Alla kategorier Mäklare Dalarna Leksand Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand — Visa karta

Funderar du på att flytta i området runt Leksand eller Rättvik? Kanske vill du flytta hit eller köpa ett fritidshus? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området här kring Leksand och Rättvik. Dessutom har vi full koll på allt du behöver veta kring fastighetsköp- och försäljning!

Här i det vackra dalalandskapet vid Siljan kan du njuta av den idylliska svenska naturen både sommar- och vintertid. För den friluftsglade finns det alltid något att hitta på: åk skidor eller skridskor, vandra, paddla kanot eller cykla. Dessutom är centrala Dalarna ett aktivt område, här finns olika kurser, historiska platser och musikevenemang.

Hör av dig till oss när du har frågor om bostad och boende i Leksand eller Rättvik. Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 55 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik

• 2019-05-04

Per N skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket trevligt bemötande
    Jag har sålt en fäbod efter lite om och men.
    Jag har inte så mycket erfarenhet av att sälja fastigheter men jag tycker allt flöt på bra från mäklarens sida.

Jag kan rekommendera Svensk Fastighets Förmedling Läs mer
    2019-05-06 Emelie B svarar Per N
    Tack så mycket Per och stort lycka till framöver!
  • 2019-04-26

Täpp Anna Birgitta J skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag har köpt en fastighet. Jag uppskattade att mäklaren var naturlig och ej smickrande och tillgjord. Hon var mycket tydlig och vi fick en fin kontakt. Hon bemötte oss på ett trevligt sätt. Hon uppfyllde våra förväntningar på alla sätt. Hon ingav förtrolighet. Vid ev ny affär skulle jag välja henne. Läs mer
    2019-04-29 Emelie B svarar Täpp Anna Birgitta J
    Tack så mycket för den fina kommentaren! Mycket kul att hjälpa till när man har så trevliga köpare!
  • 2019-04-25

Stefan W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Omdöme vid husköp: Proffsigt och bra bemötande, föredömligt snabb och flexibel hantering. Läs mer
    2019-04-26 Ammi T svarar Stefan W
    Stort tack för fina ord! Jag önskar dig all lycka i framtiden i ditt nya hus!
  • Leif D

2019-04-13

Leif D skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi är mycket nöjda med insatser och bemötande från mäklaren vid försäljningen av denna lite större typen fastighet. Från värderingen till påskrivet kontrakt var det en trygg resa med denna mäklare som trodde på sin sak och hanterade alla intressenter på ett för oss bra sätt.

Vi är mycket nöjda med ambitionsnivån från mäklaren och den hjälp mäklaren gav med prioritering av insatser vi själva behövde göra för att förbereda byggnader och tomt. Läs mer
    2019-04-14 Ammi T svarar Leif D
    Kan det bli annat än bra med så bra säljare! Vilket teamwork! Stort tack till er alla!
  • 2019-04-13

Carin F skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mäklaren var proffsig, trevlig och lättillgänglig. Hon kunde objektet väl och kunde svara på våra frågor. Pålitlig och kunnig, vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-14 Ammi T svarar Carin F
    Härligt att ni är nöjda och glada! Jag ser fram emot att få se er fortsatta utveckling av denna underbara gård!
  • 2019-04-07

Margareta R skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Fritidshus i Grytnäs saldes väldigt fort.

Emelie var toppen , allt gick fort (3 dagar) bra förberedning. Vi har anresan fran Tyskland.

Alla papper vad färdiga när vi kom till Leksand.

Stort Tack till Emelie Läs mer
    2019-04-08 Emelie B svarar Margareta R
    Tack för den fina kommentaren! Hoppas att ni fick några fina dagar här i Leksand. Vi ses igen i maj!
  • 2019-04-03

Fredrik J skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi sålde vår bostadsrätt och köpte ett hus, allt tog tre veckor. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och allt flöt på jätte fint. Mäklaren var tillgänglig både kvällar och helger för att allt skulle gå så smidigt som möjligt. Läs mer
    2019-04-14 Ammi T svarar Fredrik J
    Tack Fredrik! LIF i SHL, det är äntligen vår och ni har hittat ert hus! Kan det bli bättre?
  • 2019-03-13

Lena N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Utmärkt bemött av mäklaren, högsta betyg! Läs mer
    2019-03-14 Ammi T svarar Lena N
    Jamen tack Lena! Jag önskar er båda hjärtligt välkomna till Leksand!
  • Lena E

2019-03-10

Lena E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    * Proffsigt och positivt bemötande
    * Mycket bra samarbete
    * Lyhörd
    * Smart
    Vi är supernöjda!!!!

Lena och Sören i Leksand Läs mer
    2019-03-11 Ammi T svarar Lena E
    Tack bästa Lena och Sören! Inga problem att samarbeta och vara positiv med så fina samarbetspartner!
  • ANDERS K

2019-03-08

ANDERS K skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Köpt en gårdsfastighet, nöjd med bemötande, tillgänglighet och pris! Läs mer
    2019-03-09 Ammi T svarar ANDERS K
    Härligt att få medverka till att en så härlig familj väljer att flytta till Leksand! Välkomna!
  • 2019-02-28

Nicklas M skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Snabbt och smidigt! Trevligt bemötande Läs mer
    2019-02-28 Ammi T svarar Nicklas M
    Tack och detsamma Nicklas! Tack för fina ord!
  • 2019-02-09

Victoria D skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Trygghet och förståelse för båda sidor och ett supertrevligt bemötande! Läs mer
    2019-02-10 Ammi T svarar Victoria D
    Tack bästa V! Ha en fortsatt trevlig helg!
  • 2018-12-05

Eugenia C skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    jag har såld en bostadsrätt i Leksand och jag valde Ammi som min mäklare, det ångrar jag inte för att hon var till alla mina förväntningar.
    Snabb, smidig och mycket trevlig....
    Rekommendera gärna till de andra som ville göra ett bra affär Läs mer
    2018-12-05 Ammi T svarar Eugenia C
    Tack fina Du! Jag önskar Dig all lycka i ditt nya liv!!
  • 2018-11-11

Christer Jan Åke L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Sålt vårt hus i Tällberg genom Svensk fastighetsförmedling i Leksand (Ammi). Överlag mycket bra bemötande av hela personalen. Kan starkt rekommendera Ammi och hennes team. Läs mer
    2018-11-12 Ammi T svarar Christer Jan Åke L
    Tack Christer! Härligt teamwork med dig och TinTin inräknade!!
  • Britt A

2018-11-06

Britt A skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren
    Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade Läs mer
    2018-11-07 Ammi T svarar Britt A
    Tack fina Britt! Nu hoppas vi att försäljningen av er härliga lägenhet går lika bra!!
  • 2018-10-30

Kerstin B skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har sålt en gård bestående av två fastigheter. Vi blev Läs mer
    2018-10-30 Emelie B svarar Kerstin B
    Hej Kerstin! Tack för omdöme och fint samarbete vid försäljningen av er gård. Jag är lite nyfiken på vad ni skulle skriva då delar fallit bort😊
  • 2018-10-21

Joel E skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt en villa. Mäklaren hade flera bra visningar och var snabb med återkoppling hela tiden. Mäklaren lyckades övertala säljaren att göra besiktning m.m vilket sedermera skedde skyndsamt och bra. Affären avslutades med mycket nöjda säljare och köpare. Läs mer
    2018-10-22 Emelie B svarar Joel E
    Tack Joel för den fina kommentaren. Och stort lycka till med ert nya boende!
  • 2018-10-15

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi kände oss trygga med mäklaren, huset blev sålt och vi behövde bara ha en stor visning det är skönt. Mäklaren skötte sin del även hennes assistent skötte jobbet när hon var på semester.
    Vi är nöjda och när det blev sålt gick det fort. Läs mer
    2018-10-15 Emelie B svarar Eva B
    Tack så mycket! Det har varit roligt att jobba tillsammans med er!
    Annelie J, Emelie B gillar detta
  • 2018-10-07

Helen G skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Väldigt nöjda med all hjälp kring försäljningen av våran gård! Gott bemötande, stor erfarenhet och bra tillgänglighet! Läs mer
    2018-10-07 Ammi T svarar Helen G
    Tack Helen! Det var en fröjd att få förmedla er fina gård!
  • 2018-10-05

Kevin B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Har köpt min första bostad, och tyckte det gick mycket bra.
    Mäklaren förklarade allt noggrant och kände mig riktigt säker Läs mer
    2018-10-05 Ammi T svarar Kevin B
    Tack fina Kevin! Jag önskar dig allt gott och stort lycka till med din lägenhet!
  • 2018-10-01

Gösta J skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Har sålt ett radhus.

Blev bemött av mäklaren på utmärkt bra sätt.

Mina förväntningar var att bli upplyst på ett bra om allt som gäller och måste göras i samband med en försäljning. Mäklaren levde upp till mina förväntningar väldigt väl.

Blev rekommenderad att att använd Svensk fastighets Förmedling och det har fungerat väldigt bra. hon har svarat på alla mina frågor och svarat på ett väldigt bra sätt. Läs mer
    2018-10-01 Emelie B svarar Gösta J
    Tack för den fina kommentaren! Mycket roligt att höra att ni är nöjda och tack för ett fint samarbete!
  • 2018-09-24

Mait G skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mitt hus är sålt och jag är så glad!
    Vid det första mötet med min mäklare kände jag att det här kommer att gå bra!
    Tryggt har det varit och fort har det gått!
    Du är ett proffs, Anni Troive!
    Ett varmt tack från Mait Garland. Läs mer
    2018-09-24 Ammi T svarar Mait G
    Tack snälla Mait! Det har varit och är SÅ trevligt att samarbeta med dig! Nu hoppas vi att du hittar en fin lägenhet som du kan flytta till!
  • 2018-09-17

Sabina B skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt en gård.
    Det var lite mer att ordna kring det hela när vi nu köpte en gård än när man köper ett vanligt hus. Mäklaren ställde upp i tid och otid för att svara på alla frågor som dök upp. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick av mäklaren. Läs mer
    2018-09-17 Ammi T svarar Sabina B
    Tack bästa Sabina och stort lycka till med ert projekt!
  • 2018-09-13

Inger S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött. Tydligt. Bra information. Trevlig personal. Läs mer
    2018-09-14 Ammi T svarar Inger S
    Tack Inger för! Jag, Emelie och Annelie tackar och bugar. Inga problem att var trevlig när man har att göra med så trevliga säljaren som du!
  • 2018-09-02

Gunilla E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Har sålt hus,blev bra bemött.Kände mig trygg med mäklaren ,jag var orolig innan och undrade hur det skulle gå.Vi gjorde det bra.Jag känner mig helt nöjd och det känns bra. Läs mer
    2018-09-03 Ammi T svarar Gunilla E
    Tack Gunilla! Härligt att allt gick så bra. Nu hoppas vi att vi hittar en bra lägenhet åt Dig!
  • 2018-07-21

Marie S skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Sålt liten hästgård
    Bra o proffsigt uppträdande av mäklaren Läs mer
    2018-07-23 Ammi T svarar Marie S
    Tack Marie! Tråkigt att du lämnar Leksand, men det är inte längre bort än att vi kan komma farande med våra fyrbenta till den bästa veterinären!
  • 2018-07-16

Carl O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Amanda hjälpte oss dels vid köp och dels vid försäljning av ett fritidshus. Hon är väldigt professionell och drivande och man får snabbt ett stort förtroende för henne. Hon var ett stort stöd för oss när vi skulle sälja vårt hus. Vi rekommenderar henne varmt!

Calle och Monica Läs mer
    Amanda A, Ammi T gillar detta
  • 2018-07-15

Rickard N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Köpt Laknäs 40:21.
    Bra och erfaren mäklare och ett trevligt bemötande, det blev en snabb affär och vi fick tips på allt vi borde tänka på, t.ex kontakt med besiktningamannen.
    Vi är mycket nöjda då vi har hittat vår drömbostad. Läs mer
    2018-07-16 Ammi T svarar Rickard N
    Tack Rickard! Varmt välkomna till Leksand och Laknäs!
  • 2018-07-15

Ingemar F skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Skulle utan tvekan vända mej till samma mäklare igen! Läs mer
    2018-07-15 Ammi T svarar Ingemar F
    Tack Ingemar! Ha en fortsatt härlig sommar! 😊
  • 2018-06-21

Anita A skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag sålt ett fritidshus Jag är mer än nöjd med min mäklare fått bra hjölp med allt.. Läs mer
    2018-06-21 Emelie B svarar Anita A
    Tack för den fina rekommendationen!
  • 2018-06-19

Joakim H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Trevlig och jordnära mäklare som svarar glatt på ens frågor dumma som bra frågor och låter en få bilda sin egen uppfattning utan att försöka sälja in och pracka på en huset som många andra.

Trevligaste mäklaren på väldigt väldigt länge!!! Läs mer
    2018-06-20 Emelie B svarar Joakim H
    Tack snälla Joakim! Det var mycket kul att läsa din rekommendation. Stort lycka till i ert nya hus. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas!
  • 2018-06-11

Elisabeth W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Bra bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-06-11 Ammi T svarar Elisabeth W
    Tack o tack och tack till er alla för gott samarbete!
  • 2018-06-07

Daniel H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Grymt bra bemötande ,tillgänglighet!
    Framförde alla önskemål samt såg till att uppfylla dessa=) Läs mer
    2018-06-12 Emelie B svarar Daniel H
    Tack så mycket för de fina orden! Lycka till med flytten nu!
    Emelie B, Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik gillar detta
  • 2018-05-28

Johan T skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi har köpt hus via Ammi och på visningarna var hon påläst, ärlig och personlig. På grund av stort intresse för bostaden utökade hon visningen till tre timmar för att alla skulle få en möjlighet att kolla. Återkopplingen har varit bra och kontraktsskrivningen var smidig! Läs mer
    2018-05-28 Ammi T svarar Johan T
    Tack Johan för fina ord! Ta det nu lugnt med renoveringar så att ni inte jobbar ihjäl er!!
  • 2018-05-28

Jan M skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket proffsigt. Jättetrevligt bemötande både mot oss säljare och
    Köpare. Kan inte bli bättre.
    Mvh. Janne o Elisabeth Markus

😊😊😊😊😊😊😊 Läs mer
    2018-05-28 Ammi T svarar Jan M
    Tack snälla för fina ord! Hoppas ni hittar er drömlägenhet nu så att fortsättningen blir lika bra!
  • Fredrik W

2018-05-22

Fredrik W skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Efter en värdering och medföljande fikastund kan jag varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling och Ammi!
    Kunniga, proffsiga och väldigt trevliga! / Fredrik och Malin Läs mer
    2018-05-22 Ammi T svarar Fredrik W
    Tack och lycka till med er fina fastighet!
  • 2018-04-12

Daniel N skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Fick en varmt mottagande och kändes direkt tryggheten redan.
    Ett väldigt bra bemötande helt enkelt! Läs mer
    2018-05-28 Ammi T svarar Daniel N
    Tack Daniel! Hoppas avstyckningen blir klar snart så att vi kan träffas igen!
  • 2018-03-29

Annika H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket positiv till hur vi blev bemötta. Proffsigt, men utan att bli stelt och formellt. Är jättenöjd som kund. Läs mer
    2018-03-29 Ammi T svarar Annika H
    Tack Annika! 😊 Härligt att få er som Leksingar även vad gäller boendet ! Glad Påsk!
  • 2018-03-03

Ellenor A skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Vi fick ett trevligt och förtroendeingivande bemötande, precis som vi önskar av en mäklare! Läs mer
    2018-04-03 Emelie B svarar Ellenor A
    Tack så mycket för de fina orden och stort lycka till med ert nya boende!
    Emelie B, Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik, Ammi T gillar detta
  • 2018-02-28

Ernst Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt försäljningsprospekt! Läs mer
    Emelie B, Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik, Mikael B, Ammi T gillar detta
  • 2018-01-14

Jan F skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag - och även min hustru - är mycket nöjda och odelat positiva till mäklarens sätt att från början till slut genomföra uppdraget avseende försäljningen av vår fastighet. Trevlig bemötande, engagerad och professionell. Läs mer
    2018-10-15 Ammi T svarar Jan F
    Tack Jan och Eva för ett fantastiskt samarbete! Varma hälsningar Ammi
    Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik, Ammi T gillar detta
  • 2017-12-14

Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Proffsig i sin yrkesroll och trevligt bemötande Läs mer
    Annelie J, Ammi T gillar detta
  • 2017-11-24

Nils Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Bra bemötande, kunskap och koll på läget. Läs mer
    Annelie J, Ammi T gillar detta
  • 2017-11-21

Sören H skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är jättenöjd. Kan varmt rekommendera Emelie Börjes Björklund som mäklare. Jag är 100% nöjd. Läs mer
    Emelie B, Annelie J, Ammi T gillar detta
  • 2017-11-18

Gun E skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Bästa mäklaren vi haft, proffsig, lätt att prata med. Ställer alltid upp. Rekommenderar gärna Ammi Troive. Läs mer
    Annelie J, Ammi T, Mikael B gillar detta
  • 2017-11-18

Kerstin R skrev om Emelie Börjes Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Emelie är pålitlig och mån om alla parter. Kunde svara eller ta reda på saker. Trevlig och tydlig. Vi är nöjda! Läs mer
    Emelie B, Annelie J, Ammi T, Mikael B gillar detta
  • 2017-09-18

Guje L skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Hela processen gick väldigt smidigt och Ammi är kunnig - och trevlig! Jag kände mig mycket väl omhändertagen och jag såg att också köparen fick samma bemötande, vilket ger många pluspoäng. Läs mer
  • 2017-06-05

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Toppen. Inget att klaga på.😀 allt gick smidigt. Visningen . Annonsering. Kontraktskrivandet. Och ett trevligt bemötande av all personal på kontoret. Läs mer
  • Kent R

2017-05-23

Kent R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Mycket bra hjälp både vid köp och värdering. Man får faktiskt mer hjälp än man förväntar sig, vilket inte är vanligt idag.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2017-04-09

Ing-Marie H skrev om Ammi Troive en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand / Rättvik
    Jag är mycket nöjd med Ammi Troive. Så duktig, engagerad och trevlig! Läs mer

Norsgatan 23 E, 793 30 Leksand