Läs vad 35 Läs vad Sofia Malmsten

• 2021-01-12
    Bra, snabb och lyhörd mäklare som på enkelt, tydligt och transparent sätt skötte kommunikationen med säljarna och därmed faciliterade förhandling, visning, kontrakt och tillträde på bästa möjliga sätt.
    Stefan S
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Maren
    köpte sin stuga med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej Stefan! Varmt tack för er rekommendation och för fina lovord! Jag är så glad att ni till slut fann ert smultronställe att skapa minnen vid. Ser fram emot att få höra ifrån er igen om ni behöver min hjälp med något!!! Kram Sofia

• 2020-07-23
    Efter 22 års innehav av vårt fritidshus insåg vi att åldern började ta ut sin rätt och att det var dags att låta yngre krafter ta vid.
    I valet av mäklare fastnade vi för Sofia Malmsten från Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Vi tyckte att Sofia såg potentialen i vår fastighet fullt ut, vilket även hennes förslag till utgångspris bekräftade.
    Sofia har varit lätt att kommunicera med och under hela säljprocessen hållit oss uppdaterade. Alla åtaganden har skötts på bästa sätt med ett affärsmannaskap utöver det vanliga. Sofia är dessutom lättsam, trevlig och mycket seriös.
    Försäljningen har genomförts till vår fulla belåtenhet och resultatet motsvarar våra högsta förväntningar.
    Hans Ö
    Hans Ö
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Maren
    sålde sin stuga med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej Hans och Ulla! Varmt tack för era fina ord och såklart för att jag fick ert förtroende att förmedla ert ljuvliga smultronställe. Det har varit ett sant nöje att lära känna er under resans gång. Ta väl hand om er tills vi ses igen! Kram Sofia

• 2019-12-19
    VI har nu gjort totalt 2 affärer med hjälp av era mäklare och är mycket nöjda. Ett köp och ett säljuppdrag (2 om man räknar in dotterns försäljning). Vänligt bemötande, tydlig kommunikation och snabb hantering. Väldigt proffsigt och vi uppskattar särkilt det personliga bemötandet som gör att alla kontakter varit väldigt bra och trevliga.
    Roland E
    • 170.0 m²
    • Öster
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej Roland och Mia! Varmt tack för ert förtroende och er fina rekommendation! Det är en ren fröjd att samarbeta med er så det ser vi gärna mer av framöver. Vi kikar gärna förbi på en kaffe när ni landat i era nya hus. Kram Sofia och Felix

• 2019-12-08
    Vi har haft Sophia som mäklare vid köp av ett hus i Bie.
    Det är första gången vi köpt en bostad men Sophia har alltid varit trevlig, tydlig och hjälpsam.
    Emil C
    • 102.0 m²
    • Katrineholm
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Tack Emil och Sanna för era fina ord! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er hitta ert drömhus i Bie. Vi ses mer framöver! Kram Sofia

• 2019-11-05
    Jag sålde mitt fritidshus i Sörmland med hjälp av Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Hennes bemötande var alltid mycket förtroendeingivande, professionellt och vänligt och hon uppfyllde alla mina förväntningar, men det tog lång tid att få fastigheten såld. Till slut lyckades vi dock, och nu är både köparen, säljaren och mäklaren mycket nöjda. Så jag ger min mäklare full pott och anlitar henne gärna igen när det behövs och kan varmt rekommendera henne. Hon var också den mäklare som hade i uppdrag att sälja samma fastighet när jag köpte den för länge sen och då redan fick jag fullt förtroende för henne.
    Amira V
    • 2:a
    • 49.0 m²
    • Sköldinge
    Tack Amira för ett finfint samarbete under försäljningen och för din otroligt fina rekommendation. Det har varit en ren glädje att förmedla ditt vackra torp! Varmt tack för allt! Vi ses mer! Kram Sofia

• 2019-08-24
    Vi valde Sofia när vi skulle sälja vår villa då vi varit på många av hennes visningar och hon har varit mycket proffesionell,
    Och det gick förträffligt att sälja huset
    Tack Sofia
    Hej Daniel och Kristin! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya hus, men ni vet vart jag finns om ni behöver min hjälp igen. Tack igen för förtroendet!!! Mvh Sofia

• 2019-06-24
    Sålt en bostadsrätt med hjälp utav Sofia Malmsten. Mycket duktig och engagerad mäklare. Snabb respons på frågor som kommer upp och mycket nyttig information.

Tack så mycket för hjälpen
    Kenan & Sifeta
    Kenan F
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Laggarhult
    köpte en tomt med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2019-05-30
    Sofia vägleder och ger råd i de stora besluten att fatta och när nerverna är på utsidan hos oss som säljare behåller hon lugnet. Kan inte tänka oss någon bättre att ha vid vår sida, vid försäljningen av vår bostad.
  • 2019-05-28
    Sofia är en utmärkt mäklare som ser svårigheter som utmaningar. Med ett starkt driv och engagemang, ständigt nåbar snabb i återkopplingar gör hon allt för att kunden ska känna sig trygg med affären. Samtliga förväntningar infriades i vår bostadsförsäljning.
  • 2019-05-17
    Sålde fastighet. Mäklaren var lyhörd, smidig, snabb, höll oss hela tiden informerade, mycket förtroendeingivande.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar och förhoppningar.
    Skulle inte kunna ha någon bättre.
    Vi kommer verkligen att rekommendera henne.
    Tack Kurt och Yvonne för ert förtroende och fina rekommendationer. Det har varit en ren fröjd att hjälpa er med husförsäljningen!!! :) Vi ses snart igen!!! Kram Sofia

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte