Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna Pohjanen har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Sanna Pohjanen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 362 omdömen med ett betyg på 4.9. Sanna Pohjanen har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

362 omdömen om Sanna Pohjanen

Sedan starten hos Reco 2017
Ann-Louise E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Silfwerbrandshöjden

Hon är en enastående mäklare. Med goda kunskaper om sitt uppdrag. Långt över vad jag väntat mig. Hon är trevlig ,glad och positiv samt ger kunden ett mycket gott förtroende. Hon är mycket lämpad för sitt uppdrag. Jag kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare.

Aage E
Sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Keskijärvi

Mycket bra och trevlig vi hade inga förväntningar bara att det sålt till ett bra pris över förventan.hon jorde ett bra jobb och var trevlig mycket duktig

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Aage och Margareta för ert fina förtroende! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert smultronställe. Jag önskar er all lycka nere i Skåne och hoppas att flytten ner går smidigt och bra. Vi hörs av inför tillträdet. /Sanna

Sofia E
Repisvaara

Sanna är enkel att ha att göra med, supertrevlig och väldigt duktig på sitt jobb. Är helnöjd med hela processen från visning till lägenhetsköp.

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Sofia för dina värmande ord. Det har har varit ett nöje att få hjälpa dig att hitta ditt nya hem. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! /Sanna

Marina E
Köpte sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Råneträsk

Jag upplever henne som engagerad och närvarande som i mitt fall arbetade sent en fredagskväll för att skriva kontrakt.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Marina för att du lämnat en reco om mig som mäklare. Kul att än en gång få hjälpa dig med köp av bostad, denna gång ditt nya sommarställe! Vi ses på tillträdet! /Sanna

Jan V
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Heden

Engagemang och stort kunnande. Hjälpsamma och tillgänglig.

Svar från Sanna Pohjanen

Stort tack Jan för att får vara en del av både ert köp av ert nya hem samt försäljningen av ert nuvarande. Vi hoppas att allt går smidigt för er. /Sanna

Hanna N
Råneträsk

Jag blev bemött med vänlighet o prestigelöshet. Sanna har ett sätt som är lätt att tycka om o jag upplever henne som snabb, flexibel o kunnig! Rekommenderar henne! / Hanna

Svar från Sanna Pohjanen

Tack så mycket Hanna för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Vi kanske hörs av igen om ni är sugna på någon mer stuga här i Gällivare! /Sanna

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Hon är jätte mycket noggrant tjej och har bra kommunikationsförmåga med människor även svarar snabbt i telefon eller sms.

Mia F
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Bryggeribacken

Proffsig, duktig på det hon gör. Bra bemötande. Kan varmt rekommendera Sanna.

Svar från Sanna Pohjanen

Tack Mia för ert fina förtroende och värmande ord, jätte kul att få vara er behjälplig och vi kanske ses på någon fler visning här framöver, om inte annat på stan. /Sanna

Susanne Mari S
Centrum

Jag blev bemött väldigt trevligt och proffisionellt Hon gjorde uppföljningar via telefon och sms och svarade på mina frågor jag hade en väldigt kompetent och trevlig tjej bra på sitt jobb

Andreas G
Repisvaara

Bra och proffsigt bemötande. Hjälpsam under hela processen.