Sofia Malmsten

Sofia Malmsten

Sofia Malmsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Sofia Malmsten har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Sofia Malmsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Malmsten har haft 4 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 39 Läs vad Sofia Malmsten

• sålde sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Läppe
    2021-08-01
    Proffesionell och duktig mäklare kan varmt rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Läppe
    2021-07-31
    trevligt och personligt sätt,stötta och gav råd lika mycket till oss som till säljaren. tog sig även tid att förklara och hjälpte oss väldigt mycket i våra funderingar och beslut att köpa huset.
    • Talltullen
    2021-02-28
    Sålde villa, blev proffsigt bemött och har haft en bra dialog genom hela försäljningen.

Mycket bra!
    Charlie, tack! Både för att jag haft ert fulla förtroende hela resan men också för att du/ni inte lämnar något till slumpen i förberedelser! Det är en sann glädje att samarbeta med er!!! Kram Sofia Sofia Malmsten
    • Talltullen
    2021-02-26
    Vi är otroligt nöjda med att vi valde Sofia som mäklare när vi sålde vår villa.
    Väldigt proffsig, kunnig och trevlig.
    Genom en av dom största affärerna man gör i sitt liv, har vi känt oss trygga från början till slut.
    Tusen tack Maria för att jag fått ert förtroende och såklart för ett jätteskoj och fint samarbete under försäljningen! Jag har njutit varje minut och är så glad för att få följa er på resan mot nästa spännande steg i livet! Kram Sofia Sofia Malmsten
  • köpte sin stuga med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Maren
    2021-01-12
    Bra, snabb och lyhörd mäklare som på enkelt, tydligt och transparent sätt skötte kommunikationen med säljarna och därmed faciliterade förhandling, visning, kontrakt och tillträde på bästa möjliga sätt.
    Hej Stefan! Varmt tack för er rekommendation och för fina lovord! Jag är så glad att ni till slut fann ert smultronställe att skapa minnen vid. Ser fram emot att få höra ifrån er igen om ni behöver min hjälp med något!!! Kram Sofia Sofia Malmsten
  • Hans Ö
    skrev om Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2020-07-23
    Efter 22 års innehav av vårt fritidshus insåg vi att åldern började ta ut sin rätt och att det var dags att låta yngre krafter ta vid.
    I valet av mäklare fastnade vi för Sofia Malmsten från Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Vi tyckte att Sofia såg potentialen i vår fastighet fullt ut, vilket även hennes förslag till utgångspris bekräftade.
    Sofia har varit lätt att kommunicera med och under hela säljprocessen hållit oss uppdaterade. Alla åtaganden har skötts på bästa sätt med ett affärsmannaskap utöver det vanliga. Sofia är dessutom lättsam, trevlig och mycket seriös.
    Försäljningen har genomförts till vår fulla belåtenhet och resultatet motsvarar våra högsta förväntningar.
    Hej Hans och Ulla! Varmt tack för era fina ord och såklart för att jag fick ert förtroende att förmedla ert ljuvliga smultronställe. Det har varit ett sant nöje att lära känna er under resans gång. Ta väl hand om er tills vi ses igen! Kram Sofia Sofia Malmsten
    2019-12-19
    VI har nu gjort totalt 2 affärer med hjälp av era mäklare och är mycket nöjda. Ett köp och ett säljuppdrag (2 om man räknar in dotterns försäljning). Vänligt bemötande, tydlig kommunikation och snabb hantering. Väldigt proffsigt och vi uppskattar särkilt det personliga bemötandet som gör att alla kontakter varit väldigt bra och trevliga.
    Hej Roland och Mia! Varmt tack för ert förtroende och er fina rekommendation! Det är en ren fröjd att samarbeta med er så det ser vi gärna mer av framöver. Vi kikar gärna förbi på en kaffe när ni landat i era nya hus. Kram Sofia och Felix Sofia Malmsten
    2019-12-08
    Vi har haft Sophia som mäklare vid köp av ett hus i Bie.
    Det är första gången vi köpt en bostad men Sophia har alltid varit trevlig, tydlig och hjälpsam.
    Tack Emil och Sanna för era fina ord! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er hitta ert drömhus i Bie. Vi ses mer framöver! Kram Sofia Sofia Malmsten
    2019-11-05
    Jag sålde mitt fritidshus i Sörmland med hjälp av Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Hennes bemötande var alltid mycket förtroendeingivande, professionellt och vänligt och hon uppfyllde alla mina förväntningar, men det tog lång tid att få fastigheten såld. Till slut lyckades vi dock, och nu är både köparen, säljaren och mäklaren mycket nöjda. Så jag ger min mäklare full pott och anlitar henne gärna igen när det behövs och kan varmt rekommendera henne. Hon var också den mäklare som hade i uppdrag att sälja samma fastighet när jag köpte den för länge sen och då redan fick jag fullt förtroende för henne.
    Tack Amira för ett finfint samarbete under försäljningen och för din otroligt fina rekommendation. Det har varit en ren glädje att förmedla ditt vackra torp! Varmt tack för allt! Vi ses mer! Kram Sofia Sofia Malmsten
  • 2019-08-24
    Vi valde Sofia när vi skulle sälja vår villa då vi varit på många av hennes visningar och hon har varit mycket proffesionell,
    Och det gick förträffligt att sälja huset
    Tack Sofia
    Hej Daniel och Kristin! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya hus, men ni vet vart jag finns om ni behöver min hjälp igen. Tack igen för förtroendet!!! Mvh Sofia Sofia Malmsten