Jenny Borgström

Jenny Borgström

Jenny Borgström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg

Jenny Borgström har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Jenny Borgström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Borgström har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla möten med olika människor och att få vara en del av när de gör en av sitt livs största affärer - det är häftigt!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Oj, det finns så många olika händelser och människor som fastnat i hjärtat genom åren, men ett fint minne hände för ca 15 år sedan. En svårt sjuk dam skulle sälja sin lägenhet då hon inte klarade av att bo där längre, och hon var så uppgiven och orolig för att den dels inte skulle bli såld, och dels hur hon skulle klara av att sköta om allting med försäljningen och alla papper som skulle skrivas under mm. Men vi hittade en jättebra köpare till lägenheten och när det var dags att skriva under papper så körde jag upp till damen och satt i lugn och ro i hennes hemmiljö och gick igenom allting med henne - hon behövde aldrig lämna lägenheten utan vid alla tillfällen kom jag hem till henne med handlingarna. Efter försäljningen kom en väldigt fin och rörande text från henne under "Dagens ros", dedikerad till mig, i lokaltidningen. Damen avled av sin sjukdom strax efter men jag kommer aldrig att glömma henne - fina Ann-Christin.

Vad vet vi inte om dig?
Jag ritade själv vårt nuvarande hus, och för att utnyttja tomten maximalt så mätte jag ut 4,5 m från tre av tomtsidorna och ritade huset efter det. Det blev då ett kvadratiskt hus, vilket är ganska ovanligt här i södra Sverige i alla fall. Ett jättestort jobb med massvis av ändringar innan ritningen var klar, och huset kunde börja byggas.

69 omdömen om Jenny Borgström

Sedan starten hos Reco 2017
Anders P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Väster

Den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Mycket bra :)))

Sven Inge O
Väster

Jenny är professionell, noggrann och påläst. med en trevlig personlighet. Kan jag varmt rekommendera.

Svar från Jenny Borgström

Tusen tack för de fina orden och den fina rekommendationen. Och tack än en gång för förtroendet.

Agneta W
Väster

Saklig, tydlig, Beskriver allt på ett enkelt sätt för mig som inte är insatt i termer som finns i denna värld.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket för det fina omdömet, Agneta. Och tack för förtroendet att sälja er lägenhet.

Imran B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Väster

Jenny är en noggrann mäklare där man ser att hon verkligen brinner för det hon arbetar med. Fler såna mäklare bör finnas! Jenny är även lyhörd som person och är alltid tillgänglig när man behöver rådfråga henne.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket för de fina orden. Och det är helt rätt - jag brinner för mitt arbete och för att lära ut så mycket som möjligt, om allt från hur man tolkar en årsredovisning till en fastighets byggnads-konstruktion, till alla kunder som är på mina visningar - för, ju mer man vet, desto tryggare blir man i sitt köp. Önskar dig varmt lycka till med din första egna bostad!

Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Trelleborg

Jenny fick från början vårt förtroende genom sitt respektfulla bemötande och stora kompetens Någon vi kände vi kunde lita på. Och detta fortsatte genom hela processen. Vi är mycket nöjda med Jennys insats och samarbetet med henne som ledde till snabb affär och i princip till förväntat pris Kan varmt rekommendera henne

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket. Viktigt med ömsesidigt förtroende, tillit och lyhördhet mellan alla inblandade parter i en fastighetsaffär - såväl säljare som köpare och mäklare. Viktigt även att leverera ut information och kunskap - vilket i sin tur skapar trygghet. Det är då en bra affär blir ännu bättre. Tackar ödmjukt för de fina orden och rekommendationen.

Mats H
Trelleborg

Jenny fick uppdraget att sälja ett dödsbo för min och min bror räkning. Vi gjorde jämförelser mellan olika mäklarfirmor och träffade i slutändan ett antal mäklare. . Vi fastnade för Jenny eftersom hon gjorde ett mycket professionellt och seriöst intryck och att hon hade stor erfarenhet av försäljningar i Trelleborg. Jenny har under hela processen varit jättebra i sina kontakter med oss. Hon skönmålade aldrig utan var tydlig med vad som gällde. Försäljningen sköttes med samma proffsiga framtoning. Har aldrig sålt fastighet...

Svar från Jenny Borgström

Stort TACK för den mycket fina rekommendationen. Att vara tydlig och ärlig är oerhört viktigt - att skönmåla något slår oftast tillbaka och kan, i värsta fall, förstöra försäljningen för alla inblandade parter. Är så glad och tacksam att jag fick ert förtroende! Självklart hjälper jag gärna till fler gånger - om det skulle bli aktuellt. Tack än en gång.

Layal C
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Trelleborg

Tydlig och noggrann. Professionell och har mycket bra kunskap inom sitt arbetsområde en mäklare man kan lita på.

Svar från Jenny Borgström

Tydlig och noggrann, professionell och stor kunskap - fyra oerhört viktiga ord som en mäklare måste behärska för att en affär ska bli så trygg och bra som möjligt. Dessutom är det avgörande att man kan lita på mäklaren! Tusen tack! för dina fina ord och den fina rekommendationen - och då jag lyckats förmedla ovanstående, har jag lyckats med min uppgift. Önskar dig varmt lycka till med din nya bostad!

Tommy J
Trelleborg

Det känns skönt att anlita Jenny för då vet man att det blir både proffsigt och ärligt utfört.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket Tommy! Och ett extra stort TACK för våra 5 affärer! vi haft ihop - du har såväl köpt som sålt via mig vid hela 5 olika tillfällen genom åren. Känner mig ödmjukt stolt och oerhört tacksam för att jag fått förtroendet så många gånger. TACK!

Patrik L
Smygehamn

Jenny genomförde en mycket trevlig och informativ visning. Det var lätt att komma i kontakt med henne både innan och efter visningen och hon hade svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera Jenny. //Patrik L

Svar från Jenny Borgström

Visningen är den enskilt viktigaste delen i mitt arbete - så oerhört viktigt att kunderna får så mycket information som möjligt om bostaden de tittar på. Trygga kunder leder till en trygg affär - precis så det ska vara. Tusen, tusen tack för den fina rekommendationen!

Bo Göran Henning L
Smygehamn

Mycket bra, kunnig, visning, foto ,styling .Allt fungerade bra!

Svar från Jenny Borgström

"5 poäng av 5"! Högsta möjliga! Tack så väldigt mycket för den fina rekommendationen!