Läs vad 84 Läs vad Charlotte Johansson

• 2021-01-11
    Sålt enfamiljshus i Rödeby
    Charlotta var saklig, professionell!
    Väl genomförd process och försäljning
    Stefan E
    • Rödeby
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Stort tack Stefan för det fina omdömet:)

• 2021-01-10
    Lugn, respektfull och trevlig. Gjorde att hela processen kändes bra!
    Eric K
    • Rödeby
    köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Stort tack Eric för det fina omdömet:)

• 2021-01-08
    Sålt en villa genom Charlotte. Jättebra erfaren mäklare, ärlig, vänlig, tillgänglig, snabb återkoppling. Vår villa såldes väldigt fort vilket överträffade våra förväntningar. Har bara positivt att säga om Charlotte och Svensk fastighetsförmedling. Både som säljare och köpare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Marie E
    • Rödeby
    Tack Marie för det fina omdömet:) Hoppas ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende.

• 2020-12-09
    Charlotte sålde vårt hus väldigt snabbt och effektivt. Hon svarar på alla våra frågor och är mycket professionell. Trevligt och vänligt bemötande. Rekommenderas starkt. Det roliga är att hon sålde även huset till oss för 12 år sedan. Så lång, gedigen erfarenhet som verkligen märks i hennes arbetssätt.
    Stefan T
    • 87.0 m²
    • Jämjö
    Tack Stefan för det fina omdömet:) Så kul att få båda sälja till er då för 12 år sedan och sen även få komma tillbaka och sälja åt er - det är vad jag strävar efter att ni ska vara nöjda. Stort tack och lycka till i er nya stad...

• 2020-10-11
    Helt fantastisk, super trevlig, sprallig och glad!
    Albin S
    • 114.0 m²
    • Backabo
    Hej Albin ! Tack för det fina omdömet😄. Ni kommer att stortrivas i huset.

• 2020-10-09
    Vi har både sålt och köpt bostad via samma mäklarfirma/samma mäklare. Vi hade tur och fick en otroligt duktig mäklare. Charlotte verkar vara en erfaren, profesionell mäklare. Försäljningen kändes tryggt med henne och ganska så enkelt. Hon sa bara, jag tar hand om allt. Hon är bra på att lyssna, ge råd, hon vill verkligen att du ska lyckas med din affär. Betyg 10 /10.
    Selma K
    • 114.0 m²
    • Backabo
    Hej Selma stort tack för det otroligt fina omdömet. Är så kul att jag fick hjälpa er hitta ert nya drömboende och att det blev så bra avslut med ert andra fina hus som jag nu hjälpt er att sälja. Ni kommer att stor trivas i ert nya hus !

• 2020-10-06
    We have bought a beautiful house in Karlskrona area and Charlotte help us a lot! She provided answers to all our questions and was quite professional when offering the house. The whole process was easy to be managed and we got the feeling that we buy something worthy.
    Jeny K
    Jeny K
    • 138.0 m²
    • Skärfva By - Nättraby
    Hallo Jeny I’m so happy for you and your family I think you Will be happy living here. Thanks for the god judge😀

• 2020-10-02
    Mkt bra bemötande och insatt. Jobbade hårt för att sälja till vårt pris. Vilket gick mkt bra.
    Peter M
    • 208.0 m²
    • Karlskrona
    Hej Peter självklart satsar jag allt. Lycka till nu med era byggplaner👌

• 2020-09-09
    Sålt fritidshus på Sturkö.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var att mäklaren skulle vara driven, kompetent och verka för en smidig försäljning, samt vara tillgänglig för våra frågor. Förväntningarna infriades med god marginal. Mycket påläst och välinformerad om fastigheten redan vid första mötet, alltid tillgänglig genom hela försäljningen.
    Staffan A
    • 64.0 m²
    • Sturkö
    Stort tack Stefan för ditt fina omdöme.

• 2020-09-02
    Jag har sålt min villa
    Ett mycket proffsigt bemötande av mäklaren.
    Hennes beskrivning av min bostad var mycket relevant och motsvarade mina förväntningar.
    Hjördis R
    • 135.0 m²
    • Hästö
    Hej Hjördis tack för det fina omdömet. Lycka till med din nya bostad:)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte