Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!

Läs vad 423 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm 2

• sålde sin stuga med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Vingåker
    2022-09-27 Verifierad kund
    Han var mycket bra och kunnig
  • köpte sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Marmorbyn
    2022-09-26 Verifierad kund
    Jag är nöjd med Felix som mäklare. Han har bemött oss på ett trevligt och korrekt sätt samt varit lyhörd och en bra mellanhand mellan säljare och oss.

Eva L
  • sålde sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Lasstorp
    2022-09-26 Verifierad kund
    Felix är supertrevlig och ger ett professionellt och kunnigt intryck, jag kan varmt rekommendera Felix.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2022-09-24 Verifierad kund
    Toppen bra en mäklare i tiden kan rekommendera honom
    • Marmorbyn
    2022-09-24 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2022-09-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Han levde upp till förväntningarna och mer därtill. Rekommenderas.
  • köpte sin stuga med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Bränntorp Fritidsområde
    2022-09-04 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare
    Vi hade stora förväntningar på upplevelsen.
    • Strandvägsområdet
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jättebra och trevlig Kunnig och proffsig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2022-08-22 Verifierad kund
    Felix var trevlig och förtroendeingivande och agerade på ett mycket proffesionellt sätt som mycket väl svarade mot våra förväntningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Luvsjön
    2022-08-20 Verifierad kund
    Ett bra och trevligt bemötande!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och det känns som att Felix har bra koll på vilket försäljningspris som är det "rätta" att utgå ifrån.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Felix är kanon bra. Super trevlig och social. Mycket kunnig, professionell och kund inriktad.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Kunnig, lättsam och beslutsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2022-07-26 Verifierad kund
    Känns tryggt med Andreas som mäklare, kunnig, professionell och lugn.
    Han har på bra sätt ordnat med försäljning av vårt hus och köpet av vår bostadsrätt som håller på att byggas och det känns bra att han finns med på "resan" fram till inflytt.
    Rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Söder
    2022-07-26 Verifierad kund
    Vedran är lyhörd, noggran, förberedd, kunnig, mycket trevlig och har kunden i fokus, både säljare och köpare. Vi är mycket nöjda med hur han och Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm tagit hand om försäljningen av vårt hus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Söder
    2022-07-26 Verifierad kund
    En mycket skicklig mäklare som är genuint intresserad av vad jag som köpare har för önskemål. Alltid glad och mycket trevlig.
    Vi kan varmt rekommendera att man anlitar Vedran om man ska köpa eller sälja en bostad.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Överträffade förväntningarna. Rekommenderas verkligen!
    • Valla
    2022-07-19 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, ordnade så att vår bostad blev såld väldigt snabbt och till ett högre pris än förväntat.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Glad och positiv, med alla papper i ordning mycket professionellt.Snabbaste affär jag gjort.helt enkelt en toppen mäklare
    2022-07-18 Verifierad kund
    Superbra! Lätt att ha kontakt med och proffsigt bemötande! 10 av 10!
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra bemötande. Vi har fått snabba svar på våra frågor och hittills har allt fungerat bra. Vi har förtroende för Svensk Fastighetsförmedling då vi anlitat dom tidigare.
    2022-07-12 Verifierad kund
    En mycket trevlig och hjälpsam mäklare.Kunde inte varit bättre.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Felix är en mycket trevlig och kompetent mäklare som ger ett kunnigt och gediget intryck nä man träffar honom. Felix är väldigt social och välförberedd. Varma rekommendationer ifrån oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Högsjö
    2022-07-06 Verifierad kund
    Professionell engagerad. Svarar snabbt. Lätt att hålla kontakt.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Utmärkt. Gör det hon ska göra på ett charmigt sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Högsjö
    2022-07-06 Verifierad kund
    På ett bra sätt.Förtroendeskapande, informativt, lyssnande, trevlig
    2022-06-25 Verifierad kund
    För att vara så ung har han god kunskap och gott driv som mäklare och trevlig utstrålning
    Han kommer att gå långt som mäklare
    2022-06-25 Verifierad kund
    Professionell och duktig mäklare, lyhörd och mycket trevlig. Frågor som inte kunde besvaras direkt återkom hon med svar på.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Vi hade förväntningar som infriades av Felix.
    Hans bemötande av oss var mycket bra och serviceinriktat.
    Hans hantering av intressenterna och prioritering av dem var mycket bra.
    Vi ger honom högsta betyg för hans insats och omtanke vid hanteringen av försäljningen.
    • Björkvik
    2022-06-25 Verifierad kund
    Vi är mycket mycket nöjda med Vedran och hans arbete som helhet.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, förstående och reell på husvärderingen.
    Har hjälpt oss säljare (och köpare?) på det sätt vi behövt hjälp, och lite till…
    Snabb på återkoppling.
    Har ett snällt och uppmuntrande sätt som inger förtroende.
  • sålde sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Toltorp
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött. Jag förväntade mig engagemang, snabba svar vid kontakter och professionell hantering. Jag är helt nöjd utifrån dessa aspekter.
  • köpte sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Toltorp
    2022-06-18 Verifierad kund
    Felix har från första kontakt vid visning tills att avtalen varigt påskrivna med kunnighet, engagemang och positivet hjälpt mig med hela processen. Jag har känt mig säker och har fått svar på dom frågor jag har haft.
    Jag har känt att allting har varigt under kontroll under hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Bie
    2022-06-11 Verifierad kund
    Kunnig, professionell och alltid tillgänglig.
    • Värmbol
    2022-06-11 Verifierad kund
    Uppstart med saklig genomgång av vilket upplägg vi var bekväma med. Försäljningspris presenterades vilket var högre än vi hade tänkt oss och lite tankar att det skulle bli svårt men litade på Andreas vilket betalade sig. Försäljningen gick förvånansvärt smidigt och frågor vi hade fick alltid ett rakt och snabbt svar.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi har sålt en bostadsrätt i Huddinge o köpt en villa i Dalarna. Nu sålt stugan i Sörmland. Kan jämföra med två andra mäklare från två olika firmor. Vedran var/är klart överlägsen vad gäller initial information men främst därefter. Han har hållit oss betydligt bättre i loopen kontinuerligt. Vi är riktigt nöjda.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Väldigt bra och kunnigt bemötande
    • Österåker
    2022-05-28 Verifierad kund
    Positiv, noggrann och realistisk! Dessutom en trevlig person med social begåvning. Vi hade inga problem att komma överens och han visade både lyhördhet och anpassningsförmåga efter mina önskemål. Jag kommer att rekommendera honom till andra som vill sälja sin bostad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Bettna
    2022-05-28 Verifierad kund
    Han skötte det utmärkt! Fick snabbt reda på hur budgivningen gick smidigt med köpekontraktet en bra mäklare.kanonbra
    • Udden
    2022-05-26 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare med bra kunskaper och god bemötande gentemot kunden. Rekommenderas starkt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Lyttersta
    2022-05-20 Verifierad kund
    Proffsig och väl mött av mäklaren.
  • sålde sin stuga med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Lyttersta
    2022-05-18 Verifierad kund
    Andreas är mycket bra 👍 vi har ett jätte fint samarbete . Jag vick ett bra förtroende till Andreas . Ska verkligen rekommenderas en son fint Mäklare som han . MVH Ilona
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vedran är mycket duktig och kan mycket om området och regionen. Han ger tips och är uppriktig när vi vill ha åsikter. Han ger bra förslag inför försäljningen och visningarna. Vi kan verkligen rekommendera honom till andra domvilla sälja sin fastighet,.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag och min man fick ett mycket vänligt, personligt och professionellt bemötande och kan varmt rekommendera Bedran.

Nina Parment och Lars Einarsson
    2022-05-05 Verifierad kund
    Felix uppträder proffessionellt och är kunnig.
    Kände mig väldigt trygg med Felix när jag köpte min alldeles egna lägenhet. Felix förklarar allt lättförståeligt.
    Absolut att jag skulle anlita honom igen!
    • Nävertorp
    2022-05-04 Verifierad kund
    Andreas Malmsten är trevlig, kunnig och proffisionell.
    Vi är mycket nöjda med hanteringen vid försäljningen av vårt hus.
    Kan varmt rekommendera Andreas som mäklare. 🙂
    • Laggarhult
    2022-05-04 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket mycket bra sätt.
    Mina förväntningar va ett gott samarbete samt god kommunikation och det levde Andreas upp till med råge.
    Detta är en mäklare jag skulle rekommendera till andra varje dag i veckan. Trevlig, saklig,snabb,lyhörd,informativ.
  • skrev om Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2022-04-29 Spontant omdöme
    Med ett lugn och stor yrkesskicklighet genomfördes bostadsaffären smidigt.
    Tack Vedran!!

Fredrik & Lisa
    • Strångsjö
    2022-04-24 Verifierad kund
    Han va genuint glad inte ett sånt där påklistrat leende. Tog sig tid ich framförallt lyssnade . Om vi mot förmodan kommer anlita en mäklare igen kommer vi absolut välja Svensk Fastighetsförmedling och Vedran Benca
    • Julita
    2022-04-20 Verifierad kund
    Min mäklare var mycket trevlig och lättsam , engagerad och kunnig. Mina förväntningar var mer än utgångapriset och att affären skulle gå smidigt. Min mäklare var påläst av området, fick många till visningarna och priset blev mycket bra . Kan verkligen rekommendera Felix

Xinia Alvarson