Hannah Esgård

Hannah Esgård

Hannah Esgård är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Hannah Esgård har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Hannah Esgård har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Hannah Esgård har haft 83 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

97 omdömen om Hannah Esgård

Sedan starten hos Reco 2021
Per F
Sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Jag och min syster valde Hannah utifrån personliga möten med totalt tre olika mäklare. Hanna övertygade genom att vara förtroendeingivande, strukturerad, noggrann, personlig och trevlig. Hon hade en plan som hon presenterade och som hon sedan följde upp. Hon var duktig på att förklara hur försäljningen skulle gå till. Jag tycker att hon har hållit det hon lovade! Hon gav oss stora förväntningar om att försäljningen skulle gå bra och de förväntningarna infriade hon. Hon har följt upp de uppgifter som hon hade ansvaret för...

Linnéa P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Från första stund blev vi bemötta med vänlighet och värme. På visningen var hon trevlig och saklig, svarade på alla frågor på ett bemötande sätt. Vi har bara träffat en mäklare innan, så vi hade inga direkta förväntningar, men hon är en bra förebild för mäklare.

Gunilla A
Långshyttan

Hannah gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av mitt hus. Hon är trevlig, tillförlitlig och professionell.

Linus N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Otroligt trevlig, lätt att ha att göra med, hon förstår mig enkelt och är en grym mäklare på att bolla idéer. Rekommenderar Hannah starkt alla dagar i veckan!

Matts J

Trevlig Serviceminded Bra rådgivning Kan rekommenderas

Fanny M
Garpenberg

Vi är så tacksamma och nöjda med allt! Proffsigt bemötande, tydliga svar och en mycket lyckad husförsäljning. Det hela gick fort och smidigt och vi kände oss väl omhändertagna.

Jonas M
Garpenberg

Proffesionell, engagerad och ärlig.

Martin H
Hedemora

Hannah är otroligt professionell, och skötte försäljning av våran fastighet exemplariskt.

Thorsten H
Hedemora

Duktigt, kompetent och väldigt trevlig.

Anna P
Hedemora

Proffsig och trygg mäklare, likaså affär som alltid hos Svensk fastighets förmedling!