Gunn Högberg

Gunn Högberg

Gunn Högberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Gunn Högberg har varit registrerad mäklare sedan 2002-06. Gunn Högberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Gunn Högberg har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Gunn Högberg

Jan-Erik H
Sålde sitt hus med hjälp av Gunn Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Degeberga

Eftersom hon skadade sig i en ridolycka under sin semester var hon inte delaktig i själva försäljningen. Det borde ni veta innan ni skickar ut denna enkät.

Joakim G
Knislinge

Gunn Högberg lever verkligen upp till sin beskrivande text om sig själv. Vårt första möte belystes hennes personlighet direkt av ett gott intryck, kunnighet och för mig som säljare resulterade detta i en trygghet med försäljningsprocessen. Visade på tillgänglighet, lösningsinriktad och visade på starkt tålamod med att vara lyssnande inför säljarens kravprofil. Svensk Fastighetsförmedling med samarbetspartners såsom fotograf, besiktningsmän var alla aktörer professionella med att ge god kommunikativ och kvalitativ hög servicenivå med genomförandet. Gunn Högberg kan jag varmt rekommendera!

Eva G
Sålde sin bostad med hjälp av Gunn Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Arkelstorp

Gunn är mycket kunnig och professionell och har ett stort personligt engagemang som gör att man känner sig trygg i affären.

Annica C
Köpte sin stuga med hjälp av Gunn Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Bromölla

Fint bemötande och bra svar på våra frågor . Vi vill gärna känna oss trygga och det har vi känt. Vänliga hälsningar Annica och Mats

Svar från Gunn Högberg

Tack Annica och Mats, hoppas ni får många sköna dagar i stugan :-) Bästa Hälsningar Gunn

Sara J
Bromölla

Kunnig, trevlig och förtroendeingivande bemötande. Tillgänglig.

Svar från Gunn Högberg

Tack Sara det har varit så fint att jobba med er :-) Nu får ni en spännande tid på vägen till ert nya boende :-)

Gunilla R
Everöd

Lyssnar på mig som säljare, vad jag vill och hur jag vill genomföra försäljningen. Haft kontakt med Gunn tidigare. Sålt bostadsrätt och köpt fastighet med hjälp av Gunn.

Svar från Gunn Högberg

Tack för att jag fått hjälpa er igen, och tusen tack för det fina omdömet Bästa hälsningar Gunn

Gunilla R

Personligt Proffsigt Kunnigt Trevligt

Svar från Gunn Högberg

Tusen tack, är så glad att få jobba tillsammans med er Bästa hälsningar Gunn

Christian H
Everöd

Gun Högberg är mycket duktig och enkel prata med!

Tack Christian 🙏