Jens Svanqvist

Jens Svanqvist

Jens Svanqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Jens Svanqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Jens Svanqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Jens Svanqvist har haft 23 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-07

Läs vad 45 Läs vad Jens Svanqvist

• sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-07-29
    Professionell, noggrann och väldigt bra att ha att göra med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Mellösa
    2021-06-19
    Jag kan varmt rekommendera Jens Svanqvist. Mina förväntningar överträffades av hans engagemang och vilja att lösa de utmaningar som jag stötte på i försäljningen av mitt hus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Mellösa
    2021-06-16
    Engagerad, kunnig och lätt tillgänglig.
    Tack Andre för fint omdöme. Ha en fin sommar så ses vi framåt hösten på tillträdet. Jens Svanqvist
  • köpte sin bostad med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Flen
    2021-05-30
    Köpte en skogsfastighet och jag fick ett gott intryck av att Jens hade god kunskap i dylika fastigheter och det kändes bra då jag kommer från Stockholm och inte har någon erfarenhet av landsbygdens bostadsmarknad.
    Tack Bengt för bra omdöme. Lycka till med gården! Jens Svanqvist
    • Sparreholm
    2021-05-07
    Vi köpte ett litet sommarhus, Jens ordnade med extravisning för oss.
    Han kom i tid och hade ordning på grejerna.
    Han ringer och ordnar samt håller en uppdaterad.under hela resan. Tack
    Tack ska ni ha för fint omdöme, mvh Jens Jens Svanqvist
    2021-04-02
    Erfaren och vi kände oss trygga med försäljningen. Kändes skönt att han tog oss igenom allting.
    Tack Daniel för bra omdöme. Vänlig hälsning Jens Jens Svanqvist
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-03-10
    Jens gav ett förtroendeingivande och kompetent intryck. Han var dessutom flexibel och lättillgänglig. Det kändes tryggt att göra ett av våra livs största köp med han som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Tack så mycket det fina omdömet, det värmer! Vi ses snart på tillträdet till ert fantastiska sjöställe! Vänlig hälsning Jens Jens Svanqvist
    2021-03-08
    Sjötomt, udde i Stålboga vid sjön Eklången. Mäklaren har mött oss med stor kunskap, erfarenhet och inte minst empati. Jag tycker mäklaren överträffade mina förväntningar på hur han fullföljt uppdraget att sälja objektet.
    Vad jag förstår har mäklaren stor yrkeserfarenhet och kännedom om trakten där objektet är beläget vilket också bör ha stor betydelse för framgången, att kunna svara på spekulanternas frågor.
    Jag upplever att Mäklaren utfört uppdraget med stort engagemang och med ett personligt och mycket trevligt bemötande.
    Tack Åke för ett mycket trevligt omdöme. Tack också för trevligt samarbete gällande ert fina släktställe. Då siktar vi på tillträde så hoppas jag att vi ses då! Jens Svanqvist
  • Magnus R
    • Flen
    2021-03-07
    Jag köpte en villa av Jens. Jens har hela tiden uppträtt professionellt och öppet.
    Jag är såpass nöjd så Jens har fått förtroendet att ni sälja min nuvarande bostad.
    Tack Magnus för fint omdöme. Nu kör vi hårt på Blåsippstigen! Jens Svanqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Sparreholm
    2021-01-29
    Mycket bra mottagande, fick en bra tilltro till Jens, själv var jag lite dåligt förberedd, han var professionell, sakkunnig och kunde verkligen sin sak i samband av köpet av lägenheten i sparreholm.

Jag var lite orolig (dåligt förberedd) men förväntningarna överträffades med lätthet av Jens svartvitt, alltså med beröm god känt
    Tack Gunnar för en mycket trevlig och bra rekommendation! Vi ses på tillträdet snart. Ha det fint i Sparreholm och Norrbotten. /Jens Jens Svanqvist