Anton Eriksson

Anton Eriksson

Anton Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Anton Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Anton Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Anton Eriksson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Anton Eriksson

Elin L
Köpte en tomt med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Dorotea

Proffsigt och stabilt bemötande, skulle gärna rekommendera Anton vidare!

Ingrid S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Sävar

Öppet o naturligt bemötande. valde Anton som mäklare eftersom jag har mött honom i två tidigare affärer både som köpare o säljare. Han pratar i klartext o om man när man har ngt att fråga om så känns det enkelt att göra det. Rak kommunikation. Känns pålitlig. I affären på Granstigen 20 har jag upplevt samma sak.

André K
Borgafjäll

Enkel och smidig aff'är, gjordes utan att vi fysiskt behövde åka och träffas för att skriva kontraktet.

Bo J
Bygdeå

Bra bemötande och kunnig inom sitt område. Duktig och noggrann med förklaringar av de olika momenten

Sara E
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Bygdeå

Han är en väldigt duktig och trevlig mäklare. Aldrig ngr problem allt går att lösa.

Gertrud E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Ålidhem

Proffsigt bemötande Kunnig på alla områden

Annika B

Jag är alltigenom nöjd med Anton Eriksson vid förmedlingen av Klöverkullarna 1

Fredrik Z
Umeå

Vi blev bemötta superbra av vår mäklare Anton. Affären gick super snabbt och smidigt. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare.

Carl Johan B
Borgafjäll

Trevligt bemötande av säljaren, bra insatt i sitt uppdrag, kunde svara på alla frågor

Ronny J
Sålde sin bostad med hjälp av Anton Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Robertsfors

Anton Eriksson är en stjärna! Finns inte mer att säga, var rädd om denna person!