Sune Eriksson

Sune Eriksson

Sune Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Sune Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2013-10. Sune Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.5. Sune Eriksson har haft 10 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

13 omdömen om Sune Eriksson

Sedan starten hos Reco 2018
Annie K
Köpte sitt hus med hjälp av Sune Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Hargshamn

Trevlig, professionell och förtroendeingivande mäklare. Sune gav ett fint intryck redan vid första kontakten. Det märks att han är lika erfaren i sitt yrke, som mån om att allt går rätt till. Kommunikationen har varit kanon - rakt och tydligt. Alla överenskommelser har skötts galant. Rekommenderas varmt!

Svar från Sune Eriksson

Tack Annie för ditt omdöme om Sune. Vad roligt att allt har fungerat bra och att ni känt er trygga genom processen, det är precis så det ska vara! Vi önskar er stort lycka till med erat nya boende och tveka inte på att höra av er om det skulle dyka upp några frågor framöver! Allt gott, svensk fastighetsförmedling

Evelina B
Lövstabruk

Sune har varit väldigt tillmötesgående och tryggande i våra besvär med bankerna. Sune har även varit flexibel i att kunna möte oss vid en del obekväma arbetstider då vi har haft en längre restid till objektet och arbetat heltid. Jag personligen hade höga förväntningar när det kom till Sune då han sålde mina föräldrars hus tidigare (mitt barndomshem). Mina föräldrar var mycket nöjda med kontakten de hade med Sune så jag förväntade mig inte mindre själv. Sen är jag sentimental så det blev extra betydelsefullt att jag skulle...

Svar från Sune Eriksson

Tack Evelina för ditt fina omdöme om mäklare Sune och vad roligt att höra att allt känts tryggt och bra! Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor framöver. Allt gott!

Nina N
Sålde sitt hus med hjälp av Sune Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

En trygg och erfaren mäklare. Lotsade oss igenom processen från början till slut. 100% tillgänglig. Tack Sune!

Svar från Sune Eriksson

Tack Nina för ditt fina omdöme! Vi hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende. Det är bara att ni hör av er om ni har några frågor som dyker upp framåt, ni vet vart vi finns! Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Lars-Erik K
Öregrund

Bra lokalkännedom, seriös handläggning och trevligt bemötande. Lång erfarenhet. Som helhet är jag nöjd som kund och kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Östhammar.

Svar från Sune Eriksson

Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Vad roligt att höra att du är nöjd med Sunes hantering av försäljningen av ert fina boende i Öregrund. Tveka inte att höra av er till oss om det dyker upp några vidare frågor eller funderingar framöver! Trevlig sommar önskar vi på svensk fastighetsförmedling i Östhammar.

MARIA J

Vi anlitade Sune Eriksson att sälja vår lägenhet. Rätt omgående nämnde han namnet på ett par köpare han visste var intresserade. Men de hade problem med att få sin egen fastighet såld och köpet drog ut på tiden. Efter ett tag ville vi diskutera andra vägar att gå, men SE ansåg att vi skulle vänta in köparna. Han agerade mäklare även för försäljningen av deras hus och tyckte sig veta att det snart skulle vara klart. Vi upplevde det som svårt att vinna gehör för våra önskemål hos SE. Hans fokus verkade ligga på det som skulle...

Svar från Sune Eriksson

Hej Maria och tack för att du delar med dig! Jag beklagar din upplevelse och förstår att det inte alls har varit roligt att gå igenom den processen. Jag önskar gärna samtala vidare med dig i ärendet om det finns något jag kan göra för dig samt ta med mig feedbacken till kontoret. Du når mig på 0173-42540 alternativt elina.borgstrom@svenskfast.se. Med vänliga hälsningar Elina Borgström, Mäklarassistent Östhammar

Roland E
Gimo

SÅLT FRITIDSHUS mÄKLARE SUNE ERIKSSON MYCKET BRA VISADE OBJEKTET I VISNINGEN PÅ INTERNET MYCKET BRA MÄKLAREN UPPFYLLDE MINA FÖRVÄNTNINGAR HELT OCH HÅLLET JAG ÄR NÖJD MED DE JOBB MÄKLAREN GJORDE KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA HONOM

Tack Roland för ditt fina omdöme. Önskar vi på Svensk Fastighetsförmedling

Ingvar L
Gräsö

Vi har sålt en fritidsfastighet på Gräsö. Vi tog kontakt med Sune Eriksson på Sv. fastighetsförmedling som hjälpt oss tidigare att sälja en villa i Öregrund. Han tog mycket väl hand om spekulanter under visning och framåt. Fastigheten såldes snabbt och väl över utgångspriset. Vi är helt nöjda över hans hantering av ärendet.

Svar från Sune Eriksson

Tack för ert omdöme och vad roligt att ni är nöjda med försäljningen av ert fritidshus. Önskar vi på Svensk Fastighetsförmedling

Monika H
Östhammar

Sune är noggrann och seriös. Han lyssnar in köpare och säljare på ett utmärkt sätt.

Svar från Sune Eriksson

Tack Monika för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd. Önskar vi på Svensk Fastighetsförmedling i Östhammar

Anna-karin B
Österbybruk

Vi är supernöjda med vår mäklare Sune

Svar från Sune Eriksson

Tack Anna-Karin för det fina orden, vad roligt att höra att ni är nöjda. Hälsningar Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Nina N

Vi har sålt en 1,5 plans villa från 70-talet. Den mäklare, Sune och mäklarassistent, Elina som vi varit i kontakt med har varit trevliga, noggranna, tydliga (ibland övertydliga) och lotsat oss igenom hela processen med vänlig och trygg hand. Vi känner ett stort förtroende och tacksamhet och kan varmt rekomendera Sune på Svensk fastighetsförmedling i Östhammar.

Svar från Sune Eriksson

Tack Nina för de fina orden! Vi hoppas att ni ska trivas i det nya huset och önskar er lycka till på vägen. Med vänlig hälsning Svensk Fastighetsförmedling Östhammar