Maria Björkman

Maria Björkman

Maria Björkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Maria Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Maria Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Björkman har haft 66 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Maria Björkman

Sedan starten hos Reco 2021
Annie L
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Trevlig kvinna, men som mäklare... Upplevdes engagerad och positiv i början som byttes mot den mest oengagerad mäklare. Usel på återkoppling, blandade ihop information upprepade gånger och skrev flertalet fel i kontraktet mellan köpare/säljare. Lyssnade inte och det var många missuppfa. Ingen mäklare jag kan rekommendera tyvärr.

Svar från Maria Björkman

Hej men det var tråkigt att höra jag som tycker er affär gick väldigt bra med tanke på tidpunkten över jul och nyår och med klausuler som alla gick vägen. Synd att du inte meddelad mig det du tyckte inte fungerade så hade vi kunnat prata om det. Jag hoppas ni trivs bra i erat nya hus och att ni får en fin sommar!

Maria H
Sålde sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Maria var väldigt professionell vid försäljningen av vår stuga. Hon har bra lokalkännedom, tog taktiska beslut gällande hur vi skulle gå tillväga med vår försäljning vilket resulterade i en fin försäljning och bra affär för oss och för våra köpare. Lyhörd, kommunikativ och professionell😊 !

Svar från Maria Björkman

Tack Maria, jag önskar er all lycka och att vi en dag får se er i Dalarna igen.

Gunnel A
Köpte sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Agerar, återkopplar är lätt att kommunicera med.

Svar från Maria Björkman

Tack Gunnel, lycka till det kommer bli såå bra.

Gunnel A
Säter

Mycket trevlig och påläst..Tog sig tid och ingen stress. 💖

Peter F
Säter

Bra erfarenhet och kan marknaden i området otroligt bra. God kommunikation och trevlig!

Svar från Maria Björkman

Tack Peter för förtroendet och samarbete.

Carl B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Himla trevlig och hjälpsam, rekommenderar starkt!

Svar från Maria Björkman

Tack Carl, det var ett gott samarbete! Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende också.

Bengt Ove L
Säter

Mycket bra bemötande hela tiden. Vi ville ha kompetent hjälp med allt kring försäljningen av huset. Allt från värdering, besiktning, visning och kontraktskrivning. Allt har Maria och praktikanten Johan Skinnar utfört på ett utmärkt sätt. Vi hoppas och tror att så fortsätter kring efterarbetet som överlämning och deklaration mm.

Svar från Maria Björkman

Hej Bengt Ove, tack för dom fina orden och tack för ett mycket bra samarbete! Lycka till i curlinghallen, vi kommer snart!

Kanitsak S
Hedemora

Det var riktigt bra allt fungerade smidigt från att köpa lägnhet till att sälga. Bra bemötande från maria

Svar från Maria Björkman

Tack Kanitsa, hoppas du trivs i din nya fina bostad!

Magnus N
Långshyttan

Mkt bra, lite sådär ritning pga ritning saknades samt att det var annan medarbetare på SF som gjorde den

Svar från Maria Björkman

Tack Magnus, vi ses snart igen när det är dags för köparen att få nycklar.

Peter M
Säter

Maria Björkman är en bra mäklare som har gett oss stabilt stöd under husförsäljningsprocessen. Hennes professionalitet har varit till hjälp, och vi är tacksamma för hennes engagemang i att få vår affär att gå igenom.

Svar från Maria Björkman

Tack Peter för dom orden, jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende när det blir dags.