Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna Pohjanen har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Sanna Pohjanen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 284 omdömen med ett betyg på 4.9. Sanna Pohjanen har haft 76 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

284 omdömen om Sanna Pohjanen

Sedan starten hos Reco 2017
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Forsvallen
    2023-01-10 Verifierad kund
    Mycket gott! Sanna som mäklare var proffsig från början till slutet av husförsäljningen . Hon uppfyllde mina krav.
    Tack så mycket Karin för dina värmande ord! Det glädjer mig att höra. Vi ses på frånträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
  • köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    • Gällivare
    2023-01-05 Verifierad kund
    Professionell mäklare! Bra att informera och ett lätt bemötande gjorde affären mycket smidig. Kunnig och trevlig, rekommenderas!
    Tack Kim för att du tog dig tid att lämna en reco och för att ni tog kontakt med mig inför er husaffär. Så kul att få vara till hjälp! Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-12-18 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Mäklaren levde helt klart upp till dem förväntningar jag hade
    Bra engagemang av mäklaren trots att det inte fanns så många intresserade köpare
    Tack Hans för din fina reco och för att du tog kontakt med mig igen vid försäljning av din lägenhet. Vi ses på tillträdet! /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-12-18 Verifierad kund
    Rätt person på rätt plats, kunnig, trygg, professionell och mycket trevligt bemötande. Vi rekommenderar Sanna varmt. Ulf och Kristina i Gällivare
    Stort tack Kristina och Ulf för era fina ord och för att ni åter tog kontakt med mig vid försäljningen av er lägenhet. Det glädjer mig att höra att ni känner er nöjda! /Sanna Sanna Pohjanen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
    2022-12-17 Verifierad kund
    Tack för hjälpen mycket bra service . Kommer att ta hjälpa av er nästa gång om jag ska sälja eller köpa någon bostad
    Tusen tack Mattias för dina värmande ord. Så roligt att du är nöjd! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Repisvaara
    2022-12-16 Verifierad kund
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Så bra och hela affären gick smidigt. Duktig på att informera direkt om allt. Riktigt nöjd är vi!
    Tack så mycket Fanny för din fina reco! Kul att få hjälpa er att hitta ert nya hem. Vi ses på tillträdet. /Sanna Sanna Pohjanen
    • Silfwerbrandshöjden
    2022-12-09 Verifierad kund
    2a affären vi gör med Sanna. Professionell och tar reda på allt vi funderat på. Stort tack 💐
    Stort tack Julia för din fina reco! Så kul att än en gång få vara med på er bostadsaffär! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Forsvallen
    2022-12-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Ödmjuk. Effektivt handläggande som ledde till vårt drömhus.
    Tack Christel för att du tog dig tid att lämna en reco! Så kul att få hjälpa er att hitta ert drömhus! /Sanna Sanna Pohjanen
    • Silfwerbrandshöjden
    2022-11-22 Verifierad kund
    Riktigt duktig och hjälpsam. Vart en snabb och bra affär som jag velat
    Stort tack Mark för ditt förtroende och din fina reco! Det var ett nöja att kunna leverera både högt slutpris och snabb affär till dig. /Sanna Sanna Pohjanen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Kan inte bli bemött på bättre sätt. Proffsigt, varmt, ärligt, tydligt och löpande bra återkoppling i processen.

Har ingen stor erfarenhet av mäklare - men Sanna är verkligen på rätt plats - vi är mycket nöjda.
    Stort tack Daniel för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att höra. Jätte kul att få förmedla er fina villa och tusen tack för ert förtroende. /Sanna Sanna Pohjanen