Sofia Malmsten

Sofia Malmsten

Sofia Malmsten är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Sofia Malmsten har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Sofia Malmsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 5.0. Sofia Malmsten har haft 7 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

57 omdömen om Sofia Malmsten

Sedan starten hos Reco 2020
Lars S

En fantastisk mäklare och person. Jag kan varmt rekommendera Sofia

Gabriella N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Norr

Trevligaste och duktigaste mäklaren du kan hitta. Så lugn och trygg och ser till att du alltid har koll på allt som händer i din försäljning.

Svar från Sofia Malmsten

Jag är så glad över att ha fått ert förtroende att hitta en köpare till er fina lägenhet och följa er på resan mot ert nästa hem. Tack, både för det men såklart också för er varma och fina rekommendation! Kram Sofia

Karin V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Norr

Engagerad, trevlig, driven och förtroendeingivande!

Svar från Sofia Malmsten

TACK Karin!!!! För en fin rekommendation och för att jag fick äran att vara med när det sa "klick" på visningen och du hittade hem! Kram Sofia

Anna-Maria B
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Hälleforsnäs

Mycket professionell och kunnig men ändå varm och lätt att få kontakt med. Inga löften hon inte kunde hålla.

Svar från Sofia Malmsten

TACK Mia för ert förtroende och för ett strålande samarbete såhär långt! Och inte minst, tack för uppskattade ord! Vi ses snart igen :) Kram Sofia

Marie S
Sparreholm

Vi är supernöjda med hur Sofia har hjälpt oss. Kunnig , ambitiös och väldigt engagerad Hon levde upp till alla våra förväntningar och lite till, kan varmt rekommendera Sofia

Svar från Sofia Malmsten

TACK Marie för ert förtroende och för ett lysande samarbete genom hela försäljningen! Inte minst tack för ert fina omdöme här, det värmer! Ta hand om er så ses vi snart igen. Kram Sofia

Johan H
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Sparreholm

Trevligt och professionellt bemötande. Förklarade lugnt och pedagogiskt vad som gällde vid husköpet,

Svar från Sofia Malmsten

Tack Johan för en fin rekommendation här och för ett fint samarbete under husköpet! Jag är så glad för er att ni äntligen hittat en riktig pärla att få njuta av fritiden vid. Vi ses snart igen :) Mvh Sofia

Robin P
Söder

Sofia är toppen hon tar hand om allt man känner sig trygg när hon har hand om försäljningen.

Svar från Sofia Malmsten

Tack Robin för ert förtroende återigen! Det är alltid skoj att samarbeta med er där raka och tydliga linjer blandas med en hel del skratt. Vi ses mer framöver! :) Mvh Sofia

Malin O
Nävertorp

Supertrevlig, positiv och kunnig!

Svar från Sofia Malmsten

Tänk Malin, det är lätt att vara positiv när man samarbetar med glada människor! Tack själv för en rolig resa till ert nya hus. Vi ses snart igen! :)

Daniel W
Nävertorp

Proffesionell, tålmodig och får saker gjorda.

Svar från Sofia Malmsten

Det här löste vi snyggt ihop Daniel! Tack för förtroendet och för en rolig försäljning som blev kalasbra till slut! Vi ses snart igen!

Karin J
Luvsjön

Hon är den bästa mäklaren i Katrineholm samt alla kollegor där. Mvh Karin Järvinen.

Svar från Sofia Malmsten

Wow, tack för fina ord Karin! Det har varit ett sant nöje att samarbeta mer er under er försäljning av huset. Tänk vad bra allt blev till slut för er... :) Vi ses snart igen!