Alla kategorier Mäklare Dalarna Leksand Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 39 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

• Joel E skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt en villa. Mäklaren hade flera bra visningar och var snabb med återkoppling hela tiden. Mäklaren lyckades övertala säljaren att göra besiktning m.m vilket sedermera skedde skyndsamt och bra. Affären avslutades med mycket nöjda säljare och köpare. Läs mer
    2018-10-22 Emelie B svarar Joel E
    Tack Joel för den fina kommentaren. Och stort lycka till med ert nya boende!
  • Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi kände oss trygga med mäklaren, huset blev sålt och vi behövde bara ha en stor visning det är skönt. Mäklaren skötte sin del även hennes assistent skötte jobbet när hon var på semester.
    Vi är nöjda och när det blev sålt gick det fort. Läs mer
    2018-10-15 Emelie B svarar Eva B
    Tack så mycket! Det har varit roligt att jobba tillsammans med er!
    Annelie J, Emelie B gillar detta
  • Helen G skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Väldigt nöjda med all hjälp kring försäljningen av våran gård! Gott bemötande, stor erfarenhet och bra tillgänglighet! Läs mer
    2018-10-07 Ammi T svarar Helen G
    Tack Helen! Det var en fröjd att få förmedla er fina gård!
  • Kevin B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Har köpt min första bostad, och tyckte det gick mycket bra.
    Mäklaren förklarade allt noggrant och kände mig riktigt säker Läs mer
    2018-10-05 Ammi T svarar Kevin B
    Tack fina Kevin! Jag önskar dig allt gott och stort lycka till med din lägenhet!
  • Gösta J skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Har sålt ett radhus.

Blev bemött av mäklaren på utmärkt bra sätt.

Mina förväntningar var att bli upplyst på ett bra om allt som gäller och måste göras i samband med en försäljning. Mäklaren levde upp till mina förväntningar väldigt väl.

Blev rekommenderad att att använd Svensk fastighets Förmedling och det har fungerat väldigt bra. hon har svarat på alla mina frågor och svarat på ett väldigt bra sätt. Läs mer
    2018-10-01 Emelie B svarar Gösta J
    Tack för den fina kommentaren! Mycket roligt att höra att ni är nöjda och tack för ett fint samarbete!
    Emelie B gillar detta
  • Mait G skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mitt hus är sålt och jag är så glad!
    Vid det första mötet med min mäklare kände jag att det här kommer att gå bra!
    Tryggt har det varit och fort har det gått!
    Du är ett proffs, Anni Troive!
    Ett varmt tack från Mait Garland. Läs mer
    2018-09-24 Ammi T svarar Mait G
    Tack snälla Mait! Det har varit och är SÅ trevligt att samarbeta med dig! Nu hoppas vi att du hittar en fin lägenhet som du kan flytta till!
  • Sabina B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt en gård.
    Det var lite mer att ordna kring det hela när vi nu köpte en gård än när man köper ett vanligt hus. Mäklaren ställde upp i tid och otid för att svara på alla frågor som dök upp. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick av mäklaren. Läs mer
    2018-09-17 Ammi T svarar Sabina B
    Tack bästa Sabina och stort lycka till med ert projekt!
    Emelie B gillar detta
  • Inger S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött. Tydligt. Bra information. Trevlig personal. Läs mer
    2018-09-14 Ammi T svarar Inger S
    Tack Inger för! Jag, Emelie och Annelie tackar och bugar. Inga problem att var trevlig när man har att göra med så trevliga säljaren som du!
    Emelie B gillar detta
  • Gunilla E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Har sålt hus,blev bra bemött.Kände mig trygg med mäklaren ,jag var orolig innan och undrade hur det skulle gå.Vi gjorde det bra.Jag känner mig helt nöjd och det känns bra. Läs mer
    2018-09-03 Ammi T svarar Gunilla E
    Tack Gunilla! Härligt att allt gick så bra. Nu hoppas vi att vi hittar en bra lägenhet åt Dig!
  • Marie S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Sålt liten hästgård
    Bra o proffsigt uppträdande av mäklaren Läs mer
    2018-07-23 Ammi T svarar Marie S
    Tack Marie! Tråkigt att du lämnar Leksand, men det är inte längre bort än att vi kan komma farande med våra fyrbenta till den bästa veterinären!
  • Carl O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Amanda hjälpte oss dels vid köp och dels vid försäljning av ett fritidshus. Hon är väldigt professionell och drivande och man får snabbt ett stort förtroende för henne. Hon var ett stort stöd för oss när vi skulle sälja vårt hus. Vi rekommenderar henne varmt!

Calle och Monica Läs mer
    Amanda A, Ammi T gillar detta
  • Rickard N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Köpt Laknäs 40:21.
    Bra och erfaren mäklare och ett trevligt bemötande, det blev en snabb affär och vi fick tips på allt vi borde tänka på, t.ex kontakt med besiktningamannen.
    Vi är mycket nöjda då vi har hittat vår drömbostad. Läs mer
    2018-07-16 Ammi T svarar Rickard N
    Tack Rickard! Varmt välkomna till Leksand och Laknäs!
    Ammi T gillar detta
  • Ingemar F skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Skulle utan tvekan vända mej till samma mäklare igen! Läs mer
    2018-07-15 Ammi T svarar Ingemar F
    Tack Ingemar! Ha en fortsatt härlig sommar! 😊
    Ammi T gillar detta
  • Anita A skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag sålt ett fritidshus Jag är mer än nöjd med min mäklare fått bra hjölp med allt.. Läs mer
    2018-06-21 Emelie B svarar Anita A
    Tack för den fina rekommendationen!
    Emelie B gillar detta
  • Joakim H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Trevlig och jordnära mäklare som svarar glatt på ens frågor dumma som bra frågor och låter en få bilda sin egen uppfattning utan att försöka sälja in och pracka på en huset som många andra.

Trevligaste mäklaren på väldigt väldigt länge!!! Läs mer
    2018-06-20 Emelie B svarar Joakim H
    Tack snälla Joakim! Det var mycket kul att läsa din rekommendation. Stort lycka till i ert nya hus. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas!
  • Elisabeth W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Bra bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-06-11 Ammi T svarar Elisabeth W
    Tack o tack och tack till er alla för gott samarbete!
    Emelie B gillar detta
  • Daniel H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Grymt bra bemötande ,tillgänglighet!
    Framförde alla önskemål samt såg till att uppfylla dessa=) Läs mer
    2018-06-12 Emelie B svarar Daniel H
    Tack så mycket för de fina orden! Lycka till med flytten nu!
    Emelie B, Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik gillar detta
  • Johan T skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt hus via Ammi och på visningarna var hon påläst, ärlig och personlig. På grund av stort intresse för bostaden utökade hon visningen till tre timmar för att alla skulle få en möjlighet att kolla. Återkopplingen har varit bra och kontraktsskrivningen var smidig! Läs mer
    2018-05-28 Ammi T svarar Johan T
    Tack Johan för fina ord! Ta det nu lugnt med renoveringar så att ni inte jobbar ihjäl er!!
    Emelie B gillar detta
  • Jan M skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket proffsigt. Jättetrevligt bemötande både mot oss säljare och
    Köpare. Kan inte bli bättre.
    Mvh. Janne o Elisabeth Markus

😊😊😊😊😊😊😊 Läs mer
    2018-05-28 Ammi T svarar Jan M
    Tack snälla för fina ord! Hoppas ni hittar er drömlägenhet nu så att fortsättningen blir lika bra!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Efter en värdering och medföljande fikastund kan jag varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Ammi!
    Kunniga, proffsiga och väldigt trevliga! / Fredrik och Malin Läs mer
    2018-05-22 Ammi T svarar Fredrik W
    Tack och lycka till med er fina fastighet!
    Emelie B gillar detta
  • Daniel N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Fick en varmt mottagande och kändes direkt tryggheten redan.
    Ett väldigt bra bemötande helt enkelt! Läs mer
    2018-05-28 Ammi T svarar Daniel N
    Tack Daniel! Hoppas avstyckningen blir klar snart så att vi kan träffas igen!
    Emelie B gillar detta
  • Annika H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket positiv till hur vi blev bemötta. Proffsigt, men utan att bli stelt och formellt. Är jättenöjd som kund. Läs mer
    2018-03-29 Ammi T svarar Annika H
    Tack Annika! 😊 Härligt att få er som Leksingar även vad gäller boendet ! Glad Påsk!
    Emelie B gillar detta
  • Ellenor A skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi fick ett trevligt och förtroendeingivande bemötande, precis som vi önskar av en mäklare! Läs mer
    2018-04-03 Emelie B svarar Ellenor A
    Tack så mycket för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende!
    Emelie B, Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik, Ammi T gillar detta
  • Ernst Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt försäljningsprospekt! Läs mer
    Emelie B, Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik, Mikael B, Ammi T gillar detta
  • Jan F skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag - och även min hustru - är mycket nöjda och odelat positiva till mäklarens sätt att från början till slut genomföra uppdraget avseende försäljningen av vår fastighet. Trevlig bemötande, engagerad och professionell. Läs mer
    2018-10-15 Ammi T svarar Jan F
    Tack Jan och Eva för ett fantastiskt samarbete! Varma hälsningar Ammi
    Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik, Ammi T gillar detta
  • Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Proffsig i sin yrkesroll och trevligt bemötande Läs mer
    Annelie J, Ammi T gillar detta
  • Nils Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Bra bemötande, kunskap och koll på läget. Läs mer
    Annelie J, Ammi T gillar detta
  • Sören H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är jättenöjd. Kan varmt rekommendera Emelie Börjes Björklund som mäklare. Jag är 100% nöjd. Läs mer
    Emelie B, Annelie J, Ammi T gillar detta
  • Gun E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Bästa mäklaren vi haft, proffsig, lätt att prata med. Ställer alltid upp. Rekommenderar gärna Ammi Troive. Läs mer
    Annelie J, Ammi T, Mikael B gillar detta
  • Kerstin R skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Emelie är pålitlig och mån om alla parter. Kunde svara eller ta reda på saker. Trevlig och tydlig. Vi är nöjda! Läs mer
    Emelie B, Annelie J, Ammi T, Mikael B gillar detta
  • Guje L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Hela processen gick väldigt smidigt och Ammi är kunnig - och trevlig! Jag kände mig mycket väl omhändertagen och jag såg att också köparen fick samma bemötande, vilket ger många pluspoäng. Läs mer
  • Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Toppen. Inget att klaga på.😀 allt gick smidigt. Visningen . Annonsering. Kontraktskrivandet. Och ett trevligt bemötande av all personal på kontoret. Läs mer
  • Kent R
    Kent R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket bra hjälp både vid köp och värdering. Man får faktiskt mer hjälp än man förväntar sig, vilket inte är vanligt idag.
    Rekommenderas. Läs mer
    Annelie J, Mikael B, Ammi T gillar detta
  • Ing-Marie H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är mycket nöjd med Ammi Troive. Så duktig, engagerad och trevlig! Läs mer
  • Torbjörn B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Det kändes bra på en gång. Mäklaren var förtroendeingivande och förmedlade en känsla av stor kunskap och erfarenhet. Läs mer
  • Karin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Kunnig, snabb och serviceinriktad. Tillgänglig och snabb att återkoppla. Toppen! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi är så nöjda med Anmi Troive på Svensk Fastighetsförmedling i Leksand!! Hon är den absolut bästa och kunniga mäklaren som går att hitta. Vi köpte nyss en bostad av henne. Allt "pappersarbete" gick snabbt och smidigt tack vare Ammi. Tyvärr visade det sig att säljaren inte var den bästa.. Ostädat, dolda fel och en massa problem. Men Ammi är inte den som släpper taget bara för att hon sålt huset. Ammi har varit med och medlat enligt god mäklarsed från dag 1.
    Ammi kom hem till oss , hon kan reglerna och sitt jobb, hon hjälper oss med pappersarbete, kontakter och Ammi går alltid att nå oavsett dag och tid på dygnet. Ammi har nu hjälp oss i 1,5 månad efter vi köpt huset. Hon har verkligen fått slita för sin provision!! Ammi håller även kontakt och hör om allt går bra. Utan Ammi hade vi inte klarat det!!
    Tack Ammi! Du är bara bäst !!! Läs mer
    Annelie J, Mikael B, Ammi T gillar detta
  • Anders H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är mycket nöjd med min försäljning av fritidshus samt Ammi som mäklare.
    Bra kundbemötande samt proffsigt intryck. Rekommenderas. Anders Läs mer
    Annelie J, Mikael B, Ammi T gillar detta
  • Karin V skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är nöjd med Ammi. Hon är lättsamt och snabb att svara på mobilen. Läs mer

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand