Läs vad 23 Läs vad Anna Rahm

• 2020-12-21
    Det har hela tiden känts enkelt och tryggt. Precis som jag vill att en affär ska göras.
    Pontus G
    • 2.5:a
    • 62.5 m²
    • Herting
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Det var roligt att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs i ert nya boende!

• 2020-12-04
    Vi har köpt superfin villa i Falkenberg och som göteborgare tycker vi att det ska bli väldigt kul att tillbringa all vår lediga tid här. Stort tack till flera av mäklarna på SF för ärligt och trevligt bemötande både före visning, visning och kontrakt👏
    Mikael A
    Mikael A
    • 120.0 m²
    • Västra Gärdet
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
  • 2020-12-03
    Anna hjälpte mig sälja min villa i lilla ätran. Hon lyssnade på mina önskemål och kom även med förslag som jag inte hade tänkt på. Hon fanns tillgänglig och var engagerad under hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Anna till alla som söker en mäklare, en mer duktig och engagerad person får man leta efter.
    Madeleine B
    • 94.0 m²
    • Ätran
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack snälla för de fina orden! Det var så roligt att kunna hjälpa dig igenom försäljningen och att det blev så bra. Lycka till med ert nya boende :)

• 2020-12-02
    Jag har sålt en villa. Mäklaren hade ett bra bemötande. Hon var engagerad och lyhörd. Jag förväntade mig inte att få det priset vi fick. Det blev lite konstigt när vi fick byta mäklare mitt i processen på grund av sjukdom, men de var proffsiga så det gick bra.
    Anna S
    • 120.0 m²
    • Västra Gärdet
    Det har varit så roligt att hjälpa er igenom försäljningen men det var synd att jag inte kunde vara med på slutet men som tur var kunde Ola hjälpa till med det sista! Härligt att det blev så bra och att ni är nöjda!

• 2020-11-20
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning av en villa på Fajans, Falkenberg. Anna har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen. Hon har en förmåga att vara lyhörd för kundens önskemål och har väglett oss på bästa sätt till en bra affär. Ett synnerligen ambitiöst arbete har lagts ner och det ger henne det högsta betyget! / Ann-Sofie och Martin.
    Ann-sofie L
    • Fajans
    Tack! Det har varit så roligt att få hjälpa er igenom försäljningen! Lycka till med era nya boenden och kanske stöter vi på varann snart igen!

• 2020-11-18
    Anna har sålt mitt hus.Det kändes rätt från början med Anna.Hon är så ödmjuk och väldigt vänlig samtidigt som hon är väldigt duktig på sitt jobb.Anna har varit väldigt lyhörd och hon har gått efter mina önskemål samtidigt som hon har upplyst mig vad som gäller i och med försäljningen.Jag har haft en väldigt trygg och proffsig upplevelse och jag vet vem jag ska kontakt med när jag vill köpa och det är Anna Rahm!!
    Mvh Makfirete
    Makfirete L
    • 100.0 m²
    • Skogstorp
    Tack snälla för de fina orden! Det känns bra att jag fick hjälpa er med er försäljning. Lycka till med ditt nya boende så ses vi kanske snart igen!

• 2020-11-18
    Anna har varit professionell och lyhörd med ett vänligt bemötande och snabbt tagit fram svar på alla frågor vi haft.
    Som förstagångs hus/villa-köpare har hon guidat oss med trygg hand genom processen.
    Jesper A
    Jesper A
    • Fajans
    Det var så roligt att få hjälpa er att få köpa er drömvilla! Hoppas ni kommer trivas i Falkenberg!

• 2020-11-17
    Hon var väldigt trevlig och bemötande vänlig, jag hade en bra upplevelse.
    Melina V
    • 1:a
    • 20.5 m²
    • Falkenberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Lycka till med ditt nya boende!

• 2020-11-17
    Kringelvägen 16
    Vi blev väl bemötta och var väldigt nöjda över valet att anlita Anna som mäklare vid försäljningen av vårt hus.
    Martin J
    • Fajans
    Tack! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen!

• 2020-11-16
    Vi har sålt två stycken 1:or 20,5m2. senaste tiden
    Jag har blivit trevligt och bra bemött.
    Hon är snabb och ger klara besked.
    Hon är utmärkt bra person att jobba med.
    Jag rekommenderar verkligen henne.
    Riksbyggen Brf F
    • 1:a
    • 20.5 m²
    • Falkenberg
    Tack så hjärtligt! Hoppas att jag får möjlighet att hjälpa er igen :)