Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• Ewa A
    Ewa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket trevligt bemötande och service utav Felix. Han bryr sig om sina kunder. Det är viktigt tycker jag då man tar ett stort beslut när man köper hus. Läs mer
  • Svante R
    Svante R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia Malmsten har varit vår mäklare ounder försäljning av vårt sommarhus i .Glindran/Björkvik Hon har varit ett stort stöd med sin yrkeskunnighet och hjälp inför försäljningen och hon har en positiv
    fram toningen som allt mycket lättare.
    Vi är synnerligen tacksam över att Sofia har hjälpt oss.
    Barbro -Svante Läs mer
  • Hisham S
    Hisham S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia är en riktigt bra mäklare som har väl motsvarat våra förväntningar. Vi har fått bra och tydliga information om huset från henne samt att hon varit flexibel och väl anpassat hennes tid med våra önskemål . En stort tack till Sofia från oss. Läs mer
  • Anne-Catherine J
    Anne-Catherine J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi är väldigt nöjda !Trevlig o kunnig mäklare,! Tack Felix Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren Felix Mejman har haft hand om vårt husköp och vi är mycket nöjda med bemötande, kommunikation och resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • Frans J
    Frans J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia var väldigt enkel i sin formulering kring säljplanen och en väldigt bra sådan. Mycket trevlig samt svarade alltid på frågor oavsett vardag eller helg. Rekommenderar Sofia starkt och kommer åter ge henne mitt förtroende igen i framtida objekt. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frans J
    Tusen tack Frans för förtroendet att sälja din fina 2:a och för ett gott samarbete från start till mål! Du är givetvis varmt välkommen tillbaka 😊 Mvh Sofia
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra bemötande.Husaffären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Eva J
    Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag kan varmt rekommendera Felix Mejman. Han gjorde ett utmärkt jobb vid försäljning av släktings sommarstuga. Informerade oss fortlöpande och fint bemötande genom hela försäljningen! Läs mer
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag är helt nöjd med Adams arbete med min husförsäljning , gick lite trögt ett tag, var kanske inte den rätta tidpunkten var mitt i sommaren , var kanske ett utgångspris i högsta laget också från början , sedan gick vi ner i pris , och sedan blev det sålt , är nöjd ! Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Trevlig, serviceinriktad och hur härlig som helst. Aldrig några bekymmer och skulle det bli något så löser man det. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Louise D
    Louise D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Är jättenöjd med allt. Trevligt bemötande och engagemang. Så allt är bara positivt. Mvh Louise Läs mer
  • Ann-Sofie J
    Ann-Sofie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Lugn, kunnig och mycket förtroendegivande. Hela processen präglas av nöjd kund, en samlad mäklare med båda fötterna på jorden har gjort en av mitt livs största affärer till ett bra avslut.
    Vill lyckönska Adam i hans yrkesroll och gratulera svensk fastighetsförmedling till en så fin tillgång. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket bra, professionellt och koncist. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Rak ärlig doer som lyssnar och är handlingskraftig. Väldigt nöjd med servicen han tillhandahåller. Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bea kontakt, smidigt förfarande och bra handläggning. Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag är mycket nöjd med allt det känns som om man gjorde en anmälan sedan gick det av sig självt .
    Det blev en snabb och smidig affär av det hela och det blev ett bra slutpris . Läs mer
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljningen gick smidigt och allt klaffade bra. Läs mer
  • Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jättetrevligt bemötande. Mäklaren
    , Andreas , gjorde ett bra jobb och visade hela tiden intresse för att vi skulle kunna genomföra en bra affär. Mycket strul under "resan" med köpare som ångrade sig och nästa spekulant som inte kom till avtalade möten. Slutade bra till slut. Läs mer
  • Benny P
    Benny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag vart mycket vänligt bemmöt och det var en mycket trevlig mäklare som ordnade försäljningen utav min bostadsrätt Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm är en mäklare i världsklass. Tusen tack för all hjälp vi fick i samband med försäljningen av vår fastighet. Läs mer
    2017-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel L
    Tusen tack till ER för att jag fick förtroendet att sälja er torpdröm och tack för fina ord! Kram Sofia
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Av de mäklare jag hade ute för att värdera mitt (lite svårare) objekt, så var Andreas den som ingav bäst förtroende. Han trodde på det där andra tvekade, visade engagemang och gav snabbt resultat. Kan inte annat än att ge bästa rekommendation. Läs mer
  • Anita J
    Anita J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi ville ha en snabb försäljning, det var viktigast!
    Jag har ingen erfarenhet av försäljning sedan tidigare (dvs inget att jämföra med)
    Försäljningen gick fort så jag är nöjd!!!
    Hade inga förväntningar innan så jag är glad att allt gick så smidigt
    Bemötandet var bara bra! Läs mer
  • Christer G
    Christer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    korrekt bemötande och effektiv hantering Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag upplevde Andreas som mycket kompetent och kunnig. Han är trevlig och lätt att kommunicera med.
    Vi fick mycket bra information under hela processen med försäljningen. Kan inte vara annat än nöjd. Läs mer
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra och proffsigt bemötande. Smidigt avslut. En mycket nöjd kund! Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bra och proffsigt bemötande i hela processen. Läs mer

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm