Marie Engström

Marie Engström

Marie Engström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Marie Engström har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Marie Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Engström har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får den stora förmånen att se så många fina hem och att hjälpa dig som kund vid den troligtvis största affären i ditt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven, engagerad och lyhörd. Jag uppdaterar kontinuerligt dig som säljare under affärens gång och är väldigt mån om att det ska bli en trygg och smidig affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid vattnet. Sjö eller hav spelar ingen roll.

112 omdömen om Marie Engström

Sedan starten hos Reco 2017
Jenny L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Centralt

Marie är en väldigt kunnig och engagerad mäklare. Hon har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Hon höll oss välinformerade under hela processen och fanns alltid där som ett stöd när vi behövde.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för dessa ord, väldigt roligt att höra. Är glad att jag fick hjälpa er och längtar tills vi ska bli grannar! /Marie

Örjan J
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Kanon bra mäklaren, lugn o trygg och proffsig ...

Tack snälla för fina ord! Det värmer! /Marie

Christian M
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Olseröd

Marie hade ett mycket trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam under hela processen. Hon var även påläst om objektet vilket märktes under visningen.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för omdömet, det värmer att läsa! /Marie

Johannna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Marie var engagerad och gav alltid information och uppdaterade om läget Alltid trevligt bemötande och positiv och inte för säljande utan man fick skapa sig en egen uppfattning om lägenheten

Svar från Marie Engström

Tack snälla för de fina orden Johanna, va roligt att höra! Vi hörs snart igen! /Marie

Anne F
Munkegärde

Rutinerad, kunnig och trygg mäklare, Marie lever upp till förväntningarna! Hade höga förväntningar och Marie levde upp till dem med råge. Erfaren, lugn och tillgänglig kring alla frågor som kommer längst vägen. Gör att försäljningen genomförs pålitligt och proffsigt. Rekommenderar Marie varmt!

Svar från Marie Engström

Vilka fina ord Anne, tack det värmer att höra! Jag är glad och tacksam att jag fik hjälpa dig. Vi hörs! /Marie

Elona S

snällt,professionell hjälp,bästa

Åh tack för fina ord Elona, det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Daniel M
Centralt

Snabba återkopplingar, lätt tillgänglig och stor erfarenhet.

Tack snälla Daniel för dina ord! Vi hörs snart igen! /Marie

Anette K
Hålta

Marie är en härlig, positiv och engagerad mäklare som arbetar ihärdigt och professionellt, och jag har känt mig trygg och delaktig på alla sätt. Hon har fokuserat på mig som kund och alltid varit tillmötesgående. Fick stort förtroende för Marie och hon både sålde hus till mig och sen sålde för mig. Professionell och alltid svarat på frågor, gett information och alltid återkopplat efter varje visning och däremellan, och varit noga med att informera mig om hur det går med försäljningen. Fantastiskt bemötande och serviceminded.

Svar från Marie Engström

Tusen, tusen tack för fina ord Anette! Det värmer att läsa! Vi hörs i veckan, hoppas att du får en fin dag! /Marie

Sarah K
Ödsmålsmosse

Otroligt lyhörd och omtänksam mäklare. Vi har känt oss fullkomligt trygga i hennes händer.

Svar från Marie Engström

Åh tack för de orden Sarah, det gör mig glad och det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Philip Z
Ödsmålsmosse

Bästa mäklaren vi anlitat . . Otroligt proffsigt och tillmötesgående . Kan starkt rekommendera Marie ✨

Svar från Marie Engström

Tusen tack för de orden Philip, det värmde att läsa! Tack för att jag fick hjälpa er, vi hörs snart igen! /Marie