Jessica Sandberg

Jessica Sandberg

Jessica Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Jessica Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Jessica Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Sandberg har haft 18 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

31 omdömen om Jessica Sandberg

Andreas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Trevlig och serviceinriktad mäklare som ser till att du får dina frågor besvarade.

Mattias K
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Utav jessica blev jag väl bemött, jag tycker hon utförde sitt arbete mycket bra under försäljningen. Tack!

Sara M
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Trevlig och kunnig mäklare, lätt att ha att göra med. Köpet gick smidigt och gick att anpassa och ta utanför arbetstid. Väldigt nöjd!

Alexandra F
Väster

Redan i telefon inför första visningen så visade Jessica ett stort intresse för oss som köpare och det bemötandet har vi känt genom hela processen. Jessica har känts förtroendeingivande, varit tydlig och proffesionell både i bemötande och informellt. Vi som köpare är väldigt nöjda i kontakten med Jessica.

Peder F
Väster

Positivt och trevligt bemötande. Snabb och bra procedur.

Kenth R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Väster

Mycket duktig och proffsig och bestämd att vi skulle få ut så bra som möjligt för vår lägenhet.

Annica R
Väster

Jessica är en mycket duktig och driven, vi har fått ett jätte bra bemötande av en varm och positiv mäklare. Hon har varit duktig på att återkoppla hela tiden vad som händer, och hon sålde våran lägenhet fort Och till ett väldigt bra pris.

Veronika T
Högbrunn

Jessica är trevlig och väl förberedd. Det är lätt att få kontakt med henne. Hon svarade nästan direkt på mina frågor som jag skickade via sms.

Matilda S
Högbrunn

Vi är väldigt nöjda. Haft bra kommunikation och hon har uppdaterat oss under hela försäljningen! Smidigt och bra

Susanna B
Östra Bergen

Fint och trevligt bemötande! Tydlig i beskrivningarna och förutsättningar. Lyhörd. Tack!