Jens Svanqvist

Jens Svanqvist

Jens Svanqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Jens Svanqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Jens Svanqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Jens Svanqvist har haft 49 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 91 Läs vad Jens Svanqvist

• köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Bettna
    2022-07-26 Verifierad kund
    Saklig, påläst och har ett bra bemötande. En bra mäklare som hjälper till när det fanns frågor.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-07-11 Verifierad kund
    Allt var bra, gick smidigt. Väldigt duktig när man fick igenom kontrakt mm.
    Tack Anna för fint omdöme! Ja nu får nästa ägare ta vid och njuta på fina torpet. Jens Svanqvist
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Det ”funkade jättebra med Jens
    Svanqvist. Han gjorde allt på bästa sätt
    Tack själv!! Ja i Augusti får nästa ägare ta vid, så får vi se vad de hittar på med ert fina sjöställe. Jens Svanqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Orrö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi uppskattar mycket att Jens ringde upp eftersom vi tidigare hade visat intresse för området.
    Tack för fint betyg. Jag man får tänka lite "proaktivt" ibland. Ha en fin sommar så ses vi till hösten. Jens Svanqvist
    • Flen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jens S. skötte också köpet av lägenhet på ett utmärkt och bra sätt.
    Tack Micha för samarbetet och alla kontakter. Trevlig sommar så ses vi i Augusti! Jens Svanqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Orrö
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jens S. skötte försäljningen snabbt och på ett utmärkt sätt.
    • Flen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Toppen. 💐🇸🇪
    Jag är nöjd 🥂
    Tack Per för Bästa betyget och ett gott samarbete! Vi ses i Augusti. Trevlig sommar! Jens Svanqvist
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jens var väldigt bra och hjälpsam!
    Tack för bästa betyget och välkomna till Malmköping till hösten! Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jens upplever jag är kunnig, proffsigt. Jag har litat på honom och känt mig trygg under försäljning av min fastighet. Är jättenöjd och rekommenderar honom gärna!
    Tack Jill för det fina omdömet. Roligt att få hör att man verkar göra rätt. Tack för fint samarbete så här långt! Jens Svanqvist
    • Mellösa
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jens är en korrekt person, lågmäld och något fåordig, dvs motsatsen till ” den typiska säljaren,”vilket ingav respekt
    och förtroende. Såtillvida var han för mig den ideala personen.. Han var snabb och korrekt i sin uppfattning om fastighetens själ och mina intentioner. Han uppfattade allt, alla detaljer. Han visste vilken målgruppen var, vilket stämde helt med den slutliga köparen. Han gjorde en mycket bra presentation av fastigheten. Imponerande, alla kvaliteter fans med. Det presenterades en mängd bra fotografier. Visning och budgivning gick på ett par dar, vilket minimerade vår oro. Mötet med köparna var positivt och resultatinriktat. Köparna uttryckte samma förtroende för Jens. Sammanfattningsvis gick försäljningen snabbt och problemfritt, vilket var Jens förtjänst med det bidrag jag som säljare kunde göra.
    Lars Kärnekull
    Tack Lars för ett mycket trevligt och utförligt omdöme, det värmer verkligen! Vintergatan var verkligen ett fint och väl omhändertaget ställe som det är extra roligt att jobba med. Tack också för ett fint samarbete. Mvh Jens Jens Svanqvist