Charlotte Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra! Läs mer

Läs vad 24 kunder tycker om Charlotte Johansson

• Therése C skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Snabbt smidigt och vänligt bemötande med stor kunskap kring objektet och kan förklara allt kring ett husköp pedagogiskt och enkelt. Läs mer
    2018-11-07 Charlotte J svarar Therése C
    Hej Therése tack för det fina omdömet. Alltid kul att höra att ni är nöjda med köpet av er fina bostad. Jag hoppas ni kommer att bo där länge nu:)
  • Mats B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En mycket kompetent och trevlig mäklare Läs mer
    2018-11-09 Charlotte J svarar Mats B
    Hej Mats tack för det fina omdömet:)
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Sålde vårt hus efter 13 år med hjälp av samma mäklare som sålde huset till oss då.

Huset blev 1:a på klicktoppen på Hemnet, en skarp och bra process med nöjd säljare & köpare.

Bra fokus på bilder, film, beskrivning & framför allt snabb återkoppling & respons från mäklare- Tack Charlotte Läs mer
    2018-08-17 Charlotte J svarar Niklas W
    Hej Niklas tack för ett mycket fint omdömme:) Detta gör vi om igenom om 13 år:)
    Stort lycka till med det nya huset!
  • Jonas O skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Är mycket nöjd i samband med vårt husköp. Snabb, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2018-06-04 Charlotte J svarar Jonas O
    Hej Jonas tack för det fina omdömet. Alltid kul att få hjälpa till i en lyckad husaffär.
  • Nils S skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon ställde upp under hela processen via specialvisning för oss långväga köpare till att svara på kluriga och komplexa frågor. Läs mer
    2018-04-25 Charlotte J svarar Nils S
    Hej Nils härligt att ni är er nöjda. Ni kommer att stortrivas i huset. Vi ses!
  • Yvonne B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Positiv, vänlig, kunnig, hjälpsam, alltid glad, ställer upp, har alltid tid, svarade snabbt på sms

Fick mig att känns mig trygg!

Mycket nöjd! Läs mer
    2018-04-05 Charlotte J svarar Yvonne B
    Hej Yvonne ! Härligt, det är mitt mål att ni ska vara supernöjda. Huset kommer att bli väl omhändertaget.
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Tyvärr fick vi byta mäklare inom sv fast. och hade tre mäklare under tiden. Var lite missnöjda och irriterade när Charlotte kom in i bilden. Hon har varit mycket förstående och gjort allt för att det skulle bli bra. Skött visningar och gett råd som vi kunnat använda på ett bra sätt. Ger ett mycket mjukt, charmigt och förtroendeingivande intryck. Upplevde aldrig att man störde fast det var på obekväm tid. Tack Charlotte för ett fint arbete. Linnea Bergström Läs mer
    2018-03-12 Charlotte J svarar Linnéa B
    Tack Linnea det värmer härligt att göra affärer med er:)
  • Anna H skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Hon verkade måttligt intresserad av objektet. Slarvar. Läs mer
    2018-03-12 Charlotte J svarar Anna H
    Hej Anna
    Vad tråkigt att du har upplevt det så. Hör gärna av dig så vi kan reda ut ev missförstånd.
  • Charlie J skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kan utan tvekan rekommendera Charlotte som mäklare. Läs mer
    2018-02-23 Charlotte J svarar Charlie J
    Hej Tack Charlie alltid kul att höra att ni är nöjda:)
  • Peter L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Vi är mycket nöjda med Charlottes arbete. Vi sålde vårt hus till ett högre pris än väntat och hon hanterade de frågor som uppstod på ett bra sätt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-01-22 Charlotte J svarar Peter L
    Tack Peter alltid kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Gör alltid mitt yttersta för att alla ska bli mer än nöjda och rekommendera mig till fler som funderar på att sälja eller köpa ett boende.
    Hoppas att ni får det bra i ert nya boende.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson