Fabrizio Messina

Fabrizio Messina

Fabrizio Messina är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Fabrizio Messina har varit registrerad mäklare sedan 2008-04. Fabrizio Messina har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.7. Fabrizio Messina har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Fabrizio Messina

Margareta H
Sålde sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Kunnig, kundorienterad, serviceminded

Jenny H
Sjövik

Kunnig, trevlig, proffsigt bemötande. Har bara positivt att säga

Conny H
Sjövik

Lyhörd, kunnigt, trevlig, saklig, rolig. Förklarade tydligt hur läget på marknaden var och hur vi skulle tänka och agera. En proffsig försäljare med glimten i ögat!

Gerda Margareta K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Almekärr

Fabricio Messina hade jag redan mött när jag köpte Eklövsvägen 208. Eftersom jag fått ett gott intryck och kom ihåg hans positiva sätt att få affären i lås, så vände jag mig till honom nu också. Jag blev inte besviken. Klara och tydliga besked om gången , lätt att komma i kontakt, tröst när situationen var oöverskådlig.

Anna A
Lekstorp

Mycket bra, Fabrizio har varit förtroendeingivande och kompetent

Kent E
Nordåsen

Fabrizio är en trevlig person, som hela tiden under processen var ärlig och visade på både risker som mäjligheter. Han var lätt ptata med och både han och mäklarassistent Sofia gjorde ett jättefint jobb med försäljningen av mitt hus,vilket jag är enormt tscksam för. Mvh Kent Eriksson

Maria E
Centralt

Fabrizio har under hela bostadsaffären varit väldigt närvarande och stöttande, vilket har kännts extra viktigt när marknaden är svajig. Jag har kännt att han har stor kunskap om marknaden och har gett oss bra vägledning. Allt har varit toppen.

Anna A
Köpte sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Mycket trevligt och seriöst bemötande. Ingav stort förtroende.

Brita Ingela J
Gråbo

Bra bemötande, presenterade objektet på ett bra sätt, ”lagom” med information utan att vara påträngande. Gav tillräckligt bra intryck för att få uppdraget att sälja vårt hus.

Mikael H
Gråbo

Professionell, hjälpsam , rådgivande, drivande och rak