Charlotte Johansson
Registrerad mäklare sedan 2005-07-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra! Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Charlotte Johansson

• Peter S
    Peter S köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-07-09

Karlskrona
    Charlotte är en engagerad mäklare som hjälpte oss med vårt husköp.
    Stort tack 😊 Läs mer
    2020-07-27 Charlotte J svarar Peter S
    Hej Peter
    Tack för det fina omdömet. Kul att ni hittat er drömbostad 😊
  • Annika A köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-28

Jämjö
    Efter att ha hittat våran drömstuga på Hemnet kontaktade vi Charlotte. Charlotte är En helt underbar Mäklare som avsatte väldigt mycket tid och extra tid då vi strulade till det för alla parter.

Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklare och säljare. Charlotte spred ett lugn under hela processen. Läs mer
    2020-07-09 Charlotte J svarar Annika A
    Stort tack för det fina omdömet 🙏Ni kommer att stortrivas i stugan.
  • Bo N sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-22

Jordö
    Charlotte har skött sitt uppdrag på ett bra sätt! Läs mer
    2020-06-24 Charlotte J svarar Bo N
    Tack hoppas ni får det bra njuter av en härlig sommar :)
  • Björn C
    Björn C sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-21

Jämjö
    Vi har sålt ett fritidshus och detta hjälpte Charlotte oss med utmärkt. Trevlig och organiserad. Läs mer
    2020-06-21 Charlotte J svarar Björn C
    Hej tack Björn för det fina omdömet 😀
  • Marie A köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-17

Karlskrona
    Vi har köpt villa och har fått mycket bra info. Fick bra tips och råd gällande att få till affären.
    Väldigt flexibel och har verkligen varit till stor hjälp! Läs mer
    2020-06-17 Charlotte J svarar Marie A
    Hej Marie
    Tack för det fina omdömet:) Stort lycka till med ert fina hus.
  • Ann-charlotte F sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-08

Rödeby
    Sålt min villa. Bra bemötande inget att anmärka på. God info om nästa steg. Uppskattade att ingen tjatade om husförsäljning från värderingen till att jag aktualiserade försäljningen Läs mer
    2020-06-08 Charlotte J svarar Ann-charlotte F
    Hej tack för det fina omdömet:)
  • Angelica H sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-02

5:a
    Skärfva By - Nättraby
    Charlotte sålde vårt parhus på 5 dagar! I valet av mäklare fastnade jag för hennes egen beskrivning och ALLT stämde. Fick ett fint bemötande från start och Charlotte är otroligt professionell i alla lägen. Hanterar frågor snabbt, förstår vad man vill, målinriktad, och ger det lilla extra för säljare och köpare. Kommer helt klart välja Charlotte i framtiden! Läs mer
    2020-06-03 Charlotte J svarar Angelica H
    Hej Angelica
    Tack för det fina omdömet. Ni hade gjort så fint i bostaden så stort tack till er också.Välkomna åter såklart:)
  • Stina B sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-05-22

Nättraby
    Vi har sålt en villa. Charlotte Johansson har alltid ett trevligt bemötande mot alla parter. Hon är klar och tydlig med vad som gäller och vad man bör göra i olika situationer. Hon hör av sig med jämna mellanrum och är med i hela processen och väldigt engagerad. Läs mer
    2020-05-22 Charlotte J svarar Stina B
    Hej Stina tack för det fina omdömet:)
  • Vazgen M köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-05-19

Karlskrona
    Har köpt en villa. Fått mycket bra bemötande. Är jättenöjd. Rekomenderar gärna!!! Läs mer
    2020-05-20 Charlotte J svarar Vazgen M
    Hej Vazgen tackar, tackar för detta fina omdömet allt härligt när man får förmedla drömbostaden till nya ägare:) Ni kommer att stortrivas i huset många år framöver.
  • Mats P köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-05-19

Jordö
    Sommarhus

Trevligt och kompetent bemötande

Uppfyllde alla rimliga krav.

Trevlig upplevelse. Läs mer
    2020-05-20 Charlotte J svarar Mats P
    Hej Mats och tack för det fina omdömet:)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson