Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 153 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2020-02-16

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en lägenhet, mäklaren Adam gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-02-10

Agneta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej , jag har sålt en bostadsrätt iKatrineholm. Vedran Benca genomförde försäljningen på ett snabbt och smidigt sätt, har känt mig trygg med Vedran som mäklare. Vedran ärpersonlig utan att bli privat, det är en bra egenskap. Mvh Agneta Läs mer
  • 2020-02-07

Else-maj A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt en bostadsrätt och mäklaren tog sig an uppdraget på ett ödmjukt och mycket bra sätt. Försäljningen gick smidigt och vi
    är mycket nöjda med utfallet. Sammanfattningsvis är vi positivt överraskade av hur enkelt och oproblematiskt hela försäljningsprocessen förlöpte. Ett mycket väl genomfört uppdrag. Läs mer
    2020-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Else-maj A
    Hej,
    Vad kul att ni är nöjda. Jag får tacka så mycket för förtroendet.
    Vi ses snart igen!
    Mvh, Adam
  • 2020-02-04

Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran bostadsrätt, vi har fått bästa servicen från början till slut. Vi hade bra kontakt med mäklaren som gjorde det bästa för att vi skulle bli nöjda, han fanns tillgänglig sena kvällar och helger. Svarade direkt på våra frågor. Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lisa S
    Hej Lisa och Stefan!
    Först och främst, tack för förtroendet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses och hörs framöver :)
    Kram Felix
  • 2020-02-04

Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande
    Tydlig information Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo J
    Hej Ann-Christine o Bo, kul att ni är nöjda! Får så här lite i förskott hälsa er välkomna till Katrineholm "på heltid". Vi hörs och ses framöver!
  • Monica H

2020-01-31

Monica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Affären är en bostadsrätt under byggnation. Mycket bra bemötande av mäklaren. Mäklaren är kunnig och har svar på våra frågor som är många. Vi har bott 32 år i huset som vi byggde. Så detta är en helt ny upplevelse för oss. En trevlig och bra upplevelse med Svensk Fast. Förväntningarna jag hade är väl uppfyllda. Spännande " resa". Läs mer
    2020-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica H
    Tack Monica o Roger för fint reco! Som sagt, en spännande resa följer - ha det bra så hörs vi framöver. Mvh Andreas
  • 2020-01-30

Kerstin Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jättebra mäklare.kände stort förtroende för honom.Tack Adam för försäljning av Gamla Kulltorpsstugan.Hälsningar Kerstin Ygland. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin Y
    Hej Kerstin,
    Tack för dom fina orden och tack så mycket för förtroendet.
    Mvh, Adam
  • 2020-01-27

Lars Peter Magnus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Under de senaste 10 åren har vi sålt 5 fastigheter och köpt 3 och därför träffat ett antal mäklare både som köpare och säljare. Men en av de bästa mötte vi hos Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Vedran Benca har med sin lyhördhet till både köpare och säljare genomfört en mycket väl planerad och lyckad försäljning av vår fastighet.
    Utan överdrivna förhoppning men med realistiska mål i lugn takt från fösta mötet fram till skrivet kontrakt. Vi hoppas att fler får ta del av hans förmåga. Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Peter Magnus R
    Hej på er!

Jag tackar på ödmjukast sätt för bra samarbete under försäljningen och det glädjer mig att ni är så nöjda!
    Vi ses på tillträdet och önskar er lycka till på ert nya äventyr.

Mvh, Vedran!
  • 2020-01-27

Hannah B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix gjorde ett strålande jobb med försäljningen av våran bostadsrätt. Han såg till att vi nådde ett fantastiskt slutresultat kombinerat med att han var lyhörd till våra önskemål och krav. Vi klev in med höga förväntningar på honom och blev ändå glatt överraskande till hur grym han är!

Rekommenderar Felix Mejman starkt i bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2019-12-19

Roland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    VI har nu gjort totalt 2 affärer med hjälp av era mäklare och är mycket nöjda. Ett köp och ett säljuppdrag (2 om man räknar in dotterns försäljning). Vänligt bemötande, tydlig kommunikation och snabb hantering. Väldigt proffsigt och vi uppskattar särkilt det personliga bemötandet som gör att alla kontakter varit väldigt bra och trevliga. Läs mer
    2019-12-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland E
    Hej Roland och Mia! Varmt tack för ert förtroende och er fina rekommendation! Det är en ren fröjd att samarbeta med er så det ser vi gärna mer av framöver. Vi kikar gärna förbi på en kaffe när ni landat i era nya hus. Kram Sofia och Felix
  • 2019-12-08

Emil C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har haft Sophia som mäklare vid köp av ett hus i Bie.
    Det är första gången vi köpt en bostad men Sophia har alltid varit trevlig, tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil C
    Tack Emil och Sanna för era fina ord! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er hitta ert drömhus i Bie. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • 2019-11-08

Carolina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket nöjd med mitt lägenhetsköp, kompetent och trevlig mäklare som bidrar med all information som behövs för en smidig och snabb affär. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Carolina L
    Hej Carolina!
    Tack för din rekommendation. Jag önskar dig all lycka till i nya bostaden. Kram Felix :)
  • 2019-11-08

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Utmärkt!
    Lugnt och kunnigt bemötande, fortlöpande information om aktuella händelser. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för rekommendationen och för ditt tålamod o lugn under en lite utdragen process.
  • 2019-11-05

Amira V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag sålde mitt fritidshus i Sörmland med hjälp av Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Hennes bemötande var alltid mycket förtroendeingivande, professionellt och vänligt och hon uppfyllde alla mina förväntningar, men det tog lång tid att få fastigheten såld. Till slut lyckades vi dock, och nu är både köparen, säljaren och mäklaren mycket nöjda. Så jag ger min mäklare full pott och anlitar henne gärna igen när det behövs och kan varmt rekommendera henne. Hon var också den mäklare som hade i uppdrag att sälja samma fastighet när jag köpte den för länge sen och då redan fick jag fullt förtroende för henne. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Amira V
    Tack Amira för ett finfint samarbete under försäljningen och för din otroligt fina rekommendation. Det har varit en ren glädje att förmedla ditt vackra torp! Varmt tack för allt! Vi ses mer! Kram Sofia
  • 2019-10-26

Ivar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej
    Andreas har gjort ett utmärkt jobb, precis som han alltid brukar göra. Jag kan verkligen varmt rekommendera honom
    Ivar Ekman Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ivar E
    Tack Ivar för rekommendationen, bra samarbete som vanligt!
  • 2019-10-24

Melinda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag köpte hus i Vingåker. Jag blev bemöt på ett bra sätt av mäklaren, trevligt, hjälpsam och alltid redo att besvara mina frågor. Läs mer
    2019-12-17 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Melinda B
    Tack så mycket Melinda!

Jag önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni ska trivas. Mvh Vedran
  • 2019-10-24

Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljningav villa. Bemötandet var anpassat, positivt och proaktivt. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lars R
    Hej Lars! Tack för fina ord. Det har varit ett nöje att få förmedla ditt fina hus. Tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Felix
  • 2019-10-22

Reinhard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    *köpte ett vila ute i skogen.

-fick jättebra service från
    svensk fastighetsförmedlingen och hjälp.

-att köpet skulle gå smidigt och enkelt. Och det gjorde det😀.

När jag kommer sälja min fastighet kommer jag anlita svensk fastighetsförmedlingen. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Reinhard R
    Hej Reinhard! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag är säker på att ni kommer att trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdesdagen :) Mvh Felix
  • 2019-09-19

Therese A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Trevligt bemötande. Tydlig och professionell. Läs mer
  • 2019-09-19

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren såg det speciella med 60-talshuset som vi sålde och hade förmågan att förmedla också visionen hur huset kan användas i framtiden och entusiasmera presumtiva köpare.
    Kommunikationen oss emellan under budgivningen var bra.
    Överlämnandet är inte gjort så slutbetyget kan inte sättas, men vi är nöjda hittills. Läs mer
  • 2019-09-18

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt vårt hus,fick bra hjälp och ett bra bemötande. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lars K
    Hej Lars! Tack för förtroendet. God jul och gott nytt år :) //Felix
  • 2019-09-08

Ebba R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte min första lägenhet via Svensk fastighetsförmedling Katrineholm. Fick hjälp och stöd hela vägen och bemöttes med stort tålamod och respekt trotts mina otaliga frågor. Jag skulle definitivt rekommendera både mäklaren (Adam Skoog) och fastighetsförmedlingen. Läs mer
  • 2019-09-04

Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett helt korrekt sätt.
    Andreas är en mycket bra mäklare och vi litar till hundra procent
    på honom. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta K
    Tack Margareta o Kent för rekommendationen, hoppas ni kommer trivas i lägenheten vilket jag är helt övertygad om!
  • 2019-09-03

Jesper K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Felix Mejman, Felix var väldigt proffsig och suverän att ha och göra med. Kände mig väldigt omhändertagen från första kontakten till sålt projekt. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Jesper K
    Tack Jesper för fina ord. Önskar er all lycka till i nya bostaden :) Kram Felix
  • 2019-09-03

Ebba B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min lägenhet och fått superbra service, bemötande, råd och hjälp! Grymt! Läs mer
  • Adam W

2019-09-02

Adam W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vid köp av sommarstuga/torp har bemötande av mäklaren alltid varit trevlig, öppen och tillmötesgående.
    En relativ snabb affär med ett professionalitet och noggrannhet för både köpare och säljaren ska känna sig trygga och att allt arbete har utförts korrekt! Läs mer
  • 2019-09-02

Andrew M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi sålde en sommarstuga/torp med stort renoveringsbehov.
    Mäklaren var trevlig och öppen, man kände en tillit direkt.
    Arbetet sköttes professionellt och med omsorg för både säljarens (vår) och köparens behov.
    Försäljningen kom lite olägligt för oss men allt gick så bra och smidigt så att det var egentligen en trevlig upplevelse (pengarna kanske bidra lite där också). Läs mer
  • 2019-08-30

Ida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt en fristående villa.
    Allt har varit klockrent!!
    Inga frågetecken någonstans!!
    Vi är så nöjda!! :) Läs mer
  • 2019-08-25

Jan Ove P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran bostadsrätt. Är mycket nöjda med Vedrans lugna, omtänksamma och proffsiga sätt att få till en försäljning.
    Rekommenderar gärna Vedran till andra. Läs mer
  • 2019-08-24

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi valde Sofia när vi skulle sälja vår villa då vi varit på många av hennes visningar och hon har varit mycket proffesionell,
    Och det gick förträffligt att sälja huset
    Tack Sofia Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Hej Daniel och Kristin! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya hus, men ni vet vart jag finns om ni behöver min hjälp igen. Tack igen för förtroendet!!! Mvh Sofia
  • Martin B

2019-08-21

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har haft samma mäklare för två köpobjekt och ev. försäljning av mitt eget hus. Har nu köpt en bostadsrätt.

Bemötandet från mäklaren har varit mycket professionellt, avslappnat och vänligt.

Min förväntning var att möta en mäklare som var sakkunnig och snabb i att få fram information. Felix har varit mycket flexibel och hela tiden nåbar. Helt klart levt upp till mina förväntningar.

Trotts lite miss med det första objektet (delvis mitt eget fel) är jag totalt sätt mycket nöjd. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Martin B
    Hej Martin!
    Det har varit en rolig resa, glad att vi till slut hittade en bostad som passade dig. Lycka till med allt! God jul :) //Felix
  • Karl Magnus A

2019-08-10

Karl Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svenskfastighets förmedling är den bästa av de 10 fastigheter jag köpt eller sålt än så länge
    Väldigt positiv och glad mäklare som gör att man känner sig trygg tack skall du ha Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Karl Magnus A
    Tja Magnus! Det blev ju kanonbra, tusen tack för förtroendet. Hoppas ni trivs bra i nya kåken! God Jul på dig:) //Felix
  • 2019-07-31

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svensk fast i Katrineholm hjälpte oss sälja vårt hus. Från första stund var Felix lyhörd då vi satt i en svår situation. Vi fick stort förtroende och han höll oss hela tiden uppdaterade om läget. Han hade bra energi och en positiv inställning under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med Felix som mäklare och rekommenderar honom starkt till andra som står inför en bostadsaffär. Madde och Micke Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Mikael S
    Hej Madde och Micke!
    Jag blev väldigt stolt när jag fick äran att förmedla ert fina hus. Att dessutom affären blev väldigt lyckad gör mig extra glad. Tack för förtroendet och tveka inte att höra av er om det är något. God Jul :) //Felix
  • 2019-07-17

Muhamed Wael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jätte duktig kille, samt gör sitt jobb på hög tempo. Läs mer
  • 2019-07-16

Marie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag och min sambo köpte ett fritidshus som förmedlas av Felix . Vi uppskattade hans hans förhållningssätt som har varit, vänligt kompetent och förtroende ingivande. Positiv korrekt uppriktig ärlig . Vi kan verkligen rekommendera Felix Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Marie M
    Tack för fina ord. God Jul och Gott Nytt :) //Felix
  • 2019-06-24

Patricia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag och min man har köpt en lägenhet med hjälp av Felix Mejman, mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Han bemötte oss på ett mycket trevligt och respektfullt sätt och uppfyllde alla de krav vi har på en mäklare. Vi kommer att rekommendera honom till bekanta som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Patricia W
    Vad kul att vi äntligen lyckades hitta en bostad som passar er :) Tack för grymma ord. Ha nu en God Jul:) //Felix
  • 2019-06-24

Kenan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt en bostadsrätt med hjälp utav Sofia Malmsten. Mycket duktig och engagerad mäklare. Snabb respons på frågor som kommer upp och mycket nyttig information.

Tack så mycket för hjälpen
    Kenan & Sifeta Läs mer
  • 2019-06-22

Gudrun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Överträffade våra förväntningar. Snabbt och helt utan problem. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Gudrun A
    Tack Gudrun för fin rekommendation:) God Jul //Felix
  • 2019-06-10

Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffesionellt bemötande genom hela processen från första kontakten till skrivet kontrakt. Läs mer
    2019-06-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders T
    Stort tack Anders för rekommendationen! Har varit ett nöje att samarbeta med dig i hela försäljningsprocessen, högsta betyg till dig också :-)
  • 2019-05-30

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia vägleder och ger råd i de stora besluten att fatta och när nerverna är på utsidan hos oss som säljare behåller hon lugnet. Kan inte tänka oss någon bättre att ha vid vår sida, vid försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • 2019-05-29

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har sålt en stor villa på landet och jag har blivit proffsigt bemött av mäklaren som uppfyllde alla förväntningar jag hade, hela resan från planeringen av försäljning till dess att huset blev sålt. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Mona L
    Hej Mona och tack för fin rekommendation. Det var en väldigt rolig process. Ha nu en God Jul och ett Gott Nytt År! :) //Felix
  • 2019-05-28

Tomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix Mejman var en mycket trevlig bekantskap då vi köpte en mindre jordbruksfastighet som Felix förmedlade.
    Upplevde agerandet som mycket seriöst och schysst i en trevlig ton. Vi kan varmt rekommendera Felix.
    Tomas Karlsson Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Tomas K
    Det glädjer mig att ni är så nöjda med upplevelsen som köpare. Önskar er många trevliga år på nya gården. Lycka till med allt:) //Felix
  • 2019-05-28

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia är en utmärkt mäklare som ser svårigheter som utmaningar. Med ett starkt driv och engagemang, ständigt nåbar snabb i återkopplingar gör hon allt för att kunden ska känna sig trygg med affären. Samtliga förväntningar infriades i vår bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-05-23

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag tycker allt var bra. Jag blev väldigt väl bemött, jättebra återkoppling hela tiden. Han Felix förklarade allt noggrant. Jag kände mig trygg. Allt gick väldigt smidigt. Jag har köpt ett jättegulligt litet hus på landet. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lena W
    Hej Lena!
    Vad roligt att du är nöjd med processen. Tack för trevligt bemötande, jag önskar dig all lycka till i nya huset och en God Jul:) //Felix
  • 2019-05-19

Anna-Karin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt hus är mycket nöjd med mäklaren från första besöket till slutliga försäljnings tillfället. Trevlig och kunnig. Smidigt och hört av sig kontinuerligt. Mycket nöjd med Adam Skoog Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Karin W
    Hej Anna-Karin! Vad roligt att du är nöjd, tack så mycket för förtroendet! Vi ses snart igen! Mvh Adam
  • 2019-05-17

Kurt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde fastighet. Mäklaren var lyhörd, smidig, snabb, höll oss hela tiden informerade, mycket förtroendeingivande.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar och förhoppningar.
    Skulle inte kunna ha någon bättre.
    Vi kommer verkligen att rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kurt S
    Tack Kurt och Yvonne för ert förtroende och fina rekommendationer. Det har varit en ren fröjd att hjälpa er med husförsäljningen!!! :) Vi ses snart igen!!! Kram Sofia
  • Marcus P

2019-05-11

Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Är så nöjda från start till slut! God uppföljning under hela försäljningen och äntligen ett bra avslut.. jätte nöjd!! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus P
    Tack Marcus, både för ert förtroende men också för en bra dialog under hela resan! Det här varit ett sant nöje hela vägen :) Kram Sofia
  • Patricia S

2019-05-10

Patricia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vedran hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela vägen från planering till försäljning så blev jag väl informerad om allt som hände vilket kändes tryggt för mig som gärna vill ha koll på allt. Vedran har ett utmärkt kundbemötande och är en otroligt driven mäklare. Rekomenderas! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patricia S
    Hej Patricia! Tack för förtroendet och fina ord. Är du nöjd så är jag nöjd!! :) Vi ses snart igen! Mvh Vedran
  • 2019-05-09

Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt bostadsrätt.

Mäklaren Felix Mejman var mycket trevlig, kunnig, snabb och korrekt och jobbade systematiskt energiskt så bostaden blev snabbt såld, och han infomerade hela tiden om förloppet.

Jag har sålt 3 bostäder tidigare, och Felix är den bästa mäklaren av alla, rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per O
    Hej Per-Olof, tack för förtroendet! Vad roligt att du är nöjd med affären och att du tyckte att samarbetet funkat bra, precis som jag tyckt. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Mvh Felix
  • 2019-05-04

Jonathan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en bostadsrätt (2 rok)! Allt gick smidigt, bra info under hela resan, bra upplägg och en driven och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera Sofia Malmsten till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonathan B
    Stort tack för din rekommendation Jonte och tack för ett strålande samarbete genom hela resan. Vi ses mer framöver! Kram Sofia

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm