Anna Rahm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Anna Rahm har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Anna Rahm har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Rahm har haft 28 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 55 Läs vad Anna Rahm

• köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-09-09
    Hon var professionell och trevlig.
    Tack, huset kommer bli perfekt för er! Anna Rahm
    2021-09-08
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Tack! Hoppas att ni kommer trivas i ert fina hus :) Anna Rahm
  • sålde sin bostad med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Ätran
    2021-09-03
    Blev mycket bra bemött,trodde hon övervärderade fastigheten men hon låg rätt, i underkant till och med. Positiv upplevelse som helhet men trodde aldrig att det skulle ta så lång tid. Bryter man ner tiden i sina beståndsdelar förstår jag bättre varför det tog sån tid.😊
    Tack :)
    Ja, det tog lite tid att få allt klart men det var det värt!
    Nu kommer gården bli väl omhändertagen av de nya ägarna!
    Anna Rahm
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Ätran
    2021-09-01
    Som köpare har vi fått enastående bemötande och handläggning. Från visning till fastighetsägare har vi blivit omhändertagna på ett helt fantastiskt sätt med mycket värme och glädje.
    Tack Anna.
    /Jonas och Mimi
    Vad glad jag blir! Tack :)
    Så roligt att ni fick köpa denna gård som kommer bli ert paradis!
    2021-07-12
    Med ett vänligt bemötande och med ett stort förtroendegivande intryck mötte vi Anna på husvisningen. Vi hade inga speciella förväntningar men känslan var från början mycket bra. Hon var mån om att vi fick titta i lugn och ro och ringde direkt till säljaren när det dök upp frågor. Hon har hjälpt oss hela vägen från början till slut och detta husköp känns tryggt med henne i ryggen.
    2021-07-12
    Ett varmt bemötande fick vi av Anna när vi kom till husvisningen. Det är ju huset man är där för att titta på men vad mäklaren har för personlighet spelar en större roll än man tror. Vi är så tacksamma för att just Anna hade hand om denna husförsäljning och det känns jättebra att ha henne som stöd i ett av de största besluten i livet.
    2021-07-11
    Anna är en mycket trevlig och varm mäklare. Utstrålar glädje och trygghet. Hon informerade oss väl både innan, under och efter visning. Dök det upp några oklarheter hjälpte hon oss köpare så det blev lätt att förstå.
    Vi är mycket nöjda med hennes service!
    Tack snälla för denna fina reco! Det värmer att ni känner er trygga igenom den största affären man gör. Ni har köpt en mycket fin gård, hoppas verkligen ni kommer trivas där! Anna Rahm
    2021-07-09
    Blev bemött på ett väldigt bra och proffsigt sätt.
    Vad roligt! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra på er fina gård! Anna Rahm
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-07-09
    En positiv donna som inte gav upp trots ett lite svårsålt hus. Vi hade en bra konversation under den månad det tog att få sålt huset, med flera visningar både dagtid och kvällstid.

Själva hade vi nästan gett upp, vårt hus kanske inte dög till någon.. I dessa tider går ju husen iväg som smör i solsken, men inte vårt..

Så tack Anna för ett kanonjobb!
    Allt blev riktigt bra till slut! Riktigt roligt att det blev en fin barnfamilj som var er önskan! Anna Rahm
    • Falkenberg
    2021-07-08
    Anna har varit fantastisk från första mötet. Valde denna mäklarbyrå tack vare Anna.
    Glad, positiv, hjälpsam o man får förtroende för henne.
    Kan varmt rekommendera Anna som mäklare, kännts tryggt hela vägen.
    Tack snälla! Det var så roligt att få lära känna er och att allt gick så bra med försäljningen känns extra kul! Ha en fin sommar :) Anna Rahm