Richard Tynér

Richard Tynér

Richard Tynér är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Richard Tynér har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Richard Tynér har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Tynér har haft 9 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

16 omdömen om Richard Tynér

Sedan starten hos Reco 2021
  • köpte sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, förklarade bra på alla frågor jag hade! Rekommenderas alla dagar i veckan!

Leif Bergman
  • sålde sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Stocka
    2022-09-20 Verifierad kund
    Rikard är sympatisk och inlyssnande och gav sedan förslag på hur vi skulle gå tillväga.
    Vid tiden för försäljning av villan hade det uppstått problem med en räntehöjning och folk blev lite försiktigare att köpa. Rikard var positiv och arbetade vidare vilket resulterade i en försäljning av min villa.
    Lillemor Sjöström
    Tack Lillemor. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Lycka till med ditt nya boende! Richard Tynér
    2022-09-19 Verifierad kund
    Saklig, vänlig, skapade förtroende och uppträdde "partsoberoende"
    Tack för fint omdöme Lennart. Önskar er härliga dagar i havsbandet. Richard Tynér
    • Bjuråker
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig säljare.
    Tack Leif. Vad kul att du känner dig nöjd. Lycka till med din nya bostad! Richard Tynér
    • Bjuråker
    2022-07-19 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande och kände förtroende för honom. Och hela affären gick snabbt och smidigt.
    Tack för förtroendet Roland! Vad kul att du är nöjd. Richard Tynér
    2022-05-28 Verifierad kund
    Redan vid upphandlingen av mäklare fick vi ett mycket gott intryck av Richard, som vartefter har bekräftats. Detta gäller mottagandet vid möten och som utövare av sitt yrke, med goda kunskaper inom mäklarbranschen.
    Kan verkligen rekommendera honom för andra.
    Hälsningar / Peter och Barbro
    Tack Peter och Barbro. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er. Richard Tynér
  • köpte sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bra bemötande. Flexibel. Kändes som att han beaktande allas intressen.
    Förväntade mig God kunskap & erfarenhet & det levde han upp till.
    Bra förklaringar & genomgång av dokument. Lättillgänglig.
    Tack Charlotte. Önskar er härliga dagar och god jakt! Richard Tynér
  • sålde sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött. Min förväntningar uppfylldes mer än väl. Det kändes tryggt att ha Richard som mäklare. Han är kunnig, engagerad och serviceinriktad.
    Tack Linda! Det har varit så roligt att förmedla din fina vallstuga! Richard Tynér
    • Strömsbruk
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande,
    Tänker mig att han kan säkert vara behjälplig med kommande frågeställningar
    Tack Osmo. Lycka till! Richard Tynér
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    • Öster
    2022-01-26 Verifierad kund
    Trevlig, Hjälpsam, Levde upp till alla mina förväntningar.. En mäklare jag rekomenderar starkt.
    Tack Ulf. Det glädjer mig att du är nöjd. Richard Tynér