Adrian Atiani

Adrian Atiani

Adrian Atiani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Adrian Atiani har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adrian Atiani har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Adrian Atiani har haft 24 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 45 Läs vad Adrian Atiani

• köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2021-09-14
    Adrian Atiani är en engagerad mäklare som är professionell, kunnig och genuin på samma gång. Han jobbar för att både säljare och köpare ska få ut mesta möjliga av hans tjänster och är alltid tillgänglig när man behöver honom. Adrian Atiani levererar så mycket mer än mina förväntningar på en mäklare.
    Mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Kallebäck
    2021-07-27
    Adrian är otroligt proffsig och man fick förtroende för han direkt.
    Vi beskrev vad vi förväntade oss av han och han levde upp till dessa med råge.
    Vi la upp en plan tillsammans med Adrian och han kom med inspel och ideér som vi kom överrens om och det blev en bra affär med stor hjälp av Adrian.

Kan verkligen rekommendera Adrian som mäklare!
    • Kallebäck
    2021-07-07
    He is an excellent broker, nice and patient.
    • Göteborg
    2021-06-09
    Adrian hjälpte mig att sälja min bortgångna pappas lägenhet.
    Det är en speciellt process att sälja ett dödsbo, men emotionellt än en "vanlig" försäljning. Jag upplevde Adrian både respektfull och inkännande. Väldigt mån om att allt skulle gå rätt till.
    • Göteborg
    2021-06-04
    Lätt att få tag i. Trevlig och kreativ. Serviceminded. Adrian är en idéspruta.
    2021-05-27
    Adrian är vänlig men endå verkligen professionel
    2021-05-26
    Det har varit otroligt tryggt att ha Adrian som mäklare. I vår försäljning har han varit både förtroendeingivande, lyhörd för våra önskemål och dessutom ett fantastiskt bollplank. Det kan vara påfrestande att sälja men Adrian har arbetat på ett sätt som fått oss att känna att vi är i trygga händer. Han var dessutom ett fantastiskt stöd i köpet av vår nya lägenhet. Rekommenderar honom starkt!
  • Kristofer W
    2021-05-26
    Jag kan på varmaste sätt rekommendera Adrian. Han har hjälpt oss genom processen på allra bästa sätt och tillgodosett alla våra behov i vår försäljning. Han har visat största möjliga engagemang från start till mål och även stöttning i köpet av vår nya bostad. Står ni i valet av mäklare i Östra Göteborg så rekommenderar jag Adrian.

Ett stort tack för ett mycket väl utfört arbete!
    2021-05-17
    Köpt en lägenhet, jättebra bemötande och en positiv upplevelse kring köpet. Mäklaren var lyhörd, kompetent, återkopplade snabbt vid frågor. Nöjd!
    2021-05-17
    Jag och min sambo var ute efter vår första bostadsrätt, när man letar för första gången vet man inte riktigt exakt vilka frågor man ska ställa. Detta behövdes inte med Adrian då allt var väldigt informativt. Man kände att han tog sig tiden, det som han inte visste vid tillfället tog han reda på till dagen efter. Jämfört med andra visningar vi har varit på så var detta som en helt annan värld. Innan har man fått komma på alla frågor själv och nästan känt som man stör lite. Här fick vi verkligen koll på allting. Det blev en snabb och tidig affär, mycket pga Adrian!