Alla kategorier Mäklare Dalarna Leksand Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

• Karin K
    Karin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Kunnig, snabb och serviceinriktad. Tillgänglig och snabb att återkoppla. Toppen!
  • Maria R
    Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi är så nöjda med Anmi Troive på Svensk Fastighetsförmedling i Leksand!! Hon är den absolut bästa och kunniga mäklaren som går att hitta. Vi köpte nyss en bostad av henne. Allt "pappersarbete" gick snabbt och smidigt tack vare Ammi. Tyvärr visade det sig att säljaren inte var den bästa.. Ostädat, dolda fel och en massa problem. Men Ammi är inte den som släpper taget bara för att hon sålt huset. Ammi har varit med och medlat enligt god mäklarsed från dag 1.
    Ammi kom hem till oss , hon kan reglerna och sitt jobb, hon hjälper oss med pappersarbete, kontakter och Ammi går alltid att nå oavsett dag och tid på dygnet. Ammi har nu hjälp oss i 1,5 månad efter vi köpt huset. Hon har verkligen fått slita för sin provision!! Ammi håller även kontakt och hör om allt går bra. Utan Ammi hade vi inte klarat det!!
    Tack Ammi! Du är bara bäst !!!
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är mycket nöjd med min försäljning av fritidshus samt Ammi som mäklare.
    Bra kundbemötande samt proffsigt intryck. Rekommenderas. Anders
  • Karin V
    Karin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är nöjd med Ammi. Hon är lättsamt och snabb att svara på mobilen.

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand