Sofia Malmsten

Sofia Malmsten

Sofia Malmsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Sofia Malmsten har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Sofia Malmsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 5.0. Sofia Malmsten har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Sofia Malmsten

Sedan starten hos Reco 2020
Malin O
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Nävertorp

Supertrevlig, positiv och kunnig!

Svar från Sofia Malmsten

Tänk Malin, det är lätt att vara positiv när man samarbetar med glada människor! Tack själv för en rolig resa till ert nya hus. Vi ses snart igen! :)

Daniel W
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Nävertorp

Proffesionell, tålmodig och får saker gjorda.

Svar från Sofia Malmsten

Det här löste vi snyggt ihop Daniel! Tack för förtroendet och för en rolig försäljning som blev kalasbra till slut! Vi ses snart igen!

Karin J
Luvsjön

Hon är den bästa mäklaren i Katrineholm samt alla kollegor där. Mvh Karin Järvinen.

Svar från Sofia Malmsten

Wow, tack för fina ord Karin! Det har varit ett sant nöje att samarbeta mer er under er försäljning av huset. Tänk vad bra allt blev till slut för er... :) Vi ses snart igen!

Emma S
Söder

Varm och proffessionell! Har varit helt fantastisk under vårat köp!

Svar från Sofia Malmsten

Tusen tack Emma, både för er fina rekommendation som värmer mycket, men också för att jag fick ha nöjet att hjälpa er köpa drömhuset! Kram på er 😊

Fredrik M
Söder

Bemötande, snabb , fixar det som ska och lite till. Service på hög nivå . Säljer jag bostad igen så vet jag vem jag anlitar.

Svar från Sofia Malmsten

Tack Fredrik! Det här har vi gjort riktigt bra ihop. Ska bli spännande följa er i livet framåt :)

Gilla M
Söder

Sofia är professionell i sin yrkesroll hon använder svenska språkets alla superlativ för att få en fastighet intressant. Hon är kunnig och påläst och vet vad hon pratar om. Hon vet vad som säljer på marknaden. Hon ger bra tips och råd. När man har frågor har hon svaren.

Svar från Sofia Malmsten

Tack Gilla för din rekommendation och dina härliga ord! :) Jag uppskattar stort vårt fina samarbete och ser fram emot att se er landa i det nya livet söderut!

Arto N
Luvsjön

Ett bra och trevligt bemötande!

Svar från Sofia Malmsten

Tack Arto för en fin rekommendation och för ett fint samarbete genom ert husköp. Ta hand om er så ses vi snart igen! :)

Toivo R
Djulönäs

Bara positivt på alla sätt. Mycket proffsigt agerande från första dagen

Svar från Sofia Malmsten

TACK Toivo! Det har varit riktigt skoj att träffas igen efter alla dessa år och att få hjälpa till med er försäljning. Jag tackar ödmjukast för förtroendet! Du vet vart jag finns om min hjälp behövs igen. Om inte annat ses vi senare i sommar. Ha det fint till nästa gång! :)

Peder R
Djulönäs

Vi fick redan från början ett mycket professionellt intryck och bemötande. Vi hade höga förväntningar och Sofia hade en tydligt utarbetad plan för försäljningen som var lätt att förstå och följa. Hon levererade på löftet. Sofia har varit aktiv och kommit med konkreta förslag. Vi upplever att hon hade mycket god koll på marknaden och tidigare intressenter. Försäljningen genomfördes med tydlighet, bra tempo utan stress. Vi är mycket nöjda med Sofias insats.

Svar från Sofia Malmsten

Tusen tack för den fina rekommendationen! Det har verkligen varit ett sant nöje att samarbeta med er under försäljningen. På återseende Peder! :)

Daniel B
Köpte sin bostad med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Björkvik

Mycket professionell och har ett vinnande sätt och bemötande. Skötte ärendet på ett diplomatiskt men fint och personligt sätt. Stämningen bland alla på Katrineholmskontoret var mycket välkomnande och god. Sofia företrädde både säljare och köpare på ett exemplariskt sätt. Ger mina varmaste rekommendationer.

Svar från Sofia Malmsten

Tusen tack Daniel för dina fina ord och för din rekommendation, det är så uppskattat! Lycka till med den egna försäljningen så du snart nog kan börja forma en framtid i det nya!! Vi ses snart igen