Gustav Wenning

Gustav Wenning

Gustav Wenning är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Gustav Wenning har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Gustav Wenning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Wenning har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

62 omdömen om Gustav Wenning

Sedan starten hos Reco 2021
Marit T
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Lilla Håstad

Gustav är en otrolig duktig och proffesionell mäklare. Som första gångs husköpare vi hade många frågor och funderingar och han svarade alla frågor och framförallt han var lätt tillgänglig i tid och otid som underlättade det för oss. Han är väldigt hjälpsam och har humör som gjorde hela processen en rolig upplevelse.Gustav är otrolig kunnig och driven person och vi är otroligt nöjda med hjälpen vi fick. OM vi hamnar i bostadsmarknaden igen, då skulle jag vilja få hjälp av Gustav. En otrolig nöjd kund.

Ulrika L
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Lilla Håstad

Vi är mycket imponerade av Gustavs arbete. Att sälja ett hus är en komplicerad process med många rörliga delar. Gustav hade totalkoll och guidade oss igenom processen smärtfritt. Kommunikationen fungerade utmärkt. Genom sälprocessen så dyker det upp ett antal frågor från oss som säljare och Gustav besvarade dem professionellt och bra. Det märks att han är en erfaren mäklare. Att han lyckades sälja bostaden på mindre än två veckor på den nuvarande stentuffa marknaden talar sitt eget språk. Det är en helt osannolik prestation....

Joacim L
Lilla Håstad

Driven, humor, mycket kunnig, trevlig, öppen, ärlig

Svar från Gustav Wenning

Stort tack Joacim, vilket underbart mysigt hus på landet ni köpt! Ta hand om er så ses vi i slutet på sommaren när det är dags för tillträde!

Risto C
Annehem

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Gustav hade väldigt bra koll på objektet och kunde svara på frågor både under och efter visningen och höll oss uppdaterade genom hela förloppet. Tillgänglig även efter "normal" arbetstid och hörde alltid av sig när han såg ett missat samtal eller sms. För att sammanfatta det hela så är jag väldigt nöjd med upplevelsen och Gustav Wenning får tummen upp.

Svar från Gustav Wenning

Tack Risto för det fina omdömet, vilket magiskt fint hus ni köpt, ni kommer verkligen trivas! Vi ses på tillträdet! Ta hand om er!

Christoffer R
Annehem

Vi är mycket nöjda med Gustav Wenning. Han var kunnig, engagerad och lyhörd för våra behov. Samtidigt var han inte rädd att ge sin bild av bostadsmarknaden nu och framöver. På en trög marknad jobbade han stenhårt för att det skulle bli en affär som vi skulle kunna bli nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Gustav.

Svar från Gustav Wenning

Vilket fantastisk omdöme Christoffer! Det blev ju riktigt bra till slut och nu hägrar Frankrike inom kort sikt! Ta hand om er så ses vi snart!

Mats-Håkan P
Södra Sandby

Gustav gav ett gott intryck från första början och har genom hela processen varit mycket tillmötesgående och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom till andra.

Svar från Gustav Wenning

Stort tack Mats, vad glad jag blir! Det var ju en liten utmaning att sälja ett ordentligt renoveringsobjekt i dessa tider men det klöste vi riktigt bra till slut! Ta hand om er nu så hörs vi snart igen!

Frida N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Wenning en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Galjevången

Gustav hjälpte oss inte bara i försäljningsprocessen utan även när vi skulle köpa nästa bostad. I köpeprocessen var han ett bra stöd och han fanns tillgänglig när vi behövde honom. I försäljningsprocessen däremot är jag inte lika nöjd. Kritiken jag hade framförde jag till honom personligen och jag uppskattar att han tog åt sig det, han bättrade sig och gjorde det han kunde för att kompensera.

Svar från Gustav Wenning

Hej Frida, tack för dina ärliga synpunkter, det uppskattas! Skönt att allting löste sig för dig och Damir och att ni nu har ett helt eget hus att flytta in till snart, samtidigt som vi fick er lägenhet såld till både rätt pengar och med rätt tidsmarginal på en riktigt riktigt tuff marknad! Allt gott!

Damir K
Galjevången

Gustav är en toppenmäklare. Han har stenkoll på både köp och sälj, och gör allt för att få till en bra helhetsaffär för sin kund. Han är öppen och ärlig med sakerna som man kanske inte vill, men måste, höra. Detta uppskattade jag väldigt mycket. När det är skarpt läge är han alltid tillgänglig när han behövs.

Svar från Gustav Wenning

Stort tack Damir, vilket fantastiskt omdömde, vad glad jag blir! Det blev ju riktigt bra i slutändan! Nu kör ni race med att börja packa och snart får ni flytta in i ert helt egna hus! Återigen grattis!

Sten R
Centrum

Vi fick bra kontakt på en gång. Gustav är både kunnig och trevlig och har en sensationell förmåga att få ut bästa möjliga resultat av både köpare och säljare.

Svar från Gustav Wenning

Stort tack för det fina omdömet Sten! Det blev ju hur bra som helst till slut, hoppas nu att du kommer trivas i Simrishamn och du vet om att du alltid är välkommen tillbaka till Lund igen!

Carolin A
Önneslöv

Jag upplever Gustav som påläst, kunnig och erfaren. Han inger en trovärdighet som mäklare eftersom han visar att han har koll på nuvärldsläget och marknaden. Ett stort plus är att Gustav är civilekonom vilket gör att jag känner att jag kan lita på hans bedömning av det ekonomiska läget och att han kan ge råd därefter. Han säger inte bara det man vill höra utan hur det faktiskt ligger till. Gustav är dessutom trevlig, öppen och bjuder gärna på sig själv vilket skapar en härlig relation under affären!

Svar från Gustav Wenning

Vilket underbart omdöme, stort tack Caroline! Vilken drömbostad ni köpt, en gammal skola ute på landet! Kommer bli helt magiskt!