8 rekommendationer

Charlotte Johansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6
371 34 Karlskrona — Visa karta

Vad tror Charlotte att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Charlotte Johansson

• Conny J
    Conny J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Kände mycket förtroende för Charlotte och bra information skulle rekommendera Charlotte till andra personer
    2017-07-29 Charlotte J svarar Conny J
    Hej Conny !
    Tack för ert fina omdömet. Hopp as ni får en fantastisk fortsatt sommar i ert nya boende.
  • Helena S
    Helena S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Är mycket nöjd med den hjälp vi fått i samband med försäljningen. Charlotte har varit mycket hjälpsam och proffesionell.
    2017-07-24 Charlotte J svarar Helena S
    Tack Helena för ditt omdöme alltid kul när försäljningen går smidigt. Trevlig sommar!
  • Mats W
    Mats W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte hade ett trevligt, lättsamt och professionellt bemötande som väl motsvarade mina förväntningar som säljare.
    2017-07-17 Charlotte J svarar Mats W
    Hej Mats!
    Tack för ditt omdöme.
    Hoppas du får en skön sommar!
  • Lissbeth R
    Lissbeth R skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och kompetent. Inget krångel och inga underligheter.
    2017-04-18 Charlotte J svarar Lissbeth R
    Hej
    Tack för ert omdöme alltid kul när både köpare och säljare är nöjda:)
  • Ragnhild P
    Ragnhild P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Charlotte Johansson har varit väldigt bra. Kunnig, vänlig, entusiastisk, snabb, ordningssam osv.

När jag nu försöker ge femma i betyg blir det fyrfärgade "bollar" i hela rundeln så jag lyckas inte fylla i, tror jag.
    2017-03-23 Charlotte J svarar Ragnhild P
    Hej Ragnhild! Tack för omdömet skönt att höra att ni är nöjda. Ha en härlig vår!
  • Mailen L
    Mailen L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jättenöjda med hela processen, mäklaren har agerat professionellt och varit ett bra stöd genom försäljningen.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Mailen L
    Tack för ditt omdöme Mailen !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende!

• Lars P
    Lars P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bara positiva erfarenheter, förmedlingen sköttes proffsigt. Rekommenderar gärna!!!
    2016-09-14 Charlotte J svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende och trivs i området!

• Anders E
    Anders E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete. Både professionellt och engagerat. Hon visade en känsla för huset och en vilja att hitta en köpare som kunde svara upp till våra förhoppningar angående huset. Mycket proffsigt alltså, högsta betyg från mig och min bror.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Anders E
    Tack för ert omdöme Anders !

Det är alltid skönt att höra att det känns bra för er efter avslutad försäljning.

Charlotte Johansson
Sofia Andersson