Charlotte Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra! Läs mer

Läs vad 58 Läs vad Charlotte Johansson

• Ivana M köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-16

Karlskrona
    Hon är snäll och professionell, svara direkt med viktiga information. Vi köpte ett hus och kontaktade henne direkt efter annons kommit ut. Hon svarade direkt och mötes vara villkor och förväntningar. Vi önskade att köpa helt möblerad huset och där hon blev inte säkert vad vi vill och vad menar vi och då kände vi lite osäkert. Upplevelse är positiv och vi vill kontakta henne vid behövs. Läs mer
    2020-03-16 Charlotte J svarar Ivana M
    Tack Ivana för det fina omdömet🤗Ni har köpte ett mycket fint hus och jag tror att ni kommer att trivas där i många år framöver 🏡
  • Daniel E
    Daniel E sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-14

Karlskrona
    Sålde vår villa i Karlskrona. Professionellt bemötande och grymt engagemang. Läs mer
    2020-03-14 Charlotte J svarar Daniel E
    Tack för det fina omdömet👌 Alltid trevligt att sälja hus där säljaren har lagt tid och fixat i huset innan visning - blir absolut bästa försäljningen. Lycka till i nya boendet 🏡
  • Inger O sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-02-15

Nättraby
    Vi har sålt vår villa
    Vi har fått ett tryggt och bra bemötande av vår mäklare Charlotte som varit glad och positiv
    Hon har levt upp till våra förväntningar vi hade
    Fam.Olsson Läs mer
    2020-02-16 Charlotte J svarar Inger O
    Hej !
    Tack för det fina omdömet. Underbart att ha nöjda säljare som gör sitt livs största affär. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende:)
  • Peter D sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-23

Trummenäs
    1) Sålt bostad
    2) Bra och engagerat
    3) Tog flera månader längre att sälja huset än vad vi uppfattar även mäklaren trodde. Finns det fler sätt att leta rätt på köpare mär det blir svårt?
    Bra, positiv, engagerad och skötte även en del kontakter med tillverkaren när det blev problem. Läs mer
    2020-01-23 Charlotte J svarar Peter D
    Tack Peter för att du tog dig tid att fylla i omdömet ☺️
  • Fredrik P köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-21

Trummenäs
    Charlotte har givit ett mycket gott intryck och vi är mycket nöjda med bemötandet vi fått. Läs mer
    2020-01-21 Charlotte J svarar Fredrik P
    Hej Fredrik tack för det fina omdömet. Alltid härligt när man får sälja fina hus till trevliga köpare:)
  • Mohammad H
    Mohammad H köpte en tomt med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-11-15

Jag har köpt en tomt.
    Mäklaren var väldigt vänliga, snäll och mycket trevlig samt samarbetade med oss ända till slutet.
    Ja. Läs mer
    2019-11-15 Charlotte J svarar Mohammad H
    Stort tack för det fina omdömet 😁så glad för er skull att ni fick tag i en tomt.
    Lycka till!
  • Inna H köpte en tomt med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-11-13

Vi har köpt en tomt.
    Mäklaren var väldigt trevlig och snäll.
    Ja. Läs mer
    2019-11-14 Charlotte J svarar Inna H
    Tack Inna trevligt att göra affärer med er:)
    Lycka till nu med bygget.
  • Sebastian K
    Sebastian K sålde en tomt med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-11-13

Lyckeby
    Trevlig, tillmötesgående, engagerad och fick jobbet utfört över förväntan. Kom med bra input och idéer kring hur vi kunde göra objektet mer attraktivt :) Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-13 Charlotte J svarar Sebastian K
    Tack Sebastian för det fina omdömet !
  • Magnus K sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-10-29

Nättraby
    Sålt bostad. Charlotte är engagerad, professionell och mån att gå kunden till mötes. Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick vid försäljningen av vårt hus och kan varmt rekommendera Charlotte. Läs mer
    2019-10-29 Charlotte J svarar Magnus K
    Hej
    Tack magnus och Karin för det fina omdömet alltid högsta service såklart 👍
  • GBJ Construction AB J sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-10-24

Bergåsa
    Försäljning av villa.
    Bra bemötande. Hög ambitionsnivå. Hög kompetens. Läs mer
    2019-10-24 Charlotte J svarar GBJ Construction AB J
    Hej
    Stort tack för det fina omdömet:) Vi ses snart.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson