Adam Collin

Adam Collin

Adam Collin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Adam Collin har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adam Collin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Collin har haft 35 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 80 Läs vad Adam Collin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Vallentuna
    2022-09-28 Verifierad kund
    Super nice, helpful and knowledgeable person! Was very quick to help close the deal with the sellers!
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Påtåker
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Adams bemötande, engagemang och ödmjukhet. Han var lätt att ha att göra med och levde upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Påtåker
    2022-08-30 Verifierad kund
    Han var trevlig, tillmötesgående och förstod vårt behov. Han pratar dock mkt fort😉svårt ibland att hänga med ..men det kunde vi skratta åt tillsammans 😂

Inga förväntningar alls och han var som sagt tillmötesgående och var tillgänglig och rak med oss.

Han var duktig.
    • Haga 2
    2022-08-23 Verifierad kund
    Adam är mycket trevlig och noggrann i sitt arbete som mäklare.
    Engagerad och hjälpsam.
    Rekommenderas!
    Tack så mycket för fina ord och ett trevligt bemötande Håkan! Uppskattas mycket att du tar dig tid och lämnar ett omdöme. Mvh Adam Adam Collin
    • Centrum
    2022-08-22 Verifierad kund
    Adam ger ett kunnigt, socialt och ödmjukt intryck. Man känner sig välbemött och han lever upp till alla förväntningar man har på en mäklare.
    Tack så mycket för fina ord Camilla! Är övertygad om att du kommer trivas superbra i din nya fina lägenhet :) Mvh Adam Adam Collin
  • Joakim S
    • Centrum
    2022-08-22 Verifierad kund
    Naturligt avslappnad och extremt proffsig. Adam går från klarhet till klarhet genom att tryggt navigera säljaren genom en process som för många kan kännas stressig och svår. Snabb kommunikation och goda (pris)resultat - rekommenderar Adam som mäklare helhjärtat!
    Tack så mycket för fina ord Joakim! Vad glad jag blir att du är nöjd med försäljningen av er bostad. Har vart ett fint samarbete under hela processen :) Mvh Adam Adam Collin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Kårsta
    2022-07-15 Verifierad kund
    Adam har varit lyhörd och professionellt under denna försäljnings resa!
    Rekommenderas varmt.
    Tack så mycket för fina ord Susanne! Har vart ett fint samarbete genom hela processen :) Hoppas ni kommer trivas nu i er nya bostad! Mvh Adam Adam Collin
    • Kårsta
    2022-07-14 Verifierad kund
    Min uppfattning av Adam som mäklare har varit odelat positiv.Han har funnits tillhands vid frågor och funderingar och alltid varit trevlig och proffsig.
    Tack så mycket Lena! Har vart mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen av er fastighet. Mvh Adam Adam Collin
    • Ormsta
    2022-06-26 Verifierad kund
    Adam är en kunnig, lyhörd mäklare som som verkligen gör det lilla extra (mycket extra) vi kände oss verklige trygga och lugna genom hela processen
    Tack så mycket för fina ord Camilla! Har vart en ära att få hjälpa till med er försäljning :) och tack för ett fint samarbete! Mvh Adam Adam Collin
    • Södra Haga
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, återkopplade snabbt och förstående.
    Tack så mycket för fina ord! Vad glad jag blir att ni känner er väl bemötta. Ni kommer trivas så bra i ert nya fina boende. Mvh Adam Adam Collin