Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• Louise D
    Louise D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Är jättenöjd med allt. Trevligt bemötande och engagemang. Så allt är bara positivt. Mvh Louise
  • Ann-Sofie J
    Ann-Sofie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Lugn, kunnig och mycket förtroendegivande. Hela processen präglas av nöjd kund, en samlad mäklare med båda fötterna på jorden har gjort en av mitt livs största affärer till ett bra avslut.
    Vill lyckönska Adam i hans yrkesroll och gratulera svensk fastighetsförmedling till en så fin tillgång.
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra, professionellt och koncist.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Rak ärlig doer som lyssnar och är handlingskraftig. Väldigt nöjd med servicen han tillhandahåller.
  • Helena G
    Helena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bea kontakt, smidigt förfarande och bra handläggning.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag är mycket nöjd med allt det känns som om man gjorde en anmälan sedan gick det av sig självt .
    Det blev en snabb och smidig affär av det hela och det blev ett bra slutpris .
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljningen gick smidigt och allt klaffade bra.
  • Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jättetrevligt bemötande. Mäklaren
    , Andreas , gjorde ett bra jobb och visade hela tiden intresse för att vi skulle kunna genomföra en bra affär. Mycket strul under "resan" med köpare som ångrade sig och nästa spekulant som inte kom till avtalade möten. Slutade bra till slut.
  • Benny P
    Benny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag vart mycket vänligt bemmöt och det var en mycket trevlig mäklare som ordnade försäljningen utav min bostadsrätt
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm är en mäklare i världsklass. Tusen tack för all hjälp vi fick i samband med försäljningen av vår fastighet.
    2017-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel L
    Tusen tack till ER för att jag fick förtroendet att sälja er torpdröm och tack för fina ord! Kram Sofia
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Av de mäklare jag hade ute för att värdera mitt (lite svårare) objekt, så var Andreas den som ingav bäst förtroende. Han trodde på det där andra tvekade, visade engagemang och gav snabbt resultat. Kan inte annat än att ge bästa rekommendation.
  • Anita J
    Anita J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi ville ha en snabb försäljning, det var viktigast!
    Jag har ingen erfarenhet av försäljning sedan tidigare (dvs inget att jämföra med)
    Försäljningen gick fort så jag är nöjd!!!
    Hade inga förväntningar innan så jag är glad att allt gick så smidigt
    Bemötandet var bara bra!
  • Christer G
    Christer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    korrekt bemötande och effektiv hantering
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag upplevde Andreas som mycket kompetent och kunnig. Han är trevlig och lätt att kommunicera med.
    Vi fick mycket bra information under hela processen med försäljningen. Kan inte vara annat än nöjd.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra och proffsigt bemötande. Smidigt avslut. En mycket nöjd kund!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra och proffsigt bemötande i hela processen.

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm