Linda Hjalmar

Linda Hjalmar

Linda Hjalmar är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Linda Hjalmar har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Linda Hjalmar har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Hjalmar har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Linda Hjalmar

Sedan starten hos Reco 2020
Gunborg Birgitta L
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Sjögölet

Vår upplevelse av Linda har varit väldigt positivt. Hon har varit hjälpsam på alla sätt, lätt att prata med vi fick väldigt bra kontakt från första början. Nu har vi snart slutfört försäljningen av huset och hon har varit med oss hela vägen. Vi rekommenderar henne varmt. Lars och Gunborg Larsson.

Henrik E
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Strandvägsområdet

Trevlig och hjälpsam. Känns trygg samt ger en känslan av ordning och reda.

Ulf G
Katrineholm

Mycket bra bemötande och trevlig. Kompetent och kunnig. Håller tät kontakt och informerar. Försäljningen gick snabbt och smidigt.

Ulla E
Öster

Glad, positiv, tillmötesgående, omtänksam. Försäljningen gick bra och fort.

Hans T
Hjälmsätter

Mycket lyhörd ochprofessionell mäklare.

Magnus O
Katrineholm

Bra och omtänksam mäklare genom hela försäljningen. Skulle gärna använda mig av Linda om jag ska sälja en fastighet igen.

Ola Å
Katrineholm

Trevlig och lätt att ha taa göra med.

Göran L
Sågmon

Trevlig och en kunnig mäklare ........

Lisa A
Läppe

Tack Linda, jag har köpt min drömma boende! Du professionellt mäklare, trevlig och hjälpsam!!!

Svar från Linda Hjalmar

Tack snälla ni för rekommendationer i samband med ert köp av ert fina hus. Lycka till med allt och hör av er om det är något jag kan hjälpa till med framöver. Allt gott och ta hand om er.

Oskar E
Vingåker

Super bra, trevlig och lätt att få tag på. Kändes tryggt att ha henne som mäklare

Svar från Linda Hjalmar

Tack snälla för rekommendationen. Jag önskar er all lycka med ert nya boende och hör av er om ni behöver hjälp framöver. Allt gott och ta hand om er.