Charlotte Johansson

Charlotte Johansson

Charlotte Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Charlotte Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Charlotte Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.7. Charlotte Johansson har haft 44 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 103 Läs vad Charlotte Johansson

• sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Tving
    2021-07-27
    Mycket trevlig, kunnig o hjälpsam mäklare!
    Hej Fredrik Tack för det fina omdömet ☀️ Charlotte Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-07-21
    Mycket trevligt bemötande! Väldigt engagerad och gav en personlig upplevelse under visningen. Tydliga och raka svar. Väl insatt i objektet.

Det var första gången mäklarna följt oss under visningen vilket var mycket positivt och ökade vårat intresse för huset. Med tanke på att vi gick på visningen med inställningen att inte köpa och sen vända tvärt säger det rätt mycket.

Tydlig, ärlig och enkel att ha att göra med.
    Hej Martin Stort tack för det fina omdömet 🌸Ni kommer att stortrivas i ert nya fina hus 🏘 Charlotte Johansson
    2021-07-08
    Trevlig och hjälpsam och förklarade bra vid kontraktsskrivningen
    Hej Camilla och tack för det fina omdömet vet att du kommer att trivas där. Charlotte Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2021-07-08
    Vi blev artigt bemötta av Charlotte.
    Charlotte var väl förberedd och insatt i
    de frågor vi hade angående lägenheten.
    Sammantaget har allt skötts kunnigt och proffsigt till
    vår belåtenhet.
    Hej Conny tack för det fina omdömet. Ni har köpt en underbar lägenhet med en fantastiskt fin havsutsikt. Här kommer ni att bo bra i många år:) Charlotte Johansson
  • sålde en tomt med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Ramdala
    2021-06-27
    Trevlig, korrekt, kunnig, snabb med dokument, återkopplar och "ligger på".
    Hon är professionell! Var rädd om henne!
    Hej Peter! Tack för det fantastiskt fina omdömet-värmer. Ha det fint så syns vi snart igen:) Charlotte Johansson
    2021-06-21
    Vi blev väl bemötta. Vi fick hela tiden information om sälj proceduren och de som möjligtvis ville köpa vårt hus. Detta gav en stor trygghet. Det märktes att Charlotte är mycket erfaren i branschen.
    Hej Hans ! Tack snälla för det fina omdömet en glädje att få sälja ert hus till dessa köpare. Det var en lyckoträff:) Tror att ni kommer att stortrivas i ert nya boende också. Ha en fin midsommar ! Charlotte Johansson
    2021-06-14
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Stort tack Joakim för att du tog dig tid att svara på omdömet betyder mycket för mig:) Charlotte Johansson
    2021-06-12
    Charlotte gjorde en snabb affär som både köpare och säljare ville. Med ett professionellt utförande och förhållningssätt av information mm.
    Hej Malin tack för ditt omdömme☺️ Charlotte Johansson
    2021-06-10
    Charlotte ärKompetent och trevlig.
    Tack Helena för det fina omdömet:) Ha en fin helg! Charlotte Johansson
    • NÄTTRABY
    2021-06-04
    Vi har precis sålt vår villa med hjälp av Charlotte. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Charlotte har ett proffsigt och trevligt bemötande. Alltid lätt att få kontakt med och svarar snabbt på eventuella frågor. Rekommenderas varmt.
    Hej Caroline Stort tack för det fina omdömet så kul att få hjälpa er att sälja er fina bostad. Charlotte Johansson