Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 184 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2020-09-17

Rolf Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra kunde inte vara bättre Läs mer
    2020-09-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Rolf Erik S
    Hej Roffe!
    Riktigt roligt att höra! Vi ses på tillträdet. / Vedran
  • 2020-09-06

Hanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en bostad, fick ett bra bemötande och mäklaren kunde ge svar på frågor vi hade.
    Sammanfattningsvis mycket bra! Läs mer

Jätte trevliga människor ! Bästa mäklarna! Läs mer
  • 2020-09-01

Leif Tommy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt en villa.
    Mäklaren var mycket bra på alla sätt. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Leif Tommy A
    Tusen tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet :) / Vedran
  • 2020-08-12

Gabriella I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick att sälja vårt torp Läs mer
  • 2020-08-07

Madeleine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt vår sommarfastighet och vi kände på en gång att vi hade en professionell person till vår hjälp. En lugn sympatisk person som verkligen kunde sin sak och vi kände oss så trygga under hela resans gång.
    Vi känner ett sådant förtroende att vi varmt kommer rekommendera hen vidare till andra. Hen är också ett självklart val för oss om en ytterligare försäljning skulle bli aktuell i framtiden. Läs mer
    2020-08-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Madeleine S
    Hej Madeleine!
    Vad roligt med så fina ord. Tack för förtroendet och lycka till med allt så ses vi på tillträdesdagen:) //Felix
  • 2020-08-01

Margareta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min bostad, perfekt skött av mäklaren, kunde inte på något sätt varit bättre än det var och blev! Läs mer
  • 2020-08-01

Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt sommarhus för nära 4 miljoner. Allt har hittills fungerat smärtfritt Läs mer
  • 2020-07-30

Ann L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har köpt ett hus i Björkvik på 260kvm. Ett fantastiskt bemötande av Vedran som hoppade in på kort varsel, i semestertider då ordinarie, Sofia, var på semester. De (Han) ställde upp och visade objektet, enligt våra önskemål, tidigare än ordinarie visningsdatum. Köpet gick snabbt, och mäklaren arbetade i medlingsuppdraget på ett proffsigt, lyhört och empatiskt sätt, då våra förutsättningar för köpet kom med restriktioner. Jag har fortfarande hjärtat i halsgropen. På ett bra sätt. Tusen tack! Mvh Ann Lundqvist Läs mer
    2020-07-31 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Ann L
    Tusen tack för detta fina reco! Jag hoppas att ni skall trivas fantastiskt och önskar er all lycka till i framtiden / Vedran
  • 2020-07-30

Lisbeth Kristina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran villa . Det gick så bra , bra kontakt med mäklaren. Läs mer
    2020-08-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth Kristina R
    Tack för förtroendet och grattis till en bra affär :) //Felix
  • Tobias S

2020-07-30

Tobias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Fantastiskt engagemang som sträcker sig utöver vad man kan förvänta sig av en traditionell mäklare. Läs mer
    2020-07-30 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Tobias S
    Hej Tobias!

Tusen tack för ert omdöme, önskar er ett stort lycka till i framtiden! :) / Vedran
  • Hans Ö

2020-07-23

Hans Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Efter 22 års innehav av vårt fritidshus insåg vi att åldern började ta ut sin rätt och att det var dags att låta yngre krafter ta vid.
    I valet av mäklare fastnade vi för Sofia Malmsten från Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Vi tyckte att Sofia såg potentialen i vår fastighet fullt ut, vilket även hennes förslag till utgångspris bekräftade.
    Sofia har varit lätt att kommunicera med och under hela säljprocessen hållit oss uppdaterade. Alla åtaganden har skötts på bästa sätt med ett affärsmannaskap utöver det vanliga. Sofia är dessutom lättsam, trevlig och mycket seriös.
    Försäljningen har genomförts till vår fulla belåtenhet och resultatet motsvarar våra högsta förväntningar. Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Ö
    Hej Hans och Ulla! Varmt tack för era fina ord och såklart för att jag fick ert förtroende att förmedla ert ljuvliga smultronställe. Det har varit ett sant nöje att lära känna er under resans gång. Ta väl hand om er tills vi ses igen! Kram Sofia
  • 2020-07-21

Sara T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi köpte fritidshus och fick ett mycket trevligt och kunnigt bemötande från mäklaren, mycket bra kommunikation under och efter budgivning och det kändes tryggt att få snabb respons på frågor mm. Läs mer
    2020-07-30 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Sara T
    Hej Sara!

Tackar ödmjukast! Önskar er ett stort lycka till med ert nya boende. / Vedran
  • 2020-06-30

Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej !!.
    Jag har köpt ett fritidshus av Felix Mej man..Den trevligaste mäklaren jag har träffat..visade på det mesta utan att man frågade..Bästa betyg till Felix🙂 Läs mer
    2020-08-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan K
    Hej Jan!
    Värmande ord. Hoppas ni ska trivas. Ha det gott :) //Felix
  • 2020-06-03

Ingela P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt lägenhet. Bra hjälp och bra bemötande. Läs mer
  • 2020-05-30

Carina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Snabb och proffsig respons. Alltid tillmötesgående och trevlig. Det har varit roligt att jobba ihop med Felix!😊 Läs mer
  • 2020-05-28

Mads K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi köpte ett fint lantställe nära Vingåker via Svensk Fastighetsförmedling och var väldigt nöjda med det personliga och trevliga bemötande samt professionell hantering av hela säljprocessen. Mäklaren i vårt fall var Vedran Benca och vi rekommenderar honom högt för framtida säljuppdrag. Läs mer
  • 2020-05-24

Hans T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklare Felix Mejman har hjälpt oss att sölja vår nyrenoverade bostdasrätt.
    Han har verkligen levt upp till våra förväntningar på hur en professionell mäklare skall var. Trevlig, tydlig och hela tiden mycket duktig på att informera oss vad som hände under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-03-28

Jehad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Han vad jätte trevlig och snäll Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jehad S
    Hej Jehad!

Tack snälla och lycka till med allting! Vi ses på tillträdet :) / Vedran
  • JESPER R

2020-03-26

JESPER R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Tillmötesgående och trevligt bemötande. Fick bästa möjliga hjälp att sälja min bostadsrätt. Tack! Läs mer
  • 2020-03-21

Rickard Moll H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte lägenhet, fick upplevelsen att mäklaren var mycket lyhörd till mina önskemål, och bemötandet var trevlig, smidig och väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-03-20

Lise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bostadsrätt
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Bra uppdatering löpande Läs mer
  • 2020-03-13

Linda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en villa på landet nyligen. Toppen mäklare Felix gjorde så villan blev såld väldigt fort. Så nöjda. Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda T
    Hej Linda!
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdesdagen:)
    Mvh Felix

Pernilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har sålt en bostadsrätt på 97 kvm som ligger i markplan med inglasat uterum och egen trädgård byggt 2015.

Vi förväntade oss ett bra pris då vår
    Mäklare nyss sålt en liknande lägenhet bara några månader tidigare. Och vi fick precis vad vi ville ha innan visning så vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla T
    Hej Pernilla!

Tack för fina ord. Det glädjer mig att ni är nöjda med min insats. Vi hörs framöver :)

Ha det gott,

Leena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har köpt en lägenhet som är helt nybyggd som vi flyttar till ca 3månader. Sen har vi sålt våran lägenhet som gick väldigt fort. Mäklaren hjälpte oss med både försäljning o att köpa nytt. Han skötte sig alldeles utmärkt 👍🏻 Vi hade inga förväntningar eftersom vi aldrig har gjort det förut. Så vi är väldigt nöjda med allt arbete han gjorde för oss 😀 Läs mer

Elina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt bostad. Blev väldigt bra bemött och processen gick väldigt snabbt och bra. Läs mer

Jeanette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Gustavsberg, Julitta.

Positiv, glad, tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jeanette H
    Tack snälla, hoppas att ni ska stormtrivas! Vi ses! =) / Vedran
  • 2020-03-07

Helena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren var väldigt lyhörd, tillgänglig och var fokuserad på objektet. Jag som säljare kunde inte ha valt en bättre mäklare. Tack Vedran för ditt arbete Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena R
    Tack snälla Helena för en tydlig och bra kommunikation under resan! Må gott! =) / Vedran
  • 2020-03-05

Staffan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljning utav bostadsrätt.
    Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande, var professionell och ordnade en riktigt bra affär.

Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Staffan T
    Hej Staffan!
    Tack för ett kanonsamarbete. Det har varit en snabb men rolig process. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas på nya stället. Vi ses på tillträdesdagen.
    Ha det gott//Felix
  • 2020-02-21

Per-olov M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi hade hjälp av en engagerad och positiv mäklare som guidade oss till en försäljning vi till slut var nöjda med. Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-olov M
    Hej Per-Olov!
    Tack för fina ord. Det var ett nöje att hjälpa er mot nästa steg.
    Ha det fint//Felix
  • 2020-02-20

Jens J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en 2.a

Blev mycket bra bemött och hjälp under hela processen

Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jens J
    Hej Jens!
    Vad roligt att du är nöjd, grattis till det nya boendet. Vi ses på tillträdesdagen :)

Mvh Felix
  • 2020-02-16

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en lägenhet, mäklaren Adam gör ett bra jobb. Läs mer
    2020-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander S
    Tackar så mycket! Vi ses snart igen:)
    /Adam
  • 2020-02-10

Agneta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej , jag har sålt en bostadsrätt iKatrineholm. Vedran Benca genomförde försäljningen på ett snabbt och smidigt sätt, har känt mig trygg med Vedran som mäklare. Vedran ärpersonlig utan att bli privat, det är en bra egenskap. Mvh Agneta Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta W
    Tack snälla Agneta för ett väldigt bra samarbete! Vi ses på tillträdet =)
  • 2020-02-07

Else-maj A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt en bostadsrätt och mäklaren tog sig an uppdraget på ett ödmjukt och mycket bra sätt. Försäljningen gick smidigt och vi
    är mycket nöjda med utfallet. Sammanfattningsvis är vi positivt överraskade av hur enkelt och oproblematiskt hela försäljningsprocessen förlöpte. Ett mycket väl genomfört uppdrag. Läs mer
    2020-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Else-maj A
    Hej,
    Vad kul att ni är nöjda. Jag får tacka så mycket för förtroendet.
    Vi ses snart igen!
    Mvh, Adam
  • 2020-02-04

Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran bostadsrätt, vi har fått bästa servicen från början till slut. Vi hade bra kontakt med mäklaren som gjorde det bästa för att vi skulle bli nöjda, han fanns tillgänglig sena kvällar och helger. Svarade direkt på våra frågor. Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lisa S
    Hej Lisa och Stefan!
    Först och främst, tack för förtroendet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses och hörs framöver :)
  • 2020-02-04

Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande
    Tydlig information Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo J
    Hej Ann-Christine o Bo, kul att ni är nöjda! Får så här lite i förskott hälsa er välkomna till Katrineholm "på heltid". Vi hörs och ses framöver!
  • Monica H

2020-01-31

Monica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Affären är en bostadsrätt under byggnation. Mycket bra bemötande av mäklaren. Mäklaren är kunnig och har svar på våra frågor som är många. Vi har bott 32 år i huset som vi byggde. Så detta är en helt ny upplevelse för oss. En trevlig och bra upplevelse med Svensk Fast. Förväntningarna jag hade är väl uppfyllda. Spännande " resa". Läs mer
    2020-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica H
    Tack Monica o Roger för fint reco! Som sagt, en spännande resa följer - ha det bra så hörs vi framöver. Mvh Andreas
  • 2020-01-30

Kerstin Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jättebra mäklare.kände stort förtroende för honom.Tack Adam för försäljning av Gamla Kulltorpsstugan.Hälsningar Kerstin Ygland. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin Y
    Hej Kerstin,
    Tack för dom fina orden och tack så mycket för förtroendet.
    Mvh, Adam
  • 2020-01-27

Lars Peter Magnus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Under de senaste 10 åren har vi sålt 5 fastigheter och köpt 3 och därför träffat ett antal mäklare både som köpare och säljare. Men en av de bästa mötte vi hos Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Vedran Benca har med sin lyhördhet till både köpare och säljare genomfört en mycket väl planerad och lyckad försäljning av vår fastighet.
    Utan överdrivna förhoppning men med realistiska mål i lugn takt från fösta mötet fram till skrivet kontrakt. Vi hoppas att fler får ta del av hans förmåga. Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Peter Magnus R
    Hej på er!

Jag tackar på ödmjukast sätt för bra samarbete under försäljningen och det glädjer mig att ni är så nöjda!
    Vi ses på tillträdet och önskar er lycka till på ert nya äventyr.

Mvh, Vedran!
  • 2020-01-27

Hannah B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix gjorde ett strålande jobb med försäljningen av våran bostadsrätt. Han såg till att vi nådde ett fantastiskt slutresultat kombinerat med att han var lyhörd till våra önskemål och krav. Vi klev in med höga förväntningar på honom och blev ändå glatt överraskande till hur grym han är!

Rekommenderar Felix Mejman starkt i bostadsförsäljning! Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hannah B
    Hej Hannah!
    Tack för förtroendet. Det var en ära att sälja din fantastiskt fina lägenhet.Glad att jag uppnådde era förväntningar. Vi ses på tillträdesdagen:)

• 2019-12-19

Roland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    VI har nu gjort totalt 2 affärer med hjälp av era mäklare och är mycket nöjda. Ett köp och ett säljuppdrag (2 om man räknar in dotterns försäljning). Vänligt bemötande, tydlig kommunikation och snabb hantering. Väldigt proffsigt och vi uppskattar särkilt det personliga bemötandet som gör att alla kontakter varit väldigt bra och trevliga. Läs mer
    2019-12-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland E
    Hej Roland och Mia! Varmt tack för ert förtroende och er fina rekommendation! Det är en ren fröjd att samarbeta med er så det ser vi gärna mer av framöver. Vi kikar gärna förbi på en kaffe när ni landat i era nya hus. Kram Sofia och Felix
  • 2019-12-08

Emil C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har haft Sophia som mäklare vid köp av ett hus i Bie.
    Det är första gången vi köpt en bostad men Sophia har alltid varit trevlig, tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil C
    Tack Emil och Sanna för era fina ord! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er hitta ert drömhus i Bie. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • 2019-11-08

Carolina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket nöjd med mitt lägenhetsköp, kompetent och trevlig mäklare som bidrar med all information som behövs för en smidig och snabb affär. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Carolina L
    Hej Carolina!
    Tack för din rekommendation. Jag önskar dig all lycka till i nya bostaden. Kram Felix :)
  • 2019-11-08

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Utmärkt!
    Lugnt och kunnigt bemötande, fortlöpande information om aktuella händelser. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för rekommendationen och för ditt tålamod o lugn under en lite utdragen process.
  • 2019-11-05

Amira V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag sålde mitt fritidshus i Sörmland med hjälp av Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Hennes bemötande var alltid mycket förtroendeingivande, professionellt och vänligt och hon uppfyllde alla mina förväntningar, men det tog lång tid att få fastigheten såld. Till slut lyckades vi dock, och nu är både köparen, säljaren och mäklaren mycket nöjda. Så jag ger min mäklare full pott och anlitar henne gärna igen när det behövs och kan varmt rekommendera henne. Hon var också den mäklare som hade i uppdrag att sälja samma fastighet när jag köpte den för länge sen och då redan fick jag fullt förtroende för henne. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Amira V
    Tack Amira för ett finfint samarbete under försäljningen och för din otroligt fina rekommendation. Det har varit en ren glädje att förmedla ditt vackra torp! Varmt tack för allt! Vi ses mer! Kram Sofia
  • 2019-10-26

Ivar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej
    Andreas har gjort ett utmärkt jobb, precis som han alltid brukar göra. Jag kan verkligen varmt rekommendera honom
    Ivar Ekman Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ivar E
    Tack Ivar för rekommendationen, bra samarbete som vanligt!
  • 2019-10-24

Melinda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag köpte hus i Vingåker. Jag blev bemöt på ett bra sätt av mäklaren, trevligt, hjälpsam och alltid redo att besvara mina frågor. Läs mer
    2019-12-17 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Melinda B
    Tack så mycket Melinda!

Jag önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni ska trivas. Mvh Vedran
  • 2019-10-24

Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljningav villa. Bemötandet var anpassat, positivt och proaktivt. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lars R
    Hej Lars! Tack för fina ord. Det har varit ett nöje att få förmedla ditt fina hus. Tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Felix
  • 2019-10-22

Reinhard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    *köpte ett vila ute i skogen.

-fick jättebra service från
    svensk fastighetsförmedlingen och hjälp.

-att köpet skulle gå smidigt och enkelt. Och det gjorde det😀.

När jag kommer sälja min fastighet kommer jag anlita svensk fastighetsförmedlingen. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Reinhard R
    Hej Reinhard! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag är säker på att ni kommer att trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdesdagen :) Mvh Felix
  • 2019-09-19

Therese A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm