Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 142 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2019-11-08

Carolina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket nöjd med mitt lägenhetsköp, kompetent och trevlig mäklare som bidrar med all information som behövs för en smidig och snabb affär. Läs mer
  • 2019-11-08

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Utmärkt!
    Lugnt och kunnigt bemötande, fortlöpande information om aktuella händelser. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för rekommendationen och för ditt tålamod o lugn under en lite utdragen process.
  • 2019-11-05

Amira V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag sålde mitt fritidshus i Sörmland med hjälp av Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Hennes bemötande var alltid mycket förtroendeingivande, professionellt och vänligt och hon uppfyllde alla mina förväntningar, men det tog lång tid att få fastigheten såld. Till slut lyckades vi dock, och nu är både köparen, säljaren och mäklaren mycket nöjda. Så jag ger min mäklare full pott och anlitar henne gärna igen när det behövs och kan varmt rekommendera henne. Hon var också den mäklare som hade i uppdrag att sälja samma fastighet när jag köpte den för länge sen och då redan fick jag fullt förtroende för henne. Läs mer
  • 2019-10-26

Ivar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej
    Andreas har gjort ett utmärkt jobb, precis som han alltid brukar göra. Jag kan verkligen varmt rekommendera honom
    Ivar Ekman Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ivar E
    Tack Ivar för rekommendationen, bra samarbete som vanligt!
  • 2019-10-24

Melinda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag köpte hus i Vingåker. Jag blev bemöt på ett bra sätt av mäklaren, trevligt, hjälpsam och alltid redo att besvara mina frågor. Läs mer
  • 2019-10-24

Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljningav villa. Bemötandet var anpassat, positivt och proaktivt. Läs mer
  • 2019-10-22

Reinhard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    *köpte ett vila ute i skogen.

-fick jättebra service från
    svensk fastighetsförmedlingen och hjälp.

-att köpet skulle gå smidigt och enkelt. Och det gjorde det😀.

När jag kommer sälja min fastighet kommer jag anlita svensk fastighetsförmedlingen. Läs mer
  • 2019-09-19

Therese A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Trevligt bemötande. Tydlig och professionell. Läs mer
  • 2019-09-19

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren såg det speciella med 60-talshuset som vi sålde och hade förmågan att förmedla också visionen hur huset kan användas i framtiden och entusiasmera presumtiva köpare.
    Kommunikationen oss emellan under budgivningen var bra.
    Överlämnandet är inte gjort så slutbetyget kan inte sättas, men vi är nöjda hittills. Läs mer
  • 2019-09-18

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt vårt hus,fick bra hjälp och ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Ebba R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte min första lägenhet via Svensk fastighetsförmedling Katrineholm. Fick hjälp och stöd hela vägen och bemöttes med stort tålamod och respekt trotts mina otaliga frågor. Jag skulle definitivt rekommendera både mäklaren (Adam Skoog) och fastighetsförmedlingen. Läs mer
  • 2019-09-04

Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett helt korrekt sätt.
    Andreas är en mycket bra mäklare och vi litar till hundra procent
    på honom. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta K
    Tack Margareta o Kent för rekommendationen, hoppas ni kommer trivas i lägenheten vilket jag är helt övertygad om!
  • 2019-09-03

Jesper K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Felix Mejman, Felix var väldigt proffsig och suverän att ha och göra med. Kände mig väldigt omhändertagen från första kontakten till sålt projekt. Läs mer
  • 2019-09-03

Ebba B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min lägenhet och fått superbra service, bemötande, råd och hjälp! Grymt! Läs mer
  • Adam W

2019-09-02

Adam W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vid köp av sommarstuga/torp har bemötande av mäklaren alltid varit trevlig, öppen och tillmötesgående.
    En relativ snabb affär med ett professionalitet och noggrannhet för både köpare och säljaren ska känna sig trygga och att allt arbete har utförts korrekt! Läs mer
  • 2019-09-02

Andrew M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi sålde en sommarstuga/torp med stort renoveringsbehov.
    Mäklaren var trevlig och öppen, man kände en tillit direkt.
    Arbetet sköttes professionellt och med omsorg för både säljarens (vår) och köparens behov.
    Försäljningen kom lite olägligt för oss men allt gick så bra och smidigt så att det var egentligen en trevlig upplevelse (pengarna kanske bidra lite där också). Läs mer
  • 2019-08-30

Ida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt en fristående villa.
    Allt har varit klockrent!!
    Inga frågetecken någonstans!!
    Vi är så nöjda!! :) Läs mer
  • 2019-08-25

Jan Ove P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran bostadsrätt. Är mycket nöjda med Vedrans lugna, omtänksamma och proffsiga sätt att få till en försäljning.
    Rekommenderar gärna Vedran till andra. Läs mer
  • 2019-08-24

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi valde Sofia när vi skulle sälja vår villa då vi varit på många av hennes visningar och hon har varit mycket proffesionell,
    Och det gick förträffligt att sälja huset
    Tack Sofia Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Hej Daniel och Kristin! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya hus, men ni vet vart jag finns om ni behöver min hjälp igen. Tack igen för förtroendet!!! Mvh Sofia
  • 2019-08-21

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har haft samma mäklare för två köpobjekt och ev. försäljning av mitt eget hus. Har nu köpt en bostadsrätt.

Bemötandet från mäklaren har varit mycket professionellt, avslappnat och vänligt.

Min förväntning var att möta en mäklare som var sakkunnig och snabb i att få fram information. Felix har varit mycket flexibel och hela tiden nåbar. Helt klart levt upp till mina förväntningar.

Trotts lite miss med det första objektet (delvis mitt eget fel) är jag totalt sätt mycket nöjd. Läs mer
  • Karl Magnus A

2019-08-10

Karl Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svenskfastighets förmedling är den bästa av de 10 fastigheter jag köpt eller sålt än så länge
    Väldigt positiv och glad mäklare som gör att man känner sig trygg tack skall du ha Läs mer
  • 2019-07-31

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svensk fast i Katrineholm hjälpte oss sälja vårt hus. Från första stund var Felix lyhörd då vi satt i en svår situation. Vi fick stort förtroende och han höll oss hela tiden uppdaterade om läget. Han hade bra energi och en positiv inställning under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med Felix som mäklare och rekommenderar honom starkt till andra som står inför en bostadsaffär. Madde och Micke Läs mer
  • 2019-07-17

Muhamed Wael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jätte duktig kille, samt gör sitt jobb på hög tempo. Läs mer
  • 2019-07-16

Marie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag och min sambo köpte ett fritidshus som förmedlas av Felix . Vi uppskattade hans hans förhållningssätt som har varit, vänligt kompetent och förtroende ingivande. Positiv korrekt uppriktig ärlig . Vi kan verkligen rekommendera Felix Läs mer
  • 2019-06-24

Patricia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag och min man har köpt en lägenhet med hjälp av Felix Mejman, mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Han bemötte oss på ett mycket trevligt och respektfullt sätt och uppfyllde alla de krav vi har på en mäklare. Vi kommer att rekommendera honom till bekanta som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • 2019-06-24

Kenan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt en bostadsrätt med hjälp utav Sofia Malmsten. Mycket duktig och engagerad mäklare. Snabb respons på frågor som kommer upp och mycket nyttig information.

Tack så mycket för hjälpen
    Kenan & Sifeta Läs mer
  • 2019-06-22

Gudrun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Överträffade våra förväntningar. Snabbt och helt utan problem. Läs mer
  • 2019-06-10

Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffesionellt bemötande genom hela processen från första kontakten till skrivet kontrakt. Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders T
    Stort tack Anders för rekommendationen! Har varit ett nöje att samarbeta med dig i hela försäljningsprocessen, högsta betyg till dig också :-)
  • 2019-05-30

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia vägleder och ger råd i de stora besluten att fatta och när nerverna är på utsidan hos oss som säljare behåller hon lugnet. Kan inte tänka oss någon bättre att ha vid vår sida, vid försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • 2019-05-29

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har sålt en stor villa på landet och jag har blivit proffsigt bemött av mäklaren som uppfyllde alla förväntningar jag hade, hela resan från planeringen av försäljning till dess att huset blev sålt. Läs mer
  • 2019-05-28

Tomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix Mejman var en mycket trevlig bekantskap då vi köpte en mindre jordbruksfastighet som Felix förmedlade.
    Upplevde agerandet som mycket seriöst och schysst i en trevlig ton. Vi kan varmt rekommendera Felix.
    Tomas Karlsson Läs mer
  • 2019-05-28

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia är en utmärkt mäklare som ser svårigheter som utmaningar. Med ett starkt driv och engagemang, ständigt nåbar snabb i återkopplingar gör hon allt för att kunden ska känna sig trygg med affären. Samtliga förväntningar infriades i vår bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-05-23

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag tycker allt var bra. Jag blev väldigt väl bemött, jättebra återkoppling hela tiden. Han Felix förklarade allt noggrant. Jag kände mig trygg. Allt gick väldigt smidigt. Jag har köpt ett jättegulligt litet hus på landet. Läs mer
  • 2019-05-19

Anna-Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt hus är mycket nöjd med mäklaren från första besöket till slutliga försäljnings tillfället. Trevlig och kunnig. Smidigt och hört av sig kontinuerligt. Mycket nöjd med Adam Skoog Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Karin W
    Hej Anna-Karin! Vad roligt att du är nöjd, tack så mycket för förtroendet! Vi ses snart igen! Mvh Adam
  • 2019-05-17

Kurt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde fastighet. Mäklaren var lyhörd, smidig, snabb, höll oss hela tiden informerade, mycket förtroendeingivande.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar och förhoppningar.
    Skulle inte kunna ha någon bättre.
    Vi kommer verkligen att rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kurt S
    Tack Kurt och Yvonne för ert förtroende och fina rekommendationer. Det har varit en ren fröjd att hjälpa er med husförsäljningen!!! :) Vi ses snart igen!!! Kram Sofia
  • Marcus P

2019-05-11

Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Är så nöjda från start till slut! God uppföljning under hela försäljningen och äntligen ett bra avslut.. jätte nöjd!! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus P
    Tack Marcus, både för ert förtroende men också för en bra dialog under hela resan! Det här varit ett sant nöje hela vägen :) Kram Sofia
  • Patricia S

2019-05-10

Patricia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vedran hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela vägen från planering till försäljning så blev jag väl informerad om allt som hände vilket kändes tryggt för mig som gärna vill ha koll på allt. Vedran har ett utmärkt kundbemötande och är en otroligt driven mäklare. Rekomenderas! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patricia S
    Hej Patricia! Tack för förtroendet och fina ord. Är du nöjd så är jag nöjd!! :) Vi ses snart igen! Mvh Vedran
  • 2019-05-09

Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt bostadsrätt.

Mäklaren Felix Mejman var mycket trevlig, kunnig, snabb och korrekt och jobbade systematiskt energiskt så bostaden blev snabbt såld, och han infomerade hela tiden om förloppet.

Jag har sålt 3 bostäder tidigare, och Felix är den bästa mäklaren av alla, rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per O
    Hej Per-Olof, tack för förtroendet! Vad roligt att du är nöjd med affären och att du tyckte att samarbetet funkat bra, precis som jag tyckt. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Mvh Felix
  • 2019-05-04

Jonathan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en bostadsrätt (2 rok)! Allt gick smidigt, bra info under hela resan, bra upplägg och en driven och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera Sofia Malmsten till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonathan B
    Stort tack för din rekommendation Jonte och tack för ett strålande samarbete genom hela resan. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • 2019-04-09

Michelle D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    I samband med att jag skulle sälja min bostadsrätt valde jag Felix som mäklare. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, han höll mig informerad under hela processen och hade ett proffsigt bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michelle D
    Hej Michelle! Jag är så glad att affären gick över förväntan och att du är nöjd med min insats. Lycka till med nya boendet! Mvh Felix
  • Peter  M

2019-04-09

Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en lägenhet och blev vänligt bemött på både visning och efterföljande budgivning.
    Fick även svar på mina frågor såklart. Läs mer
  • 2019-04-04

Carin Louise E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi hade förmånen att ha Felix Mejman som mäklare vid köp av hus och försäljning av hus. Trevligt bemötande, bra service, snabb återkoppling och konkreta svar. Mycket seriös och ärlig. Vi kan varmt rekommendera Felix Mejman som mäklare.
    Med vänlig hälsning, Carin och Mikael Ejdebrink Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carin Louise E
    Hej Carin och Mikael! Wow, tack för era fina ord! Vi lär ses en hel del framöver!!! Kram Felix
  • 2019-04-03

Mickael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har köpt Bjorkhagsvagen 19 i Vingaker.
    Andreas är en valdigt professional mäklare som jag varmt kan rekomendera.
    Har faktiskt inget att anmarka på keep up the good work.
    Mvh Mickael Bernhoft Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mickael B
    Hej Mikael! Tack för rekommendationen och för ett fint samarbete! Vi ses framöver! Mvh Andreas
  • 2019-04-01

Claes C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en villa i Lerbo. Vi kom på egen extravisning av huset och mäklaren Felix Mejman var fantastiskt vänlig och hjälpsam under vår rundtur och visning. Han gav oss den tid vi behövde och svar på våra frågor. Skulle nog säga att han är ett föredöme för mäklarbranschen.
    Anna & Claes Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes C
    Hej Anna och Claes! Vad glad jag blir att ni är så nöjda med mitt bemötande! :) Ni kommer verkligen trivas i er pärla i Lerbo! Vi ses mer framöver! Kram Felix
  • 2019-03-30

Nathalie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en lägemhet.
    Mycket trevlig mäklare som har varit lätt att ha och göra med.
    Tillmötesgående och smidig!
    Kommer helt klart anlita honom vid vidare kontakt med mäklare ☺️ Läs mer
  • 2019-03-27

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffsigt och kompetent förmedling. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Zijada B

2019-03-26

Zijada B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vedran Benca, var mäklaren vid vårt första husköp. Mycket trevlig och social kille, som uppnådde MER än alla förväntningar. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare, till dig som vill ha en hjälpsam mäklare som gör det där lilla extra. 😊 Läs mer
  • Tina S

2019-03-25

Tina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi fick vårt hus i Katrineholm sålt med hjälp av Felix Mejman på Svensk fastighetsförmedling. Att sälja vårt hus blev en liten utmaning men Felix gav inte upp. Och jag vill verkligen rekommendera Felix till kommande objekt. Vi är mycket nöjda med hans insats :). Med vänlig hälsning/Tina & Åke Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tina S
    Hej Tina och Åke! Varmt tack för era fina ord. Så skönt att allt gick smidigt efter vårt hårda jobb. Vi ses mer framöver! Kram Felix
  • 2019-03-11

Beatrice S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Stort tack till Felix Mejman och svensk fastighetsförmedling för ett fantastiskt och proffsigt bemötande vid köpet av vår villa! Det kändes tryggt och bra på alla sätt och vis. Vi kan varmt rekommendera Felix Mejman och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Beatrice S
    Hej Bea och Daniel! Tack för fina ord. Det har varit roligt att hjälpa er i köpet av er drömvilla, ni kommer verkligen att trivas. Vi ses mer framöver! Kram på er
  • 2019-03-09

Anne-Louise Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Kanonjobb av Adam vid köp av hus! Nu hoppas vi på kanonjobb vid försäljning av vårat hus oxå 😊 Läs mer

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm