Svensk Fastighetsförmedling Flen

Svensk Fastighetsförmedling Flen

• BadgeEightYears
Ring 0157-216 20 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Flen! Vi du sälja eller köpa bostad i Flen, Öja, Orrhammar, Lövlund, Baggbol, Skebokvarn, Sveaborg, Mellösa eller Baggetorp med omnejd? Tveka då inte på att kontakta någon av våra duktiga mäklare här på Svensk Fastighetsförmedling Flen. Vi har god lokalkännedom och levererar gång på...

456 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Flen

Sedan starten hos Reco 2021

Niclas M
Köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Vingåker

Gott bemötande och tillgodosåg alla våra önskemål. Lättsam att ha att göra med, vi rekommenderar Gustaf

Gunnar L
Sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Vingåker

Bemötandet var proffitionelt sakkunnig och trevligt. Mina föväntningar va inte så höga efter tidigare försälgningar med anan fastighetsförmedling. Gustaf överrumplad mig med sin yrkesskicklighet Sammanfattning proffsig snabb skicklig

Daniel F
Sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Malmköping

Kunnig, erfaren och smidig mäklare!

Svar från Jens Svanqvist

Tack Daniel för bästa betyget! Vi ses.

Pia P
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Lantligt

En mycket trevlig, varm och tillmötesgående person som kändes personlig vid första kontakten och som ingav ett stort förtroende för sitt uppdrag. Lätt att få kontakt med och som återkopplade läges bilden under processen. Vid kontraktsskrivningen visade hon på god kompetens och vi fick bra och enkla svar på våra frågor. Processen har varit mycket smidig hittills och vi känner att den kommer bli lika bra fram till vårt tillträde av den nya fastigheten. En person vi varmt kan rekommendera.

Tomas T
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Lantligt

Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd för mina ideer. Blev ett väldigt bra resultat.

Gunilla G
Sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Malmköping

Tydlig och lyhörd! Lena har gjort allt efter våra förväntningar. Kan verkligen rekommendera att ta hjälp av Lena vid en försäljning.

Pär E
Malmköping

Mycket trevlig och hjälper gärna mer än hon behöver! Och är snabb och återkoppla.

Annika R
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Sparreholm

Jens är en engagerad och kunnig och lyhörd mäklare som jag mött vid andra försäljningar när vänner köpt hus i närheten. Jens och jag har haft en kontinuerlig diskussion om försäljningen av mitt hus för att på bästa sätt möta mina behov och intressen mot en marknad som är oberäknelig.

Svar från Jens Svanqvist

Tack Annika för bra omdöme. Vi hörs framåt.

Camilla B
Flen

Otroligt trevligt bemötande, förklarade allt väldigt tydligt och enkelt. Både ödmjuk och hjälpsam, man märkte att han ville hjälpa oss att lösa möjligheter för att kunna gå vidare mot våra drömmar. Tät kontakt, tillgänglig hela tiden om vi hade några fundringar , det kändes väldigt tryggt att han honom vid sidan av allt. //

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Stort tack för de fina orden! Så otroligt roligt att det gick vägen! Nu är det bara tillträdet vi inväntar och innan dess håller vi kontakten! :)

Linda P
Flen

Mycket professionell och ödmjuk mäklare. Driven och informativ som ingett en trygghet under hela processen. Den bästa mäklaren jag har påträffat. Rekommenderas starkt!

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Tack så mycket för de fina orden samt det fina betyget! :) Tack för det fina samarbetet och så ses vi på tillträdet igen! :)

Jonas P

Professionell, ödmjuk, informativ. En super bra mäklare, rekommenderas starkt 😊

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Tack för rekommendationen och de fina orden, det värmer! Vi håller kontakten så ses vi på tillträdet! :)

Gunnar M
Skebokvarn

Professionell, inkännande och engagerad är tre adjektiv som jag tycker passar in på Lena Bergman. Vi kände verkligen att hon bjöd på det lilla extra!

Sebastian M
Sparreholm

Mycket trevlig, kunnig och proffsig. Hon skötte affären med som förväntat och är noga med att informera och svara på frågor.

Åse Anna-lena L
Sparreholm

Det var min syster som till största delen hade kontakt med mäklarfirman, så jag är inte jätte insatt. Men huset är sålt, så nu är jag nöjd.

Kelly W
Sparreholm

........Tack för snabba svar och smidig affär, Gustaf. Bra bemötande.

Aina Birgitta H
Sparreholm

Vi är väldigt glada att vi valde er. VI är så tacksamma för att det gick så bra med försäljningen av våran lilla stuga. Vi har känt att Lena både lyssnat på oss o gett bra förslag. Ett stort tack från Lars o Aina Höglund.

Anton P
Malmköping

Great help before, during and after deal. No issues, very transparent and easy process.

Svar från Gustaf Winterros Malmsten

Thank you for youre kind words! Just give me a call or email me if you need help with something! :)

Jessica S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Flen

Ringde runt till mäklare i området för att bestämma vem jag vill anlita till framtida försäljning. Pratade med en Lena som var allt annat än trevlig! Frågade efter deras arvode och då blev hon extremt otrevlig och tyckte inte vi hade mer att prata om. Håll er borta från denna mäklarfirma!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Flen

Hej Jessica, Tack för att jag fick ta ett samtal med dig och förhöra mig om din upplevelse. Lycka till med din bostadsförsäljning! Mvh Sofia

Mikael H
Malmköping

Engagerad och kunnig, satte priset på perfekt nivå så vi fick till en snabb försäljning med många budgivare

Svar från Jens Svanqvist

Tack för bästa betyget och bra samarbete! Välkomna åter om ni får fatt i något nytt ni vill ha hjälp med.

Birgit Margita E
Sparreholm

Jag är väldigt nöjd med mäklaren Hannah Breslin, från första kontakten fick jag ett positivt intryck! Hon har informerat mig varje gång det hänt något via mail eller telefon! Väldigt lätt att prata med! Kan varmt rekommendera henne!

Ulf I
Fornbo

Hon är erfaren, förklarande, tillmötesgående, kunnig och utstrålar bara positiva känslor!!

Mats L
Köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Fornbo

Hon är mycket trevlig,och gör sitt jobb .

Eva-lena D
Köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Fejbol

Vi fick snabbt och proffsigt bemötande av Jens. Direkt kontakt, och visning av fastigheten. Löpande snabb information genom hela processen från intresse till köp. Jens visade prov på stort yrkeskunnande och erfarenhet, vilket gav oss lugn och trygghet.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för det fina omdömet och grattis än en gång.

Barbro Margareta G
Fejbol

Professionell och kunnig. Alltid tillgänglig.

Svar från Jens Svanqvist

Tackar, full bott i omdömet! Tack själva för gott samarbete.

Bo E

Funkat bra. Är jätte nöjd. Så jag är nöjd 👍

Svar från Jens Svanqvist

Tack bo för bästa betyget och fint samarbete! /Jens

Birgitt B
Malmköping

Hannah har hanterat min försäljning på ett bra och trevligt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Hannah till andra som ska sälja sin fastighet. Vi är mycket nöjda med hennes proffsiga sätt och hennes kunnande.

Peter H
Malmköping

Hannah är en mycket kompetent mäklare som genomfört försäljningen av sommarstugan på ett mycket bra sätt. Hon har varit/ är en mäklare som sett till att våra behov blivit väl omhändertagna. Kan rekommendera Hannah till alla som ska sälja en fastighet.

Ingrid K
Flen

saklig bra har hållit mej uppdatterad it

Per H
Malmköping

Bra bemötande och proffsigt hanterandersv försäljningsprocessen.

Veronicka B
Flen

Väldigt bra & trevlig. Bra feedback och information som delades till mailen. Jag gillar verkligen henne som person. Allt gick så smidigt & bra.

Kerstin Ingeborg M
Skebokvarn

Lena har gjort ett föredömligt och snabbt arbete med försäljningen av sonens fastighet och bemött oss vänligt och kunnigt med allt pappersarbete och lovat att hjälpa till med avslutningen av affären för deklarationen mm som jag och familjen uppskattar. VI kan varmt rekommendera Lena Bergman och ser fram emot att den andra försäljningen går lika bra. Tack från hela familjen genom Kerstin Martinsson.

Conny E
Köpte sitt hus med hjälp av
Hälleforsnäs

Mycket duktig o trevlig mäklare. Jag rekommenderar henne stark.

Zaradecht A
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Hälleforsnäs

Jens gör ett fantastiskt jobb och var tydlig, behjälplig och kunnig. Tack Jens

Svar från Jens Svanqvist

Tusen tack för fint omdöme, vi hörs inom kort!

Anita W
Köpte sin stuga med hjälp av Gustaf Winterros Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
Bettna

Engagerad med stark vilja att ta reda på och besvara alla mina frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Gustaf!

Niklas L
Malmköping

Ödmjuk och lyhörd samt bra inkännande i ett känsligt läge.

Katarina N
Malmköping

En bra, tydlig och välinformerad mäklare. Trevlig, professionell och lätt att kommunicera med.

Anna L
Hälleforsnäs

Kunnig, tillmötesgående, hjälpsam och snabb. Har mycket positiva erfarenheter av Gustaf som mäklare. Han har skött allt från visning till stöd inför budgivning och kontraktskrivning på ett för mig som kund tryggt och proffesionellt sätt.

Ulle T
Hälleforsnäs

Mycket kunnig och hjälpsam mäklare. Dessutom är Gustaf riktigt trevlig. Rekommendaras varmt.

Björn R
Flen

Blev bra bemött av henne, hon jobbade på bra fast tiderna för att sälja hus inte är dom bästa, trevlig och positiv genom hela säljprocessen.

Alf Ö
Flen

Hannah är en fantastisk mäklare! Hon är lyhörd, engagerad och kunnig. Försäljningen av vårt fritidshus gick mycket smidigt och vi är otroligt nöjda att vi valde henne som mäklare. Rekiommenderar henne varmt! Säljare på Orrhammar

Patrik J
Köpte sin stuga med hjälp av
Flen

Mycket bra bemötande och ordnade en smidig affär

Liselott F
Malmköping

Hanna är en uppriktig säljare som jag snabbt fick förtroende för. Svarade på mina frågor och gav mig kloka råd.

Catharina N
Hälleforsnäs

Noggrann, vänlig och professionell. Jag kände henne sen förut och valde henne för min försäljning. Jag blev inte besviken.

Britt-Lise A
Malmköping

Tycker allt har fungerat mkt bra. Har fått fortlöpande information om nya intressenter, visningar mm. Känns bra. Men detta är min första kontakt med en mäklare, så jag har ju inget att jämföra med.

Svar från Jens Svanqvist

Tack för bra betyg och ett gott samarbete så här långt.

Helena B
Malmköping

En mycket trevlig och duktig mäklare. Noggran och inger stort förtroende. Lätt att prata med och är snabb på att återkoppla. Jag kan varmt rekomendera honom.

Lise-Lotte Ingrid Katarina A
Malmköping

Jättetrevlig och bra kille. Fick ett bra förtroende av honom. Återkopplade hela tiden och diskuterade hur vi skulle fortsätta. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Jens Svanqvist

Tack så mycket för finaste omdömet och värmande ord.

Roger E
Malmköping

Ett fint bemötande,ett bra bemötande,en bra upplevelse med bra resultat.

Christina S
Malmköping

Jens Svanqvist hjälpte oss i somras med försäljningen av ett älskat lantställe jag haft i nästan 30 år. Hela processen från början till slut med hjälp att sammanställa reavinstdeklarationen har överträffat högt ställda förväntningar. Jens är professionell, erfaren och driven med stor marknadskännedom och kontaktnät. Och sist men inte minst; lyhörd, hjälpsam och trevlig att ha att göra med.

Ulrika L
Malmköping

kunnig, effektiv och trevlig, kan rekommenderas

Kirsten N
Malmköping

Allt gick smidigt i och med att Jens kände till vårt hus så väl. Han kämpade på bra in i det sista för att vi skulle komma i hamn i tid innan vi skulle åka tillbaka till Västkusten. Mycket nöjda Tack!

Svar från Jens Svanqvist

Tack Kirsten för det fina omdömet och ett mycket gott samarbete så här långt. Vi ses vid överlämnandet!