Elise Pettersson

Elise Pettersson

Elise Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Elise Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2001-06. Elise Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.9. Elise Pettersson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

185 omdömen om Elise Pettersson

Ann S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Norra Hallsås

Elise är jätteduktig! Hon är kunnig, trevlig och hjälpsam, alltid snabb på att återkoppla. Hon har verkligen levt upp till våra förväntningar, och jobbat hårt för oss under lågkonjunkturen. Vi rekommenderar henne varmt!

Fredrik N
Sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Stamsjön

Elise har den perfekta avvägningen av professionellt och personligt bemötande med såväl spekulanter som säljare.

Lisa N
Stamsjön

Vi har använt Elise vid två försäljningar och har varit lika nöjd vid båda två ⭐️ Elise har haft ett proffsigt bemötande i sitt genomförande av hela processen vid vår husförsäljning. Hon ger ett lugnt och tryggt bemötande och lotsar säkert genom alla frågor som dyker upp. Tar sig alltid tid och finns vid ens sida. Kan vart rekommenderar Elise till andra som går i köpa eller säljtankar //Lisa

Merja A
Ljunghögen

Hon har bra koll på läget och informerade oss kontinuerligt under hela husförsäljningen. Mycket fint bemötande.

Gerd Britt-Marie O
Berghult

Vänlig, glad och trevlig. Intresserad, lyhörd och saklig. Infriade mina förväntningar. Upplyste om tips och råd inför min fastighetsförsäljning. Lätt att komma i kontakt med. Lät mig ta tid att tänka igenom affären. Jag är mycket nöjd.

Peter M
Köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Ljunghögen

Kunning mäklare med god teknisk kunskap om huset. Skötte budgivning/förhandling på ett proffsigt vis i säljarens intresse.

Johan W
Olstorp

Sakligt, professionellt och med god kännedom.

Kent H
Centralt

Kommunikativ, tydlig och trevlig

Britt Carina R
Centralt

Har sen tidigare positiva erfarenheter av Elise, så det var ett enkelt val. Med rådandet omständigheter i bostadsmarknaden idag, tycker vi att allt sköts som förväntat.. Elise har visat engagemang och lyhördhet gentemot oss som säljare.

Therése T
Uddared

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Proffesionell och kunnig! Tacksamma för all hjälp och kontakt. Rekommenderar starkt!