Anna Rahm

Anna Rahm

Anna Rahm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Anna Rahm har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Anna Rahm har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Rahm har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

178 omdömen om Anna Rahm

Sedan starten hos Reco 2020
Louise P
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Ljungby

Fantastiskt bemötande med ett gott hjärta och omtänksamhet. Tydlighet och tog reda på svar på frågorna man hade och återkopplade snabbt. Levde upp till alla förväntningar vi hade. Hade man kunnat få Anna till alla objekt hade ingen blivit besviken och om vi någon gång i framtiden kommer sälja så kommer vi garanterat vilja ha Anna

Karin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Centrum

Kunnig, tillmötesgående, glad person. Gjorde beskrivningen tillsammans med bilderna på lägenheten på ett helt fantastiskt fint sätt!

Pernilla H
Gunnarp

Jag kände en trygghet med Anna som mäklare genom hela processen. Det var tack vare henne jag vågade handla så snabbt. Jag är så glad och lycklig med mitt köp av bostad! Stort tack för ditt proffsiga agerande, Anna. Nu börjar en ny resa för mig att skapa mitt drömhem ♥️

Svar från Anna Rahm

Tack snälla du! Detta kommer ju att bli såå bra! Vore roligt att få komma upp till dig sen när u är klar :)

Ann-Cristine J
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Gunnarp

Vill ge Anna en stor eloge för hennes engagemang i vår försäljning av vårt hus. Alltid piggsvin glad och väldigt hjälpsam

Svar från Anna Rahm

Tack! Så rolig kommentar! Det var så roligt att få hjälpa er och att så många ville ha huset är så otroligt roligt! Må gott så ses vi framöver!

Lone B
Sålde sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Fagered

Anna har helt igennem været professionel, hurtig ude og et hurtigt salg

Svar från Anna Rahm

Tack! Det var roligt att hjälpa er att sälja. Är glad att jag fick möjlighet att se denna fina plats.

Iréne Ö
Ätran

Fick förtroende för Anna från första stund. Hon är väldigt kunnig, engagerad o har skinn på näsan. Kan verkligen rekommendera Anna

Svar från Anna Rahm

Tack Iréne! Så roligt att få lära känna dig under denna processen. Hoppas du snart hittar något nytt boende som blir perfekt för dig.

Kristian H

Kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Anna Rahm

Haha, tack! Välkomna till Falkenbergs kommun!

Evelina J
Ätran

Anna har alltid varit trevlig och haft ett bra bemötande. Man känner sig trygg med Anna som mäklare.

Svar från Anna Rahm

Tack! Vad roligt att du känner så! Hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus.

Torgny J
Köpte sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Fagered

Mycket bra och trevlig mäklare. Tydlig i kommunikation. Kan rekommendera henne.

Svar från Anna Rahm

Tack! Tänk vad bra detta kommer bli! Precis den mötesplats du vill ha med familjen!

Erica G
Vessigebro

Anna lät oss i lugn och ro gå runt på visningen för att sedan guida oss igenom hela köpprocessen. För oss var det självklart att låta henne sälja våran tidigare bostad.

Svar från Anna Rahm

Så skönt att ni känner så, det är viktigt för mig att man får titta så länge man vill på det som kanske ska bli sin nya bostad. Jag är så glad att jag både fick hjälpa er att köpa och nu även sälja ert hus. Ha en fin sommar!