Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Åsgatan 51, 776 31 Hedemora — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hedemora!

Här i vackra Dalarna hittar du Hedemora, en medeltida ort med vackra omgivningar och bostadsområden. Funderar du på att köpa eller sälja här i området? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Förutom bostadsmarknaden här i Hedemora har vi koll på mäklarbranschen, när det är läge för en affär och vilket typ av boende som passar just dig bäst.

Vår mäklarkedja har hela 80 års erfarenhet. Det säger något om all kunskap vi besitter. Kontakta oss på telefon eller kom förbi på kontoret, vi hjälper dig gärna till drömboendet!

Läs vad 19 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

• 2019-09-23

Veranika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag hade dålig erfarenhet av Maria som mäklare, hon var inte alls tillmötesgående och inte heller flexibel. Jag tycker inte att hon har skött sitt jobb ordentligt: först hon informerar att säljare väljer oss och vi håller på att bestämma tid för kontrakt skrivning och sen när det blev ett högre bud försvinner hon och återkommer inte alls för att informera om säljarens bestämmelser och även att fråga om vi vill lägga ett bud till, om inte vi har fått tag på säljaren via egen nätverk då skulle säljaren förlora minst 25000. Sen vid möte och kontrakt skrivande ville hon inte höra något om våra förslag och tillägg till avtalet med ord att "det blir inte juridiskt" även om vi lägger ett ord "inventarielista" till paragraf med bilagor. Jag kunde vara nervös och kanske ställde lite dumma frågor men jag köper inte hus varje dag och jag tycker om hon var proffs det var hennes jobb att lungna både parter och ser till att det blir affär och inte säga till kund "köp inte om du inte vill". Om inte säljaren själv var tillmötesgående och flexibel det skulle inte bli något affär via henne överhuvudtaget.
    Kanske anstränger hon sig mer om det gäller hus som kostar mer en miljon och därför finns så många positiva omdöme, det är jag inte säker på. Men om jag skulle sälja hus i framtiden skulle jag inte vilja betala 45000 för sådant arbete och attityder Läs mer
    2019-09-23 Maria Björkman svarar Veranika N
    Hej, det var väldigt tråkigt att du kände så och att du inte sa något när vi träffats. Du får gärna höra av dig om det är något som är oklart. Hoppas ni trivs i huset. Med vänlig hälsning, Maria Björkman
  • 2019-07-05

Gordon K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Snabbt och smidigt. Väldigt nöjd! :-) Läs mer
  • ULRIKA N

2019-07-04

ULRIKA N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Affären fungerade alldeles utmärkt. Både proffsigt och personligt. Bra kontakt både på mail och sms, snabba svar. Rekommenderas för ett tryggt köp. Mycket nöjd! 😀 Läs mer
    2019-07-04 Maria Björkman svarar ULRIKA N
    Tack Ulrika, jag hoppas du kommer trivas i ditt fina hus🌸
  • 2019-06-26

Rune D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Sålt en villa.Bemötandet från mäklaren var proffsigt och trevligt.Hela processen med en försäljning avslutades inom en månad, vilket jag anser vara mycket bra.

Jag rekommenderar gärna Maria Björkman för vänner och bekanta som går i säljtankar. Läs mer
    2019-06-26 Maria Björkman svarar Rune D
    Hej Rune, tack! Och tack för förtroendet att få sälja er fina fastighet. Ha en fin sommar.
  • 2019-05-22

Markus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Kanonjobb! Bra återkoppling så fort det var något nytt gällande affären. Bra påtryckning på säljaren som tvekade lite. Läs mer
    2019-05-23 Victoria Ohlsson svarar Markus B
    Tack för fin rekommendation! Jag är glad att det löste sig med både köp och försäljning!
  • 2019-03-25

Sara L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Bostadsrätt 1rok.
    Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Smärtfritt och enkelt förfarande gällande värdering, fotografering, visning och försäljning. Läs mer
    2019-04-16 Victoria Ohlsson svarar Sara L
    Tack Sara! Det gick väldigt smärtfritt för oss båda tror jag, men det var inte konstigt med en så fin lägenhet som du hade!
  • 2019-03-17

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag har köpt bostad av Victoria och hon har även sålt min lgh. Bättre mäklare får man leta efter.
    Rekommenderar henne och svensk fastighetsbyrån stark! Läs mer
    2019-04-16 Victoria Ohlsson svarar Johanna S
    Tack för fin rekommendation Johanna! Hoppas ni ska trivas i huset när renoveringen är klar!
  • Jonathan J

2019-03-16

Jonathan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag om min flickvän köpte Winqvist gata 5b och vi är väldigt nöjda med köpet.
    Victoria vår mäklare, fick mig verkligen att se möjligheter.
    Extremt bra bemötande och kul att hon verkligen engagerade sig i att lösa ett badrum i renoveringsbehov. Vi är verkligen tacksamma för den hjälp vi fått. Läs mer
    2019-04-16 Victoria Ohlsson svarar Jonathan J
    Tack så hemskt mycket för en väldigt fin rekommendation Jonathan! Det är precis det här som jag älskar med mitt jobb, att få andra att se möjligheterna, kul att ni hade fantasi nog att vara med på noterna!
  • 2018-12-21

Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Både köpt och sålt via henne, mycket bra bemötande , nöj! Läs mer
    2019-04-16 Victoria Ohlsson svarar Marie P
    Tack Marie! Nu ska vi bara hitta det där lilla torpet som du drömmer om också!
  • Jonas S

2018-12-14

Jonas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Snabbt enkelt och smidigt, en personlig touch med snabba svar och resultat Läs mer
    2018-12-14 Maria Björkman svarar Jonas S
    Tack Jonas, du har varit exemplarisk att jobba med! Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.
  • 2018-12-10

Kullervo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi sålde en sommarstuga med er hjälp.
    Vi har under hela processen blivit bra bemötta.
    Ni tog fram ett mycket bra underlag om fastigheten.
    Arbetet började i juni 2018 och vår förhoppning var att avsluta affären före årsskiftet vilket även lyckades.
    Jag förstår att det kan vara svårt att prissätta en sommarstuga.
    I detta fall var kanske priset för högt i första annonseringen.
    När priset sänktes med ca 8 % gick det bättre.
    Vi är nöjda med samarbetet.

K Honkanen Läs mer
    2018-12-10 Maria Björkman svarar Kullervo H
    Tack! Tycker också att det löste sig på ett toppen bra sätt, så härligt att få sälja erat fina fritidshus!
  • 2018-11-08

Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Sålt vårat hus i nordansjö med ett utmärkt betmötande från våran mäklare Maria Björkman .
    Proffsigt skött från början till slut.
    Vi ville ha till en snabb annons , visning och försäljning, vilket vi fick .
    Inget att anmärka på . Kommer varmt rekommendera henne till vänner och bekanta! Läs mer
    2018-12-10 Maria Björkman svarar Anna G
    Tusen tack Anna! Det har varit ett nöje att jobba med er, hoppas ni kommer att trivas i erat nya hus!
  • 2018-11-05

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Köpt ett hus straxt utanför staden. Bemötandet var bra. Intresserad av vad man sökte och fick den tid man behövde.
    Hade inga förväntningar på mäklaren innan, var bara nyfiken på objektet. Det är vid ev köp mäklaren känns intressant för mig, hur de kan hjälpa mig fram i processen. Känner mig ju nöd nu eftersom jag lyckades få köpa huset såklart! Läs mer
  • 2018-09-24

Ann-Charlotte B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Superbra jobbat Maria! Tryggt och lugnt. Läs mer
    2018-12-10 Maria Björkman svarar Ann-Charlotte B
    Tack Lotta, ses snart igen! Med vänlig hälsning, Maria
  • 2018-09-21

Ingegerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag har sålt min villa. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-04 Victoria Ohlsson svarar Ingegerd L
    Tack för din rekommendation Ingegerd! Hoppas att flytten går bra och att du ska trivas i din lägenhet!
  • Amanda N

2018-05-22

Amanda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi köpte vår nya gård Österby 361 där Victoria var mäklare. Ett trevligt och proffsigt bemötande med lätt till skratt, otroligt hjälpsam i alla frågor och funderingar oavsett vardag eller helg. Vi kommer absolut att välja henne som mäklare för försäljning av vår nuvarande fastighet. Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Amanda N
    Hej Amanda! Tack för din fina recension, det är så kul att ni fastnade för gården! Jag hoppas på en lika positiv försäljning av ert nuvarande boende!
  • Dan H

2018-03-22

Dan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Mycket bra service från mäklare Victoria Ohlsson i Hedemora. Allting gick smidigt och smärtfritt. Bra information och lätt få kontakt med under processen, när jag köpte min bostadsrätt. Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Dan H
    Hej Dan! Tack för din fina recension! Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • Agneta E

2018-03-22

Agneta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag är jättenöjd med Viktoria hon har stöttat o funnits till hands hela tiden under vår försäljning Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Agneta E
    Tack Agneta, det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Den fina blomman jag fick av er står i vardagsrummet som en ständig påminnelse om er!
  • 2018-03-22

Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi sålde en villa på landet. För att ha flyttat till en lägenhet i stan.
    Mäklaren var snabb och kunnig utan att jäkta på oss som har blivit till åren. Fotografen mäklaren använde var mycket trevlig och kunnig. Assistenten vid försäljningen också kunnig och lugn.
    Våra förväntningar överskreds med råge och allt gick snabbt och smärtfritt.
    Hela försäljningen gick bra utan jäkt eller pekpinnar. Vi är mycket nöjda och återkommer om det blir aktuellt igen vilket vi inte hoppas.
    Hälsningar Ulf och Titti Rova Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Ulf R
    Tack för er fantastiska rekommendation Ulf och Titti! Ni har varit underbara att jobba med hela tiden hela familjen, två- som fyrbeningar!

Åsgatan 51, 776 31 Hedemora