Jens Svanqvist

Jens Svanqvist

Jens Svanqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Jens Svanqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Jens Svanqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.8. Jens Svanqvist har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Jens Svanqvist

Sedan starten hos Reco 2020
Daniel F
Sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Malmköping

Kunnig, erfaren och smidig mäklare!

Svar från Jens Svanqvist

Tack Daniel för bästa betyget! Vi ses.

Annika R
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Sparreholm

Jens är en engagerad och kunnig och lyhörd mäklare som jag mött vid andra försäljningar när vänner köpt hus i närheten. Jens och jag har haft en kontinuerlig diskussion om försäljningen av mitt hus för att på bästa sätt möta mina behov och intressen mot en marknad som är oberäknelig.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Annika för bra omdöme. Vi hörs framåt.

Mikael H
Malmköping

Engagerad och kunnig, satte priset på perfekt nivå så vi fick till en snabb försäljning med många budgivare

Svar från Jens Svanqvist

Tack för bästa betyget och bra samarbete! Välkomna åter om ni får fatt i något nytt ni vill ha hjälp med.

Eva-lena D
Köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Fejbol

Vi fick snabbt och proffsigt bemötande av Jens. Direkt kontakt, och visning av fastigheten. Löpande snabb information genom hela processen från intresse till köp. Jens visade prov på stort yrkeskunnande och erfarenhet, vilket gav oss lugn och trygghet.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för det fina omdömet och grattis än en gång.

Barbro Margareta G
Fejbol

Professionell och kunnig. Alltid tillgänglig.

Svar från Jens Svanqvist

Tackar, full bott i omdömet! Tack själva för gott samarbete.

Bo E
Sparreholm

Funkat bra. Är jätte nöjd. Så jag är nöjd 👍

Svar från Jens Svanqvist

Tack bo för bästa betyget och fint samarbete! /Jens

Zaradecht A
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Hälleforsnäs

Jens gör ett fantastiskt jobb och var tydlig, behjälplig och kunnig. Tack Jens

Svar från Jens Svanqvist

Tusen tack för fint omdöme, vi hörs inom kort!

Britt-Lise A
Malmköping

Tycker allt har fungerat mkt bra. Har fått fortlöpande information om nya intressenter, visningar mm. Känns bra. Men detta är min första kontakt med en mäklare, så jag har ju inget att jämföra med.

Svar från Jens Svanqvist

Tack för bra betyg och ett gott samarbete så här långt.

Lise-Lotte Ingrid Katarina A
Malmköping

Jättetrevlig och bra kille. Fick ett bra förtroende av honom. Återkopplade hela tiden och diskuterade hur vi skulle fortsätta. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för finaste omdömet och värmande ord.

Christina S
Malmköping

Jens Svanqvist hjälpte oss i somras med försäljningen av ett älskat lantställe jag haft i nästan 30 år. Hela processen från början till slut med hjälp att sammanställa reavinstdeklarationen har överträffat högt ställda förväntningar. Jens är professionell, erfaren och driven med stor marknadskännedom och kontaktnät. Och sist men inte minst; lyhörd, hjälpsam och trevlig att ha att göra med.