Stephanie Wehage

Stephanie Wehage

Stephanie Wehage är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Stephanie Wehage har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Stephanie Wehage har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Stephanie Wehage har haft 16 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

173 omdömen om Stephanie Wehage

Sedan starten hos Reco 2021
Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Gullholmen

Fantastiskt Engagerad, Kompetent, Tydlig och ruskigt Trevlig 🤗 Tack vare Stephanie hittade Köparen och Säljaren varandra!!! TACK 🙏

Svar från Stephanie Wehage

Varmaste tack för fint lämnat omdöme, och framförallt för förtroendet :) Ärofyllt uppdrag!!

Lars Olof A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Stephanie Wehage är trevlig, lyhörd, kunnig, flexibel och tillgänglig. Det var lätt att få svar på frågor och lätt att hitta tid för visning. Rekommenderar gärna Stephanie till vänner och bekanta.

Svar från Stephanie Wehage

Varmaste tack för så fina ord Lars Olof! Ser fram emot att få guida er bland alla pärlor här ute :)

Emöke L
Svanesund

Jag kan bara säga det bästa om henne. Lyhörd, flexibel, hjälpsam, kunnig,, det var alltid enkelt att få kontakt med henne, och hon följde upp hela "processen" noggrann. Informationen vi fick från henne var tillförlitliga. Hon var entusiastisk på ett naturligt sätt, utan överdrifter och utan att vara "plastig". Hon hade hela tiden en positiv framtoning som gjorde att det var enkelt att genomföra affären.

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla ni! Det har varit så fint att få vara del av er "bostadsresa" :) Återigen; varmt välkomna till vackra Orust!

Johan A
Svanesund

Alltid ett mycket bra bemötande Professionell, trevlig och hjälpsam Ställer alltid upp med råd och stöd Mycket kunnig inom sitt område inte minst med sin lokalkunskap Mänga fina ord och Stephanie förtjänar dom alla!

Svar från Stephanie Wehage

Bästa Johan & Ester, varmaste tack för era fina ord. Det har varit ett sant nöje och fantastiskt fint teamwork! Tack för ert förtroende!

Gunilla B
Sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån

Stephanie mötte mig med en positiv, intresserad och öppen inställning. Nu skall vi sälja din fastighet och göra det bästa möjliga tillsammans. Lätt att nå på sms/telefon. Tidsplanen fungerade bra och hon utstrålade trygghet. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Stephanie Wehage

Så glad för vårt fina samarbete! Tack för ditt fina omdöme!

Inger H
Henån

Trevlig tjej bra på att förklara saker

Svar från Stephanie Wehage

Tack Inger, det har varit en ära att få hjälpa dig längs vägen!

Jan A
Käringön

Ett fantastiskt bemötande proffsigt i alla delar Överträffande våra förväntningar med råge Ett sant nöje att göra affärer med Stephanie

Svar från Stephanie Wehage

Tänk att få ha privilegiet att både bistå vid försäljning och köp, och mer än en gång. Därtill med en så fantastisk familj som ni. Ett sant nöje!

Helene G
Sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Vi har känt oss väldigt trygga med att ha Stephanie som mäklare vid försäljning av min pappas sommarstuga. Stephanie är mycket bra att ha att göra med, proffsig, idérik och lagom drivande. Hon svarar alltid snabbt när man sökt henne, kollar upp det man har funderingar på och följer upp kontinuerligt. Stephanies sociala talang har gjort kontakten extra positiv.

Svar från Stephanie Wehage

Det har varit en ÄRA! Tackar ödmjukast för en så fin rekommendation!

Marja R
Varekil

Mycket hjälpsam och lyhörd i sitt yrke. Rekommenderas varmt.

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla Marja! En ära att ha blivit utvald som er mäklare :)

Östman Jonas Erik Ö
Köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Kunnig, engagerad och trevlig mäklare. Tar sig tid och driver processen i rätt takt med fingertoppskänsla. Jobbar på bästa sätt både för säljare och köpare och är redo att göra jobbet. Behöver något kollas så gör hon det. Vi var mycket nöjda.

Svar från Stephanie Wehage

Tackar ödmjukast för dessa fina ord !!