Adam Collin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Adam Collin har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adam Collin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Collin har haft 28 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 44 Läs vad Adam Collin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    2021-09-17
    Adam, en mäklare med koll på läget.
    Väldigt engagerad som hjälpt till med allt från början till slut. Säljer jag eller köper en bostad i framtiden kommer jag vända mig till honom. Kan starkt rekommendera Adam.
    Tack så mycket för fina ord Isabel! Vad roligt att du känner dig nöjd :) Adam Collin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    2021-09-16
    I am rating Adams work very well. Hes comunication skills was really good and fast. Seems like profesional of his job. We were very lucky to got him!
    Thanks for your kind words :) I'm glad that we could help you find an apartment! Adam Collin
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    2021-08-15
    Super proffsigt från start till slut. Adam var driven samt lättsam att samarbeta med. Vill ni ha en bra mäklare, så anlita Adam 😊
    Tack så mycket för de fina orden! Har vart mycket trevligt att få hjälpa till med försäljningen. Hoppas det kommer bli bra nu med det nya boende. Mvh Adam Adam Collin
  • köpte sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    2021-08-09
    Mycket skicklig och närvarande! Vi har varit i kontakt med många mäklare, men aldrig träffat på någon som har varit så tillgänglig!
    Tack snälla Haliz för fina ord! Har vart så trevligt att få hjälpa till med ert husköp :)
    Önskar er alla lycka till med det nya boendet. Mvh Adam!
    • Brottby
    2021-06-30
    Sakkunnig och trevlig. En alltigenom angenäm upplevelse.
    Tack så mycket Peter! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
    • Norrgården
    2021-06-30
    Jag är nöjd med Adam. Han var ständigt tillgänglig och hade koll på läget, var lyhörd och kom med förslag utifrån vår situation. Det fanns alltid flera möjligheter att välja på och våra önskemål följdes alltid. Alla delar i processen var väldigt smidiga från första möte, genom fotografering och till kontraktskrivningen. Jag kan varmt rekommendera Adam vid försäljning av bostad.
    Tack för fina ord Lina! Har vart mycket trevligt att få hjälpa till med er bostadsförsäljning. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende nu :) Mvh Adam Adam Collin
    2021-06-28
    Vi köpte vårt hus via Svensk Fast och Adam. Adam är proffsig och trevlig, en duktig mäklare som jag definitivt hade anlitat till försäljningen av min nuvarande bostad om han hade jobbat i det området.
    Tack så mycket för fina ord! Vad roligt att ni uppskattade mitt arbete. Alltid kul med så trevliga köpare som ni har vart :)
    (Och vilket fint hus ni köpt!) Mvh Adam
    2021-06-28
    En super engagerad och proffsig mäklare som konstant höll oss uppdaterade under hela processen från början till slut. Honom kan vi varmt rekommendera.
    Tack så mycket för fina ord Linda! Har vart en ära att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus :)
    • Centrum
    2021-06-14
    Trevlig, lyhörd och framförallt kunnig. Adam har gett bra råd och stöd genom hela försäljningsprocessen.
    Tack så mycket för fina ord! Har vart mycket trevligt att få hjälpa till med din lägenhetsförsäljning Sabina :)
    • Centrum
    2021-06-14
    Allt var utmärkt med Adam Collin
    Tack så mycket Marie! Vad roligt att ni känner er nöjda :)