Hannah Esgård

Hannah Esgård

Hannah Esgård är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Hannah Esgård har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Hannah Esgård har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Hannah Esgård har haft 70 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

109 omdömen om Hannah Esgård

Sedan starten hos Reco 2021
Ann L
Köpte sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Hanna är en kunnig och seriös mäklare som tar ansvar och håller god kontakt. Hon är tillgänglig och inlyssnande. Jag tycker att Hanna är väldigt bra och rekommenderar henne verkligen. Hon är bäst!

Maria S
Köpte sin stuga med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Tillmötesgående, professionellt kundbemötande.

Jorma  Jocke J
Vikmanshyttan

trevligt att träffa hannah, hon förstod vad jag ville ha för utrymmen o jag fick mina fina gargeplatser som passar mig bra. sen vart det ju en trevlig avslutning när vi skrev kontrakt och vi avsutade med en trevlig kram

Anders H
Sålde sin stuga med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Stjärnsund

Jag vill varmt rekommendera Hannah Esgård för hennes exceptionella arbete som mäklare. Hannah har visat enastående professionalism, noggrannhet och målmedvetenhet genom hela processen. Med en imponerande energi och drivkraft har hon alltid varit fokuserad och tagit initiativ för att säkerställa bästa möjliga resultat. Det har varit ett nöje att arbeta med en så kompetent och engagerad mäklare som Hannah och hon har alltid haft ett leende på läpparna!

Roland P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Mycket kunnig och duktig att förklara för mig som kund. Trevlig sympatisk ett gott hjärta.

Karin L
Stjärnsund

Hannah har varit hjälpsam, lämnat tydlig information samt guidat oss under hela processen. Hon har varit tillgänglig och lätt att ha att göra med. En trevlig mäklare som sålde vår stuga till ett riktigt bra pris. Vi är mycket nöjda och skulle gärna anlita Hannah igen!🥰

Sofia K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Långshyttan

Hannah är en positiv, vänlig och kunnig mäklare som tålamodigt svarat på alla våra frågor. Glad, positiv och service inriktad. Tacksam för att allt gick så smidigt med vårt köp av bostadsrätten.

Kajsa P
HEDEMORA

Proffsigt bemötande och man känner en trygghet!🥰

Marina S
Sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
HEDEMORA

En mycket lyckad försäljning tack vare Hannahs råd om Aktiv matchning och Förhandsvisning.

Lena O
Hedemora

Trevlig, positiv och kunnig mäklare. Ingen kunde väl tro att på en månad så var allt klart. Informerat mig om läget och givit mig förslag hur vi kunnat gå vidare i processen