Svensk Fastighetsförmedling Flen

Svensk Fastighetsförmedling Flen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Flen!

Vi du sälja eller köpa bostad i Flen, Öja, Orrhammar, Lövlund, Baggbol, Skebokvarn, Sveaborg, Mellösa eller Baggetorp med omnejd? Tveka då inte på att kontakta någon av våra duktiga mäklare här på Svensk Fastighetsförmedling Flen. Vi har god lokalkännedom och levererar gång på gång en professionell tjänst för att sälja och köpa bostad.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd kan du enkelt värdera din lägenhet hos oss, helt kostnadsfritt. Varmt välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling Flen!

Läs vad 347 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Flen 2

• sålde sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • MALMKÖPING
    2022-06-24 Verifierad kund
    Snabb och korrekt service. Korrekt bedömning av värdet på fastigheten
  • köpte sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • MALMKÖPING
    2022-06-24 Verifierad kund
    Det gick snabbt och smidigt dessutom var hon trevlig 🤗🐕
  • sålde sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Det ”funkade jättebra med Jens
    Svanqvist. Han gjorde allt på bästa sätt
    Tack själv!! Ja i Augusti får nästa ägare ta vid, så får vi se vad de hittar på med ert fina sjöställe. Jens Svanqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi uppskattar mycket att Jens ringde upp eftersom vi tidigare hade visat intresse för området.
    Tack för fint betyg. Jag man får tänka lite "proaktivt" ibland. Ha en fin sommar så ses vi till hösten. Jens Svanqvist
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jens S. skötte också köpet av lägenhet på ett utmärkt och bra sätt.
    Tack Micha för samarbetet och alla kontakter. Trevlig sommar så ses vi i Augusti! Jens Svanqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jens S. skötte försäljningen snabbt och på ett utmärkt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemött.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam, höll kontakt och fixade allt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Bettna
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt o proffsigt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes helt o fullt.
    Våra kontakter med mäklaren har varit utmärkta. Uppfattade Lena mycket kunnig o seriös ville tillgodose våra intressen som säljare. Vi skulle absolut rekommendera Lena som mäklare.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande,lätt att få kontakt på ett familjärt sätt,gjorde allt med glimten i ögat.Hade ett ganska enkelt objekt att sälja,men allt gick snabbt och bra och vi är jättenöjda med resultatet. Behöver vi mäklarhjälp igen så vet vi vart vi ringer.
    Toppen. 💐🇸🇪
    Jag är nöjd 🥂
    Tack Per för Bästa betyget och ett gott samarbete! Vi ses i Augusti. Trevlig sommar! Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande Hon levde gott o väl upp till mina förväntningar En mycket lättsam kontakt o god bedömningsförmåga om mitt objekt Jag rekommenderar verkligen Hannah som en mycket god fastighetsförmedlare hos SF
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag som första köpare av bostad fick otrolig hjälp av Hannah och hon var duktig på att förklara alla saker på ett tydligt sätt så man förstår direkt vad det handlar om.
    Tusen tack Nicke för en fin rekommendation och ett fint samarbete i samband med ditt köp. Vi ses på tillträdet igen.

Hannah Breslin
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jens var väldigt bra och hjälpsam!
    Tack för bästa betyget och välkomna till Malmköping till hösten! Jens Svanqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jens upplever jag är kunnig, proffsigt. Jag har litat på honom och känt mig trygg under försäljning av min fastighet. Är jättenöjd och rekommenderar honom gärna!
    Tack Jill för det fina omdömet. Roligt att få hör att man verkar göra rätt. Tack för fint samarbete så här långt! Jens Svanqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Lantligt
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket professionellt och trevligt bemötande, snabb och flexibel. Vi är mycket nöjda med kontakten med mäklaren.
    • Sköldinge
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött: Hanna har varit mycket hjälpsam och informativ.
    Lätt att få kontakt med, ringer alltid upp,
    Allt fungerade mycket bra, både för mig för som köpare säljaren kändes det som.
    Jättetack för ett fint samarbete och din fina rekommendation Berit. Snart är det äntligen dags för tillträde och jag är säker på att du kommer få skapa många fina minnen med vänner och familj där i sommar!

2022-05-24 Verifierad kund
    Lena gjorde direkt ett gott intryck.
    Lätt att prata med. Bra att förklara.
    Snabb återkoppling via telefon och sms.
    Trevlig.
    • Mellösa
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jens är en korrekt person, lågmäld och något fåordig, dvs motsatsen till ” den typiska säljaren,”vilket ingav respekt
    och förtroende. Såtillvida var han för mig den ideala personen.. Han var snabb och korrekt i sin uppfattning om fastighetens själ och mina intentioner. Han uppfattade allt, alla detaljer. Han visste vilken målgruppen var, vilket stämde helt med den slutliga köparen. Han gjorde en mycket bra presentation av fastigheten. Imponerande, alla kvaliteter fans med. Det presenterades en mängd bra fotografier. Visning och budgivning gick på ett par dar, vilket minimerade vår oro. Mötet med köparna var positivt och resultatinriktat. Köparna uttryckte samma förtroende för Jens. Sammanfattningsvis gick försäljningen snabbt och problemfritt, vilket var Jens förtjänst med det bidrag jag som säljare kunde göra.
    Lars Kärnekull
    Tack Lars för ett mycket trevligt och utförligt omdöme, det värmer verkligen! Vintergatan var verkligen ett fint och väl omhändertaget ställe som det är extra roligt att jobba med. Tack också för ett fint samarbete. Mvh Jens Jens Svanqvist
    2022-05-18 Verifierad kund
    Han gav ett kompetent intryck och var alltid tillgänglig
    när vi undrade över något. Vi kan rekommendera honom
    till de som står i begrepp att sälja sitt fritidshus.
    Börje Forsberg
    Tack för det fina omdömet och ett kanonbra samarbete! Jens Svanqvist
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Jens och han fullgjorde sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet.
    Tack för det fina omdömet och ett kanonbra samarbete! Jens Svanqvist
    2022-05-12 Verifierad kund
    Hannah "tog rodret" på ett trevligt och förtroendeingivande sätt och lotsade försäljningen steg för steg, utan att för den delen vara framfusig eller "tuppig".

Uppvisade en god lyhördhet för vad säljaren ville och tyckte. Om jag ngn mer gng ska sälja i Flen, så blir Hannah påtänkt igen!
    Tusen tack Greger för den fina rekommendationen och det fina samarbetet i samband med försäljningen! Jag hoppas absolut att våra vägar korsas igen i framtiden! Ha en fin sommar.

2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket seriös mäklare. Inger förtroende.Samt tar hänsyn till säljarens önskemål
    Tack Anders för ett bra omdöme! Jens Svanqvist
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Jens arbete och kan rekommendera honom.
    Tack för bra omdöme, det har varit ett sant nöje att samarbeta med er, mycket smidigt. Vi ses på tillträdet snart! Jens Svanqvist
  • köpte sin stuga med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jens var mycket trevlig och professionell i sitt bemötande. Vid kontraktsskrivande styrde han mötet bra och såg till att alla förstod innebörden av alla detaljer. Han är en charmig person dessutom! :-) Vi kan varmt rekommendera Jens!
    Tack för fin-fint betyg! Kul att även få värmande ord på egenskaper som inte direkt är kopplat till min yrkesroll!! Jens Svanqvist
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig.
    Fick svar på alla de funderingar jag hade
    Totalt sett mycket bra och kan rekomendera Jens.
    Tack Lars för bra omdöme och fint sammarbete så långt. Vi ses! Jens Svanqvist
  • köpte sin bostad med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-04-23 Verifierad kund
    Vi tycker att Jens har varit mycket professionell och trevlig att samarbeta med under hela processen. Kan sitt område mycket väl och har varit behjälplig med att svara på alla frågor och hittat en lösning för alla parter.
    Tack för fint omdöme! Vi ses till nästa månadsskifte. Mvh Jens S Jens Svanqvist
    2022-04-23 Verifierad kund
    Ett bra personligt bemötande. Är jättenöjd med vår kontakt.
    Tack Frida för ett fint samarbete i samband med ditt köp. Jag hoppas första och sommaren och alla somrar i framtiden i stugan blir fantastisk för er!

2022-04-21 Verifierad kund
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken.
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig, lättillgänglig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2022-04-17 Verifierad kund
    Bra bemötande , kom igen med snabba svar som jag uppskattar mycket
    2022-04-15 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött och mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Välbemött från början till slut, trevligt samt väldigt proffsig i sitt
    arbete kan stark rekommendera Jens Svanqvist och Svensk Fastighetsförmedling i Flen.

Mvh/ Estefan Soza
    Tack Estefan för fint omdöme. Jens Svanqvist
    2022-02-17 Verifierad kund
    Jens Svanqvist är en erfaren mäklare med god lokalkännedom. Redan vid vårt första möte kände jag mig helt trygg med att ge Jens uppdraget att sälja min villa i Malmköping. Hela försäljningsprocessen var varit väldigt smidig, frågor som kommit upp under resans gång har besvarats snabbt och tydligt och alla små problem som dykt upp har varit enkla att lösa. Jag kan varmt rekommendera Jens Svanqvist och Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack Anders för fint omdöme och gott samarbete /Jens Jens Svanqvist
    2022-01-27 Verifierad kund
    Mycket kunnig svara på alla frågor och funderingar man har.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött och allting har skett smidigt .
    Tack för högsta betyg. Kul att det blev du som köpte! /Jens Jens Svanqvist
    2022-01-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande ,förstående och hjälpsam.
    Tack för fint omdöme och gott samarbete så här långt. Vi hörs och ses senare. Mvh Jens S Jens Svanqvist
    2021-12-23 Verifierad kund
    Hon är underbar, duktig, samarbetsvillig. Hon är väldig kunnig och hon har bra erfarenhet i sitt jobb. Jag rekommenderar henne väldig stark.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Har funkat bra med Jens som mäklare helt klart!
  • sålde sin bostad med hjälp av Jens Svanqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket lyssnade när han satte sig in i ärendet och hade värdefulla inspel samt mycket kunnig i upplägget av affären. Noggrann och professionell i kontakter med spekulanter. Lyckades mycket väl att hantera affären som delades på två skilda fastighetsdelar med komplicerade delavtal
    Tack Göran och Eva för fin feedback. Det var ju ingen "vanlig" försäljning och lite mer klurande än normalt, men det är roligt med lite variation. Vi ses "snart" på tillträdet. Jens Svanqvist
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vi köpte fastigheten av Jens och ny fick Jens sälja den vidare. Allt gick bra!
    Tack så mycket för fint samarbete och bra omdöme. Jens Svanqvist
    2021-11-17 Verifierad kund
    Jens har skött sitt uppdrag på ett alldeles utmärkt sätt. Han är mycket trevlig och tillmötesgående som person och yrkesman.
    Vi förväntade oss ett korrekt och vänligt bemötande och att få hjälp med allt som har med husförsäljningen att göra och Jens Svanqvist har verkligen levt upp till alla våra förväntningar.
    Vi hade ju först hjälp av Hannah Breslin, som också var mycket tillmötesgående, men eftersom hon skulle föda barn gick vårt ärende över till Jens.
    Sammanfattningsvis har husförsäljningen varit omtumlande, men vår mäklare Jens har på ett förträffligt och korrekt sätt lotsat oss igenom det hela! Varmt tack Sven och Siw
    Ett riktigt varmt tack själva! Lycka till nu med flytten så ses vi senare. God Jul! Jens Svanqvist
    2021-11-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tillmötesgående, fick svar på de frågor jag hade. Löste pappersarbetet bra då jag bor 24 mil bort och kunde åka till er butik där jag bor nu och skriva på.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Duktig och bra medlare mellan säljare och köpare.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jens ger ett trevligt bemötande, han bemödar sig om att tillmötesgå köparens önskningar om extra visning till exempel.
    Proffsigt avslut med en tydlig önskan att besvara alla frågor gällande köpet.

Rekommenderar Jens Svanqvist som mäklare
    2021-10-25 Verifierad kund
    Lena är otroligt professionell. Lena har hållit oss mer informerad och uppdaterad långt över våra förväntningar. Lena har tagit sig tid att förklara, informera, svarat på högt och lågt -det har känns väldigt tryggt och bra.
    Om vi någon gång skall sälja huset vi just har köpt, skulle jag absolut vända mig till Lena.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Effektiv, talar i klartext om vad som gäller, bra på att hålla kontakt o informera om takten i affären.
    På det hela har vi enbart positiva omdömen att ge Jens.
    Rekommenderas!
    2021-10-19 Verifierad kund
    Kunnig om marknaden. Lyhörd och inte pushig
    2021-10-19 Verifierad kund
    Väll bemöt av mäklaren, han svarade på alla vara frågor, proffsigt och tydligt.