Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• Marita B
    Marita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt fritidshus på ofri grund (Malbacken 3, Katrineholm). Trevligt och professionellt bemötande av Sofia, god flexibilitet och bra återkoppling under processen. Rekomnderas gärna.
    Marita Bengtsson Läs mer
  • Ingegerd N
    Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt en villa. Har blivit väl bemött av Sofia. Allt har fungerat väldigt bra. Trots mycket strul har jag fått hjälp med allt. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde min villa. Mycket serviceinriktad och kompetent mäklare. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt hus.
    Mycket bra bemötande av mäklaren Andreas Malmsten.
    Jag förväntade mig att kunna köpa ett hus utan en massa krångel och att köpet kunde göras ganska snabbt.
    Affären är ej avslutad än men hittills har det gått bra. Läs mer
    2018-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy J
    Hej Tommy,
    Grattis till ett fint hus och tack för fint betyg, ses när det är dags för inflyttning!
    Mvh Andreas
  • David W
    David W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Klockren mäklare, köpte bostad på storgatan 14a, Katrineholm! Mycket professionellt bemötande och hade svar på de frågor jag ställde. Kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar David W
    Tja David! Tack själv och grattis till den fina lägenheten. Sköt om dig! Mvh Felix
  • Alexzandra E
    Alexzandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt och köpt hus förr, men aldrig vart så nöjd med samarbetet som jag vart med svenskfastighetsförmedling i Katrineholm och mäklare Felix Mejman.
    En karismatisk kille som vet vad han gör och som verkligen följde med i arbetet på alla sätt runt försäljningen av mitt hus.
    Så kan starkt rekommendera dom/honom när det är dags för er köpa och sälja. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexzandra E
    Hej Alexandra! Tusen tack för så fina ord. Härligt att ni känner er så nöjda. Lycka till med allt! Kram Felix
  • Jan-Erik  H
    Jan-Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Han kanon bra skött alt perfekt
    Det var alldeles i våran smak Läs mer
  • Tuula H
    Tuula H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    I juni fick jag hjälp av Adam Skoog att sälja mitt sommarställe. Jag är välldigt nöjd med Adams arbete. Han var proffsig, kunnig, lyssnande, punktlig , nogran .Därtill är han en mycket behaglig person. Vill tacka för fint samarbete och gott resultat.
    Tuula H Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en sommarstuga i en svajande marknad, det tog över ett år innan vi hittade vår köpare... Men det beror mest på otur med tajming och marknaden...
    Vår mäklare Sofia är kunnig, trevlig, glad, entusiastisk, har mycket humor, är noggrann, envis och ambitiös. Läs mer
    2018-08-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias L
    Hej Mattias och Robert! Det har varit ett sant nöje att sälja ert fina fritidshus, även om det drog ut på tiden mer än vi önskade. Vi har ändå haft kul på vägen och resultatet blev toppen till slut, så det var verkligen det. Ta hand om er nu och lycka till med framtida projekt i livet! Hoppas vi ses igen! Kram Sofia
  • Zlatko N
    Zlatko N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har anlitat Felix som mäklare till försäljning av en bostad med avstyckning. Mäklaren har varit tillgänglig och lyhörd för mina tankar och frågor samt kommit med bra lösningar. Nöjd med helhetslösningen som mäklaren erbjudit mig.
    Mäklaren har underlättat försäljningen. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Zlatko N
    Hej Zlatko! Tack för fint betyg och ett bra samarbete. Ha det fint! /Felix
  • Conny Martin L
    Conny Martin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi tycker att vår mäklare har varit väldigt trevlig, tillmötesgående och lyhörd. Vi kommer rekommendera både mäklarbyrån samt mäklaren till alla i vår omgivning. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Conny Martin L
    Hej Conny,
    Vad roligt att höra det var trevligt att få träffa er också. Tack så mycket!
    Stort lycka till i er nya bostad. //Adam
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor. Mycket kunnig och tydlig. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra N
    Tack Sandra och Christian för ert förtroende återigen och för fina ord! Det här blir så bra för er och hela familjen!!! Kram Sofia
  • Nina W
    Nina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Nyligen sålde vi våran bostadsrätt och vi är mer än nöjda med Felix Mejman som har haft hand om försäljningen. Det har varit snabb återkoppling, alltid haft svar på våra frågor och funderingar. Rekommenderar verkligen Svensk fastighets förmedling! Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nina W
    Hej Nina, vad roligt att du och Magnus är nöjda. Vad kul att ni äntligen har hittat drömhuset. Jag önskar er all lycka till i framtiden. Kram Felix
  • Tony L
    Tony L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra dialog mellan mäklaren och mig(köparen). Bra visning, snabb budgivning och snabb avslutning med kontrakt skrivningen på huset vi köpt. Läs mer
    2018-06-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony L
    Kul att ni kände er väl omhändertagna! Jag är väldigt glad för er skull och att allt gick så bra och smidigt. Ha det fint! Kram Felix
  • Anna  A
    Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hjärtligt TACK för mycket bra samarbete under hela tiden. Felix har under arbetet visat sin kunnighet i att stödja mig i fler frågor som jag skulle lösa. Är glad o tacksam för att jag valde just Fwlix. Ung, tålmodig, ansvarskännande, kamratlig o yrkeskunnig. För mig har denna fastighet varit ett stort bekymmer. Genom att personen som hyrt aldrig tagit hand om o skött fastigheten bra. När jag tog hjälp av olika sanneringsfirmor blev det en fröjd att kunna sälja fastigheten med gott stöd av Felix. Jag rekomenderar Felix Mejman med hela mitt hjärta. Allt fott i hans fortsatta arbete. M.v.h.Anna i Änge., Detta gäller Hästedal 1:7 i Kayrineholms kommun. Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna A
    Tack Anna för ditt förtroende, fina ord och rekommendationer! Jag hoppas vi ses/hörs mer i framtiden. Mvh Felix
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt vårt fritidshus via Felix Mejman på Svensk Fast i Katrineholm.

Vi kontaktade Felix för hjälp med försäljningen och vi blev under hela processen mycket väl omhändertagna. Felix är en mycket engagerad mäklare som gärna tar det extra steget för sina kunder, i alla frågor som både säljare och köpare har så bemöter Felix detta på ett professionellt och seriöst sätt. Vi är mycket nöjda med Felix och rekommenderar alla som funderar på att sälja hus i Katrineholm/Vingåker att kontakta Felix!

Med vänlig hälsning Daniel & Helene Forsberg Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel F
    Vad roligt att ni är så nöjda med mitt bemötande och att jag fick ert förtroende. Jag önskar er all lycka till med det nya huset och jag hoppas vi ses mer framöver. Mvh Felix
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix är en ung stilig man med huvudet på skaft. Han brinner verkligen för sitt yrke och har goda kunskaper, det visade han prov på när han sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt. Det var lätt att kommunicera och förstå Felix, han gav alltid snabba svar på våra frågor. De vi inte frågar om de upplyser han om. Felix är mycket mån om sina kunder och lätt att få förtroende för. Vi är mycket nöjda med honom. Vill ni också bli nöjda välj Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack Felix.
    Elisabeth och Mikael Rigo Läs mer
    2018-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth och Mikael! Tack för fina ord och för förtroendet. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och såklart att vi ses mer i framtiden. Mvh Felix
  • Leif B
    Leif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har på ett utmärkt sätt fått vårt fritidshus sålt. Bemötandet var vänligt ,informativt och seriöst . Levde fullt klart upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif B
    Tack Inger och Leif för ert förtroende och jätteroligt att ni är nöjda! Mvh Andreas
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har nyligen sålt vår hus på söder i Katrineholm. Vi bokade till en början möte med 2 olika mäklarföretag, men direkt efter första mötet med Sofia på Svensk fastighetsförmedlin kändes det helt självklart att Sofia skulle sälja vårat hus. Hon är professionell och kunnig, flexibel och lyhörd. Hon har hela tiden gett oss uppdaterad information och kloka råd, men ändå låtit oss helt bestämma. Då en oseriös budgivare förstörde vår budgivning, fanns hon tryggt vid vår sida, fixade snabbt en ny husvisning och ringde runt till gamla budgivare, trots ledig helg! Hon var otroligt tillgänglig och svarat snabbt på både mail, sms och i telefon. Hela gänget på Svensk fastighetsförmedling verkar väldigt bra, men då Sofia varit så lätttillgänglig har vi inte behövt prata så mycket med någon annan. Hela konceptet som Svensk fastighetsförmedling har med varudeklarerat känns väldigt tryggt, både för oss som säljare, men även för köparen. Man vill ju att det ska bli en bra affär för båda parter. Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedlin och Sofia, om du vill ha en professionell mäklare med hjärtat på rätta stället! Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia B
    Varmt tack för rekommendationen och fina ord Cecilia och Patrik!!! Jag vill även tacka för ert förtroende och för ett otroligt smidigt och bra samarbete. Hoppas vi ses mer i framtiden. :-) Kram Sofia
  • Dejan B
    Dejan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Flexi var helt utmärkt som mäklare kämpade och sålde min läghenhet, utan tvekan kan ja rekomendera han till andra! Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dejan B
    Tack Dejan för ett fint samarbete och för ditt förtroende. Hoppas du kommer tillbaks till Katrineholm så vi ses igen! :-) Mvh Felix
  • Martin K
    Martin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sköna gertruds väg 6

Första huset som vi köper och har inget att jämföra med men är väldigt nöjda med bemötandet. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin K
    Grattis till första huset! Hoppas ni kommer trivas och att vi ses mer framöver! Sköt om er. /Felix
  • Monika A
    Monika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Proffsig och trevlig.
    Rak med både oss och säljaren Läs mer
    2018-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monika A
    Varmt välkomna till Katrineholm Monika och Magnus! Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • Knut H
    Knut H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt en villa.
    Bra bemötande och snabb affär till det pris jag önskade. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Knut H
    Härligt att det blev en sån smidig och bra affär. Vi ses på golfbanan! :-) Mvh Felix
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har sedan ett drygt år tillbaka haft kontakt med Andreas på Svensk fastighetsförmedling i Katrineholm. Jag aviserade att jag bara var intresserade av området Ringvägen kring Laggarhult i Katrineholm. Sagt och gjort. Han har återkommit flitigt med adekvata data kring vad som är i projektering i och kring Havsörnen i Katrineholm. Jag har nu köpt en tomt i Katrineholm och det hela skedde nu i helgen som var (v. 16 år 2018). Det allra bästa med min mäklare var att han var så snabb och svarade även sen lördagstid, trots att man egentligen är ledig då. Det vittnar om att han brinner för jobbet och gör det på ett väldigt kundvänligt sätt. Jag sa att jag är mobilallergiker och bara därför satte vi oss i ett särskilt rum för att prata idé och strategi. När köpet var klart bad jag honom att ta bort det från webben och jag kollade detta ca. knappa 10 min. senare och det var mycket riktigt borttaget. Andreas tar uppdraget på fullaste allvar och jag visste sedan förut att Svensk fastighetsförmedling är en aktör som är värdig samarbetspartner, eftersom dem finns på många orter och har många års erfarenhet. Andreas mötte upp på allra bästa sätt: Alert, lojal, adekvat, serviceminded, tillgodosåg mina önskemål och var bra på att uppdatera sig trots att det var obekväm arbetstid. Jag sa till honom att jag är säker på att vi kommer att ha mer med varandra att göra. Det är det bästa betyg jag kan ge. So therefore.. en stark femma av fem möjliga.

Jonas Dahlgren
    Entreprenör i Knivsta.
    Goda relationer. Goda resultat. Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas D
    Vad kul Jonas att du är nöjd och tack för fina ord, vi hörs framöver! Mvh Andreas
  • Rana K
    Rana K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har köpt ett hus i Bie Katrineholm och har varit jätte nöjd, fick jag kontakt med samma mäklare och har sålt ett hus och nu kommer att samarbete i framför att kunna sälja två hus till! Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rana K
    Vad kul Rana! Jag ser väldigt mycket fram emot framtida samarbeten med er. Kram Felix
  • Birgitta U
    Birgitta U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Martina var jättetrevlig och ansvarsfull. Lyssnade på våra önskemål, hörde alltid av sig som hon skulle, och ordnade försäljningen på bästa sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta U
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja er vackra gård Birgitta och Carl Henrik! Hoppas ni kommer trivas i nya boendet närmre barn och barnbarn. Kram Martina
  • Hussein A
    Hussein A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi fick äran att träffa Felix Mejman för första gången på en visning och fick ett mycket professionellt intryck av honom. Det var ett rent nöje att gå på Felix visning. Han hade svar på allt. Den enda frågan han inte kunde svara på (och inte heller kunde förväntas kunna svara på då det gällde garagedimensioner) undersökte han och återkom med svaret på dagen efter. En otroligt kompetent person med hjärtat på rätt ställe och en lysande karriär framför sig enligt min uppfattning. Jag hoppas att vi möts igen i framtiden och att Svensk Fastighetsförmedling ser värdet i att behålla en mäklare som Felix. Väl mött! Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hussein A
    Tack Hussein för dina fina ord. Jag hoppas vi ses mer i framtiden. Lycka till med allt! Mvh Felix
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Fått bra och korrekt bemötande samt kompetent handläggning. Resultatmässigt nådde vi långt över förväntan.
    Sammanfattningsvis ett mycket väl genomfört uppdrag. Läs mer
    2018-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bertil E
    Tusen tack för förtroendet och er rekommendation! Mvh Andreas
  • Anna-Lotta R
    Anna-Lotta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi är jätte nöjda med Sofia Malmsten, allt har gått smidigt.
    Hennes kollegor lika så jätte trevliga.
    Sofia är som en mäklare som man förväntar sig att en mäklare ska vara.
    Hon har var och är grym på alla sätt å vis, hon kan sitt jobb.
    Man kan vara trygg i försäljningen när hon har den.
    Vi är som sagt jätte super nöjda😄 Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-Lotta R
    Vad roligt att ni är så nöjda Anna-Lotta och Mathias!! 😊 Era ord värmer verkligen. Tusen tack för förtroendet ni gett mig med uppdraget och ett stort lycka till i framtiden. Kram Sofia
  • Robin M
    Robin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Toppen, mycket professionellt och glatt bemötande. Jag fick all hjälp jag kunde önska mig på ett tydligt och bra sätt.
    Tack för hjälpen med mitt nya boende! Läs mer
    2018-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robin M
    Tack själv Robin!! Äntligen hittade vi rätt för dig 😊 jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet! //Sofia
  • Tilde D
    Tilde D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix var väldigt professionell och trevlig. Service inriktad och gjorde ett jätte fint jobb. Vi är väldigt nöjda med att han var vår mäklare Läs mer
    2018-02-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tilde D
    Tack så mycket för fina ord Tilde, det värmer 😊 Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Tveka inte att höra av er om ni undrar över något! Kram Felix
  • Benny B
    Benny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Det var utmärkt, bra att hålla kontakt, verligen gjort sitt bästa att hitta en köpare. Helt nöjd. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Benny B
    Tack Benny för rekommendationen! Ha det gott! Mvh Adam
  • Linnéa H
    Linnéa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra bemötande, lätt att få kontakt och tydlig information. Läs mer
    2018-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnéa H
    Tack för din rekommendation Linnéa! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten och att vi ses igen om/när det blir dags för husköp. :-) Mvh Andreas
  • Johan L
    Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra mäklare som som rekommenderas skarpt, vi köpte ett hus och sålde våran lägenhet via dom och kommer göra så igen 👍 Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan L
    Tack Johan och Helena, jättekul att få hjälpa er med både husköp och lägenhetsförsäljning – stort lycka till med tillökning i familjen och det nya huset! Mvh Andreas och Felix
  • Lorraine D
    Lorraine D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Profession och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lorraine D
    Tack Lorraine. Hoppas ni kommer att trivas i nya huset. Kram Felix 😊
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Fantastiskt bemötande, glad, artig, hjälpsam, korrekt.
    Över förväntan, kunnig stilkänsla med tanke på val av bilder av huset. Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta N
    Har varit en ära att få jobba med dig och ditt fina hus. Jag önskar dig all lycka till i framtiden! Kram Felix
  • Ewa A
    Ewa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket trevligt bemötande och service utav Felix. Han bryr sig om sina kunder. Det är viktigt tycker jag då man tar ett stort beslut när man köper hus. Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ewa A
    Kul Ewa! Jag önskar er lycka till med nya sommarhuset 😊 Mvh Felix
  • Svante R
    Svante R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia Malmsten har varit vår mäklare ounder försäljning av vårt sommarhus i .Glindran/Björkvik Hon har varit ett stort stöd med sin yrkeskunnighet och hjälp inför försäljningen och hon har en positiv
    fram toningen som allt mycket lättare.
    Vi är synnerligen tacksam över att Sofia har hjälpt oss.
    Barbro -Svante Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Svante R
    Hej Barbro och Svante! Ett stort tack för förtroendet att sälja ert vackra torp! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er på resan. Hoppas vi ses i fler sammanhang framöver. Mvh Sofia
  • Hisham S
    Hisham S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia är en riktigt bra mäklare som har väl motsvarat våra förväntningar. Vi har fått bra och tydliga information om huset från henne samt att hon varit flexibel och väl anpassat hennes tid med våra önskemål . En stort tack till Sofia från oss. Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hisham S
    Tack Hisham och Dunya för fina ord och er rekommendation. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya, fina hus! Mvh Sofia
  • Anne-Catherine J
    Anne-Catherine J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi är väldigt nöjda !Trevlig o kunnig mäklare,! Tack Felix Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anne-Catherine J
    Tack Anne-Catherine för fina ord och för ert förtroende! Mvh Felix
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren Felix Mejman har haft hand om vårt husköp och vi är mycket nöjda med bemötande, kommunikation och resultat. Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas B
    Vad roligt att ni blev nöjda med mitt bemötande, lycka till med nya huset! Mvh Felix
  • Frans J
    Frans J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia var väldigt enkel i sin formulering kring säljplanen och en väldigt bra sådan. Mycket trevlig samt svarade alltid på frågor oavsett vardag eller helg. Rekommenderar Sofia starkt och kommer åter ge henne mitt förtroende igen i framtida objekt. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frans J
    Tusen tack Frans för förtroendet att sälja din fina 2:a och för ett gott samarbete från start till mål! Du är givetvis varmt välkommen tillbaka 😊 Mvh Sofia
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra bemötande.Husaffären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag kan varmt rekommendera Felix Mejman. Han gjorde ett utmärkt jobb vid försäljning av släktings sommarstuga. Informerade oss fortlöpande och fint bemötande genom hela försäljningen! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva J
    Tusen tack Eva för att jag fick förtroendet att sälja din släktings sommarstuga och vad kul att du blev så nöjd med min insats 😊 Mvh Felix
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag är helt nöjd med Adams arbete med min husförsäljning , gick lite trögt ett tag, var kanske inte den rätta tidpunkten var mitt i sommaren , var kanske ett utgångspris i högsta laget också från början , sedan gick vi ner i pris , och sedan blev det sålt , är nöjd ! Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Trevlig, serviceinriktad och hur härlig som helst. Aldrig några bekymmer och skulle det bli något så löser man det. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra W
    Huset är som klippt och skuret för er - så härligt att se hur allt fallit på plats för er! Kram Sofia
  • Louise D
    Louise D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Är jättenöjd med allt. Trevligt bemötande och engagemang. Så allt är bara positivt. Mvh Louise Läs mer
  • Ann-Sofie J
    Ann-Sofie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Lugn, kunnig och mycket förtroendegivande. Hela processen präglas av nöjd kund, en samlad mäklare med båda fötterna på jorden har gjort en av mitt livs största affärer till ett bra avslut.
    Vill lyckönska Adam i hans yrkesroll och gratulera svensk fastighetsförmedling till en så fin tillgång. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra, professionellt och koncist. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Rak ärlig doer som lyssnar och är handlingskraftig. Väldigt nöjd med servicen han tillhandahåller. Läs mer

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm