Andreas Malmsten

Andreas Malmsten

Andreas Malmsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Andreas Malmsten har varit registrerad mäklare sedan 1995-05. Andreas Malmsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Malmsten har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Andreas Malmsten

Sedan starten hos Reco 2020
Urban U
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Söder

Verkar kunnig på sitt område, Är lugn och sansad , arbetar målmedvetet och har en positiv inställning på försäljning

Emma N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Centrum

Snabb, proffsig och smidig process! Nöjd kund!

Torgun E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Laggarhult

Hjälpsam och korrekt. Bra stöd. Tydlig.

Johan N
Laggarhult

Lugn och saklig mäklare som inger ett stort förtroende!

Fredrik J
Köpte sin stuga med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Björkvik

Snabb och tydlig respons på frågor

Leif Carl Seved A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Öster

Jag har inget att anmärka på. Han har skött försäljningen med bravur. Jag är nöjd och kan anlita honom igen om jag skulle behöva det.

Fredrik A
Öster

Jag blev bemött på ett bra sätt av Andreas Malmsten. Det tog lite lång tid att sälja lägenheten men det beror nog snarare på det dåliga marknadsläget än något tillkortakommande från hr Malmstens sida. Avslutandet av affären gick dock snabbt och smidigt .

Gunnel P
Söder

Mkt bra och trevligt bemötande, mäklaren levde upp till förväntningar och han har lämnat bra och tydliga instruktioner i alal delar av försäljningen.

Mats J
Öster

Ett mycket proffsigt bemötande med en rutin som jag uppskattade! Har haft kontakt förut med Andreas vid köpet av Sågmogatan 23 för 6 år sedan. Andreas levererar dom vanligt på en hög nivå👍

Anders E
Köpte sin bostad med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Centrum

Proffsigt bemötande , särskilt vid kontraktsskrivningen Lyhörd för mina önskemål o krav o bra återkoppling