Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 123 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2019-08-21

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har haft samma mäklare för två köpobjekt och ev. försäljning av mitt eget hus. Har nu köpt en bostadsrätt.

Bemötandet från mäklaren har varit mycket professionellt, avslappnat och vänligt.

Min förväntning var att möta en mäklare som var sakkunnig och snabb i att få fram information. Felix har varit mycket flexibel och hela tiden nåbar. Helt klart levt upp till mina förväntningar.

Trotts lite miss med det första objektet (delvis mitt eget fel) är jag totalt sätt mycket nöjd. Läs mer
  • Karl Magnus A

2019-08-10

Karl Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svenskfastighets förmedling är den bästa av de 10 fastigheter jag köpt eller sålt än så länge
    Väldigt positiv och glad mäklare som gör att man känner sig trygg tack skall du ha Läs mer
  • 2019-07-31

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svensk fast i Katrineholm hjälpte oss sälja vårt hus. Från första stund var Felix lyhörd då vi satt i en svår situation. Vi fick stort förtroende och han höll oss hela tiden uppdaterade om läget. Han hade bra energi och en positiv inställning under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med Felix som mäklare och rekommenderar honom starkt till andra som står inför en bostadsaffär. Madde och Micke Läs mer
  • 2019-07-17

Muhamed Wael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jätte duktig kille, samt gör sitt jobb på hög tempo. Läs mer
  • 2019-07-16

Marie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag och min sambo köpte ett fritidshus som förmedlas av Felix . Vi uppskattade hans hans förhållningssätt som har varit, vänligt kompetent och förtroende ingivande. Positiv korrekt uppriktig ärlig . Vi kan verkligen rekommendera Felix Läs mer
  • 2019-06-24

Patricia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag och min man har köpt en lägenhet med hjälp av Felix Mejman, mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Han bemötte oss på ett mycket trevligt och respektfullt sätt och uppfyllde alla de krav vi har på en mäklare. Vi kommer att rekommendera honom till bekanta som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • 2019-06-24

Kenan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt en bostadsrätt med hjälp utav Sofia Malmsten. Mycket duktig och engagerad mäklare. Snabb respons på frågor som kommer upp och mycket nyttig information.

Tack så mycket för hjälpen
    Kenan & Sifeta Läs mer
  • 2019-06-22

Gudrun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Överträffade våra förväntningar. Snabbt och helt utan problem. Läs mer
  • 2019-06-10

Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffesionellt bemötande genom hela processen från första kontakten till skrivet kontrakt. Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders T
    Stort tack Anders för rekommendationen! Har varit ett nöje att samarbeta med dig i hela försäljningsprocessen, högsta betyg till dig också :-)
  • 2019-05-30

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia vägleder och ger råd i de stora besluten att fatta och när nerverna är på utsidan hos oss som säljare behåller hon lugnet. Kan inte tänka oss någon bättre att ha vid vår sida, vid försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • 2019-05-29

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har sålt en stor villa på landet och jag har blivit proffsigt bemött av mäklaren som uppfyllde alla förväntningar jag hade, hela resan från planeringen av försäljning till dess att huset blev sålt. Läs mer
  • 2019-05-28

Tomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix Mejman var en mycket trevlig bekantskap då vi köpte en mindre jordbruksfastighet som Felix förmedlade.
    Upplevde agerandet som mycket seriöst och schysst i en trevlig ton. Vi kan varmt rekommendera Felix.
    Tomas Karlsson Läs mer
  • 2019-05-28

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia är en utmärkt mäklare som ser svårigheter som utmaningar. Med ett starkt driv och engagemang, ständigt nåbar snabb i återkopplingar gör hon allt för att kunden ska känna sig trygg med affären. Samtliga förväntningar infriades i vår bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-05-23

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag tycker allt var bra. Jag blev väldigt väl bemött, jättebra återkoppling hela tiden. Han Felix förklarade allt noggrant. Jag kände mig trygg. Allt gick väldigt smidigt. Jag har köpt ett jättegulligt litet hus på landet. Läs mer
  • 2019-05-19

Anna-Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt hus är mycket nöjd med mäklaren från första besöket till slutliga försäljnings tillfället. Trevlig och kunnig. Smidigt och hört av sig kontinuerligt. Mycket nöjd med Adam Skoog Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Karin W
    Hej Anna-Karin! Vad roligt att du är nöjd, tack så mycket för förtroendet! Vi ses snart igen! Mvh Adam
  • 2019-05-17

Kurt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde fastighet. Mäklaren var lyhörd, smidig, snabb, höll oss hela tiden informerade, mycket förtroendeingivande.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar och förhoppningar.
    Skulle inte kunna ha någon bättre.
    Vi kommer verkligen att rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kurt S
    Tack Kurt och Yvonne för ert förtroende och fina rekommendationer. Det har varit en ren fröjd att hjälpa er med husförsäljningen!!! :) Vi ses snart igen!!! Kram Sofia
  • Marcus P

2019-05-11

Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Är så nöjda från start till slut! God uppföljning under hela försäljningen och äntligen ett bra avslut.. jätte nöjd!! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus P
    Tack Marcus, både för ert förtroende men också för en bra dialog under hela resan! Det här varit ett sant nöje hela vägen :) Kram Sofia
  • Patricia S

2019-05-10

Patricia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vedran hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela vägen från planering till försäljning så blev jag väl informerad om allt som hände vilket kändes tryggt för mig som gärna vill ha koll på allt. Vedran har ett utmärkt kundbemötande och är en otroligt driven mäklare. Rekomenderas! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patricia S
    Hej Patricia! Tack för förtroendet och fina ord. Är du nöjd så är jag nöjd!! :) Vi ses snart igen! Mvh Vedran
  • 2019-05-09

Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt bostadsrätt.

Mäklaren Felix Mejman var mycket trevlig, kunnig, snabb och korrekt och jobbade systematiskt energiskt så bostaden blev snabbt såld, och han infomerade hela tiden om förloppet.

Jag har sålt 3 bostäder tidigare, och Felix är den bästa mäklaren av alla, rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per O
    Hej Per-Olof, tack för förtroendet! Vad roligt att du är nöjd med affären och att du tyckte att samarbetet funkat bra, precis som jag tyckt. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Mvh Felix
  • 2019-05-04

Jonathan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en bostadsrätt (2 rok)! Allt gick smidigt, bra info under hela resan, bra upplägg och en driven och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera Sofia Malmsten till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonathan B
    Stort tack för din rekommendation Jonte och tack för ett strålande samarbete genom hela resan. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • 2019-04-09

Michelle D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    I samband med att jag skulle sälja min bostadsrätt valde jag Felix som mäklare. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, han höll mig informerad under hela processen och hade ett proffsigt bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michelle D
    Hej Michelle! Jag är så glad att affären gick över förväntan och att du är nöjd med min insats. Lycka till med nya boendet! Mvh Felix
  • Peter  M

2019-04-09

Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en lägenhet och blev vänligt bemött på både visning och efterföljande budgivning.
    Fick även svar på mina frågor såklart. Läs mer
  • 2019-04-04

Carin Louise E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi hade förmånen att ha Felix Mejman som mäklare vid köp av hus och försäljning av hus. Trevligt bemötande, bra service, snabb återkoppling och konkreta svar. Mycket seriös och ärlig. Vi kan varmt rekommendera Felix Mejman som mäklare.
    Med vänlig hälsning, Carin och Mikael Ejdebrink Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carin Louise E
    Hej Carin och Mikael! Wow, tack för era fina ord! Vi lär ses en hel del framöver!!! Kram Felix
  • 2019-04-03

Mickael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har köpt Bjorkhagsvagen 19 i Vingaker.
    Andreas är en valdigt professional mäklare som jag varmt kan rekomendera.
    Har faktiskt inget att anmarka på keep up the good work.
    Mvh Mickael Bernhoft Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mickael B
    Hej Mikael! Tack för rekommendationen och för ett fint samarbete! Vi ses framöver! Mvh Andreas
  • 2019-04-01

Claes C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en villa i Lerbo. Vi kom på egen extravisning av huset och mäklaren Felix Mejman var fantastiskt vänlig och hjälpsam under vår rundtur och visning. Han gav oss den tid vi behövde och svar på våra frågor. Skulle nog säga att han är ett föredöme för mäklarbranschen.
    Anna & Claes Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes C
    Hej Anna och Claes! Vad glad jag blir att ni är så nöjda med mitt bemötande! :) Ni kommer verkligen trivas i er pärla i Lerbo! Vi ses mer framöver! Kram Felix
  • 2019-03-30

Nathalie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en lägemhet.
    Mycket trevlig mäklare som har varit lätt att ha och göra med.
    Tillmötesgående och smidig!
    Kommer helt klart anlita honom vid vidare kontakt med mäklare ☺️ Läs mer
  • 2019-03-27

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffsigt och kompetent förmedling. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Zijada B

2019-03-26

Zijada B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vedran Benca, var mäklaren vid vårt första husköp. Mycket trevlig och social kille, som uppnådde MER än alla förväntningar. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare, till dig som vill ha en hjälpsam mäklare som gör det där lilla extra. 😊 Läs mer
  • Tina S

2019-03-25

Tina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi fick vårt hus i Katrineholm sålt med hjälp av Felix Mejman på Svensk fastighetsförmedling. Att sälja vårt hus blev en liten utmaning men Felix gav inte upp. Och jag vill verkligen rekommendera Felix till kommande objekt. Vi är mycket nöjda med hans insats :). Med vänlig hälsning/Tina & Åke Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tina S
    Hej Tina och Åke! Varmt tack för era fina ord. Så skönt att allt gick smidigt efter vårt hårda jobb. Vi ses mer framöver! Kram Felix
  • 2019-03-11

Beatrice S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Stort tack till Felix Mejman och svensk fastighetsförmedling för ett fantastiskt och proffsigt bemötande vid köpet av vår villa! Det kändes tryggt och bra på alla sätt och vis. Vi kan varmt rekommendera Felix Mejman och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Beatrice S
    Hej Bea och Daniel! Tack för fina ord. Det har varit roligt att hjälpa er i köpet av er drömvilla, ni kommer verkligen att trivas. Vi ses mer framöver! Kram på er
  • 2019-03-09

Anne-Louise Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Kanonjobb av Adam vid köp av hus! Nu hoppas vi på kanonjobb vid försäljning av vårat hus oxå 😊 Läs mer
  • 2019-03-09

Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Kunnig, lätt att få återkoppling. Läs mer
  • 2019-03-08

Vilma V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Super nöjd!
    Mvh Vilma och Alfred Vehapaj Läs mer
  • 2019-03-02

Khalaf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Resultaten som gäller, med tips och förslag från mäklarens professionella kude vi sälja stugan. Jag uppskater det samarbete med honom. Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Khalaf K
    Hej Khalaf! Kul att du tyckte allt funkade bra. Det har varit en spännande resa. Sköt om dig! Mvh Felix
  • 2019-02-22

Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt vår villa i Katrineholm.
    Mycket bra han är kunnig ,trevlig och ödmjuk.
    Hade bra förväntningar han levde upp till förväntningarna med råge!
    Med andra ord vi är supernöjda! Läs mer
  • Hampus S

2019-02-20

Hampus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har både köpt och sålt bostad genom svensk fastighetsförmedling. Toppen bemötande från första stund och suverän service. Vedran skötte försäljningen av vår lägenhet och han har med stort engagemang och ambition gjort ett så bra jobb så det hade inte kunnat bli bättre. Stort tack svensk fastighetsförmedling och framförallt Vedran! :) Läs mer
    2019-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hampus S
    Hej Hampus och Ebba! Varmt tack för fina ord och för ert förtroende vid försäljningen av er lägenhet. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Vi ses mer framöver! Kram Vedran
  • 2019-02-16

Sara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra bemötande
    Rak och tydlig
    Svarade och tog reda på det vi undrade över Läs mer
    2019-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara E
    Hej Sara och Nicklas! Kul att ni är nöjda! Vi ses när det är dags att ta över huset! Mvh Adam
  • 2019-02-11

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hela processen var väldigt smidig, mäklaren både lyhörd och driven, toppen! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders L
    Hej Anders! Tusen tack för din rekommendation och för ett strålande samarbete genom försäljningen. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • Catarina L

2019-02-09

Catarina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt ett stort fristående hus med dubbel garage och stor tomt. Mycket lantligt.
    Profesionellt bemötande. Mycket trevligt.
    Mäklaren var bättre än jag kunnat hoppas på. Allt gick som på räls.
    Drömförsäljning!! Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catarina L
    Hej Catarina! Varmt tack för förtroendet och för dina fina ord. Ett strålande samarbete gjorde att vi sydde ihop det här riktigt bra du och jag! Vi ses mer i framtiden :) Kram Sofia
  • Kerstin W

2019-02-08

Kerstin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt äldre hus med trädgård.
    Mkt bra bemötande både på visningen och vid flera tel.samtal och även vid kontraktskrivningen.
    Hade inte just ngr förväntningar eftersom det kom väldigt tvärt på men en mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin W
    Hej Kerstin och Tommy! Varmt tack för era fina ord. Jag är helt övertygad om att ni kommer stortrivas i Björkvik och i ert nya, fina hus. Vi ses mer framöver. Kram Sofia
  • 2019-02-06

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har köpt ett fritidsboende genom Vedran och tycker att försäljningen har skötts oklanderligt från början till slut! Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena W
    Hej Lena! Varmt tack för fint samarbete och tydlighet. Lycka till med nya huset :) Kram Vedran
  • Anne-Marie G

2019-02-05

Anne-Marie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra och trevligt bemötande.Och snabb affär när vi sålde våran bostadsrätt.Rekommmenderas på det varmaste.

Ann-Mari G Läs mer
    2019-02-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anne-Marie G
    Hej Anne-Marie och Inge! Det glädjer mig att ni blev nöjda och att resultatet blev bra. Vi ses mer framöver! Kram Felix
  • 2019-01-31

Solveig L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt fritidshus. Trevligt och professionellt bemötande.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig L
    Hej Solveig! Varmt tack för din rekommendation! Vi ses på tillträdet! Kram Felix
  • 2019-01-28

Bruno Forsén skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra bemötande och god service vid en snabb process.Felix har en bra förmåga att bedöma läget på marknaden och rätt tidpunkt för försäljning. Marknadsföring och säljstödsmateriel har varit av mycket hög klass.Vi är väldigt nöjda.
    Anita o Bruno Forsén Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bruno Forsén
    Hej Anita och Bruno! Vad roligt att ni är nöjda!! Det har varit ett sant nöje att få jobba med er, hoppas det blir fler gånger. Kram Felix
  • 2019-01-22

Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Första gången vi mötte Felix var på en husvisning, till vårat drömhus som vi snart ska flytta in i. Första intrycket av Felix gjorde att vi till och med bytte mäklarföretag till Svensk Fastighetsförmedling för att kunna anlita honom för vår försäljning av bostadsrätten. Vilken fantastisk mäklare! Så ung och ändå så kunnig och proffsig. Snabb och effektiv, lyhörd och enormt ansvarstagande. Vi har alltid blivit bra bemötta och våra frågor och funderingar har alltid tagits på största allvar.
    Jag rekommenderar Felix till alla, alla dagar i veckan. Och som jag sagt förut Felix: med din professionalitet och engagemang kan du gå hur långt som helst! Hoppas vi ses framöver. Stort tack! Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria N
    Hej Maria och Nicklas! Wow, vilka härliga ord... varmt tack för rekommendationen. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med allt i er livs viktigaste affär! Kram Felix
  • 2018-12-20

Clara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag är mycket nöjd med hur köpet av min nya lägenhet, en 3:a på 77 kvm, smidigt gick till. Allt från lägenhetsannonsen, visningen och vidare kontakt via sms/telefon kändes personlig och trygg.
    Tack Felix för en bra köpupplevelse, då det här var första gången jag köpte en bostad!
    Hälsningar Clara. Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara B
    Hej Clara, vad roligt att din köpupplevelse blev så bra :) Vi ses på tillträdet! Kram Felix
  • 2018-12-09

Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt radhus.

På ett mycket positivt och trevligt sätt.

Vi hade tidigare sålt vår bostad genom Sv Fastighets förmedling och haft en väldigt trevlig mäklare så vi förväntade oss att möta en annan trevlig mäklare, vi blev inte besvikna.

Trevligt att träffa en så välinformerad positiv och glad mäklare. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans H
    Hej Hans och Lorraine! Stort tack för fina ord och er rekommendation. Varmt välkomna till Vingåker! Mvh Sofia
  • Hans G

2018-12-07

Hans G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt en villa.

Oklanderligt agerade från anlitad mäklare. Kan varmt rekommenderas och alla våra förväntningar uppfyllda. Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans G
    Hej Karin o Hans! Stort tack för rekommendationen och lycka till med flytten till Karlstad, vi hörs och ses! Mvh Andreas
  • 2018-11-20

Mathilda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffsigt, genuint och kunnigt bemötande! Bara gott att säga! Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mathilda H
    Tack Mathilda och Erik! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i nya huset. Först ska jag förvalta ert förtroende med den egna försäljningen... Håll i er så kör vi! :) Kram Sofia
  • 2018-11-19

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt landställe.

Mkt proffsig mäklare. Korrekt, kunnig, service minded.
    Gedigen erfarenhet av branschen. Kunde ge bra råd till oss som säljare.
    Trevlig attityd.
    snabb och effektiv

Vi är mycket nöjda säljare. Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria L
    TACK Maria och Owe för fina lovord, ert förtroende och för en härlig kommunikation genom hela försäljningen. Det har varit en ren fröjd att förmedla er pärla. Hoppas innerligt att ni kommer trivas i er nya villa. Kram Sofia

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm