Charlotte Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra! Läs mer

Läs vad 34 Läs vad Charlotte Johansson

• Roland L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-07-17

Köpt ett hus i Kristianopel. Mycket bra bemötande av mäklaren. Svarade alltid snabbt på frågor vi hade, både på sms och i telefon . Till och med på sin semester. Så vår upplevelse av Charlotte var mycket bra Läs mer
  • Ulrika  D
    Ulrika D skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-07-16

Min man och jag köpte en äldre villa. Vi är mycket nöjda med bemötandet som var både professionellt och personligt. Bara en sådan sak att mäklaren kommer ihåg sina potentiella kunder från tidigare visningar betyder mycket. Läs mer
    2019-07-16 Charlotte J svarar Ulrika D
    Hej Ulrika!
    Tack för det fina omdömet😁
  • Patrik S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-06-25

Andra gången vi använder Charlotte Johansson som mäklare och det har fungerat mycket bra bägge gångerna. Läs mer
    2019-06-25 Charlotte J svarar Patrik S
    Hej Patrik ! Tack för det fina omdömet. Ni är välkomma igen 😁
  • Marcus B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-06-24

Trevlig och bra mäklare med bra återkoppling och information.

Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-06-24 Charlotte J svarar Marcus B
    Hej Markus!
    Tack för det fina omdömet:)
  • Emoke Zsuzsanna G skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-05-27

Vi har köpt ett superfint, stort och välskött suterränghus.
    Min uppfattning av mäklaren som sålde huset var att hon var proffsig, engagerad och även hjälpsam.
    Tack så mycket! Läs mer
    2019-05-27 Charlotte J svarar Emoke Zsuzsanna G
    Hej tack för det fina omdömet! Ni kommer att stortrivas i huset:)
    Tack själva
  • Inger W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-05-12

Sålt en enplansvilla
    Bra genomgång före försäljning och sedan proffsigt genomförande av försäljningen Läs mer
    2019-05-12 Charlotte J svarar Inger W
    Hej tack Inger för det fina omdömet. Härligt att höra att du är nöjd:)
  • Mats Stefan S
    Mats Stefan S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-03-29

Vid husförsäljning har vi fått en kontakt som är positiv och bemötande. Den hjälp jag eftersträvat vid vår försäljning är som förväntad och har fungerat professionellt. Strikt och okomplicerat samarbete med ett snabbt och utmärkt resultat. Läs mer
    2019-05-12 Charlotte J svarar Mats Stefan S
    Hej Mats tack för det fina omdömet. Snart är det dags att komma till ert nya boende där tror ni kommer att trivas också.
  • Gerthi P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-03-06

Sålt en villa. Charlotte bemötte mig med full respekt och men professionalitet. Hon var lyhörd för våra önskemål och jag fick fullt förtroende då hon vägledde mig genom hela försäljningsförfarandet. Jag kan med et varmaste rekommendera Charlotte som mäklare och min upplevelse av försäljningen är att det har varit ett smidigt förfarande där Charlotte har varit kunnig och gett oss råd längs vägen. Läs mer
    2019-03-07 Charlotte J svarar Gerthi P
    Hej Gerthi tackar ödmjukast för det fina omdömet. Jag strävar alltid efter att ni som kunder får den hjälp och vägledning som ni önskar när ni gör en av de största affärerna i ert liv. Önskar er stort lycka till med ert nya boende och jag tror att ni kommer att stortrivas!
  • Nils-Göran N skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-02-16

Vi har haft nöjet att få hjälp av Charlotte både vid köp av en nybyggd bostadsrättslägenhet och därefter vid försäljningen av vår villa. Charlotte har varit mycket engagerad igenom båda uppdragen och utfört arbetet på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda med hennes insatser, både som mäklare och som prisförhandlare. Läs mer
    2019-02-17 Charlotte J svarar Nils-Göran N
    Hej Nils-Göran !
    Tack för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att hjälpa er med köp av er nya fina bostad samt försäljning av en mycket fin villa:)
    Hoppas ni får många fina år i ert nya boende!
  • Ylva C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-01-18

Villa i Nävragöl

Bemötandet var mycket bra.

Jag trodde det skulle ta lång tid att sälja fastigheten, men det gick fortare än jag kunde tro.

Hela upplevelsen mycket positiv. Läs mer
    2019-01-18 Charlotte J svarar Ylva C
    Hej Ylva tack för det fina omdömet alltid trevligt bemötande även från din sida:)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson