Olle Bergsten

Olle Bergsten

Olle Bergsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Olle Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Olle Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 5.0. Olle Bergsten har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det faller mig naturligt att göra det jobb som andra kanske upplever som ett ”måste göra”. Jag har förstått att jag har varit en mäklare i mitt sinne och mina handlingar innan jag utbildade mig. Detta är så roligt och givande att det mer känns som en personutveckling från den person jag var när jag började jobba.
Att bemöta människor i olika livssituationer och få ett oerhört stort förtroende från dom gör att varje enskild affär känns mer en stolthet man bär runt på. Visst har man hittat rätt om man känner att jobbet är en naturlig del av en själv? Ja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Det viktigaste är att du väljer mig för att du vill. Jag funkar inte så att jag säljer mig själv och säger att jag är ditt självklara val – det viktigaste är att du har ett förtroende för mig och litar på att jag gör mitt yttersta för att göra så din försäljning blir så bra som möjligt. Jag brinner för det jag gör och jämför mig inte med någon annan.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och i yrket är jag framåt, ärlig och har nära till skratt i många situationer. Är jag inte rak och framåt som ett stöd och rådgivare misslyckas jag med att leda dig genom affären. Är jag inte ärlig så riskerar jag att du inte kommer ge mig chansen en gång till och jag kommer inte kunna sova gott om natten. Långsiktiga kundrelationer är A-O. Nära till skratt har jag för att jag gillar människors historier och vad är livet utan skratt?

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 125 Läs vad Olle Bergsten

• sålde sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-07-25
    Vi fick genast stort förtroende för Olle, och sedan gick allt väldigt snabbt, enkelt och väldigt bra. Kunde inte varit bättre.
    Hej Kent! Tack för era ord. Ni har varit fantastiskt bra att ha och göra med, jag tycker vårt samarbete funkat utmärkt. Tack för förtroendet & lycka till på banan! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Centrum
    2021-07-25
    Olle hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Han är pålitlig , tillmötesgående och lugn. Dessutom väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Olle till er nästa husaffär.
    Lena och Lars
    Hej Lena & stort tack för din Reco! Det har varit jätteroligt att få förtroendet och hjälpa er vid er försäljning. Ni är otroligt energigivande och engagerade. Tack för ett gott samarbete! Vi ses & hörs snart igen. Olle Bergsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-07-19
    Mycket trevligt bemötande. Mäklaren infriade alla förväntningar.
    Hejsan Birgitta! Stort tack för din Reco och dina ord men även tack för ett trevligt bemötande. Känns jättekul att hjälpa er hitta ett fritidshus som passar er. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Västra Gärdet
    2021-07-12
    Snabb och smidig affär, super 👌
    Hej & stort tack Lucas för din rekommendation och ditt betyg. Kul att få hjälpa till vid ditt köp! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • köpte sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skrea Strand
    2021-07-07
    - Trevlig
    - Professionell
    - Tydlig
    - Konkret
    Hej Håkan! Tack för din Reco och dina ord. Tydligt och bra! Jättekul att få hjälpa er hitta en fin stuga som ni kan njuta av. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
  • sålde sin stuga med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Skrea Strand
    2021-07-07
    Bra bemötande. Snabb till kontakt och återkoppling. Kunnig och serviceminded.
    Hej Lena! Stort tack för din Reco och dina ord! Passar på att tacka dig för en bra bemötande likväl! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    • Falkagård
    2021-06-18
    Jag blev trevligt bemött. Jag hade inga förväntningar. Han gick igenom köpedokumenten noga.
    Tack för din Reco Weronica! Tack själv för ett trevligt bemötande. Det är viktigt att vara noggrann vid genomgång av avtal givetvis! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    • Boberg
    2021-06-16
    Bra informatör, glad och trevlig!
    Hej Ingrid! Tack för dina ord och ditt betyg! Kan inte säga något annan än detsamma till dig. Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten
    • Falkagård
    2021-06-16
    Olle har varit väldigt trevlig och hållt en bra kommunikation genom hela försäljningen. Det har gjort att hela processen varit väldigt enkel.
    Hej & stort tack för er Reco Fredrik & Lisa. Jag får tacka för förtroendet! Kul att det blev bra och att ni känner er nöjda! Vi hörs & ses snart igen. Olle Bergsten
    2021-06-15
    Har sålt ett fritidshus i Glommen. Olle är en pålitlig och kunnig mäklare med snabba återkopplingar. Han är professionell i sitt mäklararbete. Det blev en trygg och smidig försäljning
    Kan rekommendera Olle.
    Birgitta T
    Hej & stort tack Birgitta för dina ord och din Reco. Har varit kul att få hjälpa dig sälja och jag tycker vårt samarbete och kommunikation funkar riktigt bra. Tack för förtroendet! Vi hörs & ses snart igen! Olle Bergsten