Läs vad 242 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm 2

• 2021-01-18
    Köpt bostadsrätt. Felix har varit professionell genom hela köpet, lätt att få kontakt med och även hjälpsam i att göra mitt första bostadsköp enkelt och smidigt!
    Martin W
    • Katrineholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2021-01-18
    Vi är väldigt nöjda över alla gånger som vi anlitat Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Proffsigt bemötande från hela bunten! :)
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2021-01-14
    Väldigt nöjd med Vedrans Bencas arbete vid min försäljning!
    Mycket kunnig och trevligt bemötande.5+
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2021-01-12
    Bra, snabb och lyhörd mäklare som på enkelt, tydligt och transparent sätt skötte kommunikationen med säljarna och därmed faciliterade förhandling, visning, kontrakt och tillträde på bästa möjliga sätt.
    Stefan S
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Maren
    köpte sin stuga med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej Stefan! Varmt tack för er rekommendation och för fina lovord! Jag är så glad att ni till slut fann ert smultronställe att skapa minnen vid. Ser fram emot att få höra ifrån er igen om ni behöver min hjälp med något!!! Kram Sofia
    Sofia Malmsten

Sofia Malmsten

• 2021-01-07
    Felix sålde min sommarstuga.
    Han är trevlig, lyhörd och service-minded.
    Bra i kommunikationen och väldigt tydlig, vilket uppskattas mycket.
    Lisa F
    • 35.0 m²
    • Katrineholm
    sålde sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-29
    Vi sålde vår bostadsrätt med utmäkt utgång
    Marivic S
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-21
    Lyhörd, lugn och saklig.
    Vi hade känslan av Andreas är kunnig
    Jörgen S
    • 101.8 m²
    • Katrineholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-20
    Hänvisar till tidigare avgivet omdöme
    Archibald D
    • 85.0 m²
    • Malmköping
    sålde sin stuga med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-19
    Sålt ett fritidshus med bra marknadsföring av Felix vilket gav hyfsat betalt.
    För övrigt trevligt bemötande hela affären.
    Inge L
    • 38.0 m²
  • 2020-12-19
    Köpt ett ” Nyckelfärdigt hus” vad det nu betyder.
    Trevligt bemötande. Inget att klaga på.
    Inge L
    • Djulö Backar
    köpte en tomt med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-19
    Jag köpte ett radhus . Han står på säljare sidan . Jag upptäckt lite mögel och plastmatta i badrum slläpt lite .
    Han sa att han inte kan kräva något till säljare.
    Jag är mycket missnöjd .
    Faris Hikmat A
    • Öster
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-18
    Köpt bostad. Mycket professionell. Svarade snabbt.
    Elina S
  • 2020-12-18
    Andreas är än supertrevlig mäklar som fick mig att känna mig trygg med att köpa en bostad.
    Maja A
    • 66.7 m²
    *Försäljning Bostadsrätt
    * Trevligt, perfekt, kunnig
    *Sälj för så mycket det går. Mycket nöjd
    * Smidigt, lätt och proffsigt
    Martin W
    • Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-18
    Felix är en mäklare med det lilla extra. Väldigt engagerad, intresserad och tillmötesgående. Vi köpte en bostad av honom och under visningen tog han emot oss, visade oss runt, beskrev huset och såg till att vi fick den informationen som vi behövde och ville veta. Påläst och trevlig!
    Josefine G
    • 150.0 m²
    • Söder
    köpte sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-18
    Köpt en bostadsrätt. Felix har varit väldigt hjälpsam och professionell. Man blev väl bemött och han kändes tillförlitlig.
    Said R
    • 56.0 m²
  • 2020-12-18
    Bra bemötande, väldigt trevlig.
    Kent O
    skrev om Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-18
    Toppen! Bra energi och kändes engagerad. Jag tog in flera mäklare som tittade på min lägenhet men Felix har den som faktiskt TITTADE på hur lägenheten såg ut och inte bara gick på statistik på området. Det kändes fint!
    Amanda T
    • 42.7 m²
    • Väster
  • 2020-12-18
    Tyckte han var utmärkt köpt hus i valla tegelslagaregatan
    Viktor N
    • 112.0 m²
    • Valla
    köpte sitt hus med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-17
    Jag köpte en lägenhet av Felix för snart ett år sedan. Otroligt trevlig kille, enkel att ha och göra med, inte för på men ändå lägger tillräckligt med uppmärksamhet på en potentiell köpare. Skulle rekommendera honom till nära och kära
    Joachim T
    • 1:a
    • 43.0 m²
  • 2020-12-17
    Seriös, pålitlig, hjälpsam, vänlig, tålmodig, professionell
    Margareta N
    • 5:a
    • 127.0 m²
    • Julita
  • 2020-12-17
    Jag har köpt en mindre villa med inhägnad tomt på skogsvägen 5 i Högsjö.jag fick bra tid och information vid visningen och svar på det jag undrade.
    Det gick lätt att få information per tel, och jag uppskattade hans samarbete även med mäklaren som sålde min lägenhet.
    Inger S
    • 82.0 m²
    • Högsjö
  • 2020-12-16
    Seriöst från start till mål! Jag är supernöjd med bemötande och service!
    Karin V
    • 74.0 m²
  • 2020-12-16
    Sålt ett radhus m Andreas hjälp. Trevligt bemötande. Har aldrig sålt ett hus förut och Andreas har hjälpt och stöttat mig till 100%. Även ställt upp då det inom arvtagarna sinsemellan finns osämja. Jag är mycket nöjd med Andreas som mäklare.
    Åsa M
    • Öster
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-16
    Vi har köpt en bostadsrätt i Katrineholm. När vi har träffat Andreas har vi blivit mycket bra bemötta.
    Bo J
    • 75.4 m²
  • 2020-12-16
    Vi sålde vårt hus via Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Mäklaren var öppen och positiv på våra önskemål om försäljningen. Arbetade proffsigt och snabbt. Kan verkligen rekommendera "vår mäklare". Jättenöjda!
    Gunilla Marianne J
    • Vingåker
    sålde sin stuga med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-16
    Väl utfört uppdrag, försäljning av fritidsfastighet.
    Hans N
    • Vingåker
    sålde sitt hus med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-16
    Köpt lägenhet. Snäll och trevlig. Behjälplig vid eventuella frågor. Väldigt duktig
    David E
    • 80.0 m²
  • 2020-12-16
    Hjälpsam vid försäljningen av en fastighet. Trevligt bemötande och gav ett seriöst intryck.
    Lennart C
  • 2020-12-16
    Bostadsrätt 2 r o k. Mycket trevligt bemötande av Felix och gav ett kunnigt och professionellt intryck.
    Per B
    • 58.0 m²
  • 2020-12-16
    Jag har sålt en bostad. Bara bra positivt bemötande. Ger ett lugnt, tryggt och säkert intryck.
    Förväntade mig kommunikation i processen, att Felix skulle vara ärlig och rimlig och allt det levde han upp till.
    Har bara positivt att säga om Felix. Han fick mig att våga ta steget och såg till att processen blev kort.
    Johanna S
    • 125.0 m²
    • Söder
    sålde sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Urvalet-
    Varför blev det Svensk Fastighetsförmedling?
    Vi sökte en etablerad mäklare som kände till orten (Vingåker) väl, hade kännedom om eller hade ett nätverk av tänkbara köpare och kunskap om möjliga marknadsnivåer för objektet.

Under processen träffade vi ett par mäklare och fann att Andreas Malmsten hade mest övertygande bilden av marknaden och om prisbilden. Dessutom, vilket var mycket viktigt för oss, hade han erfarenhet av försäljning av kommersiella fastigheter. När det sedan blev aktuellt att sälja vårt fastighetsbolag istället för fastigheten separat utformade vi tillsammans en möjlig strategi och vägen framåt.

Presentationen av objektet-
    Fokuserat, balanserat och väldokumenterat. Fakta fick tala till objektets fördel.

Urvalet av potentiella köpare-
    Vi befann oss i början av "Coronatiden" och blev positivt överraskade över dryga dussinet intressenter i första steget.

Visningarna och perioden fram till skarpa bud-

Eftersom vi båda tillhör riskgruppen för corona smittan så hade vi i ett mycket tidigt skede satt oss i frivillig karantän och hade därigenom mycket begränsade möjligheter att själva vara fysiskt närvarande vid visningar och diskussioner. Detta hanterade Andreas med respekt för oss och genomförde tiotalet visningar under en tidsperiod av ca två månader. Vi hade endast engagerat vår fastighetsskötare för att vara med vid visningarna.

Från skarpa anbud till påskrift av köpedokumenten-

Under denna period stöttade Andreas oss med mycket goda råd och synpunkter för att på ett seriöst sätt hantera uppkomna frågor från köparen, dennes krav på avgränsningar och våra önskemål om att lämna ett så tydligt ansvarsnitt som möjligt. Detta utan att ge avkall på den överenskomna målnivån för kontraktssumman.

Vi gick i mål på en rimlig tid trots att köparens hantering drog ut någon månad extra på tiden.

Perioden mellan övertagande och godkänt Tillträdesbokslut-
    Här har Andreas varit väldigt professionell i sina kontakter med köparen när denne inte tog inte tag i den praktiska hanteringen av att nyss ha köpt en fastighet. Dessa tillkortakommanden, och merarbete för såväl oss som Andreas, yttrade sig i obetalda fakturor, bortglömda och ofullständigt gjorda adressändringar, försenad/bortglömd revision av Tillträdesbokslutet bla. Med ett vänligt men bestämt tryck på sluttampen gick det då lite fortare att, tre veckor försenade, få in slutbetalningen på vårt konto.
    Roger C
    • Vingåker
    sålde sin bostad med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-16
    Vi har köpt en villa där Vedran var förmedlande mäklare.
    Vi har blivit väldigt väll bemötta, och han har visat på ett mycket proffesionelt arbetssätt.
    Enkel att prata med och förklarar sakfrågor med på ett pedagogiskt sätt.
    Vi är väldigt nöjda med helheten, och skulle varmt rekommendera Vedran till våra vänner och bekanta.
    Morgan H
    • 94.0 m²
    • Strångsjö
  • 2020-12-16
    Bra och proffsigt bemötande som gjorde min bostadsaffär trygg och lyckad. Väldigt nöjd kund.
    Johanna T
    • 45.4 m²
  • 2020-12-16
    Vedran är en trevlig , driven och energisk mäklare . Vi kände oss trygga och nöjda med honom 😊
    Marita B
    • 131.0 m²
    • Bie
  • 2020-12-16
    Mäklare var bra, påläst och väldigt trevlig. Ett stort minus var att det fanns information om granne/säljare som var av stor vikt som undanhölls vid försäljning.
    Jon I
    • 6:a
    • 154.0 m²
    • Björkvik
    köpte sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-16
    Go glad som en kexchoklad 😊 en hygglig prick och enkel att ha och göra med.
    skrev om Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-12-16
    Felix har hjälpt oss att köpa vårt efterlängtade fritidshus, och vi är otroligt glada och tacksamma över den hjälpen!
    Han är lyhörd och engagerad, mycket tillmötesgående och lätt att ha kontakt med. Hans information var tydlig och klar.
    Det finns bara ett betyg; Utmärkt!
    Margaretha D
    • 38.0 m²
  • 2020-12-16
    Så bra & professionell hjälp från början till slut, vi hade sådan tur som köpte ett sådant fint hus och fick sådan bra hjälp. Tack för allt!
    Erika W
    • 187.0 m²
  • 2020-12-16
    Problemlösare och tydlig som mäklare är Felix
    Behzad K
    • 3.5:a
  • 2020-12-16
    Andreas har sålt vårt hus och skött det utmärkt vi är väldigt nöjda
    Joakim N
    • 140.0 m²
  • 2020-12-16
    Kvalificerad och social och professional är Vedran som mäklare !
    Behzad K
    • 150.0 m²
  • 2020-12-09
    Proffsig och kunnig mäklare som behöll lugnet genom hela processen. Till slut hittade vi vårt nya hus och sålde vårt gamla. Det var inte helt problemfritt men Sofia var med oss hela vägen.
    Nu ser vi fram emot flytten till vårt nya hem - mot nya äventyr!
    Linda K
    • 116.0 m²
    • Bie
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Linda och John, Tack för ert fulla förtroende genom hela resan och tusen tack för era fina ord! Det här gjorde vi fenomenalt bra ihop tycker jag. Vi ses snart igen! Kram Sofia
    Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2020-12-01
    Felix Mejman hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi kan inte göra något annat än att tacka honom för världens smidigaste försäljning. Felix har känsla för timing, kundens önskemål och är alltid förberedd. Dessutom är han en trevlig och positiv person så för oss kommer det bara finnas en mäklare i framtiden när vi behöver hjälp igen och det är Felix. Du är bäst!
    LINNEA B
    skrev om Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bästa Vedran Benca!
    Proffsig, kunnig och mycket tillmötesgående då vi sålde vårt första hus. Alltid hjälpsam, förklarande och tillgänglig. All lycka till den som får Vedran som mäklare! Mycket trevlig.
    Kirsi&Douglas
    Kirsi M
    • 155.0 m²
  • 2020-11-06
    Vedran har bemött oss på ett otroligt proffsigt sätt i försäljningen av min mors torp. Fantastiskt närvarande och det där extra som inger förtroende. Tillgänglig och vänlig.
    Jag har anlitat många mäklare genom åren för hjälp med försäljning av hus, Vedran toppar 👍
    Magkänslan hade rätt från första mötet.
    Rekommenderar honom varmt.
    Jeanette N
    • 46.0 m²
    • Katrineholm
    Vilka fina ord, tusen tack för förtroendet! Vi ses när det börjar bli dags för tillträdet. / Vedran

• 2020-11-06
    Hittills mkt bra tjänst. Professionellt bemötande och effektivt arbete.
    Mikael V
    • 55.0 m²
    • Finspång
    Tusen tack för Mikael! Vi ses på tillträdet. / Vedran

• 2020-11-02
    Fick snabbt en förhandsvisning och väldigt bra bemött. Allt gick smidigt och enkelt och snart flyttar vi in i vårt nya boende!
    Emma T
    • 4:a
    • 97.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
  • 2020-10-19
    Vedran är både trevlig och professionellt i sitt bemötande.
    Han gjorde så att husköpet kändes tryggt.
    Andrea H
    • 155.0 m²
  • 2020-10-12
    Har köpt ett torp och har haft en kanon dialog med mäklare Vedran som svarade snabbt och tydligt på alla frågor samt skötte försäljningen alldeles galant!
    Mkt trevligt bemötande på samtliga punkter.
    Michael T