Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hedemora!

Här i vackra Dalarna hittar du Hedemora, en medeltida ort med vackra omgivningar och bostadsområden. Funderar du på att köpa eller sälja här i området? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Förutom bostadsmarknaden här i Hedemora har vi koll på mäklarbranschen, när det är läge för en affär och vilket typ av boende som passar just dig bäst.

Vår mäklarkedja har hela 80 års erfarenhet. Det säger något om all kunskap vi besitter. Kontakta oss på telefon eller kom förbi på kontoret, vi hjälper dig gärna till drömboendet!

Läs vad 206 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora 2

• sålde sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-06-26 Verifierad kund
    Sakkunnig och proffsig i sitt arbete.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-06-24 Verifierad kund
    Som säljare uppskattar man att en mäklare påtar sig ett helhetsansvar, återkopplar uppdraget, säker i bedömningen och är vänlig i bemötandet. Hanna Esgård behärskade allt och på bästa sätt. Kort och gott mycket professionell. Bästa rekommendationer!
    Med vänlig hälsning Therese Ström
  • Peter W
    2022-06-22 Verifierad kund
    Social, kunnig, proffesionell. Gick igenom processen för både säljare och köpare på ett förklarande, begripligt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och lyhörd för våra önskemål.
    Svår cituation med tanke på den skakiga ekonomin som råder.
    Vi är glada och tacksamma att det ändå blev en försäljning
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-06-17 Verifierad kund
    Duktig mäklare med gott bemötande och som har god kännedom om bostadsmarknaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hannah är lyhörd empatisk och överhuvudtaget en behaglig människa att göra affärer med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • Stjärnsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Utmärkt! Inga problem alls, svarade snabbt. Väldigt professionellt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bara positivt blivit bra bemött på alla sätt. Inget krångel
  • köpte sitt hus med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-06-06 Verifierad kund
    Troligtvis bästa mäklaren i hela Dalarna!
    Trevlig, ambitiös, och väldigt professionell. Kan verkligen varmt
    rekommendera henne
    2022-06-04 Verifierad kund
    Professionell och lyhörd. Väldigt tryggt att ha Hannah som mäklare hon är otroligt duktig.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Hannah är riktigt duktig på sitt jobb. Kunnig, serviceinriktad, påläst och trevlig!
    Skulle varmt rekommendera henne. 👍🏻
    2022-06-03 Verifierad kund
    Victoria har varit engagerad från början till slut. Bra återkoppling på våra frågor och hon har även ett trevligt bemötande, vilket gör att vi har kännt en trygghet som säljare.
    Mindre nöjda med återkoppling från Anticimex angående våra frågor efter besiktningen.
    • Krylbo
    2022-05-20 Verifierad kund
    Blev bra bemött av Hannah. Snabbt, kunnigt och professionellt som ledde till husförsäljning. Rekommenderar henne .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och alla högt ställda förväntningar uppfylldes !
    Jag har en mycket positiv upplevelse av den försäljning som genomförts ! Jag kan varmt rekommendera denna fastighetsmäklare !
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta och fick del av den informationen som var intressant för oss. Vi vick en tydlig beskrivning av bostaden. Vi hade inte så mycket förväntningar faktiskt, vi ville mest bara kika ifrån början, men huset var verkligen det vi sökte och vi fick information om att säljaren ville ha en snabb affär så vi slog till.

Sammanfattningsvis så hade vi en jättebra upplevelse, av hela husköpet.
    Mäklaren hav varit mycket hjälpsam och gett oss information på ett enkelt och bra sätt.
    Tack för dina fina ord Ida, vad kul att ni kom på visningen och att huset var precis vad ni sökte efter. Ibland är det slumpen som avgör. :-) Victoria Ohlsson
    2022-05-14 Verifierad kund
    Hannah är trevlig, proffsig och driven. Vi är mycket nöjda.
    • Långshyttan
    2022-05-04 Verifierad kund
    Maria gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av huset. Det gick snabbt och smidigt. Hon är glad, positiv och vänlig. Skulle absolut anlita henne igen.
    Tack! Hoppas allt löser sig för dig nu och att du får ett nytt fint hem snart. Maria Björkman
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Jag fick direkt ett förtroende för Hanna. Hon överträffade mina förväntningar med stora marginaler. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete och kommer absolut att rekommendera henne.
    2022-04-30 Verifierad kund
    En fantastisk tillmötesgående mäklare som vi upplevt varit mycket vänlig och rar. Hon har visat oss vägen till ett köp genom tydlighet, professionell vägledning och skicklighet som gör att vi känner oss oerhört lugna och trygga i vår affär.
    Vi rekommenderar henne varmt och önskar få anlita henne i eventuella framtida försäljningar!
    • Gustafs
    2022-04-29 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande.
    Trevlig och glad
    Tack för din fina recension! Det har varit trevligt att få hjälpa till att sälja ert hus. Victoria Ohlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående. Motsvarade mina förväntningar med råge.
    Tack för det Lise! Det var trevligt att få hjälpa dig hitta ny bostad. Victoria Ohlsson
    • Krylbo
    2022-04-27 Verifierad kund
    Hannah är toppen som mäklare! Trevlig, tillmötesgående, förstående och kunnig - precis så jag som kund vill bli bemött. Allt gick smidigt och otroligt fort, vilket underlättade väldigt mycket för mig.
    Mina förväntningar var, med tanke på hur bostadsmarknaden är med rådande bostadsbrist, att jag skulle få stånga mig fram och kanske kanske hitta nåt om några månader... Den här affären kunde inte gått snabbare och smidigare!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Gott bemötande och återkommande uppdateringar som är viktigt för oss för att följa processen.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Alltid lika trevlig o proffsig. Hon är duktig.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Maria är en jättebra mäklare, väldigt trevlig och omtänksam person. Alltid lätt att ha att göra med, aldrig nå krångel eller problem. Och skulle det dyka upp nåt problem så löser hon det.

Allting har fungerat toppenbra, vi är supernöjda.
    Tack för dom fina orden! Hoppas allt blir bra och att vi ses vid ett annat tillfälle. Önskar en fin sommar. Maria Björkman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    • Centrala Hedemora
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande både vid visning, budgivning och kontraktskrivning.
    Upplever mäklaren som lugn, saklig och tydlig.
    Tack Barbro, vi ses snart igen och jobbar vidare. Grattis i förskott! Maria Björkman
    2022-04-14 Verifierad kund
    Victoria hade bra känsla för prisbilden för vårt objekt och alltid trevligt bemötande. Proffsigt.
    Tack för er recension Hans, jag är glad att jag övertygade er om att min prisbild var bättre än konkurrenternas något lägre rekommendation av utgångspris. Victoria Ohlsson
    2022-04-11 Verifierad kund
    Professionell och bra bemötande. Kunde svara på alla våra frågor.
    Tack för det, hoppas verkligen att ni får en härlig sommar i er efterlängtade stuga. Är så glad att jag kunde hjälpa er att hitta er dröm! <3 Victoria Ohlsson
    2022-04-06 Verifierad kund
    Maria var proffsig, tålmodig och trevlig! Kände mig trygg och väl bemött under hela processen. Jag kan rekommendera Maria varmt! 🌺
    Tack för dom fina orden och för ditt tålamod! Vi hörs vidare med framtida affärer och hoppas du skall trivas i ditt nya boende. Önskar dig en fin vår och sommar. Maria Björkman
    2022-04-01 Verifierad kund
    Hon är punktlig sammarbetsvänlig jobbar effektivt ger goda råd, glad och trevlig. Kommer i ur och skur samt snöstorm. Vi rekommenderar henne starkt.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Hannah hon kan verkligen ta hand om sina kunder på en nivå som är högre!
    Mäklaren Hannah levererade precis som ja ville att hon skulle göra väldigt hjälpsam lyssnade på allt jag ville säga och löste allting.
    Hon är en suverän mäklare som verkligen är mån om sina kunder och lägger 100% energi och tid på kunderna.

Dröm mäklaren 💕
    • Långshyttan
    2022-03-26 Verifierad kund
    Trevlig, saklig och kunnig. Produktiv, energisk, en toppenmäklare med andra ord.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Hanna är mycket trevlig i sitt bemötande av oss som säljare. Hon är glad och positiv och väldigt lyhörd när vi berättade om våra minnen om huset som hon beskrev med så fina ord i annonsen. Vi har känt oss trygga med henne. Hanna är en toppen mäklare som vi varmt kommer att rekommendera.
    2022-03-12 Verifierad kund
    Jag har sålt en del lägenheter med olika mäklare. Men Hannah var absolut den bästa av dem utan tvekan.
    Hon är jätte kunnig i sitt arbete, trevlig, alltid glad osv.
  • sålde sin bostad med hjälp av Victoria Ohlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Säter
    2022-03-09 Verifierad kund
    Personlig, kunnig och skicklig. Jag skulle starkt rekommendera Victoria.
    Tack för din rekommendation Jonathan! Det har varit trevligt att få jobba med dig! Victoria Ohlsson
    • Borlänge
    2022-03-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Tack för en trevlig affär Emma! Victoria Ohlsson
    2022-03-05 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Hannah. Professionellt bemötande. Kunnig. Det vi har varit extra nöjda med är att Hannah alltid varit lättillgänglig, kollat upp saker och återkopplat snabbt vid försäljningen vårt hus och när vi haft haft frågor och funderingar.
    Stort tack för er reco Steffanie! Grattis igen till nya husköpet och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus. Ha det så bra så ses vi framöver! :) Hannah Esgård
    2022-03-04 Verifierad kund
    En av dem absolut bästa mäklarna i stan. Snabb, smidig och framförallt trevlig. Får sina kunder och känna sig bekväma under hela köpet/säljet. Kommer garanterat återkoppla till Hannah. 5 stjärnor!
    Stort tack Albin för din reco, vad glad jag blir! hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. :) Hannah Esgård
    2022-03-03 Verifierad kund
    Allt har fungerat UTMÄRKT. Finns inget att anmärka på. Maria har gjort ett superbra jobb.
    Hälsningar
    Ruth och Jan Serenius
    Tack, Jan och Ruth! Jag hoppas ni kommer trivas i erat nya smultronställe. Maria Björkman
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-02-28 Verifierad kund
    Jag uppskattar snabba återkopplingar och möjligheten till egen visning för vår familj.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Är mkt nöjd.
    Hanna är professionell på ett vänligt och personligt vis.
    Kann lyssna och ser alltid till kundens bästa. Kommer med kunniga goda råd.
    Men respekterar min åsikt.
    Är possitiv och ej rädd för besvär.
    Har kännt mig trygg i hela processen.
    Kann varmt rekommendera henne.
    Stort tack för din reco och för bra samarbete Louise. Så glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende så hörs vi nästa år. :) Hannah Esgård
    2022-02-27 Verifierad kund
    Hanna är en fantastisk mäklare.
    Driven, trevlig, duktig och lyhörd!
    Hon jobbar hårt. Är proffsig och noggrann.
    Rekommenderar henne varmt.
    Bästa mäklaren i stan, utan tvekan.
    Är mycket lycklig över att jag valde henne.
    Stort stort tack Tessan! Du anar inte hur glad jag blir av att läsa din reco. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Ha det bra så hörs vi framöver! :) Hannah Esgård
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag har sedan tidigare lagt in en intresseanmälan, funkade perfekt då jag blev kontaktad och kunde köpa ett hus!
    Kul att vi kunde hjälpa till och lösa en smidig affär, vi hör av oss om det dyker upp fler chanser framöver! Victoria Ohlsson
    2022-02-15 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Nöjd med hjälpen av både husköp och husförsäljning.
    Tack Anna! Blev en snabb process med både husköp och försäljning! Grattis igen till nya huset och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus. Ses framöver! :) Hannah Esgård
    2022-02-07 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, utmärkt för sitt arbete.
    Stort tack för din reco Åsa! Har det bra så hörs vi framöver. :) Hannah Esgård
    2022-02-03 Verifierad kund
    Hannah ger ett väldigt bra intryck. Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas varmt.
    Tack för er reco Ulrika och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) Hannah Esgård
  • sålde sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    2022-01-31 Verifierad kund
    Maria visar ett glatt och personligt möte med en kunskap och förtroende för det uppdrag hon ska ta sig an. Hon har ett lugnt och trevligt uppförande som jag kände direkt att hon var den mäklaren jag ville anlita.
    Tack Maj-Britt för det fina samarbetet. Nu väntar nya äventyr för dig, det kommer bli jättebra! Maria Björkman
    • Garpenberg
    2022-01-24 Verifierad kund
    Maria lyssnade noga in mina önskemål och levde upp till dom med bravur.
    Jag förväntade mig en mäklare som återkopplar när man ringt, vilket Maria verkligen gjorde oavsett dag och tid.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med Marias och hennes kollegors arbete som dom gjorde för mig.
    Jag rekommenderar ALLA som ska sälja att ta kontakt med Maria. Tack för med min försäljning!
    Hej Helena, tack för dom fina orden! Det är just så det ska vara, bra samarbete och kommunikation! Lyckad affär för alla. Ha en fin dag! Maria Björkman
    2022-01-21 Verifierad kund
    Alltid ett korrekt och trevligt bemötande. Aldrig sur eller otålig, fast vi tog god tid på oss. Höll oss alltid informerade.
    Tack Mari för din reco och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Vi hörs framöver! :) Hannah Esgård
    2022-01-16 Verifierad kund
    Hannah är positiv, ambitiös, duktig och tillmötesgående. Hon gör
    alltid det lilla extra och vi har haft ett gott samarbete.
    Jag rekommenderar henne verkligen!
    Tack så mycket Kerstin för din reco och för bra samarbete! Vi hörs framöver. :) Hannah Esgård