Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!

Läs vad 316 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm 2

• köpte sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-09-16
    Det har varit jättebra samarbete med Felix, som är effektiv och aktiv person, vi är helt nöjda med vad vi köpt och är också mycket nöjda med säljet som utförs av Felix 😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-09-13
    Felix uppenbarelse är betagande, MEN han behöver några års tillväxt och då blir han en ny "Fredrik Eklund" som lyssnar av sina köpare för att pricksäkert hitta deras drömhus.
    Lycka till Felix jag tror på dig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Hjälmsätter
    2021-09-13
    Lugn och metodisk mäklare med bra lokal kännedom. Jobbar verkligen för en trygg affär för köpare och säljare. Rekommenderas.
    2021-09-11
    Mycket flexibel och tillmötesgående när vi ville se objektet utanför visningstiden.
    Proffsigt och trevligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Toltorp
    2021-09-08
    Trevligt bemötande och bra kunskap om objektet.
  • sålde sin stuga med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-09-03
    Mycket trevligt och kompetent bemötande!
  • köpte sitt hus med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Julita
    2021-09-03
    Väldigt trevligt bemötande. Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare, men de förväntningar jag hade överträffades kolossalt - jag lotsades tryggt och säkert genom hela processen på ett professionellt och vänligt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Forssjö
    2021-09-03
    Trevligt och tillmötesgående bemötande. Lyhörd. Snabb återkoppling vid kontakter.
    • Nävertorp
    2021-08-28
    en bra mäklare, han var tydlig och duktig.
    han är bra på att förklara, ge tips och vara förstående
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-08-23
    ❤️❤️vi blev mycket bra mottagna
  • sålde sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Hjälmsätter
    2021-08-21
    Allt har fungerat toppen!
    Mäklaren kunnig, bra service
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-08-12
    Ett utmärkt bemötande på ett professionellt sätt med stor förståelse.
    Allt gick otroligt smidigt och snabbt som jag önskade.
    Fullt betyg med plus i kanten!
  • sålde sitt hus med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Österåker
    2021-08-11
    Mycket bra mäklare!!
    Vedran skötte allt till min belåtenhet.
    Tack mvh Magnus
    2021-08-09
    Bra samarbete med mäklaren Sofia för Felix mejman.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-08-01
    Proffesionell och duktig mäklare kan varmt rekommenderas
    Stort tack för förtroendet och för er fina rekommendation! Det har varit ett nöje att samarbeta med er! Ta hand om er så ses vi snart igen :) Sofia Malmsten
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-07-31
    trevligt och personligt sätt,stötta och gav råd lika mycket till oss som till säljaren. tog sig även tid att förklara och hjälpte oss väldigt mycket i våra funderingar och beslut att köpa huset.
    Varmt tack för er fina rekommendation! All lycka med den egna försäljningen så ni snart nog kan börja forma er framtid i nya huset!!! Vi ses snart igen! Sofia Malmsten
    • Sköldinge
    2021-07-29
    Mäklaren var väldigt bra, tydlig & trevlig. Jag hade inga förväntningar men han är en riktigt duktig mäklare.
    2021-07-29
    Katrineholms bästa mäklare!
  • sålde sin stuga med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Forsa
    2021-07-27
    Mycket trevligt bemötande.Det kunde inte vara bättre. Orkar jag
    med en ny renovering så kontaktar jag Linda vid en ny försäljning.
    Tack snälla för fina rekommendationer och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljning av ditt fina hus. Allt gott och ta hand om dig. Linda Hjalmar
    2021-07-26
    Fint bemötande. Mina tonåringar noterade det extra. Bra tålamod vid motgångar. Blev fler än väntat. Lyhörd och ändå tydlighet i råd när jag bad om det.
  • Leya E
    2021-07-23
    Trevlig, kunnig o tillmötesgående. Lyhörd. Bara positiva rekommendationer!
  • köpte sin stuga med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Forsa
    2021-07-23
    Linda hade ett mkt bra bemötande, kunnig och tydlig, all kommunikation har varit jättetrevlig.
    Under hela processen har Linda varit lättillgänglig, tydlig, och kunnig
    Tack snälla för fina rekommendationer.
    Lycka till i framtiden med renoveringar och alla planer med det fina huset.
    Allt gott och ta hand om dig.
    Linda Hjalmar
    2021-07-19
    Trevligt, avspänt och förtroendeingivande bemötande. Felix gav ett genuint intryck av att vara väl insatt i huset/objektet och svarade på de frågor vi ställde samt informerade om sådant vi inte frågade om. Han lyssnade ödmjukt in våra funderingar och önskemål. Kontakt förmedlades smidigt och snabbt med säljaren och min upplevelse var att han introducerad mig som köpare på ett seriöst och positivt sätt. Jag känner ett stort förtroende för Felix i sin roll som mäklare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-07-13
    Allt har varit tipp topp, från start till där vi är nu.
    Har bara bra upplevelser, trevligt och proffsigt bemötande i alla lägen!
    Mvh Ingela o Håkan Falck
    • Björkvik
    2021-07-04
    Felix är mycket kompetent och seriös. Han är positiv, mycket engagerad, tillgänglig och flexibel.
    2021-07-02
    Trevlig, tillmötesgående, skicklig. En snabb och smidig försäljning!
    2021-07-02
    Korrekt och trevlig, i snygg kavaj i trettiogradig värme…
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-06-29
    Mäklaren lyssnade bra på våra funderingar och frågor.
    Han var mån om att kunna ge oss svar direkt, sms:de byggherren för att ge oss svar på de frågor som mäklaren inte kunde svara på.

Omdömet blir 10 av 10 av hur vi blev bemötta.
    2021-06-28
    Toppenbra bemötande! Väl påläst om fastigheten och kunde svara på våra frågor! Flexibel med visningstid. Vi är jättenöjda med Vedran!
    2021-06-26
    Kunnig, trevlig och hjälpsam. Snabbt och smidigt gick det. Bra information
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Värmbol
    2021-06-24
    Hel nöjda med bemötande allt känns provsitt med försäljningen kan varmt rekommendera Andreas Malmsten.
  • Carin K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-06-24
    Positiv, hög energi.

Strulade lite med budgivare som inte hade lånelöfte. Jag tror han gjorde sitt bästa när jag dessutom var tydlig med att jag ville ha hyresgäster inte professionella renoverare så hittade han bra, unga kunder som blev glada.
    • Laggarhult
    2021-06-19
    Väldigt trevligt och positivt bemötande av Vedran! Han var framåt och väldigt mån om att vi skulle få all information vi ville ha och att det inte skulle vara några oklarheter.

Av de förväntningarna vi har haft av mäklare under den tiden vi letat efter hus så är det Vedran och hans kollegor på Svenskfast som varit klart bäst och mest hjälpsamma! Kändes verkligen som att de ville att vi skulle hitta vårat drömhus och att de gjorde allt för att få det hända!
    2021-06-16
    Proffsigt, kompetent bemötande & trevliga mäklare!
    Vi (jag och min respektive) har alltid höga förväntningar vid dessa typer av köp och hittills har förväntningarna mötts!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    • Värmbol
    2021-06-04
    Vi köpte en jätte fin villa i genom Andreas han är jätte trevligt allt har gått bra tack andreas
    2021-06-02
    Supertrevlig och hjälpsam under hela processen. Toppen!
    • Centralt
    2021-05-27
    Vi är supernöjda med både köp av ny bostadsrätt och försäljningen av vår nuvarande bostadsrätt.
    Han levde absolut upp till förväntningarna!
    Felix har haft ständig kontakt med oss under försäljningen så vi har känt oss delaktiga och trygga under processen som är helt ny för oss. Vi uppskattar hans sätt att bemöta oss med glädje och god service.

Felix är för oss, det självklara valet vid nästa köp/försäljning av bostad!
    2021-05-27
    Vedran har hjälpt mej att sälja en villa. Han är väldigt trevlig och öppen. Lätt att prata med och väldigt proffsig på sitt jobb. Allt gick snabbt och både jag och köparna blev nöjda. Skulle lätt rekommendera honom till alla. Får toppbetyg av mej, och ett jätte tack för hjälpen. mvh Lars
    2021-05-23
    Har ett trevligt och lättsamt bemötande
    2021-05-23
    Väl bemött.positiva omdömen bara
    2021-05-22
    Bostadsrätt.
    utmärkt bemötande.

Vi,min fru och jag,är mycket nöjda med service och bemötande samt öppenhet för våra individuella förslag.
    2021-05-10
    Bakgrunden till denna korta bedömning är att bara inledningen till ett köp av en lägenhet har startat. Fastigheten som är under byggnation blir inflyttningsklar först om två och ett halvt år. Felix och jag har bara haft ett antal telefonkontakter samt ett entimmas fysiskt möte för signering av ett bokningsavtal.

Bemötandet av mig som kund har varit mycket bra, där Felix tagit initiativ. Felix tycks vara en positiv engagerad mäklare som vi ser fram emot att kunna fullfölja vår affär tillsammans med
    under de kommande åren.
    2021-05-09
    Jag har fått hjälp att sälja min sommarbostad vid Hjälmaren!

Min bild av Vedran är att han är lugn, professionell och tydlig vilket skapade förtroende i mötet med mig som kund.

Försäljningen kändes odramatisk trots att allt gick så snabbt! Vedran lotsade mig tryggt genom processen med glatt humör och ständiga uppdateringar, vilket var ovärdeligt.

Vedran har en ovanlig fingertoppskänsla och ett mycket fint förhållningssätt gentemot säljare/köpare som gjort mig till en mycket trygg och nöjd kund. Jag återkommer gärna till honom och Svensk Fastighetsförmedling igen!
    Vad fint RECO, tack snälla för förtroendet. Vi ses framöver :) / Vedran Vedran Benca
    • Centralt
    2021-05-08
    Har köpt en renoverad bostadsrätt i attraktiv förening. Professionellt agerande. Lätt att nå för att få information.
    Hej Elisabeth.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete.
    Ha det bäst,
    Felix
    Felix Mejman
  • sålde sin bostad med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-05-08
    Superbra! Köpte fastigheten via andreas och sålde den med andreas.
    • Öster
    2021-05-07
    Att sälja/köpa ett hem är något alldeles speciellt. Tack Felix, för att du gör detta till vardags men ändå fick hela processen kring vår bostadsrättsförsäljning att kännas så personlig. Tack för ditt gedigna arbete och engagemang. Du är otroligt kunnig, ödmjuk och lyhörd! Vi rekommenderar Dig och SvenskFast till alla vi möter.
    Hej Clara.
    Tusen tack för fina ord. Vad glad man blir! :D
    Lycka till med ert nya fina hus.
    Ha det bäst, Felix
    Felix Mejman
    2021-05-07
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Svarade på alla frågor som vi hade angående husförsäljning. Hjälpte oss sälja snabbt, smidigt och enkelt.
    Tack snälla för ett fint Reco, stort lycka till framöver. Vi ses på tillträdet :) / Vedran Vedran Benca
    2021-05-06
    Vi har bokat oss för en bostadsrätt

Vi fick ett bra bemötande.

Bra inf. och svar på våra frågor.
    • Strångsjö
    2021-05-06
    Sålt Torp från 1700-talet. Köpte för 16 år sedan via Andreas M. Mycket nöjda med Andreas både vid köp och försäljning. Fokuserad och kunnig.
  • skrev om Vedran Benca en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    2021-05-05
    Verdran har under säljprocessen gjort ett mycket professionellt arbete. Vi är mycket nöjda, tack.
    Tusen tack för fint Reco! / Vedran Vedran Benca