Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 94 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2019-03-11

Beatrice S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Stort tack till Felix Mejman och svensk fastighetsförmedling för ett fantastiskt och proffsigt bemötande vid köpet av vår villa! Det kändes tryggt och bra på alla sätt och vis. Vi kan varmt rekommendera Felix Mejman och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Beatrice S
    Hej Bea och Daniel! Tack för fina ord. Det har varit roligt att hjälpa er i köpet av er drömvilla, ni kommer verkligen att trivas. Vi ses mer framöver! Kram på er
  • 2019-03-09

Anne-Louise Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Kanonjobb av Adam vid köp av hus! Nu hoppas vi på kanonjobb vid försäljning av vårat hus oxå 😊 Läs mer
  • 2019-03-09

Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Kunnig, lätt att få återkoppling. Läs mer
  • 2019-03-08

Vilma V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Super nöjd!
    Mvh Vilma och Alfred Vehapaj Läs mer
  • 2019-03-02

Khalaf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Resultaten som gäller, med tips och förslag från mäklarens professionella kude vi sälja stugan. Jag uppskater det samarbete med honom. Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Khalaf K
    Hej Khalaf! Kul att du tyckte allt funkade bra. Det har varit en spännande resa. Sköt om dig! Mvh Felix
  • 2019-02-22

Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt vår villa i Katrineholm.
    Mycket bra han är kunnig ,trevlig och ödmjuk.
    Hade bra förväntningar han levde upp till förväntningarna med råge!
    Med andra ord vi är supernöjda! Läs mer
  • Hampus S

2019-02-20

Hampus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har både köpt och sålt bostad genom svensk fastighetsförmedling. Toppen bemötande från första stund och suverän service. Vedran skötte försäljningen av vår lägenhet och han har med stort engagemang och ambition gjort ett så bra jobb så det hade inte kunnat bli bättre. Stort tack svensk fastighetsförmedling och framförallt Vedran! :) Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hampus S
    Hej Hampus och Ebba! Varmt tack för fina ord och för ert förtroende vid försäljningen av er lägenhet. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Vi ses mer framöver! Kram Vedran
  • 2019-02-16

Sara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra bemötande
    Rak och tydlig
    Svarade och tog reda på det vi undrade över Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara E
    Hej Sara och Nicklas! Kul att ni är nöjda! Vi ses när det är dags att ta över huset! Mvh Adam
  • 2019-02-11

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hela processen var väldigt smidig, mäklaren både lyhörd och driven, toppen! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders L
    Hej Anders! Tusen tack för din rekommendation och för ett strålande samarbete genom försäljningen. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • Catarina L

2019-02-09

Catarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt ett stort fristående hus med dubbel garage och stor tomt. Mycket lantligt.
    Profesionellt bemötande. Mycket trevligt.
    Mäklaren var bättre än jag kunnat hoppas på. Allt gick som på räls.
    Drömförsäljning!! Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catarina L
    Hej Catarina! Varmt tack för förtroendet och för dina fina ord. Ett strålande samarbete gjorde att vi sydde ihop det här riktigt bra du och jag! Vi ses mer i framtiden :) Kram Sofia
  • Kerstin W

2019-02-08

Kerstin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt äldre hus med trädgård.
    Mkt bra bemötande både på visningen och vid flera tel.samtal och även vid kontraktskrivningen.
    Hade inte just ngr förväntningar eftersom det kom väldigt tvärt på men en mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin W
    Hej Kerstin och Tommy! Varmt tack för era fina ord. Jag är helt övertygad om att ni kommer stortrivas i Björkvik och i ert nya, fina hus. Vi ses mer framöver. Kram Sofia
  • 2019-02-06

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har köpt ett fritidsboende genom Vedran och tycker att försäljningen har skötts oklanderligt från början till slut! Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena W
    Hej Lena! Varmt tack för fint samarbete och tydlighet. Lycka till med nya huset :) Kram Vedran
  • Anne-Marie G

2019-02-05

Anne-Marie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra och trevligt bemötande.Och snabb affär när vi sålde våran bostadsrätt.Rekommmenderas på det varmaste.

Ann-Mari G Läs mer
    2019-02-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anne-Marie G
    Hej Anne-Marie och Inge! Det glädjer mig att ni blev nöjda och att resultatet blev bra. Vi ses mer framöver! Kram Felix
  • 2019-01-31

Solveig L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt fritidshus. Trevligt och professionellt bemötande.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig L
    Hej Solveig! Varmt tack för din rekommendation! Vi ses på tillträdet! Kram Felix
  • 2019-01-28

Bruno Forsén skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra bemötande och god service vid en snabb process.Felix har en bra förmåga att bedöma läget på marknaden och rätt tidpunkt för försäljning. Marknadsföring och säljstödsmateriel har varit av mycket hög klass.Vi är väldigt nöjda.
    Anita o Bruno Forsén Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bruno Forsén
    Hej Anita och Bruno! Vad roligt att ni är nöjda!! Det har varit ett sant nöje att få jobba med er, hoppas det blir fler gånger. Kram Felix
  • 2019-01-22

Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Första gången vi mötte Felix var på en husvisning, till vårat drömhus som vi snart ska flytta in i. Första intrycket av Felix gjorde att vi till och med bytte mäklarföretag till Svensk Fastighetsförmedling för att kunna anlita honom för vår försäljning av bostadsrätten. Vilken fantastisk mäklare! Så ung och ändå så kunnig och proffsig. Snabb och effektiv, lyhörd och enormt ansvarstagande. Vi har alltid blivit bra bemötta och våra frågor och funderingar har alltid tagits på största allvar.
    Jag rekommenderar Felix till alla, alla dagar i veckan. Och som jag sagt förut Felix: med din professionalitet och engagemang kan du gå hur långt som helst! Hoppas vi ses framöver. Stort tack! Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria N
    Hej Maria och Nicklas! Wow, vilka härliga ord... varmt tack för rekommendationen. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med allt i er livs viktigaste affär! Kram Felix
  • 2018-12-20

Clara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag är mycket nöjd med hur köpet av min nya lägenhet, en 3:a på 77 kvm, smidigt gick till. Allt från lägenhetsannonsen, visningen och vidare kontakt via sms/telefon kändes personlig och trygg.
    Tack Felix för en bra köpupplevelse, då det här var första gången jag köpte en bostad!
    Hälsningar Clara. Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara B
    Hej Clara, vad roligt att din köpupplevelse blev så bra :) Vi ses på tillträdet! Kram Felix
  • 2018-12-09

Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt radhus.

På ett mycket positivt och trevligt sätt.

Vi hade tidigare sålt vår bostad genom Sv Fastighets förmedling och haft en väldigt trevlig mäklare så vi förväntade oss att möta en annan trevlig mäklare, vi blev inte besvikna.

Trevligt att träffa en så välinformerad positiv och glad mäklare. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans H
    Hej Hans och Lorraine! Stort tack för fina ord och er rekommendation. Varmt välkomna till Vingåker! Mvh Sofia
  • Hans G

2018-12-07

Hans G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt en villa.

Oklanderligt agerade från anlitad mäklare. Kan varmt rekommenderas och alla våra förväntningar uppfyllda. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans G
    Hej Karin o Hans! Stort tack för rekommendationen och lycka till med flytten till Karlstad, vi hörs och ses! Mvh Andreas
  • 2018-11-20

Mathilda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffsigt, genuint och kunnigt bemötande! Bara gott att säga! Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathilda H
    Tack Mathilda och Erik! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i nya huset. Först ska jag förvalta ert förtroende med den egna försäljningen... Håll i er så kör vi! :) Kram Sofia
  • 2018-11-19

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt landställe.

Mkt proffsig mäklare. Korrekt, kunnig, service minded.
    Gedigen erfarenhet av branschen. Kunde ge bra råd till oss som säljare.
    Trevlig attityd.
    snabb och effektiv

Vi är mycket nöjda säljare. Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    TACK Maria och Owe för fina lovord, ert förtroende och för en härlig kommunikation genom hela försäljningen. Det har varit en ren fröjd att förmedla er pärla. Hoppas innerligt att ni kommer trivas i er nya villa. Kram Sofia
  • Gunnar H

2018-11-11

Gunnar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    En rekord snabb försäljning på min villa en annons på byråns hemsida på gång räckte
    En ömsesidig respekt gjorde nog att vi kom till avslut. Läs mer
    2018-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnar H
    Tack för ett trevligt samarbete! Härligt att du är nöjd och tack för en fin rekommendation. Vi hörs och ses! /Felix
    Maria N gillar detta
  • 2018-11-04

Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    en trist affär kommer inte att använda denna mäklare igen eller rekommendera till någon annan. deras inställning är att andra har rätt och kunden ljuger. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per A
    Hej Per, verkligen tråkigt att du känner så. Vi slår dig en signal!
  • 2018-10-31

Urban O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Smidig handläggning med bra uppföljning av bostadsrättsförsäljningen, det hela har skötts på ett tryggt och professionellt sätt som troligen beror på bra lokalkännedom , kompetent , lång erfarenhet i branschen . Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Urban O
    Varmt tack för ert förtroende och såklart för er fina rekommendation Urban och Geraldine! Vi ses mer framöver. Kram Sofia
  • Kerstin J

2018-10-24

Kerstin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har köpt ett hus. Felix har varit mycket tillmötesgående och inkännande gällande mina personliga önskemål och behov.
    Han har mött upp med omedelbar kontakt när jag sökt honom och även inverkat lugnande i en annars frustrerande och ansträngd budgivning.
    Bästa omdöme❗️❗️❗️ Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin J
    Tusen tack för fina ord och fin kommunikation genom hela affären Kerstin! Kram Felix
  • 2018-10-22

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Fick väldigt bra hjälp vid försäljning av vårt hus och allt runt omkring. Läs mer
  • 2018-10-18

Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Andreas Malmsten är en mäklare att lita på i alla väder,
    och besitter kunskap som få.
    Tack för att du fixade vårt dröm boende.
    Mvh Tomas o Paula Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas H
    Tack Tomas o Paula för fina ord och riktigt roligt att ni, efter flera års letande, äntligen hittat drömboendet!
  • Anthony S

2018-10-13

Anthony S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bought a house.
    Very easy and pleasant to deal with, Sofia went out of her way to get a contract in english without me even asking. I would highly recommend Sofia as an agent. Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anthony S
    Welcome to Sweden and Katrineholm Anthony! Thank you so much for your kind words and, of course, for beeing a joy doing business with! :) See you soon! Kind regards, Sofia.
  • Kerstin L

2018-10-03

Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har köpt en lägenhet på i Katrineholm genom Andreas Malmsten och är mycket nöjd med bemötandet. Jag kan rekommendera Andreas. Läs mer
    2018-10-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin L
    Tack Kerstin, kul att du är nöjd och hoppas du kommer trivas i lägenheten. Mvh Andreas
    Kerstin L gillar detta
  • 2018-10-03

Hans N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej
    Vi har precis köpt ett fritidshus utanför Katrineholm. Mäklaren Felix var så bra! På visningen var han trevlig positiv och hjälpsam på alla sätt. Gav svar på de frågor vi hade samt tog reda på de saker han inte kunde svara på direkt.
    Den kontakt vi har haft sedan dess har också bara varit bra. Han gjorde det så mycket enklare för oss att skriva kontraktet då han ordnade mötet här i Årsta, där vi bor, istället för i Katrineholm.
    Jag tycker absolut att Felix levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vår upplevelse av Svensk fastighetsförmedling i samband med vårt husköp har bara varit positiv.
    Vänligen Hans Nilsson Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans N
    Hej Hans! Varmt tack för fina ord och fint samarbete. Vi ses på tillträdet! Mvh Felix
  • 2018-10-02

Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Trevlig, saklig och påläst om objektet! Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per L
    Kul att ni är nöjda! Det ska bli spännande att se hur stället kommer utvecklas i era händer. Lycka till med allt! Mvh Felix
  • 2018-09-30

Rasmus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sommarstuga Katrineholm:
    Trevligt bemötande.
    Kunnig mäklarbyrå.
    Har även fått hjälp med arrendet för tomten.

Enda negativa att affären blev utdragen, vilket även beror på övriga budgivare och säljaren. Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rasmus N
    Tack för er rekommendation Rasmus och Banu! Varmt lycka till med ert fina fritidshus - äntligen! :) Kram Sofia
  • 2018-09-18

Marita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt fritidshus på ofri grund (Malbacken 3, Katrineholm). Trevligt och professionellt bemötande av Sofia, god flexibilitet och bra återkoppling under processen. Rekomnderas gärna.
    Marita Bengtsson Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marita B
    Tack för ditt förtroende att sälja det fina fritidshuset och för dina fina ord Marita! Mvh Sofia
  • 2018-09-17

Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt en villa. Har blivit väl bemött av Sofia. Allt har fungerat väldigt bra. Trots mycket strul har jag fått hjälp med allt. Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingegerd N
    Tack Ingegerd, för fina ord och för ett mycket bra samarbete genom hela processen! Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • Leif J

2018-09-17

Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde min villa. Mycket serviceinriktad och kompetent mäklare. Läs mer
    2018-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif J
    Tack Leif och Maria för utomordentligt gott samarbete och såklart för ert förtroende! På återseende! Mvh Sofia
  • 2018-09-13

Tommy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt hus.
    Mycket bra bemötande av mäklaren Andreas Malmsten.
    Jag förväntade mig att kunna köpa ett hus utan en massa krångel och att köpet kunde göras ganska snabbt.
    Affären är ej avslutad än men hittills har det gått bra. Läs mer
    2018-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy J
    Hej Tommy,
    Grattis till ett fint hus och tack för fint betyg, ses när det är dags för inflyttning!
    Mvh Andreas
  • 2018-08-31

David W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Klockren mäklare, köpte bostad på storgatan 14a, Katrineholm! Mycket professionellt bemötande och hade svar på de frågor jag ställde. Kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar David W
    Tja David! Tack själv och grattis till den fina lägenheten. Sköt om dig! Mvh Felix
  • Alexzandra E

2018-08-22

Alexzandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt och köpt hus förr, men aldrig vart så nöjd med samarbetet som jag vart med svenskfastighetsförmedling i Katrineholm och mäklare Felix Mejman.
    En karismatisk kille som vet vad han gör och som verkligen följde med i arbetet på alla sätt runt försäljningen av mitt hus.
    Så kan starkt rekommendera dom/honom när det är dags för er köpa och sälja. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexzandra E
    Hej Alexandra! Tusen tack för så fina ord. Härligt att ni känner er så nöjda. Lycka till med allt! Kram Felix
  • 2018-08-11

Jan-Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Han kanon bra skött alt perfekt
    Det var alldeles i våran smak Läs mer
  • Tuula H

2018-08-04

Tuula H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    I juni fick jag hjälp av Adam Skoog att sälja mitt sommarställe. Jag är välldigt nöjd med Adams arbete. Han var proffsig, kunnig, lyssnande, punktlig , nogran .Därtill är han en mycket behaglig person. Vill tacka för fint samarbete och gott resultat.
    Tuula H Läs mer
  • 2018-07-30

Mattias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en sommarstuga i en svajande marknad, det tog över ett år innan vi hittade vår köpare... Men det beror mest på otur med tajming och marknaden...
    Vår mäklare Sofia är kunnig, trevlig, glad, entusiastisk, har mycket humor, är noggrann, envis och ambitiös. Läs mer
    2018-08-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias L
    Hej Mattias och Robert! Det har varit ett sant nöje att sälja ert fina fritidshus, även om det drog ut på tiden mer än vi önskade. Vi har ändå haft kul på vägen och resultatet blev toppen till slut, så det var verkligen det. Ta hand om er nu och lycka till med framtida projekt i livet! Hoppas vi ses igen! Kram Sofia
  • 2018-07-18

Zlatko N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har anlitat Felix som mäklare till försäljning av en bostad med avstyckning. Mäklaren har varit tillgänglig och lyhörd för mina tankar och frågor samt kommit med bra lösningar. Nöjd med helhetslösningen som mäklaren erbjudit mig.
    Mäklaren har underlättat försäljningen. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Zlatko N
    Hej Zlatko! Tack för fint betyg och ett bra samarbete. Ha det fint! /Felix
  • 2018-07-05

Conny Martin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi tycker att vår mäklare har varit väldigt trevlig, tillmötesgående och lyhörd. Vi kommer rekommendera både mäklarbyrån samt mäklaren till alla i vår omgivning. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Conny Martin L
    Hej Conny,
    Vad roligt att höra det var trevligt att få träffa er också. Tack så mycket!
    Stort lycka till i er nya bostad. //Adam
  • 2018-06-23

Sandra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Mycket kunnig och tydlig. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra N
    Tack Sandra och Christian för ert förtroende återigen och för fina ord! Det här blir så bra för er och hela familjen!!! Kram Sofia
  • 2018-06-22

Nina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Nyligen sålde vi våran bostadsrätt och vi är mer än nöjda med Felix Mejman som har haft hand om försäljningen. Det har varit snabb återkoppling, alltid haft svar på våra frågor och funderingar. Rekommenderar verkligen Svensk fastighets förmedling! Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nina W
    Hej Nina, vad roligt att du och Magnus är nöjda. Vad kul att ni äntligen har hittat drömhuset. Jag önskar er all lycka till i framtiden. Kram Felix
  • 2018-06-02

Tony L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra dialog mellan mäklaren och mig(köparen). Bra visning, snabb budgivning och snabb avslutning med kontrakt skrivningen på huset vi köpt. Läs mer
    2018-06-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony L
    Kul att ni kände er väl omhändertagna! Jag är väldigt glad för er skull och att allt gick så bra och smidigt. Ha det fint! Kram Felix
  • 2018-05-21

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hjärtligt TACK för mycket bra samarbete under hela tiden. Felix har under arbetet visat sin kunnighet i att stödja mig i fler frågor som jag skulle lösa. Är glad o tacksam för att jag valde just Fwlix. Ung, tålmodig, ansvarskännande, kamratlig o yrkeskunnig. För mig har denna fastighet varit ett stort bekymmer. Genom att personen som hyrt aldrig tagit hand om o skött fastigheten bra. När jag tog hjälp av olika sanneringsfirmor blev det en fröjd att kunna sälja fastigheten med gott stöd av Felix. Jag rekomenderar Felix Mejman med hela mitt hjärta. Allt fott i hans fortsatta arbete. M.v.h.Anna i Änge., Detta gäller Hästedal 1:7 i Kayrineholms kommun. Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna A
    Tack Anna för ditt förtroende, fina ord och rekommendationer! Jag hoppas vi ses/hörs mer i framtiden. Mvh Felix
  • 2018-05-18

Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt vårt fritidshus via Felix Mejman på Svensk Fast i Katrineholm.

Vi kontaktade Felix för hjälp med försäljningen och vi blev under hela processen mycket väl omhändertagna. Felix är en mycket engagerad mäklare som gärna tar det extra steget för sina kunder, i alla frågor som både säljare och köpare har så bemöter Felix detta på ett professionellt och seriöst sätt. Vi är mycket nöjda med Felix och rekommenderar alla som funderar på att sälja hus i Katrineholm/Vingåker att kontakta Felix!

Med vänlig hälsning Daniel & Helene Forsberg Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel F
    Vad roligt att ni är så nöjda med mitt bemötande och att jag fick ert förtroende. Jag önskar er all lycka till med det nya huset och jag hoppas vi ses mer framöver. Mvh Felix
  • 2018-05-13

Elisabeth R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix är en ung stilig man med huvudet på skaft. Han brinner verkligen för sitt yrke och har goda kunskaper, det visade han prov på när han sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt. Det var lätt att kommunicera och förstå Felix, han gav alltid snabba svar på våra frågor. De vi inte frågar om de upplyser han om. Felix är mycket mån om sina kunder och lätt att få förtroende för. Vi är mycket nöjda med honom. Vill ni också bli nöjda välj Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack Felix.
    Elisabeth och Mikael Rigo Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth och Mikael! Tack för fina ord och för förtroendet. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och såklart att vi ses mer i framtiden. Mvh Felix
  • 2018-05-08

Leif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har på ett utmärkt sätt fått vårt fritidshus sålt. Bemötandet var vänligt ,informativt och seriöst . Levde fullt klart upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif B
    Tack Inger och Leif för ert förtroende och jätteroligt att ni är nöjda! Mvh Andreas

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm