Elin Jansson

Elin Jansson

Elin Jansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Elin Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Elin Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Elin Jansson har haft 8 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

4 omdömen om Elin Jansson

Andreas R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Inga klagomål, allt gick framåt i bra tempo och kändes proffsigt.

Emrah Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Väldigt proffesionell. Lätt att kommunicera med samt når ut med information man behöver. Jätte trevlig och en bra mäklare.

Nellum A
Backadalen

Elin är väldigt duktig och professionell på sitt yrke. Väldigt positivt bemött. Vi hade inga stora förväntningar när vi kom på visningen men efter att ha pratat med Elin fick vi hopp om att köpa lägenheten, vilket vi trodde var helt omöjligt. Med tanken på det höga räntan och svårigheter att få lån från banker. Elin höll kontakten med oss och såg även till att Nordea kontaktade oss så snart dom möjligt. Allt gick dnabbt och enkelt. Tackar Elin för all hjälp som vi har fått! Vi är så glada över att ha träffat dig önskar dig all lycka.. Mvh Nelum

Farhang F
Backadalen

Hon är artig och svarade på alla frågor vi hade. Inget problem kom upp med försäljningen heller.