Läs vad 14 Läs vad Adrian Atiani

• 2021-01-21
    I vår jakt på bostad har det faktiskt varit få mäklare som har brytt sig om att fråga om våra behov som köpare och på så sätt kunnat hjälpa oss i att avgöra om lägenheten skulle kunna fungera för vår familj. Vi kan inte utesluta att Adrians införsäljning av lägenheten som bostad just för vår familj och hans kunnande kring lägenheten i övrigt varit avgörande för vårt köp. Adrian har även efter köpet varit mycket hjälpsam med våra frågor, tankar och administration kring köpet vilket vi är tacksamma för. vi kommer sannolikt själva att anlita Adrian när det blir dags att sälja igen.
    Lina K
    • Bagaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
  • 2021-01-20
    Adrian skötte sitt uppdrag förträffligt, han hade hög grad av tillgänglighet och återkopplade kontinuerligt , högt engagemang och bra driv. Som säljare så är jag mycket nöjd med vad han åstadkom.
    Marcus L
    • Bagaregården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
  • 2021-01-19
    Mycket professionell och påläst mäklare.

Hade inbokade tider p.g.a. corona men upplevdes inte som stressad trots att vår visning drog ut på tiden. Efter att vi fått en initial titt på lägenheten hade Adrian en extra genomgång där han berättade sånt som man särskilt behövde veta om lägenheten, säljarens utsagor etc. Mycket uppskattat.
    Fredrik E
  • 2020-10-25
    Vår erfarenhet av Adrian är mycket god. Adrian är trevlig, kompetent och ödmjuk.
    Anna-karin W
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Munkebäck
  • 2020-10-22
    Adrian har haft uppdraget att sälja vår bostadsrätt som är en trea i Göteborg. Han har från första kontakt vi haft visat en professionell sida. Alla delar i processen har han förklarat tydligt. Han finns alltid tillgänglig och återkopplar hela tiden om vad som händer och för att bolla frågor där vi behöver ta ett gemensamt beslut.

Att anlita en mäklare är inte gratis. Därför förväntar jag mig ett stort engagemang och inte bara en administratör.

Adrian har verkligen levt upp till mina förväntningar. Han lägger ner den tid som arbetet kräver och mer därtill. Han har de egenskaper som man vill att en mäklare skall ha, är en bra säljare för både oss och köparen och har ett ödmjukt bemötande.

Han rekommenderas starkt med andra ord.
    Leif H
    Leif H
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Munkebäck
  • 2020-09-25
    I bought gräddgatan 10 from Adrian, Adrian tried hard to communicate with seller for me, he's doing good in this sense. Though for the information of this building and community, I have to go through every item myself and hopefully I covered most important part. Also I suggest in the future you could have an agent/translator for English speaking buyer/seller, as I don't think I understand the some details of the contract and not sure what I missing.
    Feiquan C
  • 2020-09-25
    En försäljning av bostad på 82kvm. Mäklaren bemöter med en proffesionellt uppförande sätt och allsidig genomgång av bostaden samt vilka åtgärder som behövs.

Förväntningar var att få en bättre försäljningsplanering jämfört med andra mäklare/ mäklarfirmor vilket var över förväntans bra.

Mäklaren lägger oerhört mycke tid på att hjälpa till med styling och vägledning med bostadens inte utseende då vi valde inte att ha köpa styling.

I sin helhet utlyser Adrian en villig och framåt riktad bild som mäklare. Dessutom har han en realistisk bild av marknadsläget och är kunnig med sina verktyg som mäklare samt vilka vägar är mest lämpliga för en lyckad försäljning.
    Amir M
  • 2020-09-25
    Ingen annan mäklare lyckades få sålt min bostad. Adrian lyckades och han gjorde ett grymt fantastiskt jobb. Han vet vad han gör, han är säker på sitt jobb, proffsig, otroligt trevlig och en bra lyssnare. Jag kommer definitivt att höra av mig till honom när det är dags att hitta mig en ny lägenhet.
    Tara M
    Tara M
  • 2020-09-16
    Tydlig, lugn och pedagogisk i sitt sätt att vara och förklara. Vi som köpare kände oss trygga från första telefonsamtalet och framåt.
    Johan S
    • 2:a
    • 55.0 m²
  • 2020-09-16
    Sålde vår lägenhet på 55 kvm och vi fick väldigt bra betalt!
    Professionell, trevlig och alltid på hugget.
    Väldigt duktig, rekommenderas varmt
    Erik A