Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm?

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning och vem vi ska kontakta bland köpare och säljare för att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär!

Kontakta oss gärna för en fri värdering eller kom förbi kontoret med dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 169 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• 2020-05-30

Carina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Snabb och proffsig respons. Alltid tillmötesgående och trevlig. Det har varit roligt att jobba ihop med Felix!😊 Läs mer
  • 2020-05-28

Mads K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi köpte ett fint lantställe nära Vingåker via Svensk Fastighetsförmedling och var väldigt nöjda med det personliga och trevliga bemötande samt professionell hantering av hela säljprocessen. Mäklaren i vårt fall var Vedran Benca och vi rekommenderar honom högt för framtida säljuppdrag. Läs mer
  • 2020-05-24

Hans T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklare Felix Mejman har hjälpt oss att sölja vår nyrenoverade bostdasrätt.
    Han har verkligen levt upp till våra förväntningar på hur en professionell mäklare skall var. Trevlig, tydlig och hela tiden mycket duktig på att informera oss vad som hände under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-03-28

Jehad S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Han vad jätte trevlig och snäll Läs mer
    2020-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jehad S
    Hej Jehad!

Tack snälla och lycka till med allting! Vi ses på tillträdet :) / Vedran
  • JESPER R

2020-03-26

JESPER R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Tillmötesgående och trevligt bemötande. Fick bästa möjliga hjälp att sälja min bostadsrätt. Tack! Läs mer
  • 2020-03-21

Rickard Moll H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte lägenhet, fick upplevelsen att mäklaren var mycket lyhörd till mina önskemål, och bemötandet var trevlig, smidig och väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-03-20

Lise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Bostadsrätt
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Bra uppdatering löpande Läs mer
  • 2020-03-13

Linda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålde en villa på landet nyligen. Toppen mäklare Felix gjorde så villan blev såld väldigt fort. Så nöjda. Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda T
    Hej Linda!
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi på tillträdesdagen:)
    Mvh Felix

Pernilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har sålt en bostadsrätt på 97 kvm som ligger i markplan med inglasat uterum och egen trädgård byggt 2015.

Vi förväntade oss ett bra pris då vår
    Mäklare nyss sålt en liknande lägenhet bara några månader tidigare. Och vi fick precis vad vi ville ha innan visning så vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla T
    Hej Pernilla!

Tack för fina ord. Det glädjer mig att ni är nöjda med min insats. Vi hörs framöver :)

Ha det gott,

Leena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har köpt en lägenhet som är helt nybyggd som vi flyttar till ca 3månader. Sen har vi sålt våran lägenhet som gick väldigt fort. Mäklaren hjälpte oss med både försäljning o att köpa nytt. Han skötte sig alldeles utmärkt 👍🏻 Vi hade inga förväntningar eftersom vi aldrig har gjort det förut. Så vi är väldigt nöjda med allt arbete han gjorde för oss 😀 Läs mer

Elina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt bostad. Blev väldigt bra bemött och processen gick väldigt snabbt och bra. Läs mer

Jeanette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Gustavsberg, Julitta.

Positiv, glad, tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jeanette H
    Tack snälla, hoppas att ni ska stormtrivas! Vi ses! =) / Vedran
  • 2020-03-07

Helena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren var väldigt lyhörd, tillgänglig och var fokuserad på objektet. Jag som säljare kunde inte ha valt en bättre mäklare. Tack Vedran för ditt arbete Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena R
    Tack snälla Helena för en tydlig och bra kommunikation under resan! Må gott! =) / Vedran
  • 2020-03-05

Staffan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljning utav bostadsrätt.
    Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande, var professionell och ordnade en riktigt bra affär.

Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Staffan T
    Hej Staffan!
    Tack för ett kanonsamarbete. Det har varit en snabb men rolig process. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas på nya stället. Vi ses på tillträdesdagen.
    Ha det gott//Felix
  • 2020-02-21

Per-olov M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi hade hjälp av en engagerad och positiv mäklare som guidade oss till en försäljning vi till slut var nöjda med. Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-olov M
    Hej Per-Olov!
    Tack för fina ord. Det var ett nöje att hjälpa er mot nästa steg.
    Ha det fint//Felix
  • 2020-02-20

Jens J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en 2.a

Blev mycket bra bemött och hjälp under hela processen

Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jens J
    Hej Jens!
    Vad roligt att du är nöjd, grattis till det nya boendet. Vi ses på tillträdesdagen :)

Mvh Felix
  • 2020-02-16

Alexander S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte en lägenhet, mäklaren Adam gör ett bra jobb. Läs mer
    2020-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander S
    Tackar så mycket! Vi ses snart igen:)
    /Adam
  • 2020-02-10

Agneta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej , jag har sålt en bostadsrätt iKatrineholm. Vedran Benca genomförde försäljningen på ett snabbt och smidigt sätt, har känt mig trygg med Vedran som mäklare. Vedran ärpersonlig utan att bli privat, det är en bra egenskap. Mvh Agneta Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agneta W
    Tack snälla Agneta för ett väldigt bra samarbete! Vi ses på tillträdet =)
  • 2020-02-07

Else-maj A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt en bostadsrätt och mäklaren tog sig an uppdraget på ett ödmjukt och mycket bra sätt. Försäljningen gick smidigt och vi
    är mycket nöjda med utfallet. Sammanfattningsvis är vi positivt överraskade av hur enkelt och oproblematiskt hela försäljningsprocessen förlöpte. Ett mycket väl genomfört uppdrag. Läs mer
    2020-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Else-maj A
    Hej,
    Vad kul att ni är nöjda. Jag får tacka så mycket för förtroendet.
    Vi ses snart igen!
    Mvh, Adam
  • 2020-02-04

Lisa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran bostadsrätt, vi har fått bästa servicen från början till slut. Vi hade bra kontakt med mäklaren som gjorde det bästa för att vi skulle bli nöjda, han fanns tillgänglig sena kvällar och helger. Svarade direkt på våra frågor. Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lisa S
    Hej Lisa och Stefan!
    Först och främst, tack för förtroendet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Vi ses och hörs framöver :)
  • 2020-02-04

Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande
    Tydlig information Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo J
    Hej Ann-Christine o Bo, kul att ni är nöjda! Får så här lite i förskott hälsa er välkomna till Katrineholm "på heltid". Vi hörs och ses framöver!
  • Monica H

2020-01-31

Monica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Affären är en bostadsrätt under byggnation. Mycket bra bemötande av mäklaren. Mäklaren är kunnig och har svar på våra frågor som är många. Vi har bott 32 år i huset som vi byggde. Så detta är en helt ny upplevelse för oss. En trevlig och bra upplevelse med Svensk Fast. Förväntningarna jag hade är väl uppfyllda. Spännande " resa". Läs mer
    2020-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica H
    Tack Monica o Roger för fint reco! Som sagt, en spännande resa följer - ha det bra så hörs vi framöver. Mvh Andreas
  • 2020-01-30

Kerstin Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jättebra mäklare.kände stort förtroende för honom.Tack Adam för försäljning av Gamla Kulltorpsstugan.Hälsningar Kerstin Ygland. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin Y
    Hej Kerstin,
    Tack för dom fina orden och tack så mycket för förtroendet.
    Mvh, Adam
  • 2020-01-27

Lars Peter Magnus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Under de senaste 10 åren har vi sålt 5 fastigheter och köpt 3 och därför träffat ett antal mäklare både som köpare och säljare. Men en av de bästa mötte vi hos Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Vedran Benca har med sin lyhördhet till både köpare och säljare genomfört en mycket väl planerad och lyckad försäljning av vår fastighet.
    Utan överdrivna förhoppning men med realistiska mål i lugn takt från fösta mötet fram till skrivet kontrakt. Vi hoppas att fler får ta del av hans förmåga. Läs mer
    2020-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Peter Magnus R
    Hej på er!

Jag tackar på ödmjukast sätt för bra samarbete under försäljningen och det glädjer mig att ni är så nöjda!
    Vi ses på tillträdet och önskar er lycka till på ert nya äventyr.

Mvh, Vedran!
  • 2020-01-27

Hannah B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix gjorde ett strålande jobb med försäljningen av våran bostadsrätt. Han såg till att vi nådde ett fantastiskt slutresultat kombinerat med att han var lyhörd till våra önskemål och krav. Vi klev in med höga förväntningar på honom och blev ändå glatt överraskande till hur grym han är!

Rekommenderar Felix Mejman starkt i bostadsförsäljning! Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hannah B
    Hej Hannah!
    Tack för förtroendet. Det var en ära att sälja din fantastiskt fina lägenhet.Glad att jag uppnådde era förväntningar. Vi ses på tillträdesdagen:)

• 2019-12-19

Roland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    VI har nu gjort totalt 2 affärer med hjälp av era mäklare och är mycket nöjda. Ett köp och ett säljuppdrag (2 om man räknar in dotterns försäljning). Vänligt bemötande, tydlig kommunikation och snabb hantering. Väldigt proffsigt och vi uppskattar särkilt det personliga bemötandet som gör att alla kontakter varit väldigt bra och trevliga. Läs mer
    2019-12-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roland E
    Hej Roland och Mia! Varmt tack för ert förtroende och er fina rekommendation! Det är en ren fröjd att samarbeta med er så det ser vi gärna mer av framöver. Vi kikar gärna förbi på en kaffe när ni landat i era nya hus. Kram Sofia och Felix
  • 2019-12-08

Emil C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har haft Sophia som mäklare vid köp av ett hus i Bie.
    Det är första gången vi köpt en bostad men Sophia har alltid varit trevlig, tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emil C
    Tack Emil och Sanna för era fina ord! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er hitta ert drömhus i Bie. Vi ses mer framöver! Kram Sofia
  • 2019-11-08

Carolina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mycket nöjd med mitt lägenhetsköp, kompetent och trevlig mäklare som bidrar med all information som behövs för en smidig och snabb affär. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Carolina L
    Hej Carolina!
    Tack för din rekommendation. Jag önskar dig all lycka till i nya bostaden. Kram Felix :)
  • 2019-11-08

Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Utmärkt!
    Lugnt och kunnigt bemötande, fortlöpande information om aktuella händelser. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin N
    Tack Karin för rekommendationen och för ditt tålamod o lugn under en lite utdragen process.
  • 2019-11-05

Amira V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag sålde mitt fritidshus i Sörmland med hjälp av Sofia Malmsten på Svensk Fastighetsförmedling i Katrineholm. Hennes bemötande var alltid mycket förtroendeingivande, professionellt och vänligt och hon uppfyllde alla mina förväntningar, men det tog lång tid att få fastigheten såld. Till slut lyckades vi dock, och nu är både köparen, säljaren och mäklaren mycket nöjda. Så jag ger min mäklare full pott och anlitar henne gärna igen när det behövs och kan varmt rekommendera henne. Hon var också den mäklare som hade i uppdrag att sälja samma fastighet när jag köpte den för länge sen och då redan fick jag fullt förtroende för henne. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Amira V
    Tack Amira för ett finfint samarbete under försäljningen och för din otroligt fina rekommendation. Det har varit en ren glädje att förmedla ditt vackra torp! Varmt tack för allt! Vi ses mer! Kram Sofia
  • 2019-10-26

Ivar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Hej
    Andreas har gjort ett utmärkt jobb, precis som han alltid brukar göra. Jag kan verkligen varmt rekommendera honom
    Ivar Ekman Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ivar E
    Tack Ivar för rekommendationen, bra samarbete som vanligt!
  • 2019-10-24

Melinda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag köpte hus i Vingåker. Jag blev bemöt på ett bra sätt av mäklaren, trevligt, hjälpsam och alltid redo att besvara mina frågor. Läs mer
    2019-12-17 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Melinda B
    Tack så mycket Melinda!

Jag önskar er ett stort lycka till och hoppas att ni ska trivas. Mvh Vedran
  • 2019-10-24

Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Försäljningav villa. Bemötandet var anpassat, positivt och proaktivt. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lars R
    Hej Lars! Tack för fina ord. Det har varit ett nöje att få förmedla ditt fina hus. Tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Felix
  • 2019-10-22

Reinhard R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    *köpte ett vila ute i skogen.

-fick jättebra service från
    svensk fastighetsförmedlingen och hjälp.

-att köpet skulle gå smidigt och enkelt. Och det gjorde det😀.

När jag kommer sälja min fastighet kommer jag anlita svensk fastighetsförmedlingen. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Reinhard R
    Hej Reinhard! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag är säker på att ni kommer att trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdesdagen :) Mvh Felix
  • 2019-09-19

Therese A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Trevligt bemötande. Tydlig och professionell. Läs mer
  • 2019-09-19

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Mäklaren såg det speciella med 60-talshuset som vi sålde och hade förmågan att förmedla också visionen hur huset kan användas i framtiden och entusiasmera presumtiva köpare.
    Kommunikationen oss emellan under budgivningen var bra.
    Överlämnandet är inte gjort så slutbetyget kan inte sättas, men vi är nöjda hittills. Läs mer
  • 2019-09-18

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt vårt hus,fick bra hjälp och ett bra bemötande. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Lars K
    Hej Lars! Tack för förtroendet. God jul och gott nytt år :) //Felix
  • 2019-09-08

Ebba R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Köpte min första lägenhet via Svensk fastighetsförmedling Katrineholm. Fick hjälp och stöd hela vägen och bemöttes med stort tålamod och respekt trotts mina otaliga frågor. Jag skulle definitivt rekommendera både mäklaren (Adam Skoog) och fastighetsförmedlingen. Läs mer
  • 2019-09-04

Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett helt korrekt sätt.
    Andreas är en mycket bra mäklare och vi litar till hundra procent
    på honom. Läs mer
    2019-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta K
    Tack Margareta o Kent för rekommendationen, hoppas ni kommer trivas i lägenheten vilket jag är helt övertygad om!
  • 2019-09-03

Jesper K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Felix Mejman, Felix var väldigt proffsig och suverän att ha och göra med. Kände mig väldigt omhändertagen från första kontakten till sålt projekt. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Jesper K
    Tack Jesper för fina ord. Önskar er all lycka till i nya bostaden :) Kram Felix
  • 2019-09-03

Ebba B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Sålt min lägenhet och fått superbra service, bemötande, råd och hjälp! Grymt! Läs mer
  • Adam W

2019-09-02

Adam W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vid köp av sommarstuga/torp har bemötande av mäklaren alltid varit trevlig, öppen och tillmötesgående.
    En relativ snabb affär med ett professionalitet och noggrannhet för både köpare och säljaren ska känna sig trygga och att allt arbete har utförts korrekt! Läs mer
  • 2019-09-02

Andrew M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi sålde en sommarstuga/torp med stort renoveringsbehov.
    Mäklaren var trevlig och öppen, man kände en tillit direkt.
    Arbetet sköttes professionellt och med omsorg för både säljarens (vår) och köparens behov.
    Försäljningen kom lite olägligt för oss men allt gick så bra och smidigt så att det var egentligen en trevlig upplevelse (pengarna kanske bidra lite där också). Läs mer
  • 2019-08-30

Ida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt en fristående villa.
    Allt har varit klockrent!!
    Inga frågetecken någonstans!!
    Vi är så nöjda!! :) Läs mer
  • 2019-08-25

Jan Ove P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi har sålt våran bostadsrätt. Är mycket nöjda med Vedrans lugna, omtänksamma och proffsiga sätt att få till en försäljning.
    Rekommenderar gärna Vedran till andra. Läs mer
  • 2019-08-24

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Vi valde Sofia när vi skulle sälja vår villa då vi varit på många av hennes visningar och hon har varit mycket proffesionell,
    Och det gick förträffligt att sälja huset
    Tack Sofia Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Hej Daniel och Kristin! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i ert nya hus, men ni vet vart jag finns om ni behöver min hjälp igen. Tack igen för förtroendet!!! Mvh Sofia
  • Martin B

2019-08-21

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jag har haft samma mäklare för två köpobjekt och ev. försäljning av mitt eget hus. Har nu köpt en bostadsrätt.

Bemötandet från mäklaren har varit mycket professionellt, avslappnat och vänligt.

Min förväntning var att möta en mäklare som var sakkunnig och snabb i att få fram information. Felix har varit mycket flexibel och hela tiden nåbar. Helt klart levt upp till mina förväntningar.

Trotts lite miss med det första objektet (delvis mitt eget fel) är jag totalt sätt mycket nöjd. Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Martin B
    Hej Martin!
    Det har varit en rolig resa, glad att vi till slut hittade en bostad som passade dig. Lycka till med allt! God jul :) //Felix
  • Karl Magnus A

2019-08-10

Karl Magnus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svenskfastighets förmedling är den bästa av de 10 fastigheter jag köpt eller sålt än så länge
    Väldigt positiv och glad mäklare som gör att man känner sig trygg tack skall du ha Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Karl Magnus A
    Tja Magnus! Det blev ju kanonbra, tusen tack för förtroendet. Hoppas ni trivs bra i nya kåken! God Jul på dig:) //Felix
  • 2019-07-31

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Felix på Svensk fast i Katrineholm hjälpte oss sälja vårt hus. Från första stund var Felix lyhörd då vi satt i en svår situation. Vi fick stort förtroende och han höll oss hela tiden uppdaterade om läget. Han hade bra energi och en positiv inställning under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med Felix som mäklare och rekommenderar honom starkt till andra som står inför en bostadsaffär. Madde och Micke Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm svarar Mikael S
    Hej Madde och Micke!
    Jag blev väldigt stolt när jag fick äran att förmedla ert fina hus. Att dessutom affären blev väldigt lyckad gör mig extra glad. Tack för förtroendet och tveka inte att höra av er om det är något. God Jul :) //Felix
  • 2019-07-17

Muhamed Wael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
    Jätte duktig kille, samt gör sitt jobb på hög tempo. Läs mer

Drottninggatan 1, 641 30 Katrineholm