Maria Björkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Maria Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Maria Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Björkman har haft 8 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 57 Läs vad Maria Björkman

• Marie L
    • 92.0 m²
    • Långshyttan
    2021-03-04
    Maria Björkman är en ypperlig Mäklare. Hon hjälpte oss igenom varje steg i försäljningen av ett dödsbo.
    Vid minsta undran fick vi svar.
    Vi kan absolut rekommendera Maria till andra som ska sälja sin fastighet.
    Tack Marie för dom fina orden, ha en fin dag så hörs vi snart igen!

Maria Björkman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • 1:a
    • 36.0 m²
    2021-02-03
    Jag har sålt min lägenhet, en etta. Jag fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare och hon har skött allt jättebra. Min mäklare levde helt upp till mina förväntningar och hon gjorde ett toppen jobb med min lägenhet. Om fler tillfällen dyker upp då jag behöver mäklare så kommer jag att anlita henne igen.
    Tack, lycka till med erat nya boende :-)

Maria Björkman

• sålde sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • 89.0 m²
    2021-02-01
    Sålt ett hus , varit bra möte
    Tack Pernilla, Lycka till med nya boendet!

Maria Björkman

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • 140.0 m²
    2020-12-14
    Inga konstigheter, allt flöt på bra.
    • 140.0 m²
    2020-12-10
    Sålt vårt hus. Ett mkt proffesionellt bemötande. Mäklaren har tillfullo uppfyllt våra förväntningar i form av kunskaper, ordning o reda.
    Vi är mkt nöjda.
    Tusen tack,! Och stort lycka till med erat nya äventyr🌺

• 144.0 m²
    2020-10-22
    Snabbt och trevligt bemötande. Duktig på förklara.
    • 105.0 m²
    • Gustafs
    2020-09-19
    Trevligt bemötande från mäklare samt snabba besked!
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • 2:a
    • 49.0 m²
    2020-09-16
    Jag har sålt min Sommarstuga.

Mycket bra bemöttande, professionellt .

Jag trodde att jag skulle få lite mer pengar men så här i efterhand, är vi mycket nöjda.
    Mäklaren gjorde sitt bästa. Vi uppskattar det.

Jag och min fru tyckte att det gick fort att sälja vår sommarstuga som vi önskade från början. Det var en bra affär, tycker vi.
    • 2:a
    • 49.0 m²
    2020-09-16
    Min man och jag sålt vår sommarstuga.

Mitt första bemötande var positivit. Jag tyckte om hennes sätt att vara: lyssnande och svarade tydligt på alla mina frågor.

Vi trodde kanske att vi skulle få mer men så här i efterhand är vi nöjda.

Det var som en dröm, vi kunde inte tro att det gick så fort att sälja vår sommarstuga.
    Vad roligt att ni känner er nöjda! Tack och ha det så fint nu.

• 65.0 m²
    2020-09-07
    Mäklaren har skött sig väldigt bra, svarat på de frågor vi ställt och hjälpt oss att äntligen köpa ett hus 😊