Jessica Sandberg

Jessica Sandberg

Jessica Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Jessica Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Jessica Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Sandberg har haft 20 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-04

39 omdömen om Jessica Sandberg

Malin D
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Oppeby

En engagerad mäklare, som ger snabba svar på frågor, bra på att ge tips och lyssnar av. Alltid positiv.

Robert B
Oppeby

Bra driv. Lyhörd och engagerad. Lysande på vad vi kände och hur vi ville ha det. En toppen mäklare.

Nathalie D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Rosenkälla

Vi blev bemötta på ett bra sätt, fick svar på våra frågor och snabb kontakt när vi behövde. Jessica lyssnare verkligen in vad vi var ute efter och hjälpte oss att därefter göra en plan för hur vi bäst kunde nå dit. Vi fick det resultat vi önskat och det gick snabbt.

Johan D
Rosenkälla

Bra, kunning, engagerad och lösnings orienterad. Hade bra kontakt enkel att nå och intreserad av vårt bästa.

Per L
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Proffsig och tydlig kommunikation

Anna B
Oppeby

Jag har en mycket bra erfarenhet av Jessica i samband med att jag köpte villa.

Eric B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Stenkulla

Väldigt professionell och duktig på sitt jobb. Kan rekommendera Jessica till alla som ska hitta och köpa ett boende

Birgitta  S
Stenkulla

Jessica sålde min lägenhet, var väldig nöjd med hennes insatt, hon var engagerad från början och var väldigt mån om att alltid återkoppla till mig.

Andreas S
Väster

Trevlig och serviceinriktad mäklare som ser till att du får dina frågor besvarade.

Mattias K
Väster

Utav jessica blev jag väl bemött, jag tycker hon utförde sitt arbete mycket bra under försäljningen. Tack!