses snart igen!

• 2020-10-25
    Bra och proffsigt bemötande. Allt fungerade precis som det skulle!
    Bengt A
    • 18.0 m²
    • Skrea Strand
    köpte sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Stort tack för ditt betyg, dina ord och rekommendation Bengt. Känns som att du kommer trivas alldeles utmärkt med det läget! Vi hörs & ses snart igen!

• 2020-10-24
    Försäljning av fritidshus . Mycket bra intryck från start från mäklaren Olle Bergsten ! Trevlig och påläst . Bra uppföljning under budgivning , slutpris gav bra utdelning, bättre än vi tänkt oss ! Kändes tryggt och smidigt ! Kan varmt rekomendera Olle !
    Leif S
    • 18.0 m²
    • Skrea Strand
    sålde sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Stort tack för era fina ord. Jag är tacksam över förtroendet ni gett mig och Svensk Fastighetsförmedling. Känns jättebra att ni känt er trygga och att ni är beredda att rekommendera mig vidare. Tack! Vi hörs och ses snart igen.

• 2020-10-22
    Snabb och bra återkoppling vid intresse för lägenhet och sedan köp.
    Elisabet W
    • 37.0 m²
    • Falkenberg
    Hej Elisabet! Stort tack för din Reco, ditt betyg och dina ord. Det har varit kul att få hjälpa er hitta rätt lägenhet! Vi hörs & ses snart igen!

• 2020-10-18
    Olle är en lyhörd och proaktiv mäklare och allt har fungerat kanon!
    Viktor S
    • 37.0 m²
    • Falkenberg
    Stort tack för dina ord, ditt betyg och förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling Viktor! Ett bra och effektivt samarbete med rak kommunikation, suveränt! Vi hörs och ses snart igen!

• 2020-10-09
    Sålt bostadsrätt i Falkenberg. Olle har gjort ett utmärkt jobb, varit noga med att allt ska gå rätt till, att både säljare och köpare förstår villkor och kontrakt. Olle har varit saklig och gett en realistisk förväntan på vad vi skulle kunna få för lägenheten. Olle är alltid glad, trevlig, positiv och lätt att få tag på, ringer upp så snart han kan. Vi fick många bra tips inför försäljningen vilket gjorde att vi fick ut ett bra pris och försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda!
    Anita T
    • 4:a
    • 99.3 m²
    • Centrum
    Stort tack för er rekommendation, betyg och framförallt för för ert förtroende gentemot mig och Svensk Fastighetsförmedling. Jätteroligt att ni känner er nöjda över mitt arbete. Tycker det var har varit en effektiv resa med ett gott samarbete hela vägen. Ha det gott tills vidare så hörs & ses vi snart igen.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte