Adrian Atiani

Adrian Atiani

Adrian Atiani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Adrian Atiani har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 9 omdömen sedan 2020-08-30. Adrian Atiani har haft 1 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

9 omdömen om Adrian Atiani

• I bought gräddgatan 10 from Adrian, Adrian tried hard to communicate with seller for me, he's doing good in this sense. Though for the information of this building and community, I have to go through every item myself and hopefully I covered most important part. Also I suggest in the future you could have an agent/translator for English speaking buyer/seller, as I don't think I understand the some details of the contract and not sure what I missing.
    Feiquan C köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-09-25
  • En försäljning av bostad på 82kvm. Mäklaren bemöter med en proffesionellt uppförande sätt och allsidig genomgång av bostaden samt vilka åtgärder som behövs. Förväntningar var att få en bättre försäljningsplanering jämfört med andra mäklare/ mäklarfirmor vilket var över förväntans bra. Mäklaren lägger oerhört mycke tid på att hjälpa till med styling och vägledning med bostadens inte utseende då vi valde inte att ha köpa styling. I sin helhet utlyser Adrian en villig och framåt riktad bild som mäklare. Dessutom har han en realistisk bild av marknadsläget och är kunnig med sina verktyg som mäklare samt vilka vägar är mest lämpliga för en lyckad försäljning.
    Amir M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-09-25
  • Ingen annan mäklare lyckades få sålt min bostad. Adrian lyckades och han gjorde ett grymt fantastiskt jobb. Han vet vad han gör, han är säker på sitt jobb, proffsig, otroligt trevlig och en bra lyssnare. Jag kommer definitivt att höra av mig till honom när det är dags att hitta mig en ny lägenhet.
    Tara M
    Tara M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-09-25
  • Tydlig, lugn och pedagogisk i sitt sätt att vara och förklara. Vi som köpare kände oss trygga från första telefonsamtalet och framåt.
    Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • 55.0 m²
    2020-09-16
  • Sålde vår lägenhet på 55 kvm och vi fick väldigt bra betalt! Professionell, trevlig och alltid på hugget. Väldigt duktig, rekommenderas varmt
    Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • 55.0 m²
    2020-09-16
  • * Sålt en 44m2 lägenhet i östra centrum göteborg * proffesionellt bemötande - tydligt, tryggt & glatt * Adrian gjorde sitt yttersta med sitt driv och det förutsättningar han hade * Nöjd säljare
    Onur A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-09-14
    • 44.0 m²
    2020-09-14
    Roligt att höra att du är nöjd och jag blir så glad för ditt omdöme! Tack Onur, vi ses!

Adrian A

• Köpte en bostadsrätt på Ånäsvägen 26 för 2350000 kr. Fick en väldigt bra bemötande av Adrian Atiani på visningen. Han var väldigt trevlig och påläst och kunde svara på frågorna jag ville veta, var det nått han inte kunde svara på så kollade han upp det snabbt. Han var inte på för mycket vilket vissa mäklare kan vara vilket jag uppskattade. Väldigt enkel att ha och göra med och inga problem med något och skötte allt på ett proffsigt sätt. Kan verkligen rekommendera Adrian Atiani!
    Jonathan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-09-09
    • 44.0 m²
    2020-09-09
    Tack för de vänliga orden Jonathan! Det gör mig mycket glad att du är nöjd!

Adrian A

• Köpte lägenhet med Adrians hjälp. En mäklare som ser till både köparens och säljarens bästa. Flexibel, kunnig och bra kommunikation såg till att jag fick min drömlägenhet rodd i hamn.
    2020-09-02
    Härligt David! Hoppas och tror att du kommer stormtrivas. Stort tack!

Adrian A

• Adrian tillsammans med sina kollegor har hjälpt oss att sälja vår bostad och köpa vår drömbostad enligt våra önskemål. Han har visat ett professionellt beteende i hela processen. Vidare är han tydlig och informerande, tillgänglig för rådgivande frågor från både säljare och köpare samt positiv. Vi anlitar gärna Adrian igen vid nästa affär och ger genom våra varmaste rekommendationer.
    Hans Patrik Alexander C sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    2020-08-30
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Lunden
    2020-08-30
    Tusen tack för dina ord Alexander! Jag ser fram emot att kunna få hjälpa er igen vid nästa affär. Vi ses på tillträdet!